Gister met carnaval: Balletjes van de Koningin...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze kregen een vraag over hoeveel bingoballen er zijn
de lieverd... hij lijdt met ons meequote:Op zondag 6 maart 2011 14:09 schreef D. het volgende:
Alex zegt sorry tegen de streamers voor de saaie beelden
Heel vaak arelaxed gezegd?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:10 schreef marky het volgende:
Alex die excuses aanbied omdat de motor op is... wat heeft hij gedaan dan waar hij moe van is
Ohw ja... die had ik nog niet eens gelinktquote:Op zondag 6 maart 2011 14:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gister met carnaval: Balletjes van de Koningin...
Dat bedoel ik dus.. Geef die instabiele eierstokken en toetsenbord en zie hier het resultaatquote:
aafke is altijd een ventquote:Op zondag 6 maart 2011 14:11 schreef mYsca het volgende:
Aafke is ook gewoon 's ochtends een man, jammer dat Alex dat niet is
Komt omdat Alex tijdens het stappen normaal ranja met dubbel ijs drinkt en nu x echte alcoholquote:Op zondag 6 maart 2011 14:11 schreef mYsca het volgende:
s'avonds geen man...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:11 schreef mYsca het volgende:
Ze krijgen wel 10 biertjes met aldi wijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:12 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Komt omdat Alex tijdens het stappen normaal ranja met dubbel ijs drinkt en nu x echte alcohol
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.. Geef die instabiele eierstokken en toetsenbord en zie hier het resultaat
Met het verkeerde been uitbed gestapt? PMS? Aandachttekort? Wil je er over praten?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.. Geef die instabiele eierstokken en toetsenbord en zie hier het resultaat
Vooral haar enthousiaste stapverhalen.. Klinkt heel gezellig allemaal!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:16 schreef RiftNL het volgende:
Kan Sharon iets harder praten hoor haar niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |