SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een lange carnavalsnacht....quote:Op zondag 6 maart 2011 11:15 schreef Flashbox het volgende:
Zit die Fons dit nu zelf te verzinnen of zo.![]()
![]()
![]()
![]()
"Het lijkt wel oorlog"
6 maart om 09.15
Na een lange carnavalsnacht worden de bewoners wakker in een waar slagveld.
Philip en Joanna durven het aan om vast de woonkamer te betreden en constateren dat ze er een behoorlijke rotzooi van hebben gemaakt. Het lijkt wel oorlog, aldus Philip over de puinhoop. Joanna begint met schoonmaken. Philip kijkt toe. De overige bewoners slapen nog hun roes uit.
Volgens de Secret Story site (poll) een monroe outfit!quote:
Dat was niet verplicht hoor dat dansen, dat was 'spontaan'quote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Na een lange carnavalsnacht....![]()
20 minuten verplicht dansen en dat was het![]()
alles voor teevee
nuhuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zit niet te kutten met je drinken..drink nou leeeeeehgggg...
Uiteindelijk werd het best een lange carnavalsnachtquote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alles voor teevee
Zo doe je dat!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zit niet te kutten met je drinken..drink nou leeeeeehgggg...
Uhm, omdat die awesome zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 11:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup...en waarom weet ik dit ook alweer???
Ik krijg idd alleen een groot groen vlakquote:Op zondag 6 maart 2011 11:21 schreef versabommie het volgende:
Die secret story site is ook zo stabiel als een parkinson patient met een enorme volle bak hete koffie he?
Ik ben ervoor dat Karim en Servio gewoon dagelijks op die slaappillen van gisteren lopen!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
GHB in je mik en kijken of er nog wat valt te bangen....
Wij legden een link met een schipperskind/kostschoolmeisje.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens de Secret Story site (poll) een monroe outfit!
En die moet nog tot morgenavond 19:30 ... tegen die tijd is hij Jack!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef waxmask het volgende:
Maik telt zijn tenen, volgens mij zitten ze er nog allemaal aan aangezien hij rustig ergens anders naar kijkt...
Hoezo dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Wij legden een link met een schipperskind/kostschoolmeisje.
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
En die moet nog tot morgenavond 19:30 ... tegen die tijd is hij Jack!
[ afbeelding ]
In oude films zie je op kostscholen vaak kinderen in matrozenpakjes.quote:
Ja dan wil hij helemaal niet terugquote:
Hoezo dan?quote:
Ik vraag me sowieso af of ie nog wel terug wil nuquote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dan wil hij helemaal niet terug
Ach... hij heeft toch wel 2x 15 minuten vet carnaval gemistquote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af of ie nog wel terug wil nu
Ik vraag me af of de bewoners hem nog wel terugwillen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af of ie nog wel terug wil nu
preciesquote:Op zondag 6 maart 2011 11:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach... hij heeft toch wel 2x 15 minuten vet carnaval gemist
Volgens mij kreeg ie het aardig mee hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 11:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij heeft de streams gezien. Dat zou hem af hebben moeten schrikkenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
En hij had toch niet mee kunnen doen, het was al afgelopen voor hij door dat luik had kunnen kruipenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ie het aardig mee hoor
Omdat ze dood is!quote:
Ik zat te hopen dat Mo zich in de armen van Alex of zo zou werpen. Maar helaas.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft de streams gezien. Dat zou hem af hebben moeten schrikken
Idd.. dat ie er uberhaupt doorheen is gekomen met zn DIKKE TIETUH..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En hij had toch niet mee kunnen doen, het was al afgelopen voor hij door dat luik had kunnen kruipen
Die heeft slechts een katert !quote:Op zondag 6 maart 2011 11:31 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij heeft Flipje het een beetje zwaar
3 glazen lidl wijn!quote:
Hij had het over een aandoening...zijn daar pics van, lijkt me wel epic man-boobs op Maik...quote:Op zondag 6 maart 2011 11:31 schreef Samboraa het volgende:
[..]
Idd.. dat ie er uberhaupt doorheen is gekomen met zn DIKKE TIETUH..
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij had het over een aandoening...zijn daar pics van, lijkt me wel epic man-boobs op Maik...
[ afbeelding ]
nee hoor. de muziek is meerdere malen terug gekomen hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alles voor teevee
Ik sta mijn laatste bakkie niet af.quote:
Hé, je hoeft niet naar Portugal om te drukken. Het geheim is eindelijk geraden!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:35 schreef Annelies-G het volgende:
en weer komen ze op de tsunami. Servio.
[ afbeelding ]
Alex
ja bijna he? kheb lekker uitgeslapen.quote:
Reddingswerk?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:35 schreef versabommie het volgende:
Dus Servio heeft reddingswerk gedaan bij tsunami.. toch die link weer
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Reddingswerk?
Hij zal ze het nummer van de alarmdienst hebben nageroepen, meer ook niet denk ik
volgens secret story.nl :quote:
ze is een vlekquote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef versabommie het volgende:
Sofia krijgt al van die vlekken.. Ontbinding has commenced!
Hij hielp vast met plunderenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Reddingswerk?
Hij zal ze het nummer van de alarmdienst hebben nageroepen, meer ook niet denk ik
alle beetjes helpen hequote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Reddingswerk?
Die speelt altijd; zoek de overeenkomsten...quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef freaky40 het volgende:
Alex is weer bezig vergelijkingen te maken met Laura die 'hij ook heeft'....griezel..
ah, oke. hier werd steeds gezecht dat het een Sailor Moon pakje wasquote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens secret story.nl :
Wie had het mooiste kostuum tijdens carnaval?
Bruid Sharon
Marilyn 'Joanna' Monroe
Baywatch Guido
Karim Aladdin
Vast een foutje, want Aafke was Monroequote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens secret story.nl :
Wie had het mooiste kostuum tijdens carnaval?
Bruid Sharon
Marilyn 'Joanna' Monroe
Baywatch Guido
Karim Aladdin
Als de stem zegt dat het zo is, is het zo!quote:
Ik was al onderweg maar kreeg een telefoontje dat het niet meer nodig wasquote:Op zondag 6 maart 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hé, je hoeft niet naar Portugal om te drukken. Het geheim is eindelijk geraden!
Die wou ik dus ook net vragen...quote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
the fuck zijn dat voor tekentjes?
Illuminati!!! We gaan allemaal dood!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
the fuck zijn dat voor tekentjes?
De stem maakt ook fouten, dat hebben we gehoordquote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als de stem zegt dat het zo is, is het zo!![]()
Jij krijgt echt zoooooooooooo een fakking sanctie he!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:41 schreef D. het volgende:
[..]
De stem maakt ook fouten, dat hebben we gehoord
Aafje was Madonna die Monroe nadeed.quote:
Alphons uit zijn tent lokkenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoe DURF je....Alphons is immer richtig....
Even een linkje tussen matrozenpakje en internaat:quote:
Als er iemand Marilyn kleding aanhad, was het Aafke.quote:Deze Vlaamse documentaire gaat over het jongensinternaat Ibis. Met hun matrozenpakjes aan zien we de jongetjes zelfstandig hun bed opmaken, douchen, aankleden en wastafels schoonmaken.
Was die dan ook matroos?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Aafje was Madonna die Monroe nadeed.
Hopelijk halveren ze mijn kluisquote:Op zondag 6 maart 2011 11:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij krijgt echt zoooooooooooo een fakking sanctie he!
roep het nou niet opquote:Op zondag 6 maart 2011 11:42 schreef Niki.P het volgende:
Zou Laura al afkick verschijnselen kregen heb haar de hele ochtend nog niet zien kriebelen
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:43 schreef versabommie het volgende:
Echt humor! Serpentio en Joanna zitten clues te bespreken en ze hebben niet eens door dat er een dood iemand tussen ze in zit
Alphons is gewoon veel te druk met mensen die fluisteren sanctie's te geven!quote:
Komen van de iPhone maar komt er nogal idioot uit te zien.quote:
Zei hij dat?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:44 schreef knagsje het volgende:
Alex houd zich in om niet agressief over te komen
Joanna, blind kalf!quote:
detailsquote:
Op stream 4 is een wel interessant gesprek bezigquote:Op zondag 6 maart 2011 11:45 schreef Warkont het volgende:
Ik schakel in en Faalex is weer lekker bezig...
I-dioot...te makkelijk I-know...quote:Op zondag 6 maart 2011 11:44 schreef Injetta het volgende:
[..]
Komen van de iPhone maar komt er nogal idioot uit te zien.
Haha
Nu ben je gewoon aan het frustrerenquote:
Op 1 ook, is alleen niet te verstaan omdat ze fluisteren, wat niet mag.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Op stream 4 is een wel interessant gesprek bezig
Kudo's! We zijn eruit...quote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef Injetta het volgende:
Joanna had een soort van kruising tussen een matrozenpakje en een sexy kerstvrouwen outfit aan. Link met Monroe was er niet.
zijn hele leven, op een klein dingetje na, danquote:Op zondag 6 maart 2011 11:45 schreef Stranger het volgende:
Haha van Guido valt er echt een last van zijn schouders he?
Hij gooit zijn hele leven op tafel
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kudo's! We zijn eruit...
Tsunami was met kerst! Ha!
[ afbeelding ]
Alphons zal trots op me zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het frustreren
Die mag er wel in, kan Laura naar huisquote:Op zondag 6 maart 2011 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kudo's! We zijn eruit...
[ afbeelding ]
Klein? Hoe klein?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:49 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zijn hele leven, op een klein dingetje na, dan
Tsunami was ook aan het strand.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kudo's! We zijn eruit...
[ afbeelding ]
Laura is een belangrijke factor in het huis, ze brengt rust in de groep... net als de rode bank, een sofa enzovoortsquote:Op zondag 6 maart 2011 11:49 schreef Darklight het volgende:
[..]
Die mag er wel in, kan Laura naar huis
En dat gouden jasje van Gerard sloeg voor al die directeuren van hulporganisaties die alles van giro 555 in hun gouden jasje propten!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Tsunami was ook aan het strand.
*wijst naar BayWatch-Guido
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat gouden jasje van Gerard slog voor al die directeuren van hulporganisaties die alles van giro 555 in hun gouden jasje propten!
Gerard is duidelijk een genie en Eindbaas! Die snapt het!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:52 schreef Stranger het volgende:
Gerard heeft het over een Marilyn Monroe. Zou hij Joanna's pak wel ontcijferd hebben?
Ik dacht dat het gewoon de plaatselijke pimp wasquote:Op zondag 6 maart 2011 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat gouden jasje van Gerard sloeg voor al die directeuren van hulporganisaties die alles van giro 555 in hun gouden jasje propten!
Furry wall...da's het best voor de rust...Kijk maar "Get him to the Greek...."quote:Op zondag 6 maart 2011 11:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laura is een belangrijke factor in het huis, ze brengt rust in de groep... net als de rode bank, een sofa enzovoorts
Jij bent niet de hoogbegaafde hierquote:Op zondag 6 maart 2011 11:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon de plaatselijke pimp was
?????quote:Op zondag 6 maart 2011 11:54 schreef Stranger het volgende:
Guido is met Sharon's chefs van de Albert Heijn naar Zweden geweest.
Sharon werkte bij de Appie.quote:
Zal toch gewoon toeval zijn? Zo hoog schat ik Alphons ook weer niet in!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:54 schreef Stranger het volgende:
Guido is met Sharon's chefs van de Albert Heijn naar Zweden geweest.
Als ik jou dat heb doen geloven speel ik het spel goedquote:Op zondag 6 maart 2011 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent niet de hoogbegaafde hier
It's close to midnight and something evil's lurking in the darkquote:
Jij Mo Jij!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik jou dat heb doen geloven speel ik het spel goed
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
It's close to midnight and something evil's lurking in the dark
Under the moonlight, you see a sight that almost stops your heart
You try to scream but terror takes the sound before you make it
You start to freeze as horror looks you right between the eyes
You're paralyzed
Toch kan Sofia best wel leuk dansen:quote:Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
It's close to midnight and something evil's lurking in the dark
Under the moonlight, you see a sight that almost stops your heart
You try to scream but terror takes the sound before you make it
You start to freeze as horror looks you right between the eyes
You're paralyzed
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:59 schreef Stranger het volgende:
Tsk Guido heeft zijn Push-to-talk op de q zitten, lame knop
Hij speelde daarnaast ook WoWquote:Op zondag 6 maart 2011 12:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
In CS kan je je q echt wel voor iets beters gebruiken.
Jep, da's onderhand al 2 jaar geleden ofzo.. kan me nog wel herinneren dat mijn broer dan tactics aan het bespreken was met 'm (ik herkende die slome kutstem van Guido onderhand wel) ik altijd: hoooooooooooi Guido! Fcking lamequote:Op zondag 6 maart 2011 12:03 schreef Stranger het volgende:
Maar de Screenshot van guido's wow-character was nog level 70 terwijl je intussen tot 85 kan dus denk dat ie niet meer speelt.
Ik denk dat er gekriebeld werd. Dat moet natuurlijk 'bewaard' blijven voor tvquote:Op zondag 6 maart 2011 12:07 schreef versabommie het volgende:
Aaaaaaaaaah streamlock! Het bedliggen werd ietsje te spannond!
Ik zit op het puntje van mijn stoel!quote:Op zondag 6 maart 2011 12:10 schreef xdiashalizx het volgende:
Laura 'dat je gewoon boeiend genoeg bent om uit te zenden' ....Laura en boeiend...
Da's iets nieuws hoor! Normaal zat ze continu met haar handen te kriebelen.. kriebelen.. ohwja soms ook nog kriebelen!quote:Op zondag 6 maart 2011 12:11 schreef Ecila111 het volgende:
Hoihoi, ik kijk mee, ik lees met jullie mee, doe niet mee maar nu moet het eruit: kan iemand de handen van Laura vastbinden, ik irriteer me mateloos aan dat wicht omdat ze continue met haar handen voor haar gezicht zit.
SANCTIE!!quote:Op zondag 6 maart 2011 12:11 schreef Ecila111 het volgende:
Hoihoi, ik kijk mee, ik lees met jullie mee, doe niet mee maar nu moet het eruit: kan iemand de handen van Laura vastbinden, ik irriteer me mateloos aan dat wicht omdat ze continue met haar handen voor haar gezicht zit.
Owww...was het al begonnen danquote:Op zondag 6 maart 2011 12:12 schreef knagsje het volgende:
ze praten alsof het prog al is afgelopen....
Misschien wordt dat ze in de KVDW wel verteldquote:Op zondag 6 maart 2011 12:12 schreef knagsje het volgende:
Als ze met haar hand voor haar gezicht zit heeft ze KRIEBELhoestquote:Op zondag 6 maart 2011 12:11 schreef Ecila111 het volgende:
bijna afgelopen nu...quote:Op zondag 6 maart 2011 12:12 schreef knagsje het volgende:
dat zou leuk zijn inddquote:Op zondag 6 maart 2011 12:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Laat die gasten aub maandag Monique ook nomineren, dan kan Maik terug komen en Monique donderdag het huis verlaten!
Nee, zelfs tijdens het eten, ze neemt een hap en houdt haar vork voor haar mond, ze neemt een slok en houdt der beker voor haar mond, ze lacht met haar hand voor haar mond, ze praat met haar hand voor haar mond: altijd verbergt ze haar gezicht. Bijzonder irritant die muur ervoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's iets nieuws hoor! Normaal zat ze continu met haar handen te kriebelen.. kriebelen.. ohwja soms ook nog kriebelen!
dat kost energie hoor pffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op zondag 6 maart 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
ik snap niet dat ze altijd maar in die slaapkamer hangen, waarom gaan ze niet lekker naar buiten, of nog beter, waarom gaan ze niet eens wat DOEN?
nee ik ook nietquote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Niki.P het volgende:
Ik heb niet eens gehoord dat Aafke naar de kamer van de waarheid werd geroepen
Ja hallo! Ze moeten unieke content hebben om al die honderdduizenden streamers naar de televisieuitzendingen te lokken.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Flashbox het volgende:
ze mogen niet meer drukken tot maandag, wat een schijt programma is dit.
haar kluis is toch leeg, dus die sanctie hoeft ze nu niet te vrezenquote:
ja ze doen er echt veel aan om het programaa omhoog te scoren....quote:
D8 dat een beetje progamer wel een Nostromo of G13 zou hebben...quote:Op zondag 6 maart 2011 12:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
In CS kan je je q echt wel voor iets beters gebruiken.
oh die !!! pffff met die vreselijke lach jaquote:Op zondag 6 maart 2011 12:27 schreef Nostalgist het volgende:
Die lach van Sofia...![]()
Nóg ergerlijker dan die van:
[ afbeelding ]
Misschien wordt er wat in het huis gefatsoeneerd....DGK streams stonden toch ook vaak op de slaapkamer of dat andere donkere hokquote:Op zondag 6 maart 2011 12:26 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ze doen er echt veel aan om het programaa omhoog te scoren....
dwars door de glazen wandquote:Op zondag 6 maart 2011 12:28 schreef Tamaartje het volgende:
nu ff de telefoon laten gaanstaan ze opeens allemaal buiten
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:28 schreef Tamaartje het volgende:
nu ff de telefoon laten gaanstaan ze opeens allemaal buiten
Ik zie hier 2 vrouwen keuvelen...Bommie maak daar eens heel snel een einde aan...quote:
Het blijft interessanter als ze over de missies onzeker blijven.quote:
Ah gelukkig...ze hadden net besloten om er wel iets leuks van te maken voor de streamers...quote:Op zondag 6 maart 2011 12:31 schreef Flashbox het volgende:
Nou ik lees hier wel als er wat gebeurd, heb me streams uitgepleurt. Neem ze toch op dus kijk het dan wel terug.
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier 2 vrouwen keuvelen...Bommie maak daar eens heel snel een einde aan...
Maar geen fuk die jouw verteld wat je moet doen...dan is het toch weer een beetje punk....quote:Op zondag 6 maart 2011 12:33 schreef anarchie het volgende:
het is toch eigenlijk erg, ik zit me kapot te ergeren en toch blijf ik kijken
Als het al leuk zou worden, neem ik geen genoegen meer met minder dan een nekschot. Het lijk de bejaarde soos wel daarquote:Op zondag 6 maart 2011 12:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ah gelukkig...ze hadden net besloten om er wel iets leuks van te maken voor de streamers...
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar geen fuk die jouw verteld wat je moet doen...dan is het toch weer een beetje punk....
nee, het gekke is, is dat guido haar nu juist kriebelt hahahaquote:Op zondag 6 maart 2011 12:37 schreef Injetta het volgende:
Ik krijg het idee dat Laura het kriebelen mist. Ze zit erbij alsof ze straks minstens 5 uur lang Guido moet aaien en kriebelen..
Dat was pas TVquote:
En als er 1 gaat...dan gaan ze ineens allemaal tegelijk....wijven...quote:Op zondag 6 maart 2011 12:40 schreef MissJ.24 het volgende:
Godverbommie.....weer over ongesteld zijn, vanochtend hier de cos ook al, ging meteen weer op mijn slofjes weg, en nu Moon en Aaf weer.
Ze weet echt met haarzelf geen raad volgens mij, waarschijnlijk had ze het van haar eigen geheim moeten hebben anders weet ik niet waarop zij dat huis in is gekomen.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:37 schreef Injetta het volgende:
Ik krijg het idee dat Laura het kriebelen mist. Ze zit erbij alsof ze straks minstens 5 uur lang Guido moet aaien en kriebelen..
Gisterenavond hebben we zeker 20 minuten gezien wat er gebeurt als de hel losbreekt, zelfs het meubilair lag in het zwembad.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:40 schreef Injetta het volgende:
Laura heeft het idee dat iedereen sloom is vandaag..
Dat is elke dag zo, doos.
Ik heb het idee naar een apenrots te kijken waar de apen uren en uren lang op die rots liggen rond te kijken, te slapen, te gapen, elkaar wat te vlooien. Af en toe is er even een activiteit en daarna weer urenlang niks doen...
Ja dat mis ik echt. Geef mij maar bloed, drank, drugs, sex en doden !!!!!quote:
Precies dus een apenrots!quote:Op zondag 6 maart 2011 12:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gisterenavond hebben we zeker 20 minuten gezien wat er gebeurt als de hel losbreekt, zelfs het meubilair lag in het zwembad.
Uren- en dagenlang??quote:Op zondag 6 maart 2011 12:43 schreef Niki.P het volgende:
Ik moet wel toegeven, gekriebeld worden is heel fijn...
Ze werkt in een kinderdagverblijf. Dat is haar geheim.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:41 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze weet echt met haarzelf geen raad volgens mij, waarschijnlijk had ze het van haar eigen geheim moeten hebben anders weet ik niet waarop zij dat huis in is gekomen.
Dis is streamzzzz man.....quote:Op zondag 6 maart 2011 12:44 schreef Stability het volgende:
ze kunnen mij nog meer vertellen, maar laura is echt wel verliefd op guido
aaien, kriebelen, steeds kusje op zn schouder ..gatverdamme dit is toch geen tv????
DGK was de slechtste RLS ooitquote:Op zondag 6 maart 2011 12:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dat mis ik echt. Geef mij maar bloed, drank, drugs, sex en doden !!!!!
Alles beter dan 'matras-tv'
ook ja ....maaaaaaaaar ik ben geen man !!quote:
Ik ben in het begin afgehaakt, in het midden heb ik het weer ff een kans gegeven, en het einde ook maar ff gekekenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het begin was mager, het midden super...het einde teleurstellend....
afkickverschijnselen.........quote:Op zondag 6 maart 2011 12:48 schreef Injetta het volgende:
Laura zat gisteren toch uitgebreid te vertellen dat ze zich enorm opgelaten voelde met Guido wetende dat hij een vriendin had. Zoiets zou ze noooooooit doen nl. Ze was blij dat ze de schijn niet meer op moest houden..
En nu???????
Wat is dit dan?
Laura is gewoon een schizofreen wicht.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:48 schreef Injetta het volgende:
Laura zat gisteren toch uitgebreid te vertellen dat ze zich enorm opgelaten voelde met Guido wetende dat hij een vriendin had. Zoiets zou ze noooooooit doen nl. Ze was blij dat ze de schijn niet meer op moest houden..
En nu???????
Wat is dit dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |