tgaat.quote:
Gelukkig dat ze opknappen!quote:Op zondag 6 maart 2011 09:26 schreef freecell het volgende:
[..]
tgaat.
Koortsvrij en beide stomvervelend(niks zo erg als een opknappend kind, haha, nog pieperig en huilerig en niet helemaal lekker en genoeg energie om dat keihard en/of op elkaar te uiten)
Leander is nogmweh, maar F-je gaat straks met mij mee naar de kerkEn Tara blijft dan thuis.
Hier schijnt de zon al vanaf dat het licht werd. Je gaat dus richting de zon, komt helemaal goed!quote:Op zondag 6 maart 2011 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalZo wandelen met Sun
Jammer alleen dat de zon niet echt door wil komen nog
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon al vanaf dat het licht werd. Je gaat dus richting de zon, komt helemaal goed!
Maar jij hebt je persoonlijke Sunny ook naast je zittenquote:
DE-tjequote:
ja vond ik ook alquote:Op zondag 6 maart 2011 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DE-tjeWat ben je vroeg wakker na je late actie?
Nou ja...heb je iig nog iets aan je zondagquote:
iddquote:Op zondag 6 maart 2011 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja...heb je iig nog iets aan je zondag
Gezelligquote:
ah dat had ik gemist, nou gezellig met zijn viertjes dusquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah dat had ik gemist, nou gezellig met zijn viertjes dus
tis er een prachtige dag voor.
Kwam zo uit, ik heb een handbalvrije zondag dus ik kan lekker meequote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah dat had ik gemist, nou gezellig met zijn viertjes dus
waar gaan jullie wandelen? (en lunchen, want dat hoort bij wandelenquote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
perfect wandelweer.
(en niet gemist hoor, het was nog niet zeker dat ze mee zouden gaan)
gezelligquote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kwam zo uit, ik heb een handbalvrije zondag dus ik kan lekker mee
Zit te twijfelen.. het is ook wel weer leuk om Sam op de foto te zetten namelijk..quote:Op zondag 6 maart 2011 09:55 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, camera mee of niet![]()
Denk dat ik het maar niet doe, wil ik weer teveel plaatjes schieten en te weinig doorlopen vrees iik.
Zie bericht Sunquote:Op zondag 6 maart 2011 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
Gewoon meenemen TAVDan laad ik nu ook ff mijn 70-200 in de tas nl.
Ik hou het op de 24-70.. geen zin me een hernia te sjouwenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
Gewoon meenemen TAVDan laad ik nu ook ff mijn 70-200 in de tas nl.
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik hou het op de 24-70.. geen zin me een hernia te sjouwen![]()
Waarom??quote:Op zondag 6 maart 2011 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan laat ik de boel ook wel weer thuis
Euhm, we nemen gewoon de camera mee hoor, maakt jou het uit welke lenzen we mee hebben??quote:Op zondag 6 maart 2011 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan laat ik de boel ook wel weer thuis
Komt goedquote:Op zondag 6 maart 2011 10:10 schreef TAV74 het volgende:
Nou P. volgens Google maps moet jij nu weg om op tijd te zijn
Goeie vraagquote:
Muts, lees eens goedquote:Op zondag 6 maart 2011 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goedTot zo
[..]
Goeie vraagMaar vermoedelijk omdat ik dan straks alleen nog maar ana het fotograferen ben in mijn uppie
Dat was niet het doel van deze exercitie
Oww wat ongezellig van hem!!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:17 schreef LieLie het volgende:
Sun!
Ik kom denk ik 's middags alleen op je verjaardag. MrLie heeft cursus van de partij
Sja, wat moet ik er van zeggenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Oww wat ongezellig van hem!!Maar natuurlijk wel gezellig dat jij komt
![]()
komt goed uit zou ik zeggenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sja, wat moet ik er van zeggen
Hij eet ook niet thuis
Komt dat ff goed uit.. ehh.. ik bedoel: wat ongezellig nou!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sja, wat moet ik er van zeggen
Hij eet ook niet thuis
Klinkt lekker, behalve de buikpijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Gister zoveel gegeten dat ik nu een beetje buikpijn heb. Wel veel lekkers! O.a. het winnende Vlaamse stoofvlees met kriek en chocolade van mijn kamergenootje![]()
en enjera's met linzenprut (waarvan ik de leftovers heb meegekaapt, die staan nu op te warmen in de oven.
* krakkemieke Duderinnetje zakje dennesnoepjes met honing geeftquote:Op zondag 6 maart 2011 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Keelpijn.![]()
Ik ga nu de hele dag zielig doen hier hoor. Be prepared.
Veel plezier B&G!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:29 schreef golfer het volgende:
Alle wandelaars: veel plezier.![]()
Dude: beterschapskusje op je keeltje.
Wij gaan ook zo de deur uit. Erts richting nieuwe huisje van neefje die 21 is geworden in Amsterdam en daarna door naar nieuwe huisje van grote nicht (SCH) in Utrecht.
Doen we en sterkte met het SCHtrotjequote:Op zondag 6 maart 2011 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Have fun B&G en doe SCH maar de groeten!
Heerlijk!quote:Op zondag 6 maart 2011 12:15 schreef DarkElf het volgende:
ik heb net een enorm zondige zondagse quiche in de oven geschoven
Tijmdeeg, gruyere, geraspte kaas, bieslook, soja room, eieren, nootmuskaat en peper. en erop geitenkaas, pancetta, verse tijm.
ja t ruikt echt verrukkelijk hierquote:
Klinkt superquote:Op zondag 6 maart 2011 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Gister zoveel gegeten dat ik nu een beetje buikpijn heb. Wel veel lekkers! O.a. het winnende Vlaamse stoofvlees met kriek en chocolade van mijn kamergenootje![]()
en enjera's met linzenprut (waarvan ik de leftovers heb meegekaapt, die staan nu op te warmen in de oven.
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:15 schreef DarkElf het volgende:
ik heb net een enorm zondige quiche in de oven geschoven
Tijmdeeg, gruyere, geraspte kaas, bieslook, soja room, eieren, nootmuskaat en peper. en erop geitenkaas, pancetta, verse tijm.
zalige geuren iddquote:Op zondag 6 maart 2011 12:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ruik ook tijm!![]()
En rozemarijn, hyssop, lavendel, dragon..... Leuk, kruiden watergeven.
ik heb wel besloten dat de tijd van t rijke voedsel even voorbij isquote:
Luilakquote:
ah lekker dan kun je je stoofvlees eruit lopenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Luilak
Wij gaan zo maar eens een flink stuk wandelen met dit lekkere weer; Meneer kan in zijn fragiele toestand natuurlijk nog niet hardlopen!
goed planquote:Op zondag 6 maart 2011 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Luilak
Wij gaan zo maar eens een flink stuk wandelen met dit lekkere weer; Meneer kan in zijn fragiele toestand natuurlijk nog niet hardlopen!
bienquote:Op zondag 6 maart 2011 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
In vergelijking met vorige keer gaat het echt verrassend goed; de zwelling is al zo goed als weg
waar had hij ook alweer een zwelling?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
In vergelijking met vorige keer gaat het echt verrassend goed; de zwelling is al zo goed als weg
Klinkt allemaal prima! Konden jullie je inhouden met fotograferen?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:
weer terug!
Man wat een heerlijk weeren wat een prachtige wandeling
en een lekkere lunch
Ik had salade met geitenkaas, erg prettig. Thijs heerlijk brood met goede kroket en Pee vlees met pindasaus wat er ook heel lekker uit zag
![]()
Ja hoor, lekker door gelopen en een paar fototjes tussendoor..quote:Op zondag 6 maart 2011 15:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt allemaal prima! Konden jullie je inhouden met fotograferen?
Ocherm! Maar het is ook niet niks zo'n operatie he. Sterkte!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:57 schreef freecell het volgende:
Klinkt fijn Sunny.
Ik ben net even bij mama geweest. 10 minuten, langer trok ze echt niet
Die is daar voorlopig nog niet weg
Nee, het is echt drama. 't Was veel zwaarder dan verwacht, de operatie, veel bloed verloren en ze ligt aan een hele kudde toeters en bellen. Baaaaalquote:Op zondag 6 maart 2011 15:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ocherm! Maar het is ook niet niks zo'n operatie he. Sterkte!
moeilijk om te zien is dat. ik hoop dat ze iig goed verzorgd wordt en geen of iig weinig pijn heeft?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, het is echt drama. 't Was veel zwaarder dan verwacht, de operatie, veel bloed verloren en ze ligt aan een hele kudde toeters en bellen. Baaaaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |