Ja, de lapo kwam mij wat onverwachts. Ik wist echt niets en het overlaten aan iemand anders vond ik ook weer zo-zo. Leeglaten was geen optie dus dan maar zo.quote:
Witnie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog een buikje voor Friend:Vond die ander leuker, hoewel deze ook een goed figuur heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dank voor de buikjes Jofu![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vond die ander leuker, hoewel deze ook een goed figuur heeft.
Mijn dank voor de buikjes Jofu
Artic vroeg er om hoor, de rest nietquote:Op zondag 6 maart 2011 19:17 schreef Cue_ het volgende:
heb ik nu voor niks met m'n heupen gewiegeld?
ik had het ook niet tegen de restquote:Op zondag 6 maart 2011 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Artic vroeg er om hoor, de rest niet
Fijn, dan gaan we je niet vertellen dat je fijne heupen hebtquote:
Hoeft ook niet, dat weet ik alquote:Op zondag 6 maart 2011 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fijn, dan gaan we je niet vertellen dat je fijne heupen hebt
En geen Top Gearquote:Op zondag 6 maart 2011 19:21 schreef xFriendx het volgende:
Weer weinig op tv vanavond, althans, niet iets wat echt boeiend is.
Alleen een compilatie-aflevering zag ik. Maar ja, wat je daar ziet heb je dus al eens gezien. Hoewel die Zonda-R nog eens zien niet verkeerd is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |