Kappertjesquote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef Zokunen het volgende:
Tosti met kaas, gehakt, champignons, kruiden en meer?
gehaktquote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef Zokunen het volgende:
Tosti met kaas, gehakt, champignons, kruiden en meer?
Dat is lekker hoorquote:
quote:
Gewoon even rullen..quote:Op zondag 6 maart 2011 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eerst gehakt maken
Deze muziek trouwens
Wat verwacht je danquote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kutmuziek
als ik dit wil horen doe ik wel 538 aan
Wij pakken vaak wat van de pastasausquote:
Aanbraden en kapot roerenquote:
Maar wel met ketchup erbijquote:Op zondag 6 maart 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
Gewoon een tosti met kaas. Al die nieuwerwetse meuk die jullie op je tosti pleuren. Gadverdamme, gekloot met eten. Zijn jullie niet opgevoed ofzo?
Tosti alleen met kaas. Klaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
Gewoon een tosti met kaas. Al die nieuwerwetse meuk die jullie op je tosti pleuren. Gadverdamme, gekloot met eten. Zijn jullie niet opgevoed ofzo?
Tosti met kaasquote:Op zondag 6 maart 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mensen die tosti met ham eten
Dat is vies.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mensen die tosti zonder ham eten
Doe dan gewoon een tomaatje erbij.quote:
De beste tosti ooit heb ik een keer gehad in een Irish pub tijdens een wedstrijd van Ajax, dacht gewoon een tosti te krijgen, kreeg een bord met patat, salade en de tosti der tosti'squote:Op zondag 6 maart 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
Tosti zonder kaas en ham, maar met salami & gerookte worstquote:Op zondag 6 maart 2011 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mensen die tosti zonder ham eten
Koelkast is een moslimquote:
Doe jij maar lekker ham op je tosti, ik doe het niet.quote:
KFCquote:Op zondag 6 maart 2011 18:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik eet vrijwel alleen varkensvlees, dus denk van niet
Teveel werk en met alleen kaas is lekkerderquote:Op zondag 6 maart 2011 18:10 schreef mc-Piel het volgende:
Dan vraag ik me af.. waarom geen ham op je tostie?
Ditdus, ik ben dan wel geen afro amerikaan maar ik kan me helemaal dood eten aan KFC!quote:
Hierna nog 1 beukplaat, dan kan je erinquote:Op zondag 6 maart 2011 18:11 schreef Zokunen het volgende:
Mono blijf je gewoon doorgaan tot 19:00 of moet ik zo invallen? In verband met het mondsteeksel dat ik tot mij ga nemen...
Voetbal buurt nog 6+ minuten...quote:Op zondag 6 maart 2011 18:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hierna nog 1 beukplaat, dan kan je erin
ik kwam daar laatste hequote:Op zondag 6 maart 2011 18:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ditdus, ik ben dan wel geen afro amerikaan maar ik kan me helemaal dood eten aan KFC!
klaagbaaaaaaaaakquote:Op zondag 6 maart 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kwam daar laatste he![]()
toen he
toen bleek het hotwingsdag te zijn, zo een hele doos voor halve prijs![]()
antiklacht: kon het niet op
Ik trap hem er wel inquote:
ok!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik trap hem er wel inHeb nog wat goed te maken
Teveel zwarten daar.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ditdus, ik ben dan wel geen afro amerikaan maar ik kan me helemaal dood eten aan KFC!
Hoe laat ben je klaar?quote:
Baas!quote:
Dan haal je het op en eet je het ergens anders?quote:
Ik een keertje in Almere, wij waren zo'n beetje de enige blanken daarquote:Op zondag 6 maart 2011 18:14 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gegeten in de KFC bij Spangen
Ik had vanochtend nog een mooie voor je aangevraagd om kwart voor 11 'sochtends. Daar was de rest minder blij meequote:
Gewoon kip van de poelier op de markt.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan haal je het op en eet je het ergens anders?
Dat ben je al heel snel in Almerequote:Op zondag 6 maart 2011 18:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik een keertje in Almere, wij waren zo'n beetje de enige blanken daar![]()
Almerequote:Op zondag 6 maart 2011 18:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik een keertje in Almere, wij waren zo'n beetje de enige blanken daar![]()
Wat is er mis met KFC?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gewoon kip van de poelier op de markt.
Dat hebben wij hier elke zaterdagmiddag thuisquote:Op zondag 6 maart 2011 18:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gewoon kip van de poelier op de markt.
Ik haal überhaupt nooit veel fastfood a la Mac, Burger King, KFC. Ik ga dan liever ff langs de Turk of bestel fftjes een brommertje Grieks.quote:
Mee eensch, een turkse pizza met kaas. Of nasi moksi meti van het plaatselijk javaans-surinaams eethutje is natuurlijk véél lekkerder!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik haal überhaupt nooit veel fastfood a la Mac, Burger King, KFC. Ik ga dan liever ff langs de Turk of bestel fftjes een brommertje Grieks.
Google chrome past 't formaat automatisch aan tot 640xzoveelquote:
Wat heeft ajax gedaan?quote:
Sorry, ik weet dat ik heel nep ben. Maar wat?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mee eensch, een turkse pizza met kaas. Of nasi moksi meti van het plaatselijk javaans-surinaams eethutje is natuurlijk véél lekkerder!
Maar als ik dan toch fastfood eet, graag KFC!
En dan een family bucket van 36 hotwings!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nasi met gemengd vleesquote:Op zondag 6 maart 2011 18:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat ik heel nep ben. Maar wat?
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Amsterdamquote:
Niks mis met amsterdam!quote:
Ik denk dat Frans Bauer vaker naar de Chinees gaat dan ik. Geef mij maar Hutspot met klapstuk en een paar speklappen.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is nasi met gemengd vlees
Tantoelekker dat vlees! Chinese babi pangang.. die knapperige alles!
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik denk dat Frans Bauer vaker naar de Chinees gaat dan ik. Geef mij maar Hutspot met klapstuk en een paar speklappen.
Moet ik dan grenade doen?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben hem zo zat net als de rest van fok!
JAAAquote:
Komt omdat iedere dj hem MOET draaien ofzo.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook......quote:Op zondag 6 maart 2011 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Please don'tquote:
Alles kan, alles magquote:Op zondag 6 maart 2011 18:27 schreef Goudvis_ het volgende:
Moeten verzoekjes in DM? Of mag ik ook gewoon posten?
je kan verzoekjes op de post doen voor volgende weekquote:Op zondag 6 maart 2011 18:27 schreef Goudvis_ het volgende:
Moeten verzoekjes in DM? Of mag ik ook gewoon posten?
Ik gaat kijken..quote:
Akcent - Kyliequote:
Is die al geweest?quote:
Nee K3 is bezigquote:
Oh nu is iequote:
Daarom kreeg ik ook de bijnaam Foutvis van Koelkastquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Daarom kreeg ik ook de bijnaam Foutvis van Koelkast![]()
![]()
quote:Kylie, give me just a chance,
Let's go out and dance
We can get into the groove,
I can watch you move
Later you can sing to me,
Like a shining star
But I'd rather do you on the backseat of my car
Hoi Sharrquote:
Sorry, maar ik moeest watquote:
Forum Opties | |
---|---|