Nog erger dan gister?quote:
Nou zo leek het welquote:Op zondag 6 maart 2011 09:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog erger dan gister?
Goedemorgen.
Jazeker wel, zo'n roze met oogjes.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:47 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze geen fatsoenlijke bezem of stofzuiger daaro?
Ow.. de "Joanne 2000" bedoel je?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jazeker wel, zo'n roze met oogjes.
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jazeker wel, zo'n roze met oogjes.
Denk maar. Tis nie zo...quote:Op zondag 6 maart 2011 09:50 schreef Anneloortje het volgende:
Ik denk dat Joanne een missie heeft gekregen om een nacht wakker te blijven.
Nu wil ik het ook wel weten, was jij wakker vannacht, of heb je het ergens gelezen?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niks te verklaren, het is niet zo...einde verklaring...
Misschien omdat ze ook net pas wakker isquote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu wil ik het ook wel weten, was jij wakker vannacht, of heb je het ergens gelezen?
Nee maar ik zie dat ze wakker is, ik vind het een logische opdracht bij haar geheim.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu wil ik het ook wel weten, was jij wakker vannacht, of heb je het ergens gelezen?
Yup, niks gebeurd, Jo heeft wel wat "gewandeld" en was er weer als eerste uit. Maar was ook als eerste in bed, dus dat compenseert.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde haar net zeggen dat zij al eerder gedoucht heeft, dus zij was al wakker voor het 'wekmoment'.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ze ook net pas wakker is
Ze had toch tegen Flip gezegd dat ze niet geslapen had???quote:Op zondag 6 maart 2011 09:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ze ook net pas wakker is
kloptquote:Op zondag 6 maart 2011 09:55 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ze had toch tegen Flip gezegd dat ze niet geslapen had???
Oke!quote:Op zondag 6 maart 2011 09:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup, niks gebeurd, Jo heeft wel wat "gewandeld" en was er weer als eerste uit. Maar was ook als eerste in bed, dus dat compenseert.
onzin, als ik 1 niet geslapen heeft ben ik dat welquote:Op zondag 6 maart 2011 09:55 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ze had toch tegen Flip gezegd dat ze niet geslapen had???
Jij hield de wacht?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
onzin, als ik 1 niet geslapen heeft ben ik dat wel
Jammer alleen dat er snachts nooit iets gebeurdquote:
Is dat goed of slecht nieuws?quote:
Nee, het was niet zo. Haar pil is op, dus nu gaat ze ongesteld worden. Dat belooft wel wat voor deze weekquote:
Gister flink mee gedeald. Op het eind lagen Sergio en Karim ervan te trippen op de bank...Enge foto's van Serv zitten er nog in de cossen verstopt...quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, het was niet zo. Haar pil is op, dus nu gaat ze ongesteld worden. Dat belooft wel wat voor deze week
Dan slik je de pil toch door als je in zo'n huis zit?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, het was niet zo. Haar pil is op, dus nu gaat ze ongesteld worden. Dat belooft wel wat voor deze week
emoquote:Op zondag 6 maart 2011 09:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gister flink mee gedeald. Op het eind lagen Sergio en Karim ervan te trippen op de bank...Enge foto's van Serv zitten er nog in de cossen verstopt...
[ afbeelding ]
Dat wordt moeilijk, want ze heeft niet genoeg strips meegenomen. Ze had het verkeerde doosje ingepaktquote:Op zondag 6 maart 2011 10:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan slik je de pil toch door als je in zo'n huis zit?(Bedoel, ik zit er niet eens in en slik hem gewoon altijd al door!)
Ik denk dat ze niet wou gaan slapen omdat ze bang was om weer te gaan slaapwandelenquote:Op zondag 6 maart 2011 09:50 schreef Anneloortje het volgende:
Ik denk dat Joanne een missie heeft gekregen om een nacht wakker te blijven.
Ik zou dat niet doen, nooit gedaan ook, dus zou niet weten hoe mijn lichaam er op reageertquote:Op zondag 6 maart 2011 10:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan slik je de pil toch door als je in zo'n huis zit?(Bedoel, ik zit er niet eens in en slik hem gewoon altijd al door!)
Gewoon dom dus....quote:Op zondag 6 maart 2011 10:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk, want ze heeft niet genoeg strips meegenomen. Ze had het verkeerde doosje ingepakt
en in 1 dag zal het niet lukken om die ter plaatse te krijgen
Beter Joanne op d'r knieenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:01 schreef Tamaartje het volgende:
Mogguh![]()
Ik doe de stream aan en ik zie servio op zn knieen![]()
[ afbeelding ]
Ja, goedemorgen.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:01 schreef Tamaartje het volgende:
Mogguh![]()
Ik doe de stream aan en ik zie servio op zn knieen![]()
[ afbeelding ]
Gewoon een keer uitproberen zou ik zeggen? (mits je geen 3 fasen pil heb, dan kan het niet namelijk..) Ik slik al 3 jaar lang de pil bijna altijd door, las 1x per jaar een stopweekje in...quote:Op zondag 6 maart 2011 10:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, nooit gedaan ook, dus zou niet weten hoe mijn lichaam er op geageert
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dat zonder afromen, die mannen moeten toch steeds een natte droom hebben of wat?
En anders heeft Secret Story je dat wel geleerd...educatief program...quote:Op zondag 6 maart 2011 10:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
dom =/= hoogbegaafd
Maar dat wisten we al
Met de 3 -fasen zou je enkele weken met enkel de laatste 7 verder kunnen gaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon een keer uitproberen zou ik zeggen? (mits je geen 3 fasen pil heb, dan kan het niet namelijk..) Ik slik al 3 jaar lang de pil bijna altijd door, las 1x per jaar een stopweekje in...
Volgens mij krijgen ze die altijd maar op 1 dag en moeten hem daarna weer inleverenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, goedemorgen.
Weet jij wat er met de stofzuiger is gebeurd?
Oké, dat verklaart het idiote gedoe met kinder stoffer en blikjesquote:Op zondag 6 maart 2011 10:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze die altijd maar op 1 dag en moeten hem daarna weer inleveren
Ga jij als vent nu discussiëren over de pil??? Dat zijn onze zaken niet man....quote:Op zondag 6 maart 2011 10:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met de 3 -fasen zou je enkele weken met enkel de laatste 7 verder kunnen gaan.
Kom ik over als een man? Ben een vrouw hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga jij als vent nu discussiëren over de pil??? Dat zijn onze zaken niet man....
Sofie noemde de naam van haar pil, maar die heb ik zo snel ff niet onthoudenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Owkquote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom ik over als een man? Ben een vrouw hoor.
Dat betekend dat ze Bi isquote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
OwkZag het niet aan dat onzijdig teken...
Nevermind, neem een kopje koffie van mequote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
OwkZag het niet aan dat onzijdig teken...
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon een keer uitproberen zou ik zeggen? (mits je geen 3 fasen pil heb, dan kan het niet namelijk..) Ik slik al 3 jaar lang de pil bijna altijd door, las 1x per jaar een stopweekje in...
Geen 3-fasen hier, maar wel veel last altijd, dus bang dat ik nog meer gedoe krijg als ik gewoon doorslik. Maar goed erg offtopic ditquote:Op zondag 6 maart 2011 10:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik dat zo gelaten omdat ik het er niet zo veel vind toe doen of ik nu een man of vrouw ben.quote:
Daarna kijken of het ook echt werkt...elke dag????quote:Op zondag 6 maart 2011 10:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[..]
Geen 3-fasen hier, maar wel veel last altijd, dus bang dat ik nog meer gedoe krijg als ik gewoon doorslik. Maar goed erg offtopic dit![]()
Ik ga het gewoon eens proberen
![]()
[ afbeelding ]
Wel als je het over de pil hebtquote:Op zondag 6 maart 2011 10:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik dat zo gelaten omdat ik het er niet zo veel vind toe doen of ik nu een man of vrouw ben.
Ook totaal offtopic, maar ik hoor goede geluiden over het mirena spiraal.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[..]
Geen 3-fasen hier, maar wel veel last altijd, dus bang dat ik nog meer gedoe krijg als ik gewoon doorslik. Maar goed erg offtopic dit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog 1??? Ze zitten al in een neerwaartse....quote:Op zondag 6 maart 2011 10:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook totaal offtopic, maar ik hoor goede geluiden over het mirena spiraal.
Was dat geen idee voor de bewoners, een spiraal?
Dat weet jij, dat weet ik, maar weten zij dat?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog 1??? Ze zitten al in een neerwaartse....
Misschien hebben sommige die ookquote:Op zondag 6 maart 2011 10:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook totaal offtopic, maar ik hoor goede geluiden over het mirena spiraal.
Was dat geen idee voor de bewoners, een spiraal?
Ik kan dat nergens terug vinden?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neen
Wel stemming OF hij terug mag komen...
Stemming door wiequote:Op zondag 6 maart 2011 10:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neen
Wel stemming OF hij terug mag komen...
Heb ik gister ook gelezen.quote:
Bron?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb ik gister ook gelezen.
De bewoners mogen kiezen welke oud-bewoner ze terug willen.
Een jaar lang de pil doorslikken is harstikke slecht. Mensen doen het wel, maar mag eigenlijk niet. Zal eens vragen aan me nicht wat de reden was, die ben ik even kwijtquote:Op zondag 6 maart 2011 10:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Oud-bewoner?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb ik gister ook gelezen.
De bewoners mogen kiezen welke oud-bewoner ze terug willen.
Kwam volgens mij van de SST-site.quote:
Ik ga het geen jaar doen hoor.. maar met vakantie oid is het wel eens handigquote:Op zondag 6 maart 2011 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een jaar lang de pil doorslikken is harstikke slecht. Mensen doen het wel, maar mag eigenlijk niet. Zal eens vragen aan me nicht wat de reden was, die ben ik even kwijt
En die 5 dagen ongesteld in de maand, lekker boeiend. Tampon erin en je kan alles
omdat die van Sofie op is en daarom gaat ze ongesteld wordenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en waarom hebben we het over de pil
Dat was een fake bericht!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kwam volgens mij van de SST-site.
Ik zoek daar nu ook ondertussen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Aafke begint aan een nieuwe aflevering van "de grote verbouwing"
Owquote:Op zondag 6 maart 2011 10:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
omdat die van Sofie op is en daarom gaat ze ongesteld worden
quote:
LOL WTF..Jo als Marilyn...hahaha epic fail...quote:Op zondag 6 maart 2011 10:16 schreef Stranger het volgende:
Nou versabommie, als er nog twijfel over was
[ afbeelding ]
Nee, maar wel veel last. Dat zei ze en ze vroeg zich af waarom God die toestand vrouwen aandoetquote:Op zondag 6 maart 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owmaar dat is toch niet erg? Seks heeft ze toch niet, toch?
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, maar wel veel last. Dat zei ze en ze vroeg zich af waarom God die toestand vrouwen aandoet
Ze gaat dus een partij chagrijnig worden, denk ik
Nee ze zei dat ze er altijd veel pijn van hadquote:Op zondag 6 maart 2011 10:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, maar wel veel last. Dat zei ze en ze vroeg zich af waarom God die toestand vrouwen aandoet
Ze gaat dus een partij chagrijnig worden, denk ik
Ze hebben gister dan ook 20 minuten uitbindig carnaval gevierd met 12 pilsjes en 4 flessen wijnquote:
Wijvenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee ze zei dat ze er altijd veel pijn van had(en misschien wordt ze ook wel chagrijnig )
Pijn veroorzaakt chagrijnquote:Op zondag 6 maart 2011 10:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee ze zei dat ze er altijd veel pijn van had(en misschien wordt ze ook wel chagrijnig )
hoogtepuntquote:Op zondag 6 maart 2011 10:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze hebben gister dan ook 20 minuten uitbindig carnaval gevierd met 12 pilsjes en 4 flessen wijn
Ging je vroeg weg? Na een lange tijd stilte, kwam er uiteindelijk weer muziek en best veelquote:Op zondag 6 maart 2011 10:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze hebben gister dan ook 20 minuten uitbindig carnaval gevierd met 12 pilsjes en 4 flessen wijn
huh, ohja. Maar waarom zegt Alaafke dat danquote:Op zondag 6 maart 2011 10:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leeg toch? Geheim is geraden namelijk...
Yup was er heel de nacht...quote:Op zondag 6 maart 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ging je vroeg weg? Na een lange tijd stilte, kwam er uiteindelijk weer muziek en best veelop een gegeven moment lag al het meubilair in het zwembad
En toen was het afgelopen met de muziek (stem pikte het niet denk ik)
Omdat voor, haar geheim geraden was haar kluis was gehalveerd (missie niet volbracht), en ze daar gisteren pas achterkwammenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
huh, ohja. Maar waarom zegt Alaafke dat dan
ok, thanx!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Omdat voor, haar geheim geraden was haar kluis was gehalveerd (missie niet volbracht), en ze daar gisteren pas achterkwammen
Nee geen carnaval, maar het werd uiteindelijk toch een leuk feestje vond ikquote:Op zondag 6 maart 2011 10:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup was er heel de nacht...Aan het einde werd het inderdaad een stuk beter, en al die zenders verklooien was mooi. Maar het was GEEN carnaval....
ja doei!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als je paint dan toch open hebt staan, doe dan ook ff bijsnijden
Ik denk dat Alex eerst aan iedereen gaat vragen wat die nou moet doenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:26 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuw of en wat voor gesprek Alex en Laura vandaag gaan hebben.
quote:
en waar zit het knopje bijsnijden...ben een leek met paint, ben al blij dat dit luktquote:Op zondag 6 maart 2011 10:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
hoezo, het is bijna geen werk. Selecteer en druk op het knopje "Bijsnijden"
ik las gayzo.comquote:Op zondag 6 maart 2011 10:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Of gewoon http://gyazo.com/en gebruiken
ik ook durfde niet te klikken ik dacht krijg naakte guido in beeldquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:29 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik ook durfde niet te klikken ik dacht krijg naakte guido in beeld
Of gewoon je eigen server, wat nou uploadenquote:
wat heeft dat met eieren te makenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of gewoon je eigen server, wat nou uploaden
Geen idee, drukte toch echt op de juiste quote knop...vond het ook al vreemdquote:
Enne bedankt, mijn honger is weer voorbijquote:Op zondag 6 maart 2011 10:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
krijg honger.. dus ga ook maar eten maken
Huh! Dus dat rode pakje van Joanna was een bruidsjurk?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:16 schreef Stranger het volgende:
Nou versabommie, als er nog twijfel over was
[ afbeelding ]
Nee, Marilyn "Joanna" Monroequote:Op zondag 6 maart 2011 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huh! Dus dat rode pakje van Joanna was een bruidsjurk?![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja laten we maar toegeven...we hadden het allemaal fout...het was nie Annie nie en nie Sailormoon nie...quote:Op zondag 6 maart 2011 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt gisteravond gezien welk pakje Jo aanhad?quote:
Helaas niet, maar ik verwacht ze vandaag op een ligbed aan te treffenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:38 schreef Flow3r het volgende:
smorgens![]()
Alex en Laura al in bed aangetroffen?
oh ja, het kriebelbedquote:Op zondag 6 maart 2011 10:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Helaas niet, maar ik verwacht ze vandaag op een ligbed aan te treffen
Komop! Hoe de fak moet dit nu voor een bruidsjurk doorgaan?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja laten we maar toegeven...we hadden het allemaal fout...het was nie Annie nie en nie Sailormoon nie...
Zooooo en zie hoe enthousiast hij dit doetquote:Op zondag 6 maart 2011 10:40 schreef waxmask het volgende:
Guido verteld over zijn gaming...hij speelt dus Counter Strike...
Ja is op den duur saai en plichtmatig, net als werken...quote:Op zondag 6 maart 2011 10:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zooooo en zie hoe enthousiast hij dit doet
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:45 schreef Stranger het volgende:
Typisch Marityn Monroe nu je het terugziet.
Ja ik ben ook om, maar ben bang dat er meer voor nodig is om Bommie over de lijn te trekken...quote:Op zondag 6 maart 2011 10:45 schreef Stranger het volgende:
Typisch Marityn Monroe nu je het terugziet.
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zooooo en zie hoe enthousiast hij dit doet
raar, bij mij werkt het welquote:Op zondag 6 maart 2011 10:47 schreef HiDiHo het volgende:
btw...bij gayzo krijg ik iedere keer deze melding na een cap
en als ik het icoontje aanklik kan ik niet meer schakelen naar de streams.
[ afbeelding ]
ontopic: de stofzuiger
Ja met zulke kleding is het niet zo gek dat ze zelfmoord heeft gedaan he?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:45 schreef Stranger het volgende:
Typisch Marilyn Monroe nu je het terugziet.
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Werkt die wel? MAIKERUIT naar 9596 werkte afgelopen week namelijk niet...
Ligt misschien aan je browser? Ik gebruik FF.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:47 schreef HiDiHo het volgende:
btw...bij gayzo krijg ik iedere keer deze melding na een cap
en als ik het icoontje aanklik kan ik niet meer schakelen naar de streams.
[ afbeelding ]
ontopic: de stofzuiger
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:49 schreef versabommie het volgende:
EN kijk, iedereen helpt mee en waar is Cynthia? Psies!
Wat Joanna daar aanheeft lijkt nog meer op een clou naar Monroe dan dat achterlijke annie/sailormoon/donald duck pakje van gisteren!quote:
Racistquote:Op zondag 6 maart 2011 10:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lui en stinken...maar dat mag je hier blijkbaar niet zeggen...
Ze hadden het daar gister over, ze mochten de elektrische tandenborstel niet meenemen geloof ikquote:Op zondag 6 maart 2011 10:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze poetsen niet eens elektrisch
Zelf Gerard niet ...
Ze dachten dat ze die niet mee mochten nemen, Joanne heeft er wel een bijquote:Op zondag 6 maart 2011 10:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze poetsen niet eens elektrisch
Zelf Gerard niet ...
ja, dat wel. Ik zat al te googlen op Monroe sailor, maar ik kom niks tegenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat Joanna daar aanheeft lijkt nog meer op een clou naar Monroe dan dat achterlijke annie/sailormoon/donald duck pakje van gisteren!
Wat mij betreft poetst Alex de hele dag! Hele verbetering!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:51 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gesprek onder het tandenpoetsenje kunt elkaar ook goed verstaan zo
Lulligquote:Op zondag 6 maart 2011 10:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze dachten dat ze die niet mee mochten nemen, Joanne heeft er wel een bij
Ja, misschien....ik gebruik normaal gadwin, dan kan ik gewoon op een stream klikken en die capt ie, bij gayzo moet je eerst omlijnen wat je wilt cappen, dat duurd mij te lang.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ligt misschien aan je browser? Ik gebruik FF.
Als je eenmaal het programma aanklikt en je krijgt de + kun je niet meer schakelen idd
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, dat wel. Ik zat al te googlen op Monroe sailor, maar ik kom niks tegen
Te laat koffie is al op!quote:
Chrome hierquote:Op zondag 6 maart 2011 10:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ligt misschien aan je browser? Ik gebruik FF.
Als je eenmaal het programma aanklikt en je krijgt de + kun je niet meer schakelen idd
quote:
Zelfde verhaal dus als met het oogpotlood. Geen van de dames mocht een oogpotlood meenemen, ivm schrijven, maar Joanna wel.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze dachten dat ze die niet mee mochten nemen, Joanne heeft er wel een bij
Wat Joanne aanhad was toch een kostschoolpakje.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat Joanna daar aanheeft lijkt nog meer op een clou naar Monroe dan dat achterlijke annie/sailormoon/donald duck pakje van gisteren!
Want?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat Joanne aanhad was toch een kostschoolpakje.
Captain Monroe...wie kent em niet...quote:Op zondag 6 maart 2011 10:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, dat wel. Ik zat al te googlen op Monroe sailor, maar ik kom niks tegen
Oh oke. Voor D. Zondag D-Dayquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Captain Monroe...wie kent em niet...
[ afbeelding ]
Draagt in zijn vrijetijd nog wel eens een rode jurk...met strikjes...
Maik komt terugquote:Op zondag 6 maart 2011 10:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh oke. Voor D. Zondag D-Day![]()
Dat was toch ook een item, zondag D-Day? Weet al niet meer waar het over ging.
Vroeger zag je zoiets op kostscholen. Jongens in matrozenpakjes.quote:
Daar zijn idd opzet stukken voor...quote:Op zondag 6 maart 2011 10:56 schreef Niki.P het volgende:
Toen ze hoorde dat Joanne een electrice tandenborstel mee hadden dachten trouwens geen van de dames er aan om om hun tanden er mee te poetsen, wel andere dingen
Morgen toch?quote:
Ik heb hem vanochtend nog niet gezienquote:Op zondag 6 maart 2011 10:58 schreef HiDiHo het volgende:
Is onze grote vriend in de geheime kamer trouwens al wakken?
Voor een man weet jij daar veel van...quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Vroeger zag je zoiets op kostscholen. Jongens in matrozenpakjes.
Als de ouders van Soof schippers waren, dan kan zo'n matrozenpakje best gezien worden als kostschoolkleding.
Dat was in elk geval de link die wij legden.
Marilyn Monroe was Aafke. Waar dat op moet slaan, geen idee.
Als hij terug komt mag ie 24 uur non-stop in beeldquote:
Alaafke draagt alles korterquote:Op zondag 6 maart 2011 10:59 schreef Stranger het volgende:
HOAX
De jurk van Aafke was veel korter
[ afbeelding ]
1 uur daar voor leek hij een half meter langer!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:59 schreef Stranger het volgende:
HOAX
[ afbeelding ]
Ik heb een moderne vrouw...(er is ook iets voor de ipodquote:Op zondag 6 maart 2011 10:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor een man weet jij daar veel van...
Zou ook ergens onhygiënisch zijn om 'dat' met het borsteltje te doen. Aan de andere kant, als mond - en klauwzeer daar uit zou breken zou ik ook niet vreemd opkijken.
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb een moderne vrouw...(er is ook iets voor de ipod)
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als hij terug komt mag ie 24 uur non-stop in beeld
incl drank muziek, en die anderen mogen toekijkenquote:
Wat nou kortquote:Op zondag 6 maart 2011 10:59 schreef Stranger het volgende:
HOAX
[ afbeelding ]
Ooooooh lekker origineel, gejat van Madonna...quote:Op zondag 6 maart 2011 11:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Maar Marilyn heeft ook zoiets aan gehad:
[ afbeelding ]
Guido heeft aan de andere bewoners al veel uitleg gegeven over zijn dat hij pro-gamer is vamorgenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:07 schreef Pablolaatje het volgende:
Gerard zegt tegen Guido dat ie denkt dat ie professioneel pokerspeler online is.. Niet zo ver weg van professioneel gamer maar..da's zijn geheim niet meer.
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:07 schreef Pablolaatje het volgende:
Gerard zegt tegen Guido dat ie denkt dat ie professioneel pokerspeler online is.. Niet zo ver weg van professioneel gamer maar..da's zijn geheim niet meer.
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ooooooh lekker origineel, gejat van Madonna...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |