Ze kunnen ze het zich van Sharon niet voorstellen omdat een van hen opperde dat het geheim misschien was dat iemand in het huis iemand gered had bij de Tsunami. En daarbij denken ze dat Sharon destijds te jong was.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze zitten te gokken wie de Tsunami heeft overleefd. Ze denken Aafke, of Monique. Van Sharon kunnen ze het zich niet voorstellen
mag toch hopen van nietquote:Op zondag 6 maart 2011 16:00 schreef Serinde het volgende:
En weer vier streams![]()
Haha ze vinden Gerard geen makelaar.... meer een dj. Ja hoor.....
Waar is Karim mee bezig? Zou hij serieus dit geheim overwegen?
Maar hij zei net toch ook dat ie dacht dat G miljonair was?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:00 schreef marky het volgende:
Karim is echt de weg kwijt qua Gerard hij denkt echt veel te ver door.
Ik doe het volgens sommige niet goed, dus dan maar lang wachten tot iemand anders het doet he.quote:
denk dat karim er een bedoeling mee heeft, vraag me aleen niet watquote:Op zondag 6 maart 2011 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij zei net toch ook dat ie dacht dat G miljonair was?
26 seconden is lang he?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ik doe het volgens sommige niet goed, dus dan maar lang wachten tot iemand anders het doet he.
Inderdaad, je stemt daarmee ook de gehele kluisinhoud uit het spel.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef Mylene het volgende:
Het is eigenlijk dom om Sofia te nomineren met al dat geld van haar in de kluis.
Ja, viel mij ook op...daarom denk ik dat het ook zo kunnen dat Karim zo praat als afleidingsmanoeuvre...ik lul ook maar wat..quote:Op zondag 6 maart 2011 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij zei net toch ook dat ie dacht dat G miljonair was?
Ow, dat wilde ik je juist net vragenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef Ransjih het volgende:
[..]
denk dat karim er een bedoeling mee heeft, vraag me aleen niet wat
Het zou kunnen, Karim zit een beetje in een spagaat met zijn dubbelspel in team GAK maar ook met Joanna en Philip.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook op...daarom denk ik dat het ook zo kunnen dat Karim zo praat als afleidingsmanoeuvre...ik lul ook maar wat..
Volgens mij is de KvdW nog dicht tot morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef Mylene het volgende:
Ik snap niet dat Philip niet drukt. Hij heeft het bij het juiste eind dat Gerard miljonair is. Hij heeft het nu al een paar keer gezegd.
Dat denk ik ook. Misschien op een of andere manier proberen om die anderen uit hun tent te lokken. Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef Ransjih het volgende:
[..]
denk dat karim er een bedoeling mee heeft, vraag me aleen niet wat
Mag niet meer drukken. Volgende week wel weer.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:03 schreef Mylene het volgende:
Ik snap niet dat Philip niet drukt. Hij heeft het bij het juiste eind dat Gerard miljonair is. Hij heeft het nu al een paar keer gezegd.
Ach ik denk dat de meeste die lapo hebebn denken laat maar. Degene die altijd wedstrijdjes doen om maar een topic te kunnen openen doen het wel weer en dan kom ik met mijn topic en die gaat dan toch dicht.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
meestal zijn het noob-hoeren die niet openen na lapo
De chef van Sharon toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Ransjih het volgende:
rosario is ook een naam uit de nabije vriendenkring van guido, was ie weleens mee op vakantie geweest,
Ja, en ook de familie van Joanna werkt met hem samenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:04 schreef Ransjih het volgende:
rosario is ook een naam uit de nabije vriendenkring van guido, was ie weleens mee op vakantie geweest,
Waarom?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:06 schreef itsme het volgende:
Het lijkt er op dat Gerard ook wilt dat zijn geheim geraden wordt begreep ik uit de Cossen van gisteren? Kan ik me wel voorstellen eigenlijk.
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:06 schreef itsme het volgende:
Het lijkt er op dat Gerard ook wilt dat zijn geheim geraden wordt begreep ik uit de Cossen van gisteren? Kan ik me wel voorstellen eigenlijk.
Yep...my thoughts..quote:Op zondag 6 maart 2011 16:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat karim heel goed gerards geheim weet en dat ff wil bewaren tot ie zelf kan drukken ,ondertussen brengt ie flip en joanna op andere ideeen en zo raakt gerards kluis steeds voller als zij fout drukken en kan karim straks alles zelf caschen !
Alsof Philip gekke Henkie is.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat karim heel goed gerards geheim weet en dat ff wil bewaren tot ie zelf kan drukken ,ondertussen brengt ie flip en joanna op andere ideeen en zo raakt gerards kluis steeds voller als zij fout drukken en kan karim straks alles zelf caschen !
Omdat er teveel mensen nu zijn zonder geheim. Daar kan niet meer op gestemd worden, maar andersom kunnen zij wel stemmen.quote:
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach ik denk dat de meeste die lapo hebebn denken laat maar. Degene die altijd wedstrijdjes doen om maar een topic te kunnen openen doen het wel weer en dan kom ik met mijn topic en die gaat dan toch dicht.
Guido was met de AH-chef van Sharon op vakantie geweest las ik gisterenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:06 schreef Ransjih het volgende:
[..]
sharon kende hem ook ja maar ik heb geen idee waarvan
ja over zoiets hebben die 2 wel gesproken en ook over delen van de buitquote:Op zondag 6 maart 2011 16:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
Oke,...duidelijkquote:Op zondag 6 maart 2011 16:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Omdat er teveel mensen nu zijn zonder geheim. Daar kan niet meer op gestemd worden, maar andersom kunnen zij wel stemmen.
Hoezo noem jij dat slijmen ?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:05 schreef afca_oc het volgende:
Aafke (weer) keihard aan slijmen, ditmaal bij Alex
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:06 schreef Hobby het volgende:
http://www.djguide.nl/fot(...)book=1779&idphoto=18
Wisten ze bij sst veel dat gido van de verkeerde kant wasquote:Op zondag 6 maart 2011 14:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Voel eerder wat me Laurexdat gaat nog wel wat worden, 100,000 mijoen % zeker weten.
Ja ok, bij Alexander niet echt. Hij trapt toch overal in wat hem een goed gevoel geeftquote:Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Hoezo noem jij dat slijmen ?
Aafke hoeft dat helemaal niet te doen
daar is ze niet zo engquote:Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat haar staat haar veel leuker
LOL die was toch voor domme blondjesquote:Op zondag 6 maart 2011 16:09 schreef versabommie het volgende:
Bang voor Guido? Man die heeft een mp3 player nodig om hem te vertelen dat hij adem moet halen om de zoveel tijd
Hij heeft ze mond altijd al open.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:09 schreef versabommie het volgende:
Bang voor Guido? Man die heeft een mp3 player nodig om hem te vertelen dat hij adem moet halen om de zoveel tijd
Ik rust mijn zaakjequote:Op zondag 6 maart 2011 16:10 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL die was toch voor domme blondjes
Wat viesquote:Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat haar staat haar veel leuker
Karim is een zinkend schip.. hij eet nu van zoveel walletjes, dat zelfs vierendelen niet meer kan helpen!quote:
Wat iBenny zegt! Je moet respect hebben voor de doden, geen hairextensions geven!quote:
Plompzakken is een grote nono op zondag!quote:
4, vamorgen toen ik windows opstarte!quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat iBenny zegt! Je moet respect hebben voor de doden, geen hairextensions geven!
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
4, vamorgen toen ik windows opstarte!
Dat vind ik zo eng, Joan een enorm dom wicht die toch instinctief mensen kan manipuleren..quote:
Ja, Karim baalt er namelijk enorm van, dat Alex in team GAK zit. Het lijkt er sterk op, dat Karim team GAK gaat inruilen voor team Joanna/Philip.quote:
Neuhhh ben het nog niet tegengekomenquote:
Uit streamverslagen, hoe weten ze dat de kijkcijfers slecht zijn??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef Prospera het volgende:
22.45
Tijdens het carnavalgedruis vertelt Mo Alex in een slaapkamer dat ze blij is dat het geheim van Laura bekend is. Zij wilde Maik nog zoveel vertellen, maar heeft daar geen tijd meer voor gehad.
Ze doet via de camera de groetjes aan Maik, die ongetwijfelt naar hun zal kijken.
Mo hoopt dat Alex wel de tijd krijgt om met Laura te praten. Alex vertelt van zijn verwarring nu blijkt dat Laura geen relatie heeft met Guido.
Laura komt binnen en wordt er gesproken over de eliminatie van komende donderdag.
Mo reageert: iemand moet er donderdag uit en misschien moeten we er allemaal wel uit.
Daarna loopt ze de huiskamer in en verkondigt tegen de rest dat de kijkcijfers waardeloos zijn en dat hun verblijf daar niet zeker is.
dat pact met joanne en flip heeft ie gisteren toch gesloten?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, Karim baalt er namelijk enorm van, dat Alex in team GAK zit. Het lijkt er sterk op, dat Karim team GAK gaat inruilen voor team Joanna/Philip.
Mag ik van jou uit de serie 'kliekjes'... GAK?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, Karim baalt er namelijk enorm van, dat Alex in team GAK zit. Het lijkt er sterk op, dat Karim team GAK gaat inruilen voor team Joanna/Philip.
Rode broek wederom ende alweer?quote:
Ik denk dat ze wel meer weten, dan dat alleenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:17 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Uit streamverslagen, hoe weten ze dat de kijkcijfers slecht zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |