dunno... Slapen is lekkerquote:Op zondag 6 maart 2011 10:05 schreef gianni61 het volgende:
hoe kan een mens zich zo lam voelen na 10,5 uur slapen
boefje!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef gianni61 het volgende:
heeft misschien met de alcohol consumptie van gisteren te maken
tja... Bowlen is ook leukquote:Op zondag 6 maart 2011 10:13 schreef pl4kkie het volgende:
Van je vrienden moet je het maar hebben![]()
Zijn we gisteren wezen bowlen tot half 11 om daarna nog de stad in tegaan. Zegt die gast(hij was met z;n vriendin mee) nee we gaan niet mee we gaan naar bed. Want linda heeft geen zin.(dat is zn vriendin) WTF gastZijn we verdomme een uur voor nix wezen bowlen en dan ga je niet mee de stad in..
wat een gozer zegquote:Op zondag 6 maart 2011 10:16 schreef pl4kkie het volgende:
Nou nee dat was het niet want het was een kut baan. Maargoed daar gaat het niet om. Het is tegenwoordig elke keer als we iets willen gaan doe dat hij rondt 12 uur naar his gaat want anders mist hij z'n meissie teveel
zo'n mensen??!!??!! Het is zulke mensen en zo'n mensquote:Op zondag 6 maart 2011 10:18 schreef gianni61 het volgende:
zo'n mensen ken ik ook, wordt je niet goed van
misschien waar jij vandaag komt, maar ik heb het nooit anders geschrevenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:19 schreef Athemoe het volgende:
[..]
zo'n mensen??!!??!! Het is zulke mensen en zo'n mens
engels ontbijtquote:Op zondag 6 maart 2011 10:19 schreef gianni61 het volgende:
de grote vraag van vandaag:
wat ga ik zometeen eten om me klaar te maken voor de optocht.
volledig engels ontbijt
of toch maar een kapsalon
Zwaar onder de plakquote:Op zondag 6 maart 2011 10:17 schreef Athemoe het volgende:
[..]
wat een gozer zegzit ie onder de plak ofzo?
Idd het maakt niet uit als het een keer is ofzo maar niet eleke keer als we wat willen gaan doen -.-quote:Op zondag 6 maart 2011 10:18 schreef gianni61 het volgende:
zo'n mensen ken ik ook, wordt je niet goed van
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien waar jij vandaag komt, maar ik heb het nooit anders geschreven
dan is hij eerder een plakkiequote:Op zondag 6 maart 2011 10:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Zwaar onder de plak
[..]
Idd het maakt niet uit als het een keer is ofzo maar niet eleke keer als we wat willen gaan doen -.-
in AOL (algemeen onbeschaafd limburgs) zeg je: zoan luuj, oftewel zo'n mensenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:21 schreef Athemoe het volgende:
[..]
in ABN is het gewoon niet correct "zo'n mensen"
haha je bent niet de eerste die zown opmerking maaktquote:Op zondag 6 maart 2011 10:22 schreef Athemoe het volgende:
[..]
dan is hij eerder een plakkieflauw? Ja ik weet het
nou en, ik vind dat niet staanquote:Op zondag 6 maart 2011 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in AOL (algemeen onbeschaafd limburgs) zeg je: zoan luuj, oftewel zo'n mensen
je noemt jezelf in RL ook plakkie?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
haha je bent niet de eerste die zown opmerking maakt. Ben er aan gewend inmiddels
Ja dat is me gamers bijnaamquote:
jazekerquote:
Kus ik jouquote:
Jaahh party timequote:Op zondag 6 maart 2011 10:46 schreef Athemoe het volgende:
Komt Lutte ons weer gezelligheid brengen hier?
haha wat ben je aan het craften dan ?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:06 schreef gianni61 het volgende:
ik ben druk bezig met legoblokjes en secondelijm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |