Ooh zeker!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:05 schreef Rifoki het volgende:
[..]
In that case blijft het voor mij ook bij die ene zoen. Als ik ergens op afknap.
word ik!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh zeker!
Een goede zoen wordt ik knettergeil van
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
Toch zijn er zoveel vrouwen die niet goed/lekker kunnen zoenen
quote:9.Lees de lichaamstaal. Iedereen zoent anders, en iedere persoon houdt van andere dingen in een zoen. Er is geen 'juiste' manier om te zoenen. Natuurlijk, als je partner zich wegtrekt of heviger terugzoent, trek er dan je conclusies uit.
Idd, heerlijk gevoel is datquote:Op zondag 6 maart 2011 21:07 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja, als ze 't wel goed kan dan is mijn positieve beoordeling van haar oraal talent ook niet meer onder stoelen of banken te steken.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand de "drilboor" lekker vindquote:
Beide met knoflook is primaquote:
tijdje is een understatementquote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd, heerlijk gevoel is dattijdje terug dat ik dat echt tot over mn oren heb gehad
In mijn geval vaak metquote:
Ach, ik ben het er niet helemaal mee eens, ik citeerde dat stukje uit die post van Rifoku.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef Cue_ het volgende:
Mee eens! iedereen kan zoenen/... of je het lekker vindt .. is natuurlijk een tweede
quote:
Kan er goed tegen zelf, dus ik zie geen probleem met knoflook..quote:
Mee eens, ik ook niet. Of de "helicopter".quote:Op zondag 6 maart 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand de "drilboor" lekker vind
Misschien zoen ik ook wel niet lekkerquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef Techno het volgende:
Ach, ik ben het er niet helemaal mee eens, ik quote dat stukje uit die post van Rifoku.
Heb natuurlijk wel t eea gezoend de afgelopen tijd, maar dat was allemaal prima, maar niks gehad dat echt WOW! wasquote:
dat komt wel goedquote:Op zondag 6 maart 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga er dan van uit dat mijn zoenpartner ook knoflook op heb he.
Jij zoent heel vaak maar 1x met iemand?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |