tgaat.quote:
Gelukkig dat ze opknappen!quote:Op zondag 6 maart 2011 09:26 schreef freecell het volgende:
[..]
tgaat.
Koortsvrij en beide stomvervelend(niks zo erg als een opknappend kind, haha, nog pieperig en huilerig en niet helemaal lekker en genoeg energie om dat keihard en/of op elkaar te uiten)
Leander is nogmweh, maar F-je gaat straks met mij mee naar de kerkEn Tara blijft dan thuis.
Hier schijnt de zon al vanaf dat het licht werd. Je gaat dus richting de zon, komt helemaal goed!quote:Op zondag 6 maart 2011 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalZo wandelen met Sun
Jammer alleen dat de zon niet echt door wil komen nog
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon al vanaf dat het licht werd. Je gaat dus richting de zon, komt helemaal goed!
Maar jij hebt je persoonlijke Sunny ook naast je zittenquote:
DE-tjequote:
ja vond ik ook alquote:Op zondag 6 maart 2011 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DE-tjeWat ben je vroeg wakker na je late actie?
Nou ja...heb je iig nog iets aan je zondagquote:
iddquote:Op zondag 6 maart 2011 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja...heb je iig nog iets aan je zondag
Gezelligquote:
ah dat had ik gemist, nou gezellig met zijn viertjes dusquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah dat had ik gemist, nou gezellig met zijn viertjes dus
tis er een prachtige dag voor.
Kwam zo uit, ik heb een handbalvrije zondag dus ik kan lekker meequote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah dat had ik gemist, nou gezellig met zijn viertjes dus
waar gaan jullie wandelen? (en lunchen, want dat hoort bij wandelenquote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
perfect wandelweer.
(en niet gemist hoor, het was nog niet zeker dat ze mee zouden gaan)
gezelligquote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kwam zo uit, ik heb een handbalvrije zondag dus ik kan lekker mee
Zit te twijfelen.. het is ook wel weer leuk om Sam op de foto te zetten namelijk..quote:Op zondag 6 maart 2011 09:55 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, camera mee of niet![]()
Denk dat ik het maar niet doe, wil ik weer teveel plaatjes schieten en te weinig doorlopen vrees iik.
Zie bericht Sunquote:Op zondag 6 maart 2011 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
Gewoon meenemen TAVDan laad ik nu ook ff mijn 70-200 in de tas nl.
Ik hou het op de 24-70.. geen zin me een hernia te sjouwenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
Gewoon meenemen TAVDan laad ik nu ook ff mijn 70-200 in de tas nl.
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hou het op de 24-70.. geen zin me een hernia te sjouwen![]()
Waarom??quote:Op zondag 6 maart 2011 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan laat ik de boel ook wel weer thuis
Euhm, we nemen gewoon de camera mee hoor, maakt jou het uit welke lenzen we mee hebben??quote:Op zondag 6 maart 2011 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan laat ik de boel ook wel weer thuis
Komt goedquote:Op zondag 6 maart 2011 10:10 schreef TAV74 het volgende:
Nou P. volgens Google maps moet jij nu weg om op tijd te zijn
Goeie vraagquote:
Muts, lees eens goedquote:Op zondag 6 maart 2011 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goedTot zo
[..]
Goeie vraagMaar vermoedelijk omdat ik dan straks alleen nog maar ana het fotograferen ben in mijn uppie
Dat was niet het doel van deze exercitie
Oww wat ongezellig van hem!!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:17 schreef LieLie het volgende:
Sun!
Ik kom denk ik 's middags alleen op je verjaardag. MrLie heeft cursus van de partij
Sja, wat moet ik er van zeggenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Oww wat ongezellig van hem!!Maar natuurlijk wel gezellig dat jij komt
![]()
komt goed uit zou ik zeggenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sja, wat moet ik er van zeggen
Hij eet ook niet thuis
Komt dat ff goed uit.. ehh.. ik bedoel: wat ongezellig nou!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sja, wat moet ik er van zeggen
Hij eet ook niet thuis
Klinkt lekker, behalve de buikpijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Gister zoveel gegeten dat ik nu een beetje buikpijn heb. Wel veel lekkers! O.a. het winnende Vlaamse stoofvlees met kriek en chocolade van mijn kamergenootje![]()
en enjera's met linzenprut (waarvan ik de leftovers heb meegekaapt, die staan nu op te warmen in de oven.
* krakkemieke Duderinnetje zakje dennesnoepjes met honing geeftquote:Op zondag 6 maart 2011 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Keelpijn.![]()
Ik ga nu de hele dag zielig doen hier hoor. Be prepared.
Veel plezier B&G!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:29 schreef golfer het volgende:
Alle wandelaars: veel plezier.![]()
Dude: beterschapskusje op je keeltje.
Wij gaan ook zo de deur uit. Erts richting nieuwe huisje van neefje die 21 is geworden in Amsterdam en daarna door naar nieuwe huisje van grote nicht (SCH) in Utrecht.
Doen we en sterkte met het SCHtrotjequote:Op zondag 6 maart 2011 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Have fun B&G en doe SCH maar de groeten!
Heerlijk!quote:Op zondag 6 maart 2011 12:15 schreef DarkElf het volgende:
ik heb net een enorm zondige zondagse quiche in de oven geschoven
Tijmdeeg, gruyere, geraspte kaas, bieslook, soja room, eieren, nootmuskaat en peper. en erop geitenkaas, pancetta, verse tijm.
ja t ruikt echt verrukkelijk hierquote:
Klinkt superquote:Op zondag 6 maart 2011 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Gister zoveel gegeten dat ik nu een beetje buikpijn heb. Wel veel lekkers! O.a. het winnende Vlaamse stoofvlees met kriek en chocolade van mijn kamergenootje![]()
en enjera's met linzenprut (waarvan ik de leftovers heb meegekaapt, die staan nu op te warmen in de oven.
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:15 schreef DarkElf het volgende:
ik heb net een enorm zondige quiche in de oven geschoven
Tijmdeeg, gruyere, geraspte kaas, bieslook, soja room, eieren, nootmuskaat en peper. en erop geitenkaas, pancetta, verse tijm.
zalige geuren iddquote:Op zondag 6 maart 2011 12:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ruik ook tijm!![]()
En rozemarijn, hyssop, lavendel, dragon..... Leuk, kruiden watergeven.
ik heb wel besloten dat de tijd van t rijke voedsel even voorbij isquote:
Luilakquote:
ah lekker dan kun je je stoofvlees eruit lopenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Luilak
Wij gaan zo maar eens een flink stuk wandelen met dit lekkere weer; Meneer kan in zijn fragiele toestand natuurlijk nog niet hardlopen!
goed planquote:Op zondag 6 maart 2011 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Luilak
Wij gaan zo maar eens een flink stuk wandelen met dit lekkere weer; Meneer kan in zijn fragiele toestand natuurlijk nog niet hardlopen!
bienquote:Op zondag 6 maart 2011 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
In vergelijking met vorige keer gaat het echt verrassend goed; de zwelling is al zo goed als weg
waar had hij ook alweer een zwelling?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
In vergelijking met vorige keer gaat het echt verrassend goed; de zwelling is al zo goed als weg
Klinkt allemaal prima! Konden jullie je inhouden met fotograferen?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:
weer terug!
Man wat een heerlijk weeren wat een prachtige wandeling
en een lekkere lunch
Ik had salade met geitenkaas, erg prettig. Thijs heerlijk brood met goede kroket en Pee vlees met pindasaus wat er ook heel lekker uit zag
![]()
Ja hoor, lekker door gelopen en een paar fototjes tussendoor..quote:Op zondag 6 maart 2011 15:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt allemaal prima! Konden jullie je inhouden met fotograferen?
Ocherm! Maar het is ook niet niks zo'n operatie he. Sterkte!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:57 schreef freecell het volgende:
Klinkt fijn Sunny.
Ik ben net even bij mama geweest. 10 minuten, langer trok ze echt niet
Die is daar voorlopig nog niet weg
Nee, het is echt drama. 't Was veel zwaarder dan verwacht, de operatie, veel bloed verloren en ze ligt aan een hele kudde toeters en bellen. Baaaaalquote:Op zondag 6 maart 2011 15:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ocherm! Maar het is ook niet niks zo'n operatie he. Sterkte!
moeilijk om te zien is dat. ik hoop dat ze iig goed verzorgd wordt en geen of iig weinig pijn heeft?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, het is echt drama. 't Was veel zwaarder dan verwacht, de operatie, veel bloed verloren en ze ligt aan een hele kudde toeters en bellen. Baaaaal
Aiquote:Op zondag 6 maart 2011 16:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, het is echt drama. 't Was veel zwaarder dan verwacht, de operatie, veel bloed verloren en ze ligt aan een hele kudde toeters en bellen. Baaaaal
Hij zou er toch een poosje last van kunnen hebben?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik is er weerIk weet niet wat het is met muffin maar ik kom thuis en hij begint spontaan te piesen op de plek waar-ie zit. En best veel...dat wel. Da's het goeie nieuws. Alleen.....hij piest dus niet alleen op de bak
En hij lijkt het wel op te houden tot ik er weer ben of zo
Ja, maar onder incontinentie versta ik niet een plas van 8-10 cm doorsneequote:Op zondag 6 maart 2011 16:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij zou er toch een poosje last van kunnen hebben?
Als honden erg opgewonden zijn, bv omdat je thuiskomt, doen ze dat soms ook.
Het zou me niks verbazen.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar onder incontinentie versta ik niet een plas van 8-10 cm doorsnee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Katten zijn heel schoon van zichzelf dus dat zal echt niet zo zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij zou er toch een poosje last van kunnen hebben?
Als honden erg opgewonden zijn, bv omdat je thuiskomt, doen ze dat soms ook.
Dat dus! Maar ik vind het echt wel heel opvallend dat-ie lijkt te gaan plassen als ik thuiskomquote:Op zondag 6 maart 2011 16:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Katten zijn heel schoon van zichzelf dus dat zal echt niet zo zijn.
Maar dat zeg ik! Als hij nog een poosje last kan hebben van incontinentie, kan dat zich toch uiten bij opwinding?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dus! Maar ik vind het echt wel heel opvallend dat-ie lijkt te gaan plassen als ik thuiskom
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:57 schreef freecell het volgende:
Klinkt fijn Sunny.
Ik ben net even bij mama geweest. 10 minuten, langer trok ze echt niet
Die is daar voorlopig nog niet weg
gewoon omdat ik iets over jarig zijn lees? ik kom niet langs hoor, wees niet bangquote:
Sport dus! Waren jullie ook in het bos?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
Die bomenfoto is mooi zeg!
Wij hebben een km of 11 gelopen, 2 uur. Er was echt he-le-maal nergens een koffietentje open in Heverlee, dus aan een stuk door.
goed planquote:Op zondag 6 maart 2011 16:59 schreef krakkemieke het volgende:
Met zulk weer krijg ik zin in feest.![]()
Vorig jaar is de binnentuin van de flat vernieuwd. Als het mooi weer is, gaan we dat eens vieren!
Vocht en zout zijn goed tegen een kater.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig wat ben ik opgeknapt zeg na een kopje soepwas blijkbaar helemaal leeg
Oh roti!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga ff wat boodschapjes doen en dan lekker roti halen![]()
Staan alle kinderboeken al weer netjes?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:24 schreef golfer het volgende:
Terug na ritje Bloemendaal-Amsterdam-Utrecht-Bloemendaal.
1 verjaardag/housewarming en nog een housewarming achter de rug.
En nu.....eten besteld bij de shoarmaboer.
Bijna wel, ja.quote:
Vertel toch maar!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:35 schreef LieLie het volgende:
Wow, wow, wow!
(Maar jullie zijn hier niet zo van de musical, dus ik zal niet verder uitwijden)
Fijn zo'n lekkere week!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Mooie foto's Son
En Freemamasterkte zeg
Was een druk leuk vakantieweekje met een gezellige afsluiting vanmiddag!
Maisbrood staat alweer te rijzen en de chardo ingeschonkenNog even genieten van een rustig zondagavondje voor de werkweek weer begint.
Voorjaarsschoonmaakkriebels?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:49 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn zo'n lekkere week!
Ik doe ook niks meer. Ik had last van de zon, haske huisgehouden.
Nee, dat heb ik heel vaak als de zon schijnt. Deze keer kwam het wel van pas, vorige week weinig gedaan.quote:
Ik had het afgelopen week ook een paar keer, dat ik de ramen wil zemen alles er maar stoffig uit vind zien en dan kriebelt het, maar ik heb echt werkelijk waar NIKS gedaan deze week qua huishouden, goed he?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:51 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, dat heb ik heel vaak als de zon schijnt. Deze keer kwam het wel van pas, vorige week weinig gedaan.
Je krijgt 3 x woordwaarde.
Ja,als de zon schijnt, vind ik dat heel knap!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het afgelopen week ook een paar keer, dat ik de ramen wil zemen alles er maar stoffig uit vind zien en dan kriebelt het, maar ik heb echt werkelijk waar NIKS gedaan deze week qua huishouden, goed he?
Mijn collega was dus ook al van de wow wow wowquote:Op zondag 6 maart 2011 17:35 schreef LieLie het volgende:
Wow, wow, wow!
(Maar jullie zijn hier niet zo van de musical, dus ik zal niet verder uitwijden)
Bedankt!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Hier kan je vergelijken en info lezen : KLIK
Pfff ik zit vol, we hadden na ons drukke weekend lekker een falafel/shoarma laten komen
Nee, het is geen fijne dag! Ik heb haske hard huisgehouden!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:34 schreef DarkElf het volgende:
Leuke foto's idden leuk sun voor de vakantie, denk dat wij er voor onze vakantie ook nog 1 gaan aanschaffen voor mij, tis toch wel handig ipv dat gezeul met boeken.
Fijne dag idd zo vandaag he? echt een klein lente cadeautje
Allemaal een strandwandeling maken in het zonnetje, ik geef ze gelijkquote:Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Je voelt ook alweer de warmte van de zon als je uit de wind staat/zitEn er was alweer een lekkere file vanaf het strand zagen we
heerlijk he? de goeie tijden komen er weer aan.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Je voelt ook alweer de warmte van de zon als je uit de wind staat/zitEn er was alweer een lekkere file vanaf het strand zagen we
Ik bloei ook altijd op als de blaadjes weer aan de bomen komen.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:41 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk he? de goeie tijden komen er weer aan.Daar word ik zo blij van!
(ben niet zo in de wieg gelegd voor de winter, hoewel ik een winterbaby was)
Achterstallig onderhoud omdat ik vorige week niet lekker was. En als de zon schijnt, vind ik het niet zo erg.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal een strandwandeling maken in het zonnetje, ik geef ze gelijk![]()
Het was op de fiets idd ook heerlijk, ghewoon een beetje warm
Huishouden is wel erg eh...nuttig, krak
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bloei ook altijd op als de blaadjes weer aan de bomen komen.
En hebben jullie ook al al die sneeuwklokjes en krokusjes gezien!
Ik heb dat met de vogelgeluiden, al is het nog koud, dan hoor ik dat het voorjaar wordt.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bloei ook altijd op als de blaadjes weer aan de bomen komen.
En hebben jullie ook al al die sneeuwklokjes en krokusjes gezien!
snap ikquote:Op zondag 6 maart 2011 18:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb dat met de vogelgeluiden, al is het nog koud, dan hoor ik dat het voorjaar wordt.
Maar al voordat je merels hoort, gaan de mezen vreselijk tekeer. Ik hoor hier trouwens amper merels.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
snap iknu hoor je 's ochtends vroeg en 's avonds als t al bijna donker is de merels enzo nog druk bezig en fluiten, fijn geluid
oh ik weet nooit welke vogel welke is maar van die merel weet ik omdat ze hier op t terras zitten te fluitenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar al voordat je merels hoort, gaan de mezen vreselijk tekeer. Ik hoor hier trouwens amper merels.
Ah leuk Boor, tnx voor de tip. Ik vergeet hools gewoon altijdquote:Op zondag 6 maart 2011 18:43 schreef borisz het volgende:
Moeders is weg en broertje heeft een pastaatje gemaakt. Was lekker.
Oh Bloes in de kroeg staat de kleine [ afbeelding ] voor je klaar. Afijn je snapt de hint
.
Mezen kwetteren meer, zeg maar. Veel hoger en niet echt een liedje.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ik weet nooit welke vogel welke is maar van die merel weet ik omdat ze hier op t terras zitten te fluiten
Mijn collega was heel enthousiast over de stoelen in de zaal die bewogen zodat je dan weer een ander deel van het podium zag oidquote:
Oh ja, het bod!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Heyhey! Is Lein ook thuis of moet ze werken? En krijgen jullie denk je morgen te horen of ze het bod accepteren?
Een merel heeft toch steeds een ander wijsje? Of is dat een lijster?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
Mezen kwetteren meer, zeg maar. Veel hoger en niet echt een liedje.
Lein heeft nightshift vandaag.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Heyhey! Is Lein ook thuis of moet ze werken? En krijgen jullie denk je morgen te horen of ze het bod accepteren?
Ik ken de liedjes van een lijster niet. Maar na lang wakker liggen is mijn conclusie dat een merel veel liedjes zingt met steeds dezelfde loopjes.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een merel heeft toch steeds een ander wijsje? Of is dat een lijster?
De vlaamse gaaien op de volkstuin hebben ook wel een apart taaltje, ze zitten met 3/4 in een boom en maken klepperende geluiden met de snavel en een soort krauwgeluidjes tussendoor, soms omhoog qua toonhoogte en soms omlaag.
Ja, en dan zal je net zien dat er een paar op wintersport zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Dat dacht ik ook al; dat er overlegd moest worden
Ik zoek ook vaak de vogelgeluiden op als ik het niet herken of weer eens vergeten ben op http://www.ivnvechtplassen.org/ivn_vogels/quote:Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ken de liedjes van een lijster niet. Maar na lang wakker liggen is mijn conclusie dat een merel veel liedjes zingt met steeds dezelfde loopjes.
Dat ja! Echt een belevenis, het draaien, de filmbeelden, de motoren over het podium, alles!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega was heel enthousiast over de stoelen in de zaal die bewogen zodat je dan weer een ander deel van het podium zag oidEn dat de koningin zo leuk werd gespeeld
Oh ja, er kwamen ook motoren langszoeven, dat had ik ook gehoordquote:Op zondag 6 maart 2011 19:05 schreef LieLie het volgende:
Dat ja! Echt een belevenis, het draaien, de filmbeelden, de motoren over het podium, alles!
Ja dat stinkt idd enorm en die kip met parmezaan vind ik erg lekkerquote:Op zondag 6 maart 2011 19:07 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, de parmesan chicken a la Gino staat in de oven. Best veel werk, maar ik zie het wel zitten
M'n bakpapier vloog trouwens in de fik toen ik de aubergines aan het grillen was. Stinken, joh!
Lijkt me dat bakpapier wel tegen hitte moet kunnen!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:07 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, de parmesan chicken a la Gino staat in de oven. Best veel werk, maar ik zie het wel zitten
M'n bakpapier vloog trouwens in de fik toen ik de aubergines aan het grillen was. Stinken, joh!
Dat is wel een leuk linkjequote:Op zondag 6 maart 2011 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik zoek ook vaak de vogelgeluiden op als ik het niet herken of weer eens vergeten ben op http://www.ivnvechtplassen.org/ivn_vogels/![]()
We hebben een hele bossige omgeving met enorm veel bomen en struiken, ook in de tuinen dus er zitten er heel wat
Het water! Ik vergeet het water!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, er kwamen ook motoren langszoeven, dat had ik ook gehoord
De vorige keer wilde dat bij mij niet zo, maar ik had 't lekker aangedrukt. Ruikt zoooo goed als je dat bakt!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:08 schreef DarkElf het volgende:
Ja dat stinkt idd enorm en die kip met parmezaan vind ik erg lekkerIk doe wel altijd 2 keer coaten met ei/parmezaan-brood voor ik t bak, dan blijft t korstje beter zitten
Als het een beetje over de rand van je bakplaat hangt wil het nog wel eens gebeuren dat het zwart wordt en gaat smeulen, maar echt de fik er in?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me dat bakpapier wel tegen hitte moet kunnen!
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als het een beetje over de rand van je bakplaat hangt wil het nog wel eens gebeuren dat het zwart wordt en gaat smeulen, maar echt de fik er in?
ok, ik dacht al! Maar dat is dan op zich ook wel gevaarlijk als je het niet door hebtquote:Op zondag 6 maart 2011 19:18 schreef DarkElf het volgende:
als t tegen het hitte element komt vliegt t zo in de fik weet ik toevallig
Ja maar je ruikt het heel snelquote:Op zondag 6 maart 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, ik dacht al! Maar dat is dan op zich ook wel gevaarlijk als je het niet door hebt
Wie schreef daar ook alweer een column over, over van die hippe thuiskoks die 'parmezjaan' zeggen? Ik denk dat het Aaf BC was. Wel herkenbaar, van die irritante mensenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:29 schreef DarkElf het volgende:
Leuk Kaas naar zulke dingen kijkenEn jullie hebben een mooie 'kachel'
op t oog. (zoals de hobbiekokkies op tv ook zeggen, ik zeg gewoon gasfornuis hoor
)
Ik heb niet zoveel met Aaf maar t zou mij niets verbazen neequote:Op zondag 6 maart 2011 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie schreef daar ook alweer een column over, over van die hippe thuiskoks die 'parmezjaan' zeggen? Ik denk dat het Aaf BC was. Wel herkenbaar, van die irritante mensen
Bij net5 doen ze alles om het nog meer te laten mislukken.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:34 schreef DarkElf het volgende:
He ik las trouwens ergens dat secret story lekker aan t floppen is? Geen bb1 herhaling dus.
Niet alles neequote:Op zondag 6 maart 2011 18:08 schreef krakkemieke het volgende:
Maar je kan toch niet alle boeken gratis downloaden? En kan je oude boeken ook downloaden?
Ik heb een dag gekeken en toen geconcludeerd dat het te veel hippe, mooie tokkies waren in 1 huis en ze waren dusdanig nietszeggend dat het voor mij niet boeiend was om het te volgen.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:34 schreef DarkElf het volgende:
He ik las trouwens ergens dat secret story lekker aan t floppen is? Geen bb1 herhaling dus.
grappig dat t dan zo flopt hier, meestal lusten de Nederlanders wel pap van pulpquote:Op zondag 6 maart 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een dag gekeken en toen geconcludeerd dat het te veel hippe, mooie tokkies waren in 1 huis en ze waren dusdanig nietszeggend dat het voor mij niet boeiend was om het te volgen.
Dat programma was overigens in Portugal en andere landen wèl een hit.
Net 5 doet er ook van alles aan om het programma omzeep te helpen.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een dag gekeken en toen geconcludeerd dat het te veel hippe, mooie tokkies waren in 1 huis en ze waren dusdanig nietszeggend dat het voor mij niet boeiend was om het te volgen.
Dat programma was overigens in Portugal en andere landen wèl een hit.
ah ja klinkt allemaal goed uitgedachtquote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Net 5 doet er ook van alles aan om het programma omzeep te helpen.
1. tijdstip half 8, niet goed gekozen.
2. Samenvatting van de dag duurt een uur. Veel te lang met nietszeggende tv.
3. er iets niets te doen dan die geheimen te raden. Geen opdrachten verder etc.
4. Presentatoren die vreselijk zijn.
5. Je vaste kern wegjagen doordat je de stream te stoppen zodat je savonds naar het bijzondere moment moet kijken.
6. Je kijkers naaien door wel te laten bellen voor een exit maar uiteindelijk gaat niemand weg.
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef borisz het volgende:
Net 5 doet er ook van alles aan om het programma omzeep te helpen.
1. tijdstip half 8, niet goed gekozen.
2. Samenvatting van de dag duurt een uur. Veel te lang met nietszeggende tv.
3. er iets niets te doen dan die geheimen te raden. Geen opdrachten verder etc.
4. Presentatoren die vreselijk zijn.
5. Je vaste kern wegjagen doordat je de stream te stoppen zodat je savonds naar het bijzondere moment moet kijken.
6. Je kijkers naaien door wel te laten bellen voor een exit maar uiteindelijk gaat niemand weg.
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]allemaal punten waarover ze in het SST forum ook al over klagen. De liveshow duurt bijv 1,5 uur! En in die 1,5 uur gebeurt er amper iets, zijn de presentatoren waardeloos en kennen de bewoners nog niet eens bij naam
Idd, iemand raadde dus het geheim van een bewoner (na belachelijk veel hints van de redactie, maar er moest blijkbaar een keer iets worden geradenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:49 schreef borisz het volgende:
Oh nog het belangrijkste: Wat is nu het doel van het programma? Niemand snapt de spelregels.
qua format is het best aardig voor Real Life tv maar de uitvoering is gewoon een ramp.
Kan je ook een soort van stumble doen op boeken? Ik wil rare boeken.quote:
Die hebben we ook op de volkstuin, ik heb 'm afgelopen winter 2x gezienquote:Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
Er schijnen hier zelfs ijsvogels te zitten.
Geeft niks liefie!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ben nu ffies aan t wachten en vanaf hier een kleine verontschuldiging dat ik niet echt mee kan praten en dingen volg laatste dagen. Ander ritme en 3 nachten dansen. Om 5u is er niemand die nog met me wil praten. Morgen zal ik wel compleet kapot zijn, dinsdag dansles dus vanaf woensdag ben ik er weer
nu eerst eindje rijden en van 22u tot 2u huppelen. Liefs en kus, FF
Geluksvogel!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die hebben we ook op de volkstuin, ik heb 'm afgelopen winter 2x gezien
Weten we toch! Ik vond al dat je het deze week zo druk had, dus snap best dat je niet alles dan kan bijhouden en zoquote:Op zondag 6 maart 2011 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ben nu ffies aan t wachten en vanaf hier een kleine verontschuldiging dat ik niet echt mee kan praten en dingen volg laatste dagen. Ander ritme en 3 nachten dansen. Om 5u is er niemand die nog met me wil praten. Morgen zal ik wel compleet kapot zijn, dinsdag dansles dus vanaf woensdag ben ik er weer
nu eerst eindje rijden en van 22u tot 2u huppelen. Liefs en kus, FF
Ik zie je voor me, met schuim uit je mond.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga even een afwasje doen en dan aan de kook
Wat schaft de pot?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga even een afwasje doen en dan aan de kook
Goeie vraag, ik heb ook wel trek. Hoe laat kunnen we aanschuiven?quote:
Waar?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
Er schijnen hier zelfs ijsvogels te zitten.
Ja?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die hebben we ook op de volkstuin, ik heb 'm afgelopen winter 2x gezien
Chinees in Staphorst? Op zondag? MAG DAT?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben een bakje chinees van de chinees in Staphorst meegenomen op de terugweg
Nu lekker nog even op de bank
Mijn bewering over NL TV gaat voor alles op hequote:Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef DarkElf het volgende:
Ik zapte net langs Oh Oh Tirol oid, maar mijn god wat een hoop afschuwelijkheid bij elkaar zeg
Jep, en de char siu isquote:Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Chinees in Staphorst? Op zondag? MAG DAT?
nou niet alles maar wel veelquote:Op zondag 6 maart 2011 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn bewering over NL TV gaat voor alles op he
die zijn dan ook dan ook tofquote:Op zondag 6 maart 2011 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kijk soms How i met your mother en Big bang theory.
Het verbaasde me. Meestal vind ik amerikaanse humor niet leuk. Maar die autisten in Big bang...quote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die zijn dan ook dan ook tof
vind ik dan he?
Dexter hebben we net helemaal binnen gehengeld, gaan we binnenkort eens aan beginnenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk nu alleen DexterGisteravond de laatste twee afleveringen van seizoen 2 gekeken en dat echt enorm spannend. Ik had geen idee hoe hij het allemaal goed moest krijgen!
ja erg funnyquote:Op zondag 6 maart 2011 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het verbaasde me. Meestal vind ik amerikaanse humor niet leuk. Maar die autisten in Big bang...
Nou daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
en vanaf hier een kleine verontschuldiging dat ik niet echt mee kan praten en dingen volg laatste dagen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk nu alleen DexterGisteravond de laatste twee afleveringen van seizoen 2 gekeken en dat echt enorm spannend. Ik had geen idee hoe hij het allemaal goed moest krijgen!
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:19 schreef DarkElf het volgende:
Dexter hebben we net helemaal binnen gehengeld, gaan we binnenkort eens aan beginnen
Herkenbaar, de mr en ik hebben dat ook.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik loop wat achter bij jullie allemaal, maar sommige tips volg ik wel opEn dit was een erg goede tip!
Ik loop veel meer achter.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik loop wat achter bij jullie allemaal, maar sommige tips volg ik wel opEn dit was een erg goede tip!
Die had ik dan al in 2009 gedaanquote:Op zondag 6 maart 2011 20:25 schreef DarkElf het volgende:
Herkenbaar, de mr en ik hebben dat ook.
zo hebben wij pas vorig jaar alle Soprano's erdoor gejast
Ah ja Lost moet ik t laatste seizoen nog kijkenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die had ik dan al in 2009 gedaan
En vorig jaar alle afleveringen van Lost, ook erg de moeite waard geweest!
Tsja, dan ben je er helemaal uit en het één na laatste seizoen was niet zo denderend, dus dan voel je die noodzaak ook niet om het nog af te kijken. Maar ik vond het laatste seizoen wèl erg goed! (op de laatste aflevering na, skip die maarquote:Op zondag 6 maart 2011 20:27 schreef DarkElf het volgende:
Ah ja Lost moet ik t laatste seizoen nog kijkenmaar die werd uitgezonden toen ik in t ziekenhuis lag..
klopt, ik heb de behoefte helemaal niet om te kijken dus pm me de clou maar als je wiltquote:Op zondag 6 maart 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, dan ben je er helemaal uit en het één na laatste seizoen was niet zo denderend, dus dan voel je die noodzaak ook niet om het nog af te kijken. Maar ik vond het laatste seizoen wèl erg goed! (op de laatste aflevering na, skip die maar)
Hmm. Wel goed voor jezelf zorgen he.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben al bezig hoor, 't is zo klaar.
Ja hoor Krakquote:
Ik was even bezorgd, je had carbs nodig zei je.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja hoor KrakIk heb vanmorgen brinta gegeten en verse jus gedronken. toen trainen, 2 bidons gedronken met sportdrank, 6 uur getraind, 4 energy bars en 3 bananen op. toen thuis een leftover pasta en een eiwit shake toe. Nu net wat stukjes worst en kaas. Ben nu nog met een curry bezig met rijst. Dat is het wel voor vandaag denk ik.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik nou ooit eens geld teveel heb, zou ik deze kunnen kopen en dan de kontveertjes van een musje in detail kunnen fotograferen
http://www.kamera-express(...)antie_Nederlands.htm
Wát een enorme piemol!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik nou ooit eens geld teveel heb, zou ik deze kunnen kopen en dan de kontveertjes van een musje in detail kunnen fotograferen
http://www.kamera-express(...)antie_Nederlands.htm
Nee. Da's geen tikfoutquote:
Compensatiequote:
Die fout hebben ze bij 3voor12 ook gemaakt jaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:05 schreef LieLie het volgende:
Op het werk hebben we volgens mij deze:
http://www.kamera-express(...)20+%2018-55mm%20.htm
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die fout hebben ze bij 3voor12 ook gemaakt jaZo'n cam voor concertfotografie. Aanschaffen zonder ff een fotograaf te raadplegen
Hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die fout hebben ze bij 3voor12 ook gemaakt jaZo'n cam voor concertfotografie. Aanschaffen zonder ff een fotograaf te raadplegen
Jaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
zelfs met een d50 + 50mm lens kan je beter uit de voeten in een concertzaal
Canon 1D Mk IV met objectieven in de range van 16-200mmquote:Op zondag 6 maart 2011 21:08 schreef borisz het volgende:
Voor de fotografen hier. Na mijn laptop is de volgende aankoop over een tijdje een nieuwe digitale camera. Gewoon een simpele voor Huis tuin keuken gebruik. Maar het dan nog uit tegenwoordig welk merk je hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Niet je zelf blind staren op DSRL en megapixels.. Waarschijnlijk is een goede uitgebreide compact meer dan goed genoeg voor het huis tuin en keuken geweldquote:Op zondag 6 maart 2011 21:08 schreef borisz het volgende:
Voor de fotografen hier. Na mijn laptop is de volgende aankoop over een tijdje een nieuwe digitale camera. Gewoon voor het simpele Huis tuin keuken gebruik. Maar het dan nog uit tegenwoordig welk merk je hebt?
Is ook alleen de moeite waard als je er écht wat mee gaat doen. Anders is het alleen maar duur en zwaarquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef LieLie het volgende:
Als ik later groot ben zou ik ook wel zo'n goede camera willen als jullie, maar man wat een geld![]()
Ja, maar met een echt goede camera wordt het ook leuker om er wat mee te doenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is ook alleen de moeite waard als je er écht wat mee gaat doen. Anders is het alleen maar duur en zwaar
Keeltje pijn?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:19 schreef borisz het volgende:
Ja met een goede compactcamera ben ik tevreden. Gewoon een goed simpel dingetje
Nja, wie weet verkopen wij onze D80 wel een keer, dan zou je kunnen kijken of het wat is voor jequote:Op zondag 6 maart 2011 21:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar met een echt goede camera wordt het ook leuker om er wat mee te doen
Maar het zal er uiteindelijk wel nooit van komen
En anders heb ik nog een 30D hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, wie weet verkopen wij onze D80 wel een keer, dan zou je kunnen kijken of het wat is voor je
Een trainer eruit gooien is goedkoper dan 14 spelers. Emotie, een trainer is aangenomen om er weer uit gegooid te worden. Terwijl uit meerdere onderzoeken blijkt dat een team niet beter gaat spelen als de trainer ontslagen is.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
Voetbal-liefhebbers: leg mij nou eens uit waarom een trainer eruit getrapt kan worden als zijn team van toch wel een mannetje of 13, 14 (incl. reservespelers) niet in staat is een wedstrijd te winnen?
Dit naar aanleiding van: http://www.nu.nl/sport/24(...)opig-bij-bayern.html
Ongetwijfeld, maar die spelers verneuken toch het hele spel? 't Is net als met bedrijven en de overheidquote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Een trainer eruit gooien is goedkoper dan 14 spelers.
Toch wel bijzonder dat ze er dan gewoon mee doorgaan met die nonsens.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef borisz het volgende:
Terwijl uit meerdere onderzoeken dat een team niet beter gaat spelen als de trainer ontslagen is.
maar soms werkt het. Zelf 1 keer meegemaakt.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat ze er dan gewoon mee doorgaan met die nonsens.
Ik denk er al heel lang net zo over als P, het is het team dat matig is, niet per se de trainer.
De trainer de eindverantwoordelijk. Dus die kan je er 'makkelijk' uitgooien. Net zoals een directeur of minister etc als het mis gaat. Dit is soms hypocriet, dit gaat altijd al zo en zal ook denk ik nooit veranderen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk er al heel lang net zo over als P, het is het team dat matig is, niet per se de trainer.
Dat dus!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijd dat we de overheid eens onder handen gaan nemen. Misschien moeten we eens een politieke partij oprichten voor de komende verkiezingen. Die zijn met een beetje geluk toch binnen een half jaarquote:Op zondag 6 maart 2011 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
De trainer de eindverantwoordelijk. Dus die kan je er 'makkelijk' uitgooien. Net zoals een directeur of minister etc als het mis gaat. Dit is soms hypocriet, dit gaat altijd al zo en zal ook denk ik nooit veranderen.
Waarom moet voetbal opgeheven worden? Waarom zou je iets verbieden waar mensen ook plezier aan hebben?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dus!
[..]
Tijd dat we de overheid eens onder handen gaan nemen. Misschien moeten we eens een politieke partij oprichten voor de komende verkiezingen. Die zijn met een beetje geluk toch binnen een half jaar
Voornaamste speerpunt: leg de verantwoordelijkheden daar waar ze thuis horenEn laten we, naast de minister, ook de verantwoordelijke ambtenaren eruit trappen in geval van fouten
En voetbal moet worden opgeheven
En we gaan voortaan allemaal wandelen
En iedereen moet op FOK! Dat koppelen we dan aan je DIGID
Hier ben je al 60% van je potentiele kiezers kwijt...quote:
Nog eens 30% weg...quote:En we gaan voortaan allemaal wandelen
9,9% haakt af (en 0,1% heeft geen idee waar je het over hebt, maar vond de slogan over verantwoordelijkheid wel wat hebben)quote:En iedereen moet op FOK! Dat koppelen we dan aan je DIGID
Als ik toch aan de macht kom, doen we het gelijk maar goed, toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom moet voetbal opgeheven worden? Waarom zou je iets verbieden waar mensen ook plezier aan hebben?
30.000 duels per weekend in NL. Hoop mensen hebben er plezier vanquote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik toch aan de macht kom, doen we het gelijk maar goed, toch?OF ben ik dan te dictatoriaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |