Ja hij is leuk ja whahahahaquote:
Ja maar onbetaalbaarquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar onbetaalbaar
Alleen die schoenendoos is al
ahhhhhquote:Op zondag 6 maart 2011 19:30 schreef Kally het volgende:
Jongste legt iets uit aan me, maar die mimiek erbij
Gaat wel goed. Ik begin steeds meer het idee te krijgen op de goede weg te zitten. Maar er zijn nog genoeg obstakels, zoals het supermarkt verhaal..quote:
Oke, als je maar op de goede weg bentquote:Op zondag 6 maart 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Ik begin steeds meer het idee te krijgen op de goede weg te zitten. Maar er zijn nog genoeg obstakels, zoals het supermarkt verhaal..
ik was donderdag naar Maryquote:Op zondag 6 maart 2011 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Petticoat, Petticoatt.. tududududududuuu
by far de gaafste productie die ik ooit gezien heb.quote:
mooizo!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
by far de gaafste productie die ik ooit gezien heb.
Dat decor is echt meesterlijk
En de Cast was
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
Buschauffeur bedankt!
Allemaal buschauffeur fans
Ja een jaar of 7quote:
Tijdreiziger alarm.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja een jaar of 7
Van 1993 tot 2000 en daarna nog tot 3004 reed ik als planner ook nog de nodige dienstjes
Je was vooruit de tijd in gereist?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja een jaar of 7
Van 1993 tot 2000 en daarna nog tot 3004 reed ik als planner ook nog de nodige dienstjes
Waar rijdt die, daar wil ik ook inquote:
Je kunt iets!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trouwens door mijn proefperiode (waarvan ik niet op de hoogte was dat die er was!) heen en ben nu écht vaste columnist
. Ik kan iets
.
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trouwens door mijn proefperiode (waarvan ik niet op de hoogte was dat die er was!) heen en ben nu écht vaste columnist
. Ik kan iets
.
Persoonlijke Effectiviteits Training (op de Grote Beek)quote:
Ohw, ik dach dat je al vaste columnist was... gefeliquote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
. Ik kan iets
.
Okay, hopelijk heb je er iets aan!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Persoonlijke Effectiviteits Training (op de Grote Beek)
Ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dach dat je al vaste columnist was... gefeli
Ik heb besloten morgenvroeg naar Utrecht te reizen, omdat ik geen internet heb in Utrecht. En doordeweeks reis ik gratiesj!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, hopelijk heb je er iets aan!
En natuurlijk feli Erik.Heb je je treinreis al bij elkaar geschooid?
Dus je bent hier een paar km vandaan?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb besloten morgenvroeg naar Utrecht te reizen, omdat ik geen internet heb in Utrecht. En doordeweeks reis ik gratiesj!
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
. Ik kan iets
.
tot laterquote:Op zondag 6 maart 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om te gaan lezen. Wellicht krijg ik het boek straks wel uit. Nog ca 100 pagina;s
Tot later
Dat is altijd (bij mij) zo'n cruciale plek in een boek. Vooral om 's avonds nog te lezen als je al moe bent, maar ja, dan moet het gewoon uit. In één ruk. Want stoppen als je nog 30 pagina's moetquote:Op zondag 6 maart 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om te gaan lezen. Wellicht krijg ik het boek straks wel uit. Nog ca 100 pagina;s
Tot later
doe je goedquote:Op zondag 6 maart 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga zo lekker slapen.. wat een nacht
Ik heb 1 van de 2 jongens waarmee ik heul leuk gepraat had getraceerd, nu nummer 2 nog(en dat was de leukste! )
okeeee tofquote:Op zondag 6 maart 2011 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens, Symph.. Ik heb vandaag Roman en Kelvin () gezien in Petticoat! Roman deed een rol ipv ensemble, van enorme homo, en arts.. Zong erg goed
Wa denkte gij dan?quote:
Nu je het zegt... idd, die heb ik ook niet gezien.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Huub (die met die lamme arm) niet voorbij zien komen
Volgens mij (als ik het me goed herinner) zag ik 'm ergens in de achtergrond in de afvallersbusquote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Huub (die met die lamme arm) niet voorbij zien komen
how the fuck is that possiblequote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij (als ik het me goed herinner) zag ik 'm ergens in de achtergrond in de afvallersbus.
Misschien de slechte liedjeskeuze voor de jongens.quote:
Damnquote:Op zondag 6 maart 2011 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien de slechte liedjeskeuze voor de jongens.
dat was wel zo handig geweestquote:Op zondag 6 maart 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
Vorig jaar hadden ze zo'n pagina waar je kon zien wie er door waren... ik snap neit waarom ze dat dit jaar niet hebben
nou ja iemand als Huub toch wel, die had echt een verpletterende eerste auditiequote:Op zondag 6 maart 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende week goed opletten of ie er nog in zit, ik kan me namelijk best vergissen. Maar ik vind dat je in een show van 2 uur best 113 (?) kandidaten kan laten zien.
Ik niet...quote:Op zondag 6 maart 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende week goed opletten of ie er nog in zit, ik kan me namelijk best vergissen. Maar ik vind dat je in een show van 2 uur best 113 (?) kandidaten kan laten zien.
En Shaftquote:
Maar doe dan in ieder geval de interessante kandidaten van de audities.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik niet...
Voor ons is het wel handig, maar als je de kijker met 113 verschillende mensen confronteert dan weet je na een tijdje ook niet meer hoe en wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |