quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan slet wat meer door..Maar nee.. niemand post
WERDT?!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
werdt het hier wel weer wakker geschud
geeft toe, "werdt" is wel heel ernstigquote:
Ik kan me aan spellingsfouten niet echt irriterenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef aardappel het volgende:
[..]
geeft toe, "werdt" is wel heel ernstig
Ik wil graag alvast een Tilburg zingt topic titel aandragen (eer dat we die vol hebben is het wel eind april hihiquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:52 schreef Guard het volgende:
kunnen we binnenkort weer verder met een Tilburg topic ipv dat kruikenstad (dat is zoooo 3 weken geleden)
Zenkjoe!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hej lekker ding! Gefeliciteerd nog babe!
Tilburg #221; en we zingen en we springen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik wil graag alvast een Tilburg zingt topic titel aandragen (eer dat we die vol hebben is het wel eind april hihi)
Waarom ken ik die codes van de sinterklaas smilys niet uit meinen kopfquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tilburg #221; en we zingen en we springen...
Heb ze 2 jaar geleden gezien op Paaspop in Schijndel en dat was wel zo ontzettend gaaf !!quote:
quote:I HATE MY MOM AND DAD FOR FUCKING TOO LATE!
ATLANTIS01 2 months ago 58
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom ken ik die codes van de sinterklaas smilys niet uit meinen kopfWant dat was t eerste wat me bij die TT opkwam
jongen, denk jij nu echt dat ik me om mn spelling druk maak op een forum ?quote:
Dat was ook helemaal niet mijn bedoeling natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom ken ik die codes van de sinterklaas smilys niet uit meinen kopfWant dat was t eerste wat me bij die TT opkwam
als was het in je onderbewuste gedachte..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jongen, denk jij nu echt dat ik me om mn spelling druk maak op een forum ?
of alvast iets met kermis ?quote:
quote:
Nah niet iedere TT hoeft gerelateerd te zijn aan een evenement...quote:
jaq maar al zolang niks meer geks geroepenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Nah niet iedere TT hoeft gerelateerd te zijn aan een evenement...
Weer eens een keer iets verzinnen wat slaat op de onzin die we hier uitkramen, zoals
Tilburg #221 Terrorpasta en sletten
Die is wel netjes jahquote:
jij kunt niet tellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |