abonnement Unibet Coolblue
pi_94531125
Ah, ik kwam de rel bekijken :9 .
pi_94531753
Rel is een groot woord :P
Ik erger me er gewoon aan als mensen hun eigen ervaring als bewijs van iets zien :')
(als het om gevoelens van veiligheid zou gaan is het een ander verhaal natuurlijk)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_94532099
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
Rel is een groot woord :P
Ik erger me er gewoon aan als mensen hun eigen ervaring als bewijs van iets zien :')
(als het om gevoelens van veiligheid zou gaan is het een ander verhaal natuurlijk)
Kijk anders even naar je eigen post. Srsly. _O- :'(

Wat ik eerder zei heb je dus nog steeds niet ontkracht. Ik heb verder nooit gezegd dat Tilburg totaal vredig is, jij beweerde dat er geen echt goede buurten in Tilburg zijn. En zelfs na je leuk geprobeerde betoog is dat nog steeds niet waar.
full stops and exclamation marks
pi_94532146
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 22:04 schreef rhubarbje het volgende:

Ik erger me er gewoon aan als mensen hun eigen ervaring als bewijs van iets zien :')
en dat doe jij niet? Omdat jouw trappers van je fiets gehaald worden kun je nergens je fiets buiten laten staan...


iets met de pot en de ketel, zwart enzo
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_94532203
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef Guard het volgende:

[..]

en dat doe jij niet? Omdat jouw trappers van je fiets gehaald worden kun je nergens je fiets buiten laten staan...

iets met de pot en de ketel, zwart enzo
Ja, maar de cijfers ondersteunen mijn ervaring, dat is het verschil (er is dus bewijs)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_94532432
En natuurlijk heeft Tilburg ook wel goede plekjes om te wonen, maar gewoon niet zo veel (ik heb er zelf al 2 genoemd en de blaak is ook prima wonen)
Mijn punt was dat Tilburg een relatief criminele stad is (wat het dus ook is)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_94533422
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja, maar de cijfers ondersteunen mijn ervaring, dat is het verschil (er is dus bewijs)
Bewijs... dat valt nogal mee, je hebt het over inbraken in huis, das toch iets heel anders dan de accu van je auto of de trappers van je fiets, hoe lullig ik het ook voor je vind dat dat jouw overkomen is.
Ik snap je punt best wel, maar ik hoop dat je het niet erg vind dat ik een andere mening ben toegedaan dan jij.
Er is crimininaliteit in Tilburg, en op een zeker punt in je leven is de kans groot dat je er minstens een keer mee geconfronteerd wordt, maar om nu te gaan verkondigen dat het op iedere straathoek "kut" is, nou nee.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_94535699
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef Guard het volgende:

[..]

Bewijs... dat valt nogal mee, je hebt het over inbraken in huis, das toch iets heel anders dan de accu van je auto of de trappers van je fiets, hoe lullig ik het ook voor je vind dat dat jouw overkomen is.
Ik snap je punt best wel, maar ik hoop dat je het niet erg vind dat ik een andere mening ben toegedaan dan jij.
Er is crimininaliteit in Tilburg, en op een zeker punt in je leven is de kans groot dat je er minstens een keer mee geconfronteerd wordt, maar om nu te gaan verkondigen dat het op iedere straathoek "kut" is, nou nee.
Ik was de eerste die zei nat woninginbraken niet representatief is (maar wel tekenend) maar meer cijfers zijn zo berekend (maar morgen dan, ik ga nu slapen) en vandaar dat ik ook dat andere onderzoek heb aangehaald dat is namelijk veel breder
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_94542084
Ik woon nu al 3 jaar in Tilburg en mijn fiets is nog nooit gejat! Staat gwoon lekker in het Uitvindersbuurtje, niks an de hend!

Hell.. ik heb 3 jaar in Utrecht gewoond en m'n fiets is nog nooit gejat!
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_94542260
Goedesmorgens :W

De cijfers van politie m/w brabant zijn niet echt reeel.
Daaronder valt ook huiselijk geweld, hennepkwekerijen en meer van die dingen waar niet een hele buurt last van heeft.

Ik woon in een buurt waar redelijk veel gebeurd, maar zodra ik hier de wijk uitfiets kom ik eigenlijk al snel terecht in betere buurten. Het gedeelte top nafeadreef (of hoe je ook schrijft),

Ook volgens de cijfers is mijn buurt een criminele buurt, maar net als mijn straat is redelijk rustig, soms een hennepkwekerij, maar dat mag de pret niet drukken. Dus vandaar dat ik die cijfers ook niet echt zie als reeel :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_94545456
_O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_94546069
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:09 schreef theKiD het volgende:
_O-
u mag wel weer staan hoor :)

Goedemorgen :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:35:04 #238
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_94546184
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 03:58 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik woon nu al 3 jaar in Tilburg en mijn fiets is nog nooit gejat! Staat gwoon lekker in het Uitvindersbuurtje, niks an de hend!

Hell.. ik heb 3 jaar in Utrecht gewoond en m'n fiets is nog nooit gejat!
5 jaar in Tilburg, fiets 3x gejat, waarvan 2x in het afgelopen half jaar. En dan woon ik sinds een halfjaar is een zeer rustige buurt met alleen maar jonge gezinnen, daarvoor vlakbij het Korvelplein waar 's nachts de balen wiet uit de Golfjes werden geladen _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_94546526
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:30 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

u mag wel weer staan hoor :)

Goedemorgen :)
Was me gewoon aan t verbazen dat sommige hier blijkbaar met cijfertjes moeten komen om laten zien dat ze gelijk hebben, dat ze in een criminele stad wonen. Als je dat niks vind, sodemieter dan gewoon op... :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_94547620
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:35 schreef PierreTT het volgende:

[..]

5 jaar in Tilburg, fiets 3x gejat, waarvan 2x in het afgelopen half jaar. En dan woon ik sinds een halfjaar is een zeer rustige buurt met alleen maar jonge gezinnen, daarvoor vlakbij het Korvelplein waar 's nachts de balen wiet uit de Golfjes werden geladen _O-
mijn fiets is alweer een jaar lang niet gejat *O* *O* *O*
* Crazy-M klopt af
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_94554008
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:46 schreef theKiD het volgende:

[..]

Was me gewoon aan t verbazen dat sommige hier blijkbaar met cijfertjes moeten komen om laten zien dat ze gelijk hebben, dat ze in een criminele stad wonen. Als je dat niks vind, sodemieter dan gewoon op... :D
ik heb nooit gezegd dat ik het hier niet prettig wonen vindt
Maar ik heb wel gelijk over het feit dat we in een relatief criminele stad wonen

[ Bericht 0% gewijzigd door rhubarbje op 24-03-2011 14:15:40 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_94555426
Owh just let it go :*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:24:16 #243
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_94556859
Pff, dit allemaal omdat ik vroeg of het een veilige straat is waar we willen gaan wonen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:25:12 #244
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_94559268
Achja, die auto's die elk jaar in Veestraat met oud en nieuw in de hens staan nemen we maar voor lief ;)
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_94559906
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:24 schreef Darkestrah het volgende:
Pff, dit allemaal omdat ik vroeg of het een veilige straat is waar we willen gaan wonen.
werdt het hier wel weer wakker geschud :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_94560342
kunnen we binnenkort weer verder met een Tilburg topic ipv dat kruikenstad (dat is zoooo 3 weken geleden) ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_94560365


[ Bericht 100% gewijzigd door Guard op 24-03-2011 16:54:54 (klote mobiele site ) ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_94560869
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:52 schreef Guard het volgende:
kunnen we binnenkort weer verder met een Tilburg topic ipv dat kruikenstad (dat is zoooo 3 weken geleden) ;)
mja of we wachten tot na het vasten :P
Volgens mij was het volgende week half vaste ???
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_94564564
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:52 schreef Guard het volgende:
kunnen we binnenkort weer verder met een Tilburg topic ipv dat kruikenstad (dat is zoooo 3 weken geleden) ;)
Dan slet wat meer door.. :{w Maar nee.. niemand post :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_94564612
*komt sletten....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')