Op de TV? Ik dacht dat Ghaddafi alle steden weer had terugveroverd?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:14 schreef shomila het volgende:
NicRobertsonCNN Nic Robertson
#Libya TV lower screen banner: URGENT. Milit sources: strict orders issued to armed forces not to enter cities taken by terrorist gangs MORE
1 minute ago
Ghaddafi is aan het terugkrabbelen. Wanner komt de volgende speech?quote:#Saif Gadhafi now characterizes the opposition as groups of militias, no longer calling them Al Qaeda and drug-takers. 6:02 PM Mar 4th via web
#Saif Gadhafi says he regrets reforms he pushed for half a decade have been blocked by old guard and security services. 5:59 PM Mar 4th via web
Ik verheug er me al op.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ghaddafi is aan het terugkrabbelen. Wanner komt de volgende speech?
Dat is wel heel vreemd, zeker om dat announcement zo openbaar te maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:14 schreef shomila het volgende:
NicRobertsonCNN Nic Robertson
#Libya TV lower screen banner: URGENT. Milit sources: strict orders issued to armed forces not to enter cities taken by terrorist gangs MORE
1 minute ago
Het bericht zelf zegt niets. Je kan openbaar roepen dat je niets doet en ondertussen door gaan met schieten. Je kan de militairen vast houden en mercenaries naar binnen sturen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel heel vreemd, zeker om dat announcement zo openbaar te maken.
Zijn dat niet gewoon enkele van de vliegtuigen die nog meegeholpen hebben aan de eerdere evacuaties? Waarschijnlijk staan ze nu nog gewoon op 'standby' om te helpen bij verdere evacuaties of wachten ze op brandstof voor de terugtocht naar Nederland.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat zullen die daar doen op Malta ?
Jij hebt zeker nu de tijd van je leven he. Wilders twitterde net dat hij achter je staat. Toch een mooie steun in de rug.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het bericht zelf zegt niets. Je kan openbaar roepen dat je niets doet en ondertussen door gaan met schieten. Je kan de militairen vast houden en mercenaries naar binnen sturen.
Het vreemdste is dit bericht op de State TV terwijl die de hele dag geroepen heeft dat alles weer terugveroverd is.
Zei ik al een paar dagen geleden die is volgens mij gewoon de baas.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef sunny16947 het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat het eigenlijk Saif Khadafi is die aan de touwtjes trekt. Dat de troonopvolging in alle stilte al eerder heeft plaatsgevonden.
Wilders? Oh die haatzaaier!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nu de tijd van je leven he. Wilders twitterde net dat hij achter je staat. Toch een mooie steun in de rug.
Ik denk dat Saif al-Islam wel beter is dan Muammar.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef sunny16947 het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat het eigenlijk Saif Khadafi is die aan de touwtjes trekt. Dat de troonopvolging in alle stilte al eerder heeft plaatsgevonden.
Beter in onderdrukken en moorden?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat Saif al-Islam wel beter is dan Muammar.
Beter in meer democratie hoop ik. Denk ikquote:Op zondag 6 maart 2011 21:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beter in onderdrukken en moorden?
hij is wel gewend aan dat alles te koop . legers , mensen ach eigenlijk allesquote:Op zondag 6 maart 2011 21:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beter in onderdrukken en moorden?
Wat feitelijk betekent dat Muammar gelijk heeft als hij zegt alleen nog een symbolische leider te zijn. Alleen zijn volk weet het nog niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:26 schreef shomila het volgende:
[..]
Zei ik al een paar dagen geleden die is volgens mij gewoon de baas.
Dat wel, ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hij is wel gewend aan dat alles te koop . legers , mensen ach eigenlijk alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |