Ze kunnen ze het zich van Sharon niet voorstellen omdat een van hen opperde dat het geheim misschien was dat iemand in het huis iemand gered had bij de Tsunami. En daarbij denken ze dat Sharon destijds te jong was.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze zitten te gokken wie de Tsunami heeft overleefd. Ze denken Aafke, of Monique. Van Sharon kunnen ze het zich niet voorstellen
mag toch hopen van nietquote:Op zondag 6 maart 2011 16:00 schreef Serinde het volgende:
En weer vier streams![]()
Haha ze vinden Gerard geen makelaar.... meer een dj. Ja hoor.....
Waar is Karim mee bezig? Zou hij serieus dit geheim overwegen?
Maar hij zei net toch ook dat ie dacht dat G miljonair was?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:00 schreef marky het volgende:
Karim is echt de weg kwijt qua Gerard hij denkt echt veel te ver door.
Ik doe het volgens sommige niet goed, dus dan maar lang wachten tot iemand anders het doet he.quote:
denk dat karim er een bedoeling mee heeft, vraag me aleen niet watquote:Op zondag 6 maart 2011 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij zei net toch ook dat ie dacht dat G miljonair was?
26 seconden is lang he?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ik doe het volgens sommige niet goed, dus dan maar lang wachten tot iemand anders het doet he.
Inderdaad, je stemt daarmee ook de gehele kluisinhoud uit het spel.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef Mylene het volgende:
Het is eigenlijk dom om Sofia te nomineren met al dat geld van haar in de kluis.
Ja, viel mij ook op...daarom denk ik dat het ook zo kunnen dat Karim zo praat als afleidingsmanoeuvre...ik lul ook maar wat..quote:Op zondag 6 maart 2011 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij zei net toch ook dat ie dacht dat G miljonair was?
Ow, dat wilde ik je juist net vragenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef Ransjih het volgende:
[..]
denk dat karim er een bedoeling mee heeft, vraag me aleen niet wat
Het zou kunnen, Karim zit een beetje in een spagaat met zijn dubbelspel in team GAK maar ook met Joanna en Philip.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook op...daarom denk ik dat het ook zo kunnen dat Karim zo praat als afleidingsmanoeuvre...ik lul ook maar wat..
Volgens mij is de KvdW nog dicht tot morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef Mylene het volgende:
Ik snap niet dat Philip niet drukt. Hij heeft het bij het juiste eind dat Gerard miljonair is. Hij heeft het nu al een paar keer gezegd.
Dat denk ik ook. Misschien op een of andere manier proberen om die anderen uit hun tent te lokken. Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef Ransjih het volgende:
[..]
denk dat karim er een bedoeling mee heeft, vraag me aleen niet wat
Mag niet meer drukken. Volgende week wel weer.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef Mylene het volgende:
Ik snap niet dat Philip niet drukt. Hij heeft het bij het juiste eind dat Gerard miljonair is. Hij heeft het nu al een paar keer gezegd.
Ach ik denk dat de meeste die lapo hebebn denken laat maar. Degene die altijd wedstrijdjes doen om maar een topic te kunnen openen doen het wel weer en dan kom ik met mijn topic en die gaat dan toch dicht.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
meestal zijn het noob-hoeren die niet openen na lapo
De chef van Sharon toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Ransjih het volgende:
rosario is ook een naam uit de nabije vriendenkring van guido, was ie weleens mee op vakantie geweest,
Ja, en ook de familie van Joanna werkt met hem samenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Ransjih het volgende:
rosario is ook een naam uit de nabije vriendenkring van guido, was ie weleens mee op vakantie geweest,
Waarom?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:06 schreef itsme het volgende:
Het lijkt er op dat Gerard ook wilt dat zijn geheim geraden wordt begreep ik uit de Cossen van gisteren? Kan ik me wel voorstellen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |