SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een lange carnavalsnacht....quote:Op zondag 6 maart 2011 11:15 schreef Flashbox het volgende:
Zit die Fons dit nu zelf te verzinnen of zo.![]()
![]()
![]()
![]()
"Het lijkt wel oorlog"
6 maart om 09.15
Na een lange carnavalsnacht worden de bewoners wakker in een waar slagveld.
Philip en Joanna durven het aan om vast de woonkamer te betreden en constateren dat ze er een behoorlijke rotzooi van hebben gemaakt. Het lijkt wel oorlog, aldus Philip over de puinhoop. Joanna begint met schoonmaken. Philip kijkt toe. De overige bewoners slapen nog hun roes uit.
Volgens de Secret Story site (poll) een monroe outfit!quote:
Dat was niet verplicht hoor dat dansen, dat was 'spontaan'quote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Na een lange carnavalsnacht....![]()
20 minuten verplicht dansen en dat was het![]()
alles voor teevee
nuhuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zit niet te kutten met je drinken..drink nou leeeeeehgggg...
Uiteindelijk werd het best een lange carnavalsnachtquote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alles voor teevee
Zo doe je dat!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zit niet te kutten met je drinken..drink nou leeeeeehgggg...
Uhm, omdat die awesome zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 11:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup...en waarom weet ik dit ook alweer???
Ik krijg idd alleen een groot groen vlakquote:Op zondag 6 maart 2011 11:21 schreef versabommie het volgende:
Die secret story site is ook zo stabiel als een parkinson patient met een enorme volle bak hete koffie he?
Ik ben ervoor dat Karim en Servio gewoon dagelijks op die slaappillen van gisteren lopen!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
GHB in je mik en kijken of er nog wat valt te bangen....
Wij legden een link met een schipperskind/kostschoolmeisje.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens de Secret Story site (poll) een monroe outfit!
En die moet nog tot morgenavond 19:30 ... tegen die tijd is hij Jack!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef waxmask het volgende:
Maik telt zijn tenen, volgens mij zitten ze er nog allemaal aan aangezien hij rustig ergens anders naar kijkt...
Hoezo dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Wij legden een link met een schipperskind/kostschoolmeisje.
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
En die moet nog tot morgenavond 19:30 ... tegen die tijd is hij Jack!
[ afbeelding ]
In oude films zie je op kostscholen vaak kinderen in matrozenpakjes.quote:
Ja dan wil hij helemaal niet terugquote:
Hoezo dan?quote:
Ik vraag me sowieso af of ie nog wel terug wil nuquote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dan wil hij helemaal niet terug
Ach... hij heeft toch wel 2x 15 minuten vet carnaval gemistquote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af of ie nog wel terug wil nu
Ik vraag me af of de bewoners hem nog wel terugwillen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af of ie nog wel terug wil nu
preciesquote:Op zondag 6 maart 2011 11:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach... hij heeft toch wel 2x 15 minuten vet carnaval gemist
Volgens mij kreeg ie het aardig mee hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 11:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij heeft de streams gezien. Dat zou hem af hebben moeten schrikkenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
En hij had toch niet mee kunnen doen, het was al afgelopen voor hij door dat luik had kunnen kruipenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ie het aardig mee hoor
Omdat ze dood is!quote:
Ik zat te hopen dat Mo zich in de armen van Alex of zo zou werpen. Maar helaas.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft de streams gezien. Dat zou hem af hebben moeten schrikken
Idd.. dat ie er uberhaupt doorheen is gekomen met zn DIKKE TIETUH..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En hij had toch niet mee kunnen doen, het was al afgelopen voor hij door dat luik had kunnen kruipen
Die heeft slechts een katert !quote:Op zondag 6 maart 2011 11:31 schreef Niki.P het volgende:
Volgens mij heeft Flipje het een beetje zwaar
3 glazen lidl wijn!quote:
Hij had het over een aandoening...zijn daar pics van, lijkt me wel epic man-boobs op Maik...quote:Op zondag 6 maart 2011 11:31 schreef Samboraa het volgende:
[..]
Idd.. dat ie er uberhaupt doorheen is gekomen met zn DIKKE TIETUH..
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij had het over een aandoening...zijn daar pics van, lijkt me wel epic man-boobs op Maik...
[ afbeelding ]
nee hoor. de muziek is meerdere malen terug gekomen hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alles voor teevee
Ik sta mijn laatste bakkie niet af.quote:
Hé, je hoeft niet naar Portugal om te drukken. Het geheim is eindelijk geraden!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:35 schreef Annelies-G het volgende:
en weer komen ze op de tsunami. Servio.
[ afbeelding ]
Alex
ja bijna he? kheb lekker uitgeslapen.quote:
Reddingswerk?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:35 schreef versabommie het volgende:
Dus Servio heeft reddingswerk gedaan bij tsunami.. toch die link weer
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Reddingswerk?
Hij zal ze het nummer van de alarmdienst hebben nageroepen, meer ook niet denk ik
volgens secret story.nl :quote:
ze is een vlekquote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef versabommie het volgende:
Sofia krijgt al van die vlekken.. Ontbinding has commenced!
Hij hielp vast met plunderenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Reddingswerk?
Hij zal ze het nummer van de alarmdienst hebben nageroepen, meer ook niet denk ik
alle beetjes helpen hequote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Reddingswerk?
Die speelt altijd; zoek de overeenkomsten...quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef freaky40 het volgende:
Alex is weer bezig vergelijkingen te maken met Laura die 'hij ook heeft'....griezel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |