Nog erger dan gister?quote:
Nou zo leek het welquote:Op zondag 6 maart 2011 09:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog erger dan gister?
Goedemorgen.
Jazeker wel, zo'n roze met oogjes.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:47 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze geen fatsoenlijke bezem of stofzuiger daaro?
Ow.. de "Joanne 2000" bedoel je?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jazeker wel, zo'n roze met oogjes.
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jazeker wel, zo'n roze met oogjes.
Denk maar. Tis nie zo...quote:Op zondag 6 maart 2011 09:50 schreef Anneloortje het volgende:
Ik denk dat Joanne een missie heeft gekregen om een nacht wakker te blijven.
Nu wil ik het ook wel weten, was jij wakker vannacht, of heb je het ergens gelezen?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niks te verklaren, het is niet zo...einde verklaring...
Misschien omdat ze ook net pas wakker isquote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu wil ik het ook wel weten, was jij wakker vannacht, of heb je het ergens gelezen?
Nee maar ik zie dat ze wakker is, ik vind het een logische opdracht bij haar geheim.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu wil ik het ook wel weten, was jij wakker vannacht, of heb je het ergens gelezen?
Yup, niks gebeurd, Jo heeft wel wat "gewandeld" en was er weer als eerste uit. Maar was ook als eerste in bed, dus dat compenseert.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde haar net zeggen dat zij al eerder gedoucht heeft, dus zij was al wakker voor het 'wekmoment'.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ze ook net pas wakker is
Ze had toch tegen Flip gezegd dat ze niet geslapen had???quote:Op zondag 6 maart 2011 09:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ze ook net pas wakker is
kloptquote:Op zondag 6 maart 2011 09:55 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ze had toch tegen Flip gezegd dat ze niet geslapen had???
Oke!quote:Op zondag 6 maart 2011 09:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup, niks gebeurd, Jo heeft wel wat "gewandeld" en was er weer als eerste uit. Maar was ook als eerste in bed, dus dat compenseert.
onzin, als ik 1 niet geslapen heeft ben ik dat welquote:Op zondag 6 maart 2011 09:55 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ze had toch tegen Flip gezegd dat ze niet geslapen had???
Jij hield de wacht?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
onzin, als ik 1 niet geslapen heeft ben ik dat wel
Jammer alleen dat er snachts nooit iets gebeurdquote:
Is dat goed of slecht nieuws?quote:
Nee, het was niet zo. Haar pil is op, dus nu gaat ze ongesteld worden. Dat belooft wel wat voor deze weekquote:
Gister flink mee gedeald. Op het eind lagen Sergio en Karim ervan te trippen op de bank...Enge foto's van Serv zitten er nog in de cossen verstopt...quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, het was niet zo. Haar pil is op, dus nu gaat ze ongesteld worden. Dat belooft wel wat voor deze week
Dan slik je de pil toch door als je in zo'n huis zit?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, het was niet zo. Haar pil is op, dus nu gaat ze ongesteld worden. Dat belooft wel wat voor deze week
emoquote:Op zondag 6 maart 2011 09:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gister flink mee gedeald. Op het eind lagen Sergio en Karim ervan te trippen op de bank...Enge foto's van Serv zitten er nog in de cossen verstopt...
[ afbeelding ]
Dat wordt moeilijk, want ze heeft niet genoeg strips meegenomen. Ze had het verkeerde doosje ingepaktquote:Op zondag 6 maart 2011 10:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan slik je de pil toch door als je in zo'n huis zit?(Bedoel, ik zit er niet eens in en slik hem gewoon altijd al door!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |