Ja hij is leuk ja whahahahaquote:
Ja maar onbetaalbaarquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar onbetaalbaar
Alleen die schoenendoos is al
ahhhhhquote:Op zondag 6 maart 2011 19:30 schreef Kally het volgende:
Jongste legt iets uit aan me, maar die mimiek erbij
Gaat wel goed. Ik begin steeds meer het idee te krijgen op de goede weg te zitten. Maar er zijn nog genoeg obstakels, zoals het supermarkt verhaal..quote:
Oke, als je maar op de goede weg bentquote:Op zondag 6 maart 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Ik begin steeds meer het idee te krijgen op de goede weg te zitten. Maar er zijn nog genoeg obstakels, zoals het supermarkt verhaal..
ik was donderdag naar Maryquote:Op zondag 6 maart 2011 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Petticoat, Petticoatt.. tududududududuuu
by far de gaafste productie die ik ooit gezien heb.quote:
mooizo!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
by far de gaafste productie die ik ooit gezien heb.
Dat decor is echt meesterlijk
En de Cast was
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
Buschauffeur bedankt!
Allemaal buschauffeur fans
Ja een jaar of 7quote:
Tijdreiziger alarm.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja een jaar of 7
Van 1993 tot 2000 en daarna nog tot 3004 reed ik als planner ook nog de nodige dienstjes
Je was vooruit de tijd in gereist?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja een jaar of 7
Van 1993 tot 2000 en daarna nog tot 3004 reed ik als planner ook nog de nodige dienstjes
Waar rijdt die, daar wil ik ook inquote:
Je kunt iets!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trouwens door mijn proefperiode (waarvan ik niet op de hoogte was dat die er was!) heen en ben nu écht vaste columnist
. Ik kan iets
.
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trouwens door mijn proefperiode (waarvan ik niet op de hoogte was dat die er was!) heen en ben nu écht vaste columnist
. Ik kan iets
.
Persoonlijke Effectiviteits Training (op de Grote Beek)quote:
Ohw, ik dach dat je al vaste columnist was... gefeliquote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
. Ik kan iets
.
Okay, hopelijk heb je er iets aan!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Persoonlijke Effectiviteits Training (op de Grote Beek)
Ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dach dat je al vaste columnist was... gefeli
Ik heb besloten morgenvroeg naar Utrecht te reizen, omdat ik geen internet heb in Utrecht. En doordeweeks reis ik gratiesj!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, hopelijk heb je er iets aan!
En natuurlijk feli Erik.Heb je je treinreis al bij elkaar geschooid?
Dus je bent hier een paar km vandaan?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb besloten morgenvroeg naar Utrecht te reizen, omdat ik geen internet heb in Utrecht. En doordeweeks reis ik gratiesj!
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
. Ik kan iets
.
tot laterquote:Op zondag 6 maart 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om te gaan lezen. Wellicht krijg ik het boek straks wel uit. Nog ca 100 pagina;s
Tot later
Dat is altijd (bij mij) zo'n cruciale plek in een boek. Vooral om 's avonds nog te lezen als je al moe bent, maar ja, dan moet het gewoon uit. In één ruk. Want stoppen als je nog 30 pagina's moetquote:Op zondag 6 maart 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om te gaan lezen. Wellicht krijg ik het boek straks wel uit. Nog ca 100 pagina;s
Tot later
doe je goedquote:Op zondag 6 maart 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga zo lekker slapen.. wat een nacht
Ik heb 1 van de 2 jongens waarmee ik heul leuk gepraat had getraceerd, nu nummer 2 nog(en dat was de leukste! )
okeeee tofquote:Op zondag 6 maart 2011 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens, Symph.. Ik heb vandaag Roman en Kelvin () gezien in Petticoat! Roman deed een rol ipv ensemble, van enorme homo, en arts.. Zong erg goed
Wa denkte gij dan?quote:
Nu je het zegt... idd, die heb ik ook niet gezien.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Huub (die met die lamme arm) niet voorbij zien komen
Volgens mij (als ik het me goed herinner) zag ik 'm ergens in de achtergrond in de afvallersbusquote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Huub (die met die lamme arm) niet voorbij zien komen
how the fuck is that possiblequote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij (als ik het me goed herinner) zag ik 'm ergens in de achtergrond in de afvallersbus.
Misschien de slechte liedjeskeuze voor de jongens.quote:
Damnquote:Op zondag 6 maart 2011 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien de slechte liedjeskeuze voor de jongens.
dat was wel zo handig geweestquote:Op zondag 6 maart 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
Vorig jaar hadden ze zo'n pagina waar je kon zien wie er door waren... ik snap neit waarom ze dat dit jaar niet hebben
nou ja iemand als Huub toch wel, die had echt een verpletterende eerste auditiequote:Op zondag 6 maart 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende week goed opletten of ie er nog in zit, ik kan me namelijk best vergissen. Maar ik vind dat je in een show van 2 uur best 113 (?) kandidaten kan laten zien.
Ik niet...quote:Op zondag 6 maart 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende week goed opletten of ie er nog in zit, ik kan me namelijk best vergissen. Maar ik vind dat je in een show van 2 uur best 113 (?) kandidaten kan laten zien.
En Shaftquote:
Maar doe dan in ieder geval de interessante kandidaten van de audities.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik niet...
Voor ons is het wel handig, maar als je de kijker met 113 verschillende mensen confronteert dan weet je na een tijdje ook niet meer hoe en wat
Die is leuk, maar dan moet je eigenlijk de serie kennenquote:
Yepquote:
typ in op google translatequote:Op zondag 6 maart 2011 20:20 schreef Lutte het volgende:
Ik krijg berichtjes op PingChat. In het Deens ofzo.
Sorry, ik ga film kijkenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet om 9 uur draaien op ONZ radio
quote:Lutte er en nok så smuk pige, og nok så hyggelig
Heb je 'm niet op dvd?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
Nou geen Pulp Fiction, hij duurt tot half 2, en half 6 gaat de wekker
Die nou net nietquote:
dat is wel wat gortig jaquote:Op zondag 6 maart 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
Ohwquote:Op zondag 6 maart 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
Ik raad hem echt aan, hij is briljantquote:Op zondag 6 maart 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb 'm stiekem nog nooit gezien. En ik zeg wel Tarantinoliefhebber te zijn
.
ik ga hem wel een keer kijken.quote:
eerlijk delenquote:
Je vergeet Purk!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
eerlijk delen
Dat doen ze alleen in Sesamstraat![]()
...en die geloof ik niet meer. Een pratende hond, muis en een enorme vogel... dat kun je toch niet serieus nemen.
benny discrimineert pratende honden, muizen en enorme vogelsquote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
eerlijk delen
Dat doen ze alleen in Sesamstraat![]()
...en die geloof ik niet meer. Een pratende hond, muis en een enorme vogel... dat kun je toch niet serieus nemen.
Maar hij zegt wél hoi tegen de buschauffeur!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
benny discrimineert pratende honden, muizen en enorme vogels
Jij bent een heldquote:Op zondag 6 maart 2011 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg de buschauffeur ook altijd goedendag. Wel zo vriendelijk, zeker nu je alleen hoeft in de bliepen.
Die hier in Almere zijn zo overduidelijk potquote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet zo van vrouwelijke buschauffeuses. Tenminste, in Eindhoven waren dat altijd de hele langzame
. Dan miste ik mijn trein dankzij een chauffeuse die niet door wilde rijden
.
Want ze gaan niet in op je avances?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hier in Almere zijn zo overduidelijk pot
na gym 6quote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waar? Dan zal ik even aan Ron vragen of ie daar al is.___!
Oja, carnaval!quote:
Ja, *zucht*... zo schiet het niet op natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja, carnaval!En wat leuk voor Ron en de rest van mijn schooljaar (op de twee meganerds na) dat ze nu op de Markt zijn!
Vertel eens een mop dan.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, *zucht*... zo schiet het niet op natuurlijk
Hoe noem je een sprookjesfiguur met een houten telefoon?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe noem je een sprookjesfiguur met een houten telefoon?Nu weet ik het zeker, ik kan deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
luttequote:
quote:
Wat is normaal? ieder mens is uniek, ieder mens heeft wel een eigenaardigheid.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
haha, Kally is niet normaal
[..]
knuf terug.
Laatst was onderzocht wat de gemiddelde mens was, alle mensen van de wereld meegenomen. Dat bleek iets van een 25-jarige Chinees te zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is normaal? ieder mens is uniek, ieder mens heeft wel een eigenaardigheid.
Dus is ieder mens wel normaal,? vraag ik me af?
Dat bedoel ik... niemand is normaalquote:Op zondag 6 maart 2011 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is normaal? ieder mens is uniek, ieder mens heeft wel een eigenaardigheid.
Dus is ieder mens wel normaal,? vraag ik me af?
Jaquote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
Sowieso bestaat 'normaal' voor mij niet. Want wie bepaalt wat normaal is en wat niet?
Normaal als in volgens de norm bestaat wel in wat de meerderheid bepaalt. Dan heb je de volgens de norm en de uitzonderingen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
Sowieso bestaat 'normaal' voor mij niet. Want wie bepaalt wat normaal is en wat niet?
Oke, laat ik het zo zeggen... normale mensen bestaan niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Normaal als in volgens de norm bestaat wel in wat de meerderheid bepaalt. Dan heb je de volgens de norm en de uitzonderingen.
Bloemetjes leggingsquote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
De norm wil mij deze zomer in bloemetjesleggings, van die korte spijkerbroekjes en stoffe giletjes gaan proppen.
Ja echt, ik zag gisteren weer wat exemplaren hangen.quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 6 maart 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
Ik val onder de norm prettig gestoord
Vraag maar aan mijn kinderen
Slowmotiongevecht houden met je moeder.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
Eens, giletjes hou ik wel van, leggings okee maar dan wel effen en spijkerbroekjes nah ik ben 37 laat maarquote:Op zondag 6 maart 2011 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja echt, ik zag gisteren weer wat exemplaren hangen.
Die giletjes zijn wel tof, op zich, maar dan wel echt de stoffen (een achterpand, armsgaten en dan twee 'slierten') dus die ben ik nu zel eentje aan het fixen van een oud hemdje waar 'de val' uit was.
Die korte spijkerbroeken zijn echt stom, zonder legging durf ik ze niet aan en met legging is het net carnaval.
quote:
Zoiets als je op de tweede foto in je FoBo (die sowieso leuk is) aan hebt is cool.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Eens, giletjes hou ik wel van, leggings okee maar dan wel effen en spijkerbroekjes nah ik ben 37 laat maar
Ik heb 6 giletjes geloof ikquote:Op zondag 6 maart 2011 22:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zoiets als je op de tweede foto in je FoBo (die sowieso leuk is) aan hebt is cool.
En er zijn serieus mensen van nog veel ouder die erin rondlopen, maar soms is enige zelfkennis wel fijn.
Ik ga nu als vakantieprojectje proberen om van een te korte oude broek met megawijde pijpen een spijkerrokje te maken.
Slaap lekker Bos en succes met de training morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen ik heb ongeveer 20 uur om te bedenken welk boek ik morgen in ga beginnen..![]()
hoeft niet, zien we zo ook welquote:Op zondag 6 maart 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
Dan zou ik maar eens opschieten als ik jou was!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen ik heb ongeveer 20 uur om te bedenken welk boek ik morgen in ga beginnen..![]()
trustenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:59 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook slapen, die wekker is morgen weer erg vervelend
Slaap lekker lieffies
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoef bij jou posts de naam nooit te lezen.
Ik moet ze altijd zelf maken want die uit de winkel vallen van geen kanten.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb 6 giletjes geloof ik
Maar dat van die korte broek heb ik ook eens gedaan, en dat lukte helemaal goed dus jou zeker want ik ben erg slecht in dat soort dingen
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je post zijn als een contract met een handtekening eronder
Zoiets ja... Bij jou heb ik dat ook, en bij tdrone en HT ook wel. En CC ook.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je post zijn als een contract met een handtekening eronder
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie aan de manier van posten en de smileys dat jij het bent.
Yup... Ik zou ook nooit de schrijfwijze van een ander over kunnen nemenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zoiets ja... Bij jou heb ik dat ook, en bij tdrone en HT ook wel. En CC ook.
Ik zou een perfecte kloonscan voor twee kerstbans zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... Ik zou ook nooit de schrijfwijze van een ander over kunnen nemen
Je posts niet zo, je columns en dagboekverhalen uit duizenden.quote:
Erik is te herkennen aan de smiley-punt, terwijl de meeste punt-smiley doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze post had ik zonder naar de naam te kijken aan jou of Rauzer kunnen koppelen.
Omg, het valt je opquote:Op zondag 6 maart 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Erik is te herkennen aan de smiley-punt, terwijl de meeste punt-smiley doen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, het valt je op. Mijn smilosofie
.
Tuurlijk. Dat vind ik interessant, net als handschriften enzo.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, het valt je op. Mijn smilosofie
.
Ja, zo noem ik datquote:Op zondag 6 maart 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat vind ik interessant, net als handschriften enzo.
En smilosofie... Weer een nieuw woord geleerd.De filosofie achter smileys? Vertel?
Klinkt ook wel logisch.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zo noem ik dat. Dat er een verschil is tussen "
.
." en "
![]()
." Sowieso hoort er een punt achter een smiley, want einde van een zin moet een punt hebben. Dan weet je bij elke zin de smiley hoort.
*kuch*quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klinkt ook wel logisch.
Ik doe de smiley er altijd buiten omdat hij juist níet binnen de zin mag staan. Want dat doe je als je iets in het net schrijft ook niet.
In mijn solli voor R&P stonden ook smileys geloof ik!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
*kuch*
In mijn sollicitatiebrief stonden oorspronkelijk 3 smileys
Was je nu hier weer?quote:Op maandag 7 maart 2011 07:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Er komt altijd dezelfde man naast me zitten in de trein, ik vind het naar.. Hij kan ook naast iemand anders gaan zitten
nou ik hem niet!quote:Op maandag 7 maart 2011 07:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Was je nu hier weer?
Misschien vind ie je wel lief.
Geen idee, maar ik red me welquote:
Jij hebt het altijd koud... als dat niet zo is, dan is er iets mis met jequote:Op maandag 7 maart 2011 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb dat nodig
Ik heb het koud
Ik was nèt weg. Eerst ff getankt, bij een andere esso dan normaal, scheelde toch weer 2 cent, en weggebracht. Allen mijn collega stond vast, dus het duurde ff voordat ik opgehaald werd.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:48 schreef iBenny het volgende:
JJH ben je nog wakker?! Niet gaan slapen meer, je moet zo je auto laten APK'en. Dus... wakker worden, wakker worden, wakker worden!
Ohw oke. Het is nu dus wel gelukt?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was nèt weg. Eerst ff getankt, bij een andere esso dan normaal, scheelde toch weer 2 cent, en weggebracht. Allen mijn collega stond vast, dus het duurde ff voordat ik opgehaald werd.
Goedemorgen iedereen, ik ga plat.
Jep, valt ook weinig aan te mislukken. Ik hoop alleen niet dat ze me wakker bellen over 2 uur om te vertellen dat ie klaar is.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke. Het is nu dus wel gelukt?
Slaap lekker.
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd koud... als dat niet zo is, dan is er iets mis met je
De opvoeding is niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het getuigen van onfatsoenlijk als je je muziek zo hard hebt staan dat letterlijk de hele coupé mee kan zingen met Empire State of mind.
Goed nummer, dus dan maakt het niet uitquote:Op maandag 7 maart 2011 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het getuigen van onfatsoenlijk als je je muziek zo hard hebt staan dat letterlijk de hele coupé mee kan zingen met Empire State of mind.
Ik ben zo'n muts die zijn muziek altijd heel zachtjes heeft staan want 'dalijk krijg ik nog een gehoorbeschadiging!'. Ons Ron luistert bijna alleen metal en hard rock, en die heeft hem wel altijd heeeeel hard staan, en dat begin je nu wel te merken.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Herkenbaarquote:Op maandag 7 maart 2011 09:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben zo'n muts die zijn muziek altijd heel zachtjes heeft staan want 'dalijk krijg ik nog een gehoorbeschadiging!'. Ons Ron luistert bijna alleen metal en hard rock, en die heeft hem wel altijd heeeeel hard staan, en dat begin je nu wel te merken.
In-ear oordoppen.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Herkenbaar
Mijn broertje heeft van die in-ear dingen en als hij in de woonkamer muziek luistert is het in de keuken te horen
Ik gebruik het vooral op de fiets en bij lange treinreizenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
In-ear oordoppen.Ik krijg ze sowieso al niet in mijn oor, maar ze doen ook nog eens zeer en je hoort helemaal niks meer.
Ik heb nog steeds gewoon de oortjes die bij mijn iPod zaten, wonder boven wonder doen ze het nog want ze zitten meestal opgefrut in mijn zakken bij onder andere mijn sleutels. Op de fiets vallen ze wel eens uit, maar dan blijven ze toch hangen op je sjaal ofzo dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gebruik het vooral op de fiets en bij lange treinreizen
Echt? Die oordoppen van de iPod zitten bij mij voor geen meter. Ze vallen er continue uit en het geluid vind ik ook baggerquote:Op maandag 7 maart 2011 09:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds gewoon de oortjes die bij mijn iPod zaten, wonder boven wonder doen ze het nog want ze zitten meestal opgefrut in mijn zakken bij onder andere mijn sleutels. Op de fiets vallen ze wel eens uit, maar dan blijven ze toch hangen op je sjaal ofzo dus dat maakt niet uit.
En lange treinreizen heb ik nooit, en al helemaal niet alleen. Ik heb over een week mijn eerste busreis alleen, naar Eindhoven.
In-earsquote:Op maandag 7 maart 2011 09:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Herkenbaar
Mijn broertje heeft van die in-ear dingen en als hij in de woonkamer muziek luistert is het in de keuken te horen
Dat zijn hier juist de enige die blijven zitten, beetje draaien zodat ze vaatgeklemd zitten.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Die oordoppen van de iPod zitten bij mij voor geen meter. Ze vallen er continue uit en het geluid vind ik ook bagger
Wat betekent resoneert?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In-ears. Als je dan meezingt dan resoneert het heel naar en klinkt je eigen stem heel stom door in je oren. Alsof je gewoon iets zingt terwijl je je oren dicht houdt met je vingers.
Dat is wel zo...quote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In-ears. Als je dan meezingt dan resoneert het heel naar en klinkt je eigen stem heel stom door in je oren. Alsof je gewoon iets zingt terwijl je je oren dicht houdt met je vingers.
waar ga je heen dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:03 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik ben brak, ik kon gisteravond/nacht niet slapen
Nu heb ik koppijn en wil ik slapen!
Nog 1,5 week en dan weekendje weg
ik liep net zingend de WC in, stond het hele hok volquote:Op maandag 7 maart 2011 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zong net nog op straat toen ik van het station naar de universiteit liep. Zonder muziek in mijn oren
.
het is nog lang geen middagquote:Op maandag 7 maart 2011 10:59 schreef Lutte het volgende:
Zo, ik ga beginnen aan mijn FOK!loze middag, leuk andere dingen doen. Tot vanavond.
goede timingquote:Op maandag 7 maart 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
Vanmorgen trouwens 67,5 kilo. Dat betekend dat ik vrijdag nog niet ga afbouwen
Ik ga dus afbouwen op vrijdag 18-03 of 25-03, dat betekend nog 1,5/2,5 shaken en reepjesDan afbouwen en opbouwen. En dan ben ik precies op tijd klaar voor het weekend Londen
Ja hequote:
dat is nog een hele planning.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja he
Dus mijn plan: 18-03 beginnen met afbouw. De eerste afbouwweek (1x), tweede afbouwweek (2x), derde afbouwweek (1x) En dan gewoon normale opbouw. En dan ben ik 06-05 klaar met het Cambridgedieet!
13-05 ga ik een weekendje naar Londen met Sieperdepiepen dan wil ik wel normaal kunnen eten en geen gedoe met shakes etc.
Conclusie: nog even volhouden met shaken en repen tot volgende week vrijdag! Ik doe het nu al 16,5 week dus die 1,5 week kan er ook nog wel bij
ja ik kan niet wachtenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is nog een hele planning.
Maar een weekend Londen is wel heel tof
Tuurlijk... van de week ook nog ff bij ONZ radioquote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef Lutte het volgende:
Benny, doos, zit je nou in het goedemorgentopic te spammen?
ik heb hem nog geen eens gehoordquote:Op maandag 7 maart 2011 12:00 schreef iBenny het volgende:
De Duitsers komen een kopje koffie drinken!!!!
Ik wel, maar was dus buiten toen..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem nog geen eens gehoord
dat ding staat hier tegenover op het dak, dus daar ontkom ik niet aanquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem nog geen eens gehoord
Ik heb een half jaar op het stadskantoor gewerkt hier in Eindhoven. Daar hoorde je binnen ook het alarm erg goed..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ding staat hier tegenover op het dak, dus daar ontkom ik niet aan
Pak je even een reep uit de winkelquote:Op maandag 7 maart 2011 13:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Poep overwerken.. Nu heb ik geen shake
dat is niet slim.quote:
het gaat niet om de calorien he Bennyquote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel caloriearme reppen hebben daar?
Ook goedquote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het gaat niet om de calorien he BennyOm de koolhydraten
Nee geen Atkins, daar mag je wel bij etenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook goed
Jullie doen zo'n verkapt Atkinsdieet?
Ja oke. dat zeg ik een verkapt Atkinsquote:Op maandag 7 maart 2011 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geen Atkins, daar mag je wel bij eten
Maar ik zocht iets met weinig koolhydraten, maar als ik patrique was, zou ik dus een salade zoekenipv die atkinsreep
nee dat brood hebben we nietquote:Op maandag 7 maart 2011 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is niet slim.
Hebben ze koolhydraatarm brood bij jullie? Doe je dat en dan een gekookt eitje of corned beef, 30+ kaas. Of een maaltijdsalade met gerookte kip (niet de saus!!!) en geen 1 waar aardappel inzit
Zodra je thuis komt nog wel je produkten innemen. maar dan heb je tot die tijd geen honger
huh?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja oke. dat zeg ik een verkapt Atkins
Dus met die repen...?
Oooohw zo...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh?
Atkins heeft ook repen ja. Alleen zitten daar niet alle vitamine en minderalen in, die wel weer in cambridge produkten zitten
En je hebt toch van kant en klare maaltijdsalades? Alleen dan niet de saus nemen (of een heeeeeel klein beetje) Dat is niet erg hoor....quote:Op maandag 7 maart 2011 13:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee dat brood hebben we niet
Maar, ik drink wel thee.. Stukje komkommer
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Goeie verkoopster hoor, ja hoor, ja ja!
Aha! Atkins heb ik nog nooit geprobeerd....quote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw zo...
Omdat m'n oom zo'n Low carb & Atkins-webshop heeft...
ja dat ik nog de vraagquote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je hebt toch van kant en klare maaltijdsalades? Alleen dan niet de saus nemen (of een heeeeeel klein beetje) Dat is niet erg hoor....
Maar komkommer is ook goed
Tot hoelaat moet je?
www.webcamsex.nlquote:Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha! Atkins heb ik nog nooit geprobeerd....
Ik wil ook een eigen zaak, wat ik vanuit huis kan doen... iemand ideetjes?
Gadget-/kadoshop.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha! Atkins heb ik nog nooit geprobeerd....
Ik wil ook een eigen zaak, wat ik vanuit huis kan doen... iemand ideetjes?
maar waar kan ik het inkopen? Ik vind dat echt moeilikquote:Op maandag 7 maart 2011 13:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gadget-/kadoshop.
Je koopt dingen heel goedkoop in(als het wordt besteld op je website), krijgt het thuis binnen en verkoopt het tig keer zo duur.
Of een ontbijtservice. 's morgens (heel vroeg) broodjes halen bij de bakker, van die simpele jammetjes/hagelslag bij de groothandel en dat verkoop je ook tig keer duurder dan dat het eigenlijk is.
*bam*
Inkoop lijkt me niet zo'n probleem, ik zou me eerder druk maken over of het wel zal verkopen. Wie gebruikt er zo'n dienst, hoe vervoer je het etc.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar waar kan ik het inkopen? Ik vind dat echt moeilik
Die ontbijtservice is wel een leuk idee
je hebt toch pakketpostquote:Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inkoop lijkt me niet zo'n probleem, ik zou me eerder druk maken over of het wel zal verkopen. Wie gebruikt er zo'n dienst, hoe vervoer je het etc.
En die bezorgt op ontbijttijden?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt toch pakketpostEn die kosten bereken je door aan de klant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |