klaagbaaaaaaaaakquote:Op zondag 6 maart 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kwam daar laatste he![]()
toen he
toen bleek het hotwingsdag te zijn, zo een hele doos voor halve prijs![]()
antiklacht: kon het niet op
Ik trap hem er wel inquote:
ok!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik trap hem er wel inHeb nog wat goed te maken
Teveel zwarten daar.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ditdus, ik ben dan wel geen afro amerikaan maar ik kan me helemaal dood eten aan KFC!
Hoe laat ben je klaar?quote:
Baas!quote:
Dan haal je het op en eet je het ergens anders?quote:
Ik een keertje in Almere, wij waren zo'n beetje de enige blanken daarquote:Op zondag 6 maart 2011 18:14 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gegeten in de KFC bij Spangen
Ik had vanochtend nog een mooie voor je aangevraagd om kwart voor 11 'sochtends. Daar was de rest minder blij meequote:
Gewoon kip van de poelier op de markt.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan haal je het op en eet je het ergens anders?
Dat ben je al heel snel in Almerequote:Op zondag 6 maart 2011 18:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik een keertje in Almere, wij waren zo'n beetje de enige blanken daar![]()
Almerequote:Op zondag 6 maart 2011 18:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik een keertje in Almere, wij waren zo'n beetje de enige blanken daar![]()
Wat is er mis met KFC?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gewoon kip van de poelier op de markt.
Dat hebben wij hier elke zaterdagmiddag thuisquote:Op zondag 6 maart 2011 18:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gewoon kip van de poelier op de markt.
Ik haal überhaupt nooit veel fastfood a la Mac, Burger King, KFC. Ik ga dan liever ff langs de Turk of bestel fftjes een brommertje Grieks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |