Deze?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Op de facebook van Yvonne staat een filmpje van hem in het ziekenhuis
Hoi Driepinkquote:Op zondag 6 maart 2011 18:45 schreef Driepink het volgende:
hallo sharr en anderen waar ik nog geen hoi tegen had gezegd
Liefde, ik voel hetquote:
die is toch gebanned wegens geen tietenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
Ik zoek mijn grote vriendin Judith. Is ze hier?
Dat zou goed kunnenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die is toch gebanned wegens geen tieten
Ik hoop nu heel hard dat ie hem wel heeft hequote:Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef ToT het volgende:
Mag je ook ongebruikelijke verzoekjes doen waarvan ik zeker weet dat je ze eerst moet downloaden?
Altijdquote:Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef ToT het volgende:
Mag je ook ongebruikelijke verzoekjes doen waarvan ik zeker weet dat je ze eerst moet downloaden?
Ik zweer je, deze heeft hij niet!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop nu heel hard dat ie hem wel heeft he
keltisch? wut, waar luister jij naar?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:59 schreef ToT het volgende:
Feelgood nummer: The Boo Radleys - Wake up boo!
Het nummer wat ik graag op de radio zou willen horen (beetje keltisch romantisch) : Faun - Egil saga.
Is mooie muziek hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 19:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
keltisch? wut, waar luister jij naar?
Gothic metal, trash metal, hardrock, keltische muziek., jaren '60 - '90 en veel andere dingen!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
keltisch? wut, waar luister jij naar?
tijdens het photosjoppen?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Gothic metal, trash metal, hardrock, keltische muziek., jaren '60 - '90 en veel andere dingen!
Eten!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben even wat andere dingen doen en daarna eten
elke keer als ik jou zie denk ik aan epische paints/ps's/gifjes van bijvoorbeeld de enige echte baas, en allerlei anderequote:Op zondag 6 maart 2011 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms wel ja, soms heb ik de tv aan staan. Wisselt heel erg.
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
elke keer als ik jou zie denk ik aan epische paints/ps's/gifjes van bijvoorbeeld de enige echte baas, en allerlei andere
Heerlijk ditquote:Op zondag 6 maart 2011 19:07 schreef ToT het volgende:
Iets andere stijl als wat er de afgeleopen tijd gedraaid is he!
quote:
Ik pas evenquote:
Die is episch!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb je uhm kate bush? Maar dan NIET wuthering heights
Sorry... maar ik ben wel een euro rijkerquote:
Running up that hill van haar is ook episch en WH is gewoon doodgedraaidquote:Op zondag 6 maart 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is episch!
Maar Kate Bush en Peter Gabriel - Don't give up, die is ook erg goed!
Ik vind dat zokunen daar de helft van verdiendquote:Op zondag 6 maart 2011 19:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sorry... maar ik ben wel een euro rijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |