Excuus! Gelukkig ben jij er om het recht te zetten!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:41 schreef delano.888 het volgende:
Wel die TT, maar dan niet ff t bijbehorende plaatje posten![]()
[ afbeelding ]
Jammer, ik verwachtte half dat de vrouw in de achtergrond Penny zou zijnquote:
En waar waren Sheldon en Leonard?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Jammer, ik verwachtte half dat de vrouw in de achtergrond Penny zou zijn
Te gast in het programma zelf.quote:
quote:
quote:Why does your title have a postal code?
Geniaalquote:Op zondag 6 maart 2011 13:34 schreef Jabberwocky het volgende:
Twee Craig Ferguson sketches uit het vorige topic:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef bl_henkie2 het volgende:
Het zou geweldig zijn als ze Kaley's tv-zusje van 8 simple rules ook in TBBT opvoeren als Penny's zusje met de zelfde karakter.De ene sarcastische opmerking na de andere, gevormd door haar leven als bolleboos tussen de hillbillies![]()
quote:Nog een karakter erbij naast Sheldon en Leonard voor wie het ouderlijk huis gelijk staat aan hel
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef Tegan het volgende:
Zou leuk zijn idd. Zij was ook wel de beste actrice van die serie.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:06 schreef PiRANiA het volgende:
Die heeft er ook wel beter uit gezien:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amy_Davidson
Bij het terugkijken van de hele Big Bang serie kwam ik iets tegen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:08 schreef Marie30 het volgende:
Zou ik niet leuk vinden. Vind Kaley in die serie maar niets, maar die hele serie boeit me sowieso al niet...
What did we do!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:15 schreef DUK het volgende:
De titel in de openingspost was ook een vooruitziende blik op datgene er in Japan gebeurde...
quote:
En waar Penny zegt "Not knowing is part of the fun" en Sheldon:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:35 schreef feeling_sinister het volgende:
De scene met die toverstok was echt hilarisch.
Hehe die was geniaal ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En waar Penny zegt "Not knowing is part of the fun" en Sheldon:
"Not knowing is part of the fun. Was that the motto of your community college?
Priya moet moet weg.. hoeveel grappige scenes hebben zij en haar broer Ray gehad? 1?.. of nul?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem leuk
Al is Penny moet weg wel weer heel erg Ross, Rachel en Emily achtig
Hoewel seizoen 1 maar 17 afleveringen had, hadden seizoen 2 en 3 er 23. En dit was aflevering 18. Meestal eindigt een seizoen van de meeste sit-com ook ergens in mei. En aflevering 19 van seizoen is ook al aangekondigd volgens wikipedia (ik weet het, niet meest betrouwbare bron). Helaas schijnt die wel pas op 31 maart te komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:55 schreef eNGine10 het volgende:
Laatste aflevering van het seizoen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks eerst even 18 kijken![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatste aflevering van het seizoen toch?
Maart is altijd een moeilijke maand voor series. College Basketball finals, ook wel march madness genaamd, zorgt ervoor dat de meeste series niet of nauwelijks nieuwe afleveringen brengen. Maar in april en mei zullen ze gewoon weer elke week een nieuwe aflevering uitbrengen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Hoewel seizoen 1 maar 17 afleveringen had, hadden seizoen 2 en 3 er 23. En dit was aflevering 18. Meestal eindigt een seizoen van de meeste sit-com ook ergens in mei. En aflevering 19 van seizoen is ook al aangekondigd volgens wikipedia (ik weet het, niet meest betrouwbare bron). Helaas schijnt die wel pas op 31 maart te komen
Als je net contactlenzen hebben kan het zijn dat je ogen er niet zo fijn op reageren. Niet zo erg als in tbbt natuurlijk, maar dat is TV.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:31 schreef Tegan het volgende:
Contactlenzen zorgen er trouwens echt niet voor dat je niets ziet, of je doet het fout!
Ik wel, trok er eentje ook per ongeluk uit (vraag niet hoe).quote:
Niet alles klopt.. net alsof Sheldon die servers hacked die gebruikt worden voor national defense systems en dan hooguit een telefoontje krijgt.. surequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:29 schreef Tegan het volgende:
Die scene dat Leonard alles laat vallen in de kantine. Wat slecht gedaan en niet grappig.
Z'n moeder die een telefoontje krijgt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet alles klopt.. net alsof Sheldon die servers hacked die gebruikt worden voor national defense systems en dan hooguit een telefoontje krijgt.. sure
Nee, want het was geen trucje. Dat was toch wel duidelijk?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef Tegan het volgende:
Ja, Sheldon had de uitleg van die trick makkelijk kunnen Googlen.
Ja, maar daar was hij, briljant dat hij is, echt wel achter gekomen danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Nee, want het was geen trucje. Dat was toch wel duidelijk?
Blijkbaar is de truc zo intricate dat het zelfs via google niet te vinden isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
Ja, maar daar was hij, briljant dat hij is, echt wel achter gekomen dan.
Sheldon is op sommige vlakken briljant. En op sommige zo dom als het achtereind van een varken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar daar was hij, briljant dat hij is, echt wel achter gekomen dan.
Typisch voor Sheldon dat hij voor zoiets als een simpel kaart trucje hele ingewikkelde verklaringen gaat zoekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sheldon is op sommige vlakken briljant. En op sommige zo dom als het achtereind van een varken.
Yep. En de Craig supercomputer hacken zodat de NSA z'n moeder beltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Typisch voor Sheldon dat hij voor zoiets als een simpel kaart trucje hele ingewikkelde verklaringen gaat zoeken
Sheldon zocht op craigslist naar uranium nadat hij geen oplossing met de supercomputer had gevonden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef Johnny Blaze het volgende:
Craig supercomputer? Volgens mij had Sheldon het over Craigslist en dat is heel wat anders
Ow ja, dat was hetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:10 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Sheldon zocht op craigslist naar uranium nadat hij geen oplossing met de supercomputer had gevonden.
Een Cray supercomputerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:15 schreef Johnny Blaze het volgende:
Craig supercomputer? Volgens mij had Sheldon het over Craigslist en dat is heel wat anders
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:34 schreef bl_henkie2 het volgende:
Toch is het duidelijk dat Priya, die er alleen maar in vier afleveringen is verschenen, er in is gebracht is om Penny en Leonard uit elkaar te drijven.
In tegenstelling tot Penny en Leonard die moeite doen om zich in te schikken wanneer de ander met een nieuwe vriend/vriendin aan komt zetten, wordt Priya gepresenteerd als een eendimensionale karakter waar je geen sympathie voor koestert.
En wat is de bedoeling nu precies?
Verwacht ze dat Penny nu niet meer in het apartement samen eet met de rest van de vrienden?
Nee, alleen dat hij niet 'insane' is want 'his mother had him tested'.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:00 schreef Wihakayda het volgende:
is er eigenlijk al weleens in de serie gezegd wat er "mis" is met Sheldon (bijvoorbeeld; dat ie Asperger heeft?)
Misschien is het juist ook wel de charme dat je niet weet of er echt wat met hem mis is.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:30 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Nee, alleen dat hij niet 'insane' is want 'his mother had him tested'.
Verder maakt het ook niet echt uit, denk ik.
Klopt. Priya zal ook wel weer uit de serie geschreven worden na een paar afleveringen. Zeker als het uit gaat met Leonard hebben ze niets meer om op voort te borduren.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:34 schreef bl_henkie2 het volgende:
Toch is het duidelijk dat Priya, die er alleen maar in vier afleveringen is verschenen, er in is gebracht is om Penny en Leonard uit elkaar te drijven.
In tegenstelling tot Penny en Leonard die moeite doen om zich in te schikken wanneer de ander met een nieuwe vriend/vriendin aan komt zetten, wordt Priya gepresenteerd als een eendimensionale karakter waar je geen sympathie voor koestert.
En wat is de bedoeling nu precies?
Verwacht ze dat Penny nu niet meer in het apartement samen eet met de rest van de vrienden?
Er is helemaal niks mis met Sheldon. Er is wat mis met alle andere mensen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien is het juist ook wel de charme dat je niet weet of er echt wat met hem mis is.
Echt wel. Ik heb vrij veel cylinder en als je dan zachte lenzen hebt kunnen die gaan draaien op je oog en dan zie je dus geen fuck meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:31 schreef Tegan het volgende:
Contactlenzen zorgen er trouwens echt niet voor dat je niets ziet, of je doet het fout!
Ghehe, truequote:Op maandag 14 maart 2011 13:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Sheldon. Er is wat mis met alle andere mensen.
Klopt, zijn moeder heeft hem immers laten testen!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Sheldon.
Mja, daarvoor is deze draad toch bedoeld?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je denkt er teveel over na, vriend.
Eerst het football, toen idols, nu basketball. Als ze bang zijn voor mindere kijkcijfers worden afleveringen heel snel van de buis gehaald.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef truedestiny het volgende:
waarom duurt het steeds een kleine maand voordat er een nieuwe aflevering is?
Ja. Je zou eens moeten weten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef IceBeach het volgende:
Veel werk? Het maken van een sitcom van 20 minuten?
Jij denkt dat dat per aflevering 20 minuten werk is?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef IceBeach het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef IceBeach het volgende:
Het uitzendbeleid geld natuurlijk ook voor series van 45 min. Maar er gaat nog aardig wat werk zitten in schrijven, decor bouwen, locaties zoeken (al is dat minder bij sitcoms), kleding zoeken/maken, oefenen, camera/licht/geluid goed afstellen, voor publiek spelen, herschrijven wat niet grappig genoeg is, weer opnemen, beelden knippen/plakken. Voor die 20 min wordt een week of 2 gewerkt, elke aflevering weer.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef IceBeach het volgende:
Dan hebben we het over een serie als Prison Break of The Mentalist. Daarvan heb je ook 23 afleveringen per seizoen die allemaal rond de 45 minuten zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het uitzendbeleid geld natuurlijk ook voor series van 45 min. Maar er gaat nog aardig wat werk zitten in schrijven, decor bouwen, locaties zoeken (al is dat minder bij sitcoms), kleding zoeken/maken, oefenen, camera/licht/geluid goed afstellen, voor publiek spelen, herschrijven wat niet grappig genoeg is, weer opnemen, beelden knippen/plakken. Voor die 20 min wordt een week of 2 gewerkt, elke aflevering weer.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat per aflevering 20 minuten werk is?
Of asperger:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef bl_henkie2 het volgende:
Om even op Sheldon terug te komen, die is duidelijk contactgestoord.
Vermoedelijk lijdt hij aan frustratie neurose.
Kenmerken (o.a.):
Ongemakkelijk in aanwezigheid van anderen.
Wel in staat tot een relatie opbouwen, maar niet om deze een emotionele lading te geven.
Kinderlijk niveau qua emotionele ontwikkeling.
Gedraagt zich als een kind en wordt vaak als zodanig behandeld.
Egocentrisch.
En het zou zijn veroorzaakt door een gebrek aan ouderlijk liefde, of beter gezegd bevesting van het individu.
Sheldon heeft zonder twijfel een liefhebbende moeder, maar hij werd in zijn jeugd niet begrepen.
Of zoals hij tegen Amy vertelde over het leven in East Texas:
"It was hell."
March Madness.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef Wihakayda het volgende:
Zucht... al mn series zijn on break..
Big Bang Theory, The On break, returns: 2011-03-30
Haha, ik las het in Supernaturalquote:
Ze leek er op het einde van de aflevering weinig moeite mee te hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:00 schreef Komakie het volgende:
Ik vond het alleen nog wel een beetje zielig voor Penny.
Ik snap dat Asperger een van de nieuwe trendaandoeningen is en derhalve snelgroeiend, maar dat wilt nog niet zeggen dat iedereen ervaring met Asperger heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat niet bekend dan? Leek mij ook duidelijk een geval van asperger.
Hoeft ook niet, beetje algemene kennis, maar je hebt een punt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik snap dat Asperger een van de nieuwe trendaandoeningen is en derhalve snelgroeiend, maar dat wilt nog niet zeggen dat iedereen ervaring met Asperger heeft.
Haha, bij mij ook niet - heb het net even gecheckt. Thnx dat je het even meldt, nu die ook gezien!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:55 schreef Seam het volgende:
Toevallig vandaag een nieuwe oude aflevering ontdekt (S02E19). Die zat blijkbaar niet de season two torrent die ik altijd downloadde. Het was me nooit opgevallen, vandaag zag ik het pas
die miste bij mij ook alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:55 schreef Seam het volgende:
Toevallig vandaag een nieuwe oude aflevering ontdekt (S02E19). Die zat blijkbaar niet de season two torrent die ik altijd downloadde. Het was me nooit opgevallen, vandaag zag ik het pas
Tip van de dag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:55 schreef Seam het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:14 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik ga de combobreaker zijn en heb die episode wel gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |