dunno... Slapen is lekkerquote:Op zondag 6 maart 2011 10:05 schreef gianni61 het volgende:
hoe kan een mens zich zo lam voelen na 10,5 uur slapen
boefje!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef gianni61 het volgende:
heeft misschien met de alcohol consumptie van gisteren te maken
tja... Bowlen is ook leukquote:Op zondag 6 maart 2011 10:13 schreef pl4kkie het volgende:
Van je vrienden moet je het maar hebben![]()
Zijn we gisteren wezen bowlen tot half 11 om daarna nog de stad in tegaan. Zegt die gast(hij was met z;n vriendin mee) nee we gaan niet mee we gaan naar bed. Want linda heeft geen zin.(dat is zn vriendin) WTF gastZijn we verdomme een uur voor nix wezen bowlen en dan ga je niet mee de stad in..
wat een gozer zegquote:Op zondag 6 maart 2011 10:16 schreef pl4kkie het volgende:
Nou nee dat was het niet want het was een kut baan. Maargoed daar gaat het niet om. Het is tegenwoordig elke keer als we iets willen gaan doe dat hij rondt 12 uur naar his gaat want anders mist hij z'n meissie teveel
zo'n mensen??!!??!! Het is zulke mensen en zo'n mensquote:Op zondag 6 maart 2011 10:18 schreef gianni61 het volgende:
zo'n mensen ken ik ook, wordt je niet goed van
misschien waar jij vandaag komt, maar ik heb het nooit anders geschrevenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:19 schreef Athemoe het volgende:
[..]
zo'n mensen??!!??!! Het is zulke mensen en zo'n mens
engels ontbijtquote:Op zondag 6 maart 2011 10:19 schreef gianni61 het volgende:
de grote vraag van vandaag:
wat ga ik zometeen eten om me klaar te maken voor de optocht.
volledig engels ontbijt
of toch maar een kapsalon
Zwaar onder de plakquote:Op zondag 6 maart 2011 10:17 schreef Athemoe het volgende:
[..]
wat een gozer zegzit ie onder de plak ofzo?
Idd het maakt niet uit als het een keer is ofzo maar niet eleke keer als we wat willen gaan doen -.-quote:Op zondag 6 maart 2011 10:18 schreef gianni61 het volgende:
zo'n mensen ken ik ook, wordt je niet goed van
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien waar jij vandaag komt, maar ik heb het nooit anders geschreven
dan is hij eerder een plakkiequote:Op zondag 6 maart 2011 10:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Zwaar onder de plak
[..]
Idd het maakt niet uit als het een keer is ofzo maar niet eleke keer als we wat willen gaan doen -.-
in AOL (algemeen onbeschaafd limburgs) zeg je: zoan luuj, oftewel zo'n mensenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:21 schreef Athemoe het volgende:
[..]
in ABN is het gewoon niet correct "zo'n mensen"
haha je bent niet de eerste die zown opmerking maaktquote:Op zondag 6 maart 2011 10:22 schreef Athemoe het volgende:
[..]
dan is hij eerder een plakkieflauw? Ja ik weet het
nou en, ik vind dat niet staanquote:Op zondag 6 maart 2011 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in AOL (algemeen onbeschaafd limburgs) zeg je: zoan luuj, oftewel zo'n mensen
je noemt jezelf in RL ook plakkie?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
haha je bent niet de eerste die zown opmerking maakt. Ben er aan gewend inmiddels
Ja dat is me gamers bijnaamquote:
jazekerquote:
Kus ik jouquote:
Jaahh party timequote:Op zondag 6 maart 2011 10:46 schreef Athemoe het volgende:
Komt Lutte ons weer gezelligheid brengen hier?
haha wat ben je aan het craften dan ?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:06 schreef gianni61 het volgende:
ik ben druk bezig met legoblokjes en secondelijm..
ongeveer 296 ofzo (ben dol op kerst)quote:
Wat wil je doen dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:26 schreef Athemoe het volgende:
Er is niks wat we kunnen doen zodat ze eerder vrij komt?
geenidee, dat was mijn vraag juist.quote:
Nou, ik denk dat je het beste niks kunt doen, en CC ook niet, hoe meer je zeurt hoe langer de ban lijkt me.quote:
Dat rijmt.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:39 schreef tdrone het volgende:
al dat ach en wee rond die Cc
je kan er wel over praten maar snel terugkomen zal ze niet nee
je hebt wel gelijk, maar kerst..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:39 schreef tdrone het volgende:
al dat ach en wee rond die Cc
je kan er wel over praten maar snel terugkomen zal ze niet nee
Jij niet dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:00 schreef Athemoe het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk, maar kerst..hebben jullie wel een leuk kerstcadeau dit jaar
jawel, alleen jullie kennen haar beter dus ik kan er niet echt over oordelen aangezien ik hier nog niet zo lang kom, maar aardig is ze zekerquote:
Het zal stil zijn ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:05 schreef Athemoe het volgende:
[..]
jawel, alleen jullie kennen haar beter dus ik kan er niet echt over oordelen aangezien ik hier nog niet zo lang kom, maar aardig is ze zeker
nee man ik lig nog in mijn chillbroek en shirtje op de bankquote:
grappig hoe zoiets van 1 persoon af kan hangen eigenlijkquote:
Ja maar dat gat van CC kan niemand opvangen.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:12 schreef tdrone het volgende:
tuurlijk zal het niet stil zijn er komen altijd mensen
toch?
gelukkig niet..quote:Op zondag 6 maart 2011 12:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar dat gat van CC kan niemand opvangen.
ik heb haar gat nooit gezienquote:Op zondag 6 maart 2011 12:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar dat gat van CC kan niemand opvangen.
ik weet al wat ik ga vragen voor kerstquote:Op zondag 6 maart 2011 12:16 schreef Lutte het volgende:
Eigenlijk moet de oude crew weer terug, alleen eentje weigert en twee hebben een kerstban.
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik weet al wat ik ga vragen voor kerst
Honkeytonk!quote:Op zondag 6 maart 2011 12:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik weet al wat ik ga vragen voor kerst
ik ken de oude crew niet maar hoezo weigert eenttje?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:16 schreef Lutte het volgende:
Eigenlijk moet de oude crew weer terug, alleen eentje weigert en twee hebben een kerstban.
kan haar gat weer (op)gevuld worden zekerquote:
wat bedoel je?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:45 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb ze wel is horen zeggen dat het geen democratie is hier
lang verhaal, geen zin om het uit te leggenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:43 schreef Athemoe het volgende:
[..]
ik ken de oude crew niet maar hoezo weigert eenttje?
aawh oke, begrijpelijkquote:Op zondag 6 maart 2011 12:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
lang verhaal, geen zin om het uit te leggen
Er was toen iets met de mods ofzo.Weet het niet precies meer. Maar dat herinner ik me nog wel dat het ergens opt forum stond hier.quote:
ow oke, en wat heeft dat met deze kwestie te maken?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Er was toen iets met de mods ofzo.Weet het niet precies meer. Maar dat herinner ik me nog wel dat het ergens opt forum stond hier.
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:16 schreef Lutte het volgende:
Laterssquote:
hmm oke, ik heb gekeken en nog 294 dagen tot die 2 weer vrij komenquote:
Veel plezierquote:Op zondag 6 maart 2011 13:00 schreef tdrone het volgende:
ok mensen ik ben weg, pakje aandoen en optocht lopen
Bussenquote:
Ik moet toch op t station komenquote:
Fiets? Auto ? Lopend?quote:
Ik heb geen fiets hier, geen rijbewijs en het is 3 kwartier lopen.quote:
kan je mij niet ophalen?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ben onderwegIk zie jullie voor de AH to go
Nope, moet ook met de trein...quote:
Oh okequote:
succesquote:
Stuur maar op.. die wil ik wel hebbenquote:
spannend hoor met die 3 damesquote:Op zondag 6 maart 2011 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
Zo in de trein naar Rdam ben rond kwart voor drie op Utrecht CS
Zal het een quatro worden?quote:
hmm die opmerkingen zijn toch anders maar het komt in de buurtquote:
duurt nog veelste langquote:Op zondag 6 maart 2011 14:18 schreef Athemoe het volgende:
Ik heb het aantal dagen tot kerst in de OP gezet dus we kunnen aftellen
tja er is toch niks wat we er aan kunnen doenquote:
ach, zo'n ramp is dat toch ook weer niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:00 schreef pl4kkie het volgende:
Nee jammer genoeg niet. Dus we moeten dan zolang maar verder zonder haar
Ja man.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:53 schreef tdrone het volgende:is dit het centrale huil hier en tel af tot cc terug is topic?
blijf lekker liggen johquote:Op zondag 6 maart 2011 15:57 schreef tdrone het volgende:
ik moet eigenlijk een vriend bellen om op stap te gaan maar ik denk dat ik eerst nog een halfuurtje blijf liggen op de bank
aawh arme tdronequote:Op zondag 6 maart 2011 16:31 schreef tdrone het volgende:
ik heb de optocht in een dorb vlakbij gelopen en nu komt de optocht van mijn dorp hier langs
nu hoor ik bijna alleen maar hardstyle
Jaah ben wel benieuwd hoe dat wasquote:
Kloon? of gewoon een ban?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:38 schreef Lutte het volgende:
Athemoe ook al een streep door zijn naam?
Who's next?
wth...quote:Op zondag 6 maart 2011 19:38 schreef Lutte het volgende:
Athemoe ook al een streep door zijn naam?
Who's next?
Liar liar pants on firequote:
Nou kijk... Ik kan het vertellen, maar dan zou ik én lekken en posten uit de naam van een gebande. Gaan we niet doen.quote:
Begin er dan niet over.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou kijk... Ik kan het vertellen, maar dan zou ik én lekken en posten uit de naam van een gebande. Gaan we niet doen.
Ik ga niet constant op iedereen zijn profiel zitten kijken of die gebanned is of niet...quote:Op zondag 6 maart 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie zien zelf toch ook wel dat Athemoe geband is.
Ik wel.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik ga niet constant op iedereen zijn profiel zitten kijken of die gebanned is of niet...
Nee. Het banmeldtopic hield ik nog wel in de gaten maar dit is but.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie zien zelf toch ook wel dat Athemoe geband is.
Ik vindt het jammer dat dat topic weg is. Kon je altijd wel leuke dingen zien soms.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Het banmeldtopic hield ik nog wel in de gaten maar dit is but.
Ik vind het jammer dat je 'ik vind' met dt spelt.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik vindt het jammer dat dat topic weg is. Kon je altijd wel leuke dingen zien soms.
Iddquote:Op zondag 6 maart 2011 19:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik vindt het jammer dat dat topic weg is. Kon je altijd wel leuke dingen zien soms.
Maar dw moes jij ook niet naar de meet of kon je geen vervoer regelen?quote:
ik ben al terug?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Maar dw moes jij ook niet naar de meet of kon je geen vervoer regelen?
Lul niet?quote:
Serieus.quote:
Miniduckquote:Op zondag 6 maart 2011 20:25 schreef 92Merel het volgende:
Hoooi![]()
Topic is dood zeg. En CC, mocht je meelezen, als ik jou was zou ik voorlopig niet posten, ook niet onder een ander account, je maakt het alleen maar moeilijker.
Oh en meet was leuk
Miniduck is zo cute
Hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 20:38 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
miniduck heeft die de meeste indruk gemaakt? Tss.. dan weet ik dat ook weer
Utrecht centraal geloof ik. Voor de AH to goquote:
Hihi, sowiesoquote:Op zondag 6 maart 2011 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Miniduck
Daar zou je toch spontaan lesbisch van worden!
Nee hoor, zoals ik al zei, mijn chocolademelk met slagroom was het hoogtepuntquote:Op zondag 6 maart 2011 20:38 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Utrechtquote:
Lijkt me saai, zo op een bankje voor de AH.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Utrecht centraal geloof ik. Voor de AH to go
aha, dat klinkt al beterquote:Op zondag 6 maart 2011 20:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi, sowieso![]()
![]()
[..]
Nee hoor, zoals ik al zei, mijn chocolademelk met slagroom was het hoogtepunt
[..]
UtrechtWe hebben broodjes gegeten in het zonnetje en daarna bij Café Le Journal wat gedronken. Was best gezellig
Nee hoor, miniduck is gewoon vertederendquote:Op zondag 6 maart 2011 20:38 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Waarom? Ik ook trouwens.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
Morgen kom ik als een houten plank uit mijn bed.
Trainingsweekend gehad. Was tof, maar zwaar.quote:
Jeeeej. Wat is je kostuum?quote:
Eergister en gister als wandelende tapvat/tapkraan (moet je raden waar de tapkraan zatquote:
Hehe die ep is geniaal hequote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Dale. het volgende:
[..]
Eergister en gister als wandelende tapvat/tapkraan (moet je raden waar de tapkraan zat)
En morgen even me boevenpak aantrekken van vorig jaar...
Liefst had ik dat pak van Sheldon gehad
[ afbeelding ]
Doppler effect ftw
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe die ep is geniaal he![]()
zzzzzzzzz
Oja, en ik weet waar de kraan zit
Sheldonquote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Dale. het volgende:
[..]
Eergister en gister als wandelende tapvat/tapkraan (moet je raden waar de tapkraan zat)
En morgen even me boevenpak aantrekken van vorig jaar...
Liefst had ik dat pak van Sheldon gehad
[ afbeelding ]
Doppler effect ftw
Kijk, er zijn altijd risico's, maar als ze het op grote groepen mensen gaan testen zijn deze enorm klein.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:01 schreef 92Merel het volgende:
http://www.link2trials.nl(...)30-gebruiken/show/46
Zal ik hieraan meedoen?![]()
Het verdient wel echt ziek goed..
als jij wilt stoppen met de pil, doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:01 schreef 92Merel het volgende:
http://www.link2trials.nl(...)30-gebruiken/show/46
Zal ik hieraan meedoen?![]()
Het verdient wel echt ziek goed..
Dit, maar toch heb ik dit soort dingen nooit gedaan. Ik vind het te eng.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk, er zijn altijd risico's, maar als ze het op grote groepen mensen gaan testen zijn deze enorm klein.
Je helpt er een onderzoek en later dus mensen mee, en als het je de tijd waard is kan het denk ik geen kwaad.
Voor een maandquote:Op zondag 6 maart 2011 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
als jij wilt stoppen met de pil, doen.
Ik rook, ik mag nooit meedoen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit, maar toch heb ik dit soort dingen nooit gedaan. Ik vind het te eng.
[..]
Voor een maand
Ik weet het, maar het gaat om een overerfelijke aandoening (http://nl.wikipedia.org/wiki/Fragiele-X-syndroom) en waarschijnlijk of de pil hier invloed op heeft (gok ik zo, het gaat sowieso om die aandoening) En ik verdien er wel gewoon ruim ¤2000 mee, wat toch best wel fijn zou zijn..quote:Op zondag 6 maart 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk, er zijn altijd risico's, maar als ze het op grote groepen mensen gaan testen zijn deze enorm klein.
Je helpt er een onderzoek en later dus mensen mee, en als het je de tijd waard is kan het denk ik geen kwaad.
Ach ja, voor een maandje overleef ik dat welquote:Op zondag 6 maart 2011 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
als jij wilt stoppen met de pil, doen.
Mij lijkt het opzich ook wel eng, maar eigenlijk is er al zoveel voor onderzoek aan vooraf gegaan, dat er eigenlijk maar weinig risico's zijn en dat ze voornamelijk kijken naar wat voor bijwerkingen het middel heeft. En zo lang dat niks blijvends is, kan het me weinig schelenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit, maar toch heb ik dit soort dingen nooit gedaan. Ik vind het te eng.
2 weken vol dat je daar zit denk ik, anders moet je even bellen. Maar er zijn ook mensen die meedoen die oo kwerken hequote:Op zondag 6 maart 2011 22:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het gaat om een overerfelijke aandoening (http://nl.wikipedia.org/wiki/Fragiele-X-syndroom) en waarschijnlijk of de pil hier invloed op heeft (gok ik zo, het gaat sowieso om die aandoening) En ik verdien er wel gewoon ruim ¤2000 mee, wat toch best wel fijn zou zijn..
Alleen vraag ik me wel af of je daar overdag ook moet blijven of alleen 's nachts. Want ook overdag zou m voor mij niet gaan worden, omdat ik af en toe ook nog school heb![]()
[..]
Ach ja, voor een maandje overleef ik dat wel![]()
[..]
Mij lijkt het opzich ook wel eng, maar eigenlijk is er al zoveel voor onderzoek aan vooraf gegaan, dat er eigenlijk maar weinig risico's zijn en dat ze voornamelijk kijken naar wat voor bijwerkingen het middel heeft. En zo lang dat niks blijvends is, kan het me weinig schelen
LIjkt me een vreselijke ziekte..quote:Op zondag 6 maart 2011 22:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het gaat om een overerfelijke aandoening (http://nl.wikipedia.org/wiki/Fragiele-X-syndroom) en waarschijnlijk of de pil hier invloed op heeft (gok ik zo, het gaat sowieso om die aandoening) En ik verdien er wel gewoon ruim ¤2000 mee, wat toch best wel fijn zou zijn..
Alleen vraag ik me wel af of je daar overdag ook moet blijven of alleen 's nachts. Want ook overdag zou m voor mij niet gaan worden, omdat ik af en toe ook nog school heb![]()
[..]
Ach ja, voor een maandje overleef ik dat wel![]()
[..]
Mij lijkt het opzich ook wel eng, maar eigenlijk is er al zoveel voor onderzoek aan vooraf gegaan, dat er eigenlijk maar weinig risico's zijn en dat ze voornamelijk kijken naar wat voor bijwerkingen het middel heeft. En zo lang dat niks blijvends is, kan het me weinig schelen
Inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Wat is lezen toch fijn
Had veel eerder moeten besluiten om 's avonds even in de huiskamer te gaan zitten en daar een uurtje (of 2) te gaan lezen
Ja, ik was vrijdag in een boek begonnen (300 pagina;s) en net uitgelezenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
InderdaadBlij dat ik er binnenkort weer tijd voor heb, met mijn vakantie
De achtergrond is te druk, trekt de aandacht teveel. De voorste bal had wel wat scherper gemogen, zoiets als die schuin erachter.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Ik maak er te weinig tijd voor de laatste tijdquote:Op zondag 6 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik was vrijdag in een boek begonnen (300 pagina;s) en net uitgelezen
Die bal is niet scherp omdat ik een groot diafragma had. Daardoor is de DOF (Dept Of Field) klein. De achtergrond vind ik tof omdat er zoveel mooie bokeh in zitquote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De achtergrond is te druk, trekt de aandacht teveel. De voorste bal had wel wat scherper gemogen, zoiets als die schuin erachter.
Voor de rest netjes.
Okee, ja ik heb gewoon de tijd. Werk maar 8 uur in de week, geen partner. weinig tot geen sociale contacten..quote:Op zondag 6 maart 2011 22:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik maak er te weinig tijd voor de laatste tijdEn de komende week zal het er ook niet van komen
ik irriteer me aan het wazige.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die bal is niet scherp omdat ik een groot diafragma had. Daardoor is de DOF (Dept Of Field) klein. De achtergrond vind ik tof omdat er zoveel mooie bokeh in zit
[ afbeelding ]
Gecropt op advies van iemand. Beter?
Mwehquote:Op zondag 6 maart 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik heb gewoon de tijd. Werk maar 8 uur in de week, geen partner. weinig tot geen sociale contacten..
Ik vind het geen goede foto. Hij is net te weinig bewogen om 'goed' bewogen te zijn en eigenlijk is gewoon niks scherp. Maar het idee is wel leuk vind ikquote:Op zondag 6 maart 2011 22:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die bal is niet scherp omdat ik een groot diafragma had. Daardoor is de DOF (Dept Of Field) klein. De achtergrond vind ik tof omdat er zoveel mooie bokeh in zit
[ afbeelding ]
Gecropt op advies van iemand. Beter?
Kijk is naar de rode bal rechts?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het geen goede foto. Hij is net te weinig bewogen om 'goed' bewogen te zijn en eigenlijk is gewoon niks scherp. Maar het idee is wel leuk vind ik![]()
Idd gebeurt zelden dat het fout gaat. Die dingen zijn al dan aan tig tal tests onderworpen... maar risico bestaat altijd. Alleen zonder te testen zullen we dit ook nooit weten...quote:Op zondag 6 maart 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okee...?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Typisch. Mn vriend heeft net tarot voor me gelegd, trek ik de 3 zwaarden.
wtfquote:Op zondag 6 maart 2011 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Typisch. Mn vriend heeft net tarot voor me gelegd, trek ik de 3 zwaarden.
om een lang verhaal kort te maken, mijn moeder heeft mij nog niet zo lang geleden mij ontzettend pijn gedaan.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
om een lang verhaal kort te maken, mijn moeder heeft mij nog niet zo lang geleden mij ontzettend pijn gedaan.
jij vindt het toch alleen grappig.quote:
half 6packquote:
hoe was je weekend md?quote:
Goedquote:
whehehequote:Op maandag 7 maart 2011 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed
Gister mn fok!meet ontmaagding gehad, als ik DW mocht geloven
Ja, was leuk, het was met 2 vrouwenquote:Op maandag 7 maart 2011 07:55 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehewast gezellig dan
zal vast wel met 3 vrouwen
kon NBT niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 07:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, was leuk, het was met 2 vrouwen, merel en DW
Nope, die was er nietquote:
Mogguhquote:Op maandag 7 maart 2011 08:08 schreef NBT het volgende:
Goedemorgen.............................![]()
Ik schaam me dood dat ik er niet was...
Wederhelftquote:Op maandag 7 maart 2011 08:08 schreef NBT het volgende:
Goedemorgen.............................![]()
Ik schaam me dood dat ik er niet was...
quote:
Jep, kans gemist...quote:Op maandag 7 maart 2011 08:10 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb echt spijt van het Carnaval vieren........... nu ben ik je misgelopen!
Aah carnaval. En ik was er niet omdat ik er gewoon geen zin in had :\ Door jouw reden valt mijn reden in het niets :\quote:Op maandag 7 maart 2011 08:10 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb echt spijt van het Carnaval vieren........... nu ben ik je misgelopen!
Ik lag Zaterdag om kwart voor 5 op bedquote:Op maandag 7 maart 2011 08:11 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Aah carnaval. En ik was er niet omdat ik er gewoon geen zin in had :\ Door jouw reden valt mijn reden in het niets :\
Wedstrijd gewonnenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:18 schreef NBT het volgende:
Verder iemand nog was spannends gedaan dit weekend?
het hele weekend op mn gat gelegenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:18 schreef NBT het volgende:
Verder iemand nog was spannends gedaan dit weekend?
Goed bezig Mop!quote:Op maandag 7 maart 2011 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wedstrijd gewonnenmet 15-12 en topscorer met 5 goals
wat voor telefoontje dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ohja ik heb het hele weekend in spanning op een telefoontje zitten wachten. Niets meer van gehoord.
okee balen manquote:Op maandag 7 maart 2011 08:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
De Kruidvat, heb daar een sollicitatieformulier ingeleverd..
wat een sufkuttenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja. ik zou vorige week teruggebeld worden.. Niet dus :\
quote:
Zo... anderhalf uur nodig om te arriveren?quote:
Jup. Bij de eerste post zat ik aan mijn ontbijt, en nu ben ik op werkquote:Op maandag 7 maart 2011 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Zo... anderhalf uur nodig om te arriveren?
met gekwetste knie?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jup. Bij de eerste post zat ik aan mijn ontbijt, en nu ben ik op werk
Ja, ik werd helemaal gek thuis. Anderhalve week met je poot omhoog liggen op de bank is ook niet alles.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
met gekwetste knie?Goede instelling
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, ik werd helemaal gek thuis. Anderhalve week met je poot omhoog liggen op de bank is ook niet alles.
Ik kan net zo goed gaan werken, dan doe ik nog wat nuttigs, en op een stoel zitten doet niet echt pijn, dus het lukt wel aardig
Zelfs daarvoor al aan het aftellen?quote:
Ezquote:
Tetten! Je UI!quote:
Meneerquote:
En wat heb ik gemist gister?quote:
Wat ik ook gemist hebquote:
DW, merel en mijquote:
Maar sexy hoorquote:
quote:
Bohquote:
Geen idee, voorlopig staat er voor mij geen meet op de agenda...quote:Op maandag 7 maart 2011 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
Kater?
[..]
Boh
Wanneer gaan we voor de herkansing?
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
Kater?
[..]
Boh
Wanneer gaan we voor de herkansing?
Voor mij ook niet, en in maart gaat het hem sowieso niet wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee, voorlopig staat er voor mij geen meet op de agenda...
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Helaas te heftig!
Ik wil wel voor een herkansing... Maar helaas moet ik MD dan missen
Hij kan voorlopig niet!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, en in maart gaat het hem sowieso niet worden
[..]
Hoezo moet je hem missen dan?
Ohquote:Op maandag 7 maart 2011 09:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaanquote:
Volle agenda tot eind mei en verder moet ik het eerst allemaal nog maar even zien... en dan gelovenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volle agenda tot eind mei en verder moet ik het eerst allemaal nog maar even zien... en dan geloven
ah, je komt er wel overheenquote:
Ach, ja soms zit het mee en soms wat minderquote:Op maandag 7 maart 2011 09:41 schreef pl4kkie het volgende:
Goedemorgen. Zit net aan de koffie op het werk en er nog steeds helemaal nix tedoen. Had beter deze week ook nog ziek kunnen blijven
Ik ook nietquote:
Da's een mini, die telt niet meequote:
Boh. Jammerquote:Op maandag 7 maart 2011 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volle agenda tot eind mei en verder moet ik het eerst allemaal nog maar even zien... en dan geloven
Ik denk dat ik 16 april de housewarming doe. Kan je dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Da's een mini, die telt niet mee
[..]
Boh. Jammer
Ik ook,quote:
Staat in de agendaquote:Op maandag 7 maart 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 16 april de housewarming doe. Kan je dan?
Ja eerst Mél even checkenquote:
Verplicht komen enzquote:Op maandag 7 maart 2011 09:55 schreef NBT het volgende:
Ben ik ook nog welkom?Of zullen we eerst daarvoor nog meeten?
Ja, jij komt ook. Iets met aan je tetten zitten buikje zitten.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:55 schreef NBT het volgende:
Ben ik ook nog welkom?Of zullen we eerst daarvoor nog meeten?
Schandalig dat jij snel je buikje verbergt als ik NBT een foto wil sturenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, jij komt ook. Iets met aan je tetten zitten buikje zitten.
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig dat jij snel je buikje verbergt als ik NBT een foto wil sturen
Volgende keer maak ik gewoon een foto als je slaaptquote:Op maandag 7 maart 2011 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
NBT mag hem zien, jij niet.
Ofzo, verzin zeld nog maar een stomme smoes
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, jij komt ook. Iets met aan je tetten zitten buikje zitten.
Slecht Excuus!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vriendje.quote:
geil wijf!quote:
ik duidelijk met katerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendje.
[..]
geil wijf!
nu zonder kater?
Kater is over....... nu gewoon brak....... maar heb al 2 red bull op, dus kan er weer even tegenaan! Sorry dat ik er niet wasquote:Op maandag 7 maart 2011 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendje.
[..]
geil wijf!
nu zonder kater?
quote:
hahahah doos.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Kater is over....... nu gewoon brak....... maar heb al 2 red bull op, dus kan er weer even tegenaan! Sorry dat ik er niet was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |