lees gewoon even terugquote:Op zondag 6 maart 2011 20:24 schreef Viro het volgende:
DJ, doe eens wat aan de kwaliteit van het muziek, hoor veel gekraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ze houdt dr mic voor de boxenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:26 schreef Viro het volgende:
Dv draait, logisch dat het kraakt
Dragonforce draaien maar dan je mic vergeten uit te zetten
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:27 schreef Monopoly het volgende:
Op veler verzoek, en met dank aan Huppel:Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op veler verzoek, en met dank aan Huppel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
je draait muziek via haar mic...quote:Op zondag 6 maart 2011 20:26 schreef Viro het volgende:
Dv draait, logisch dat het kraakt
Dragonforce draaien maar dan je mic vergeten uit te zetten
euhm....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op veler verzoek, en met dank aan Huppel:Ik vind het wel geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Op veler verzoek, en met dank aan Huppel:Dat is gewoon kunstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Op veler verzoek, en met dank aan Huppel:gatver tering tiefusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
van wie is dat man
Jij bent echt een heldquote:Op zondag 6 maart 2011 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Het was ook een hele strijd. Maar ik heb zege gevierd.
ransaap, gadverdamme ik heb het toch gezienquote:Op zondag 6 maart 2011 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Het was ook een hele strijd. Maar ik heb zege gevierd.
Mijn poepjensquote:Op zondag 6 maart 2011 20:28 schreef utopie het volgende:
[..]
gatver tering tiefus![]()
![]()
![]()
van wie is dat man
Monoquote:Op zondag 6 maart 2011 20:28 schreef utopie het volgende:
[..]
gatver tering tiefus![]()
![]()
![]()
van wie is dat man
Dit is echt fantastischquote:Op zondag 6 maart 2011 20:29 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ransaap, gadverdamme ik heb het toch gezien![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |