Zie je? Ze willen dat de UK publiekelijk diplomatieke banden met de revolutionairen erkent.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:48 schreef Dance99Vv het volgende:
@martinchulov: The rebels say they'll free the captured britons if the UK Govt vouches for them #libya #feb17
haha, slimme zet tochquote:Op zondag 6 maart 2011 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zie je? Ze willen dat de UK publiekelijk diplomatieke banden met de revolutionairen erkent.
Sommige media gebruiken de term burgeroorlog inmiddels als beschrijving van de huidige situatie in plaats van als iets dat in de toekomst ligt:quote:
maar dat wilde de UK toch ook , ik denk eerder dat dit een opzet is om het te coverenquote:
Yep.quote:
"Burgeroorlog in Libië" of "Libische burgeroorlog" lijkt me dan ook een mooie titel voor het volgende deel in de topicreeks.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:57 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij mag je dit ondertussen wel een burgeroorlog gaan noemen. Kennelijk zijn er toch wel voldoende mensen nog die Ghadaffi niet willen zien vertrekken of in ieder geval voldoende geloven in zijn systeem om ervoor te willen vechten. Ik las trouwens in een krant hier in Turkije dat Libie nog niet eens zo lang geleden een land is geworden. Er was voordat de Italianen kwamen een situatie van drie onafhankelijke staten in het land.
Ze wilden wel contact, maar ondertussen hebben de rebellen zichzelf tot officiële autoriteit verklaard en zoeken ze erkenning van de Internationale gemeenschap. Qatar deed alquote:Op zondag 6 maart 2011 12:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
maar dat wilde de UK toch ook , ik denk eerder dat dit een opzet is om het te coveren
Beginnen we dan ook weer bij deel #1?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
"Burgeroorlog in Libië" of "Libische burgeroorlog" lijkt me dan ook een mooie titel voor het volgende deel in de topicreeks.
Het kan natuurlijk dat ze worden vastgehouden door "een clubje" rebellen, niet persé de nieuwe autoriteit in Benghazi.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:02 schreef Dance99Vv het volgende:
"It is a very difficult situation to be able to understand in detail," he said. "There are a number of different opposition groups to Colonel Gadhafi in Libya who do seem relatively disparate."
Maar wel een compleet nieuw hoofdstuk van het verhaalquote:Op zondag 6 maart 2011 13:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
nee het is gewoon een vervolg verhaal
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar wel een compleet nieuw hoofdstuk van het verhaal
Geen van de betrokken partijen en/of landen spreken van een burgeroorlog. Fok moet de eerste zijn?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
"Burgeroorlog in Libië" of "Libische burgeroorlog" lijkt me dan ook een mooie titel voor het volgende deel in de topicreeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |