abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93716002
Sinds donderdag besloten m'n 8 maanden durende relatie ff op een laag pitje te zetten. Sinds ongeveer een maand begon mijn vriendin overmatig foundation te gebruiken, waar ik echt fel op tegen ben.

Veel discussies gehad en ook uit de hand lopende ruzies. Dit is gewoon een grote afknapper voor mij omdat ik graag meisjes meer natuurlijker zie en niet als een barbie popje (niet beledigend bedoeld tegen mensen die hier foundation gebruiken).

Ik vroeg haar of ze in ieder geval een stuk minder van dit "wonderspul" wou opsmeren. Woensdag avond hebben wij een erge ruzie gehad hierover waarna zij in huilen uitbarstte. Waarop ik donderdag bij haar langs ben gegaan en gezegd heb haar even niet te willen spreken.

Misschien zullen jullie wel zeggen kijk naar 't innerlijk etc maar iedereen heeft iets wat hij/zij een grote afknapper vind. Voor mij is dit foundation. Hebben jullie enig idee wat ik moet doen?

Alvast bedankt!
  zondag 6 maart 2011 @ 03:17:18 #2
244933 trovey
Nachtoele
pi_93716119
Geen idee hoe oud jullie zijn maar vaak is het wel zo dat veel vrouwen na hun tienertijd het overmatige "schilderen"wel weer verminderen. ;) Tot die tijd moet jij je afvragen of je je relatie om deze, in mijn ogen tikje overdreven, reden wil laten stuklopen. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93716134
Ik ben 21 en mijn vriendin 24. Ze is een mooie meid en dan verkloot der uitstraling met die troep.
  zondag 6 maart 2011 @ 03:22:49 #4
244933 trovey
Nachtoele
pi_93716168
Toch kun je er weinig meer aan doen door te zeggen dat je er niet dol op bent en of het niet wat minder kan als jullie bij elkaar zijn, dat je dat zeer zou waarderen. Je kunt haar moeilijk dwingen het niet te gaan gebruiken dus ik zou het gewoon op de vriendelijke manier proberen om haar minder te laten gebruiken want als je echt moeilijk gaat doen dan is de kans aanwezig dat ze uit protest nog meer gaat plamuren. :')
Optimist tot in de kist
pi_93716226
Ik heb echt alles voor haar over en over gehad, dit is gewoon 't enige wat ik eis. Dit is ook echt de eerste keer dat we serieuze ruzie hebben. Ik vind t gewoon maatschappelijk onverantwoord om naast een barbie pop te lopen.
  zondag 6 maart 2011 @ 03:39:54 #6
244933 trovey
Nachtoele
pi_93716313
Die laatste zin. :') Je schaamt je voor je vriendin als ze er zo bijloopt? Zelf ben ik niet van het plamuren (subtiel is beter :P ) maar als jij je schaamt tegenover de buitenwereld als je vriendin teveel make-up draagt moet je toch ook wat aan je eigen zelfbeeld doen. Kan me voorstellen dat je, zeker foundation, niet prettig vindt maar is de omgeving nu belangrijker of het feit dat je niet van veel make-up houdt bij vrouwen? Nogmaals...is het zo belangrijk voor je om de relatie op de rotsen te laten lopen of niet, zo ja, dan weet je wat je te doen staat en moet je een einde aan de relatie maken.
Optimist tot in de kist
pi_93716324
Ik denk dat ik 't eerst laat berusten en ja schaam me wel, ze ziet er nu uit als een domwijf terwijl ze toch echt een hele slimme mooie meid is. Als ze niet mindert dan beeindig ik de relatie.
pi_93716361
Die meiden uit Oh Oh Cherso enzo gebruiken ook zoveel foundation, ik kan me goed voorstellen dat je baalt als het ineens lijkt alsof je naast zo'n ordinaire troel loopt.

Ik denk dat je niet moet vragen of ze wil stoppen met foundation gebruiken maar dat je moet vragen waarom ze plots ineens de behoefte voelt het op haar gezicht te smeren. Heeft ze last van huidproblemen? Gaat ze sinds kort om met andere mensen die veel foundation gebruiken? Is ze onzekerder geworden, heeft ze het gevoel dat ze er beter uit moet zien?

Als je achter de oorzaak bent kan je die aanpakken, en dat is natuurlijk veel effectiever en fijner voor je vriendin.
pi_93716389
Ze ging op een avond uit met een vriendin die heb der helemaal vol gefoundationed. Sindsdien gebruikt ze meer foundation. Ik vind haar gewoon stukken minder aantrekkelijk, sure je kan zeggen gaat om innerlijk maar 't oog wil ook wat.
pi_93716399
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 03:29 schreef beenieman het volgende:
Ik heb echt alles voor haar over en over gehad, dit is gewoon 't enige wat ik eis. Dit is ook echt de eerste keer dat we serieuze ruzie hebben. Ik vind t gewoon maatschappelijk onverantwoord om naast een barbie pop te lopen.
Je hebt niet alles voor haar over, punt. Ik geloof niet dat dat het enige is dat je eist.
pi_93716424
Ik eis niks behalve dat, relatie ging ook gewoon prima nog nooit ruzie gehad etc.
  zondag 6 maart 2011 @ 04:04:33 #12
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_93716456
Doe hetzelfde
pi_93716461
:') :')
  zondag 6 maart 2011 @ 04:10:40 #14
177948 Daskaar
cake or death?
pi_93716483
is dit het waard om haar kwijt te raken?
pi_93716507
ja gaat ook om t principe, omdat ik helemaal niet veel eisend ben maar dat is gewoon echt een grote afknapper.
  zondag 6 maart 2011 @ 04:16:08 #16
177948 Daskaar
cake or death?
pi_93716518
sowieso wil ik ff zeggen dat als je kritiek hebt op iemand je dit het beste kan zeggen op een manier die jij zelf fijn zou vinden, verplaats je in de ander.

tweede ding is dat je in een relatie beter shit niet kan gaan eisen of verbieden, werkt averechts vaak.

laatste ding is dat je beter kan accepteren dat ze dit wil momenteel en er dan met haar over praten, rustig, gewoon duidelijk maken hoe jij het ziet en vragen waarom zij het wil, geen gescheld en bende.

dat was t zo'n beetje denk ik
  zondag 6 maart 2011 @ 04:16:47 #17
177948 Daskaar
cake or death?
pi_93716522
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 04:14 schreef beenieman het volgende:
ja gaat ook om t principe, omdat ik helemaal niet veel eisend ben maar dat is gewoon echt een grote afknapper.
dus gaat t nu meer om t feit dat ze niet doet wat je eist of dat ze foundation draagt?
pi_93716533
beide. Ik heb t ook eerst zeker gewoon met een normale manier met der over gehad dat ik t eigenlijk niet zo leuk vond, zonder resultaat. Ook probeer ik te discussiëren zonder dat t op ruzie uitloopt maar ze voelt zich snel op der teentjes getrapt.
  zondag 6 maart 2011 @ 04:21:56 #19
177948 Daskaar
cake or death?
pi_93716556
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 04:18 schreef beenieman het volgende:
beide. Ik heb t ook eerst zeker gewoon met een normale manier met der over gehad dat ik t eigenlijk niet zo leuk vond, zonder resultaat. Ook probeer ik te discussiëren zonder dat t op ruzie uitloopt maar ze voelt zich snel op der teentjes getrapt.
maar waar ligt de kern van jouw irritatie? vanwaar deze diepe haat richting foundation?
want met de meeste ruzies gaat t niet om dat waardoor er ruzie ontstaat, dus wat zit er onder?
en zeg niet niks, want das bullshit. :)

oh en het kan natuurlijk dat ze dit slechts een poosje draagt. is ze onzeker over dr uiterlijk?
pi_93716588
Ik vind foundation fake, erger ik m'n hele leven al aan bij meiden, waarom zou je je natuurlijke ik willen verstoppen. Onzeker is ze zeker niet, wel heeft ze gezegd dat ze zichzelf aantrekkelijker vond met foundation. Toen heb ik voorgesteld om in ieder geval een stuk minder foundation op te smeren, een tussenweg dus, maar dit vond ze niks.
pi_93716646
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 04:27 schreef beenieman het volgende:
Ik vind foundation fake, erger ik m'n hele leven al aan bij meiden, waarom zou je je natuurlijke ik willen verstoppen. Onzeker is ze zeker niet, wel heeft ze gezegd dat ze zichzelf aantrekkelijker vond met foundation. Toen heb ik voorgesteld om in ieder geval een stuk minder foundation op te smeren, een tussenweg dus, maar dit vond ze niks.
Ik mag jou wel :7

Natuurlijke uitstraling is idd het allermooiste _O_
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_93716682
meisjes met onregelmatigheden vind ik mooier als meisje met foundation.
  zondag 6 maart 2011 @ 04:44:45 #23
177948 Daskaar
cake or death?
pi_93716709
quote:
ik snap wat je zegt, toch zou ik je aanraden om te kijken wat het precies is dat je zo irriteert aan foundation, wat er onder de irritatie zit.
onder de meeste boosheid en irritatie zit onzekerheid, vandaar.
succes man!
pi_93716718
net zoals jij op blond of brunette valt of wat dan ook. puur daarmee te maken.
  zondag 6 maart 2011 @ 05:23:03 #25
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_93716989
Hahaha. Mooie topics zijn dit. Faler. Laat haar lekker, anders ga je even iemand proberen te limiteren in doen en laten. :')
It's you my love, you who are the stranger
pi_93717000
:P
pi_93717080
Als jij zo overduidelijk kan zien dat ze foundation draagt, draagt ze waarschijnlijk de verkeerde tint en/of weet ze niet hoe ze ermee moet omgaan. De truc van goed dragende foundation is namelijk dat je het niet hoort te zien :) als ze het eerst nooit droeg moet ze het opbrengen misschien nog leren en komt het vanzelf goed.
Als ik dit topic alleen eens zo lees,lijkt het me die foundation geen probleem maar zit het probleem ergens anders.
pi_93717169
foundation is wel t probleem, misschien dat je t gewoon niet kunt inbeelden hoe veel ik me daar aan erger.
pi_93717251
Dan erger jij je aan de manier waarop ze het gebruikt, zou je je ook nog ergeren als je weet dat ze het draagt maar je ziet het niet meer?
  zondag 6 maart 2011 @ 06:10:38 #30
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93717276
Zij ziet er zelf geen erg in. Mischien is dat hetzelfde als dat zij jou zou verbieden gel te gebruiken?

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 06-03-2011 06:16:53 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_93717288
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 06:05 schreef deadly_kiss het volgende:
Dan erger jij je aan de manier waarop ze het gebruikt, zou je je ook nog ergeren als je weet dat ze het draagt maar je ziet het niet meer?
nee daarom heb haar al gevraagd of ze er niet een stuk minder op kan smeren maar dat resulteerde weer in een ruzie.
pi_93717313
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 06:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Zij ziet er zelf geen erg in. Mischien is dat hetzelfde als dat zij jou zou verbieden gel te gebruiken?
Ik heb geen haar, maar stel ik zou gel gebruiken en zij zou zich er ook zo aan ergeren zou ik geen gel meer gebruiken. Immers zij is toch de enige die mij aantrekkelijk hoeft te vinden.
pi_93717568
Het begint met geen foundation mogen gebruiken en het eindigt met het geen contact meer mogenhebben met haar familie en vrienden en begraven liggen in de achtertuin.
pi_93717583
niet begraven, zou ik der eerder opeten.
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 07:41:50 #35
5428 crew  miss_sly
pi_93717644
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 06:19 schreef beenieman het volgende:

[..]

Ik heb geen haar, maar stel ik zou gel gebruiken en zij zou zich er ook zo aan ergeren zou ik geen gel meer gebruiken. Immers zij is toch de enige die mij aantrekkelijk hoeft te vinden.
En hiermee impliceer je dat jij de enige bent die haar aantrekkelijk hoeft te vinden.

Jij gaat compleet onverzorgd op pad als je weet dat je je vriendin niet ziet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 6 maart 2011 @ 07:57:48 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93717695
Het ligt niet aan de foundation,maar aan het feit dat de vriendin van TS zich niet kan opmaken :') Foundation hoor je helemaal niet te zien.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 6 maart 2011 @ 08:19:40 #37
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_93717772
Als ze er nu ineens echt bij gaat lopen als een schilderij kan ik het erg goed begrijpen van ts. Gadverdamme, vooral omdat die mokkels idd niet weten waar foundation eigenlijk voor bedoeld is, en dat je je niet zo onwijs vol moet smeren. Ik zou me ook kapot schamen.

Even een gekke vergelijking voor alle ts afzeikers:

Stel je hebt zelf een leuke vriendin, althans dat vind je zelf. Op een goeie dag gaat ze met een vriendin stappen. Die vriendin heeft drieentwintig sterretjes in haar gezicht laten tatoeeren. Je vriendin komt vervolgens thuis met ook wat sterretjes op haar gezicht getekent. Ze zegt dat ze over een tijdje ook sterretjes zoals haar vriendin gaat laten zetten. Je schrikt je de tyfus en gaat eerst eens in dialoog, (er vanuit gaande dat ze je niet in de zeik neemt), die sterretjes vind je namelijk een enorme afknapper. Maar nee hoor, mevrouw houdt voet bij stuk, dialogen ontaarden in ruzies, en elke dag tekent ze lekker die sterretjes op haar gezicht, voordat jullie samen naar de stad gaan, de bios, uit eten....

Dan kun je vervolgens wel gaan volhouden dat het probleem dat je met haar hebt ergens anders ligt dan die sterretjes (ok, in dit geval waarschijnlijk het iq :') ) maar dat is gewoon bullshit.
  zondag 6 maart 2011 @ 08:22:04 #38
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_93717782
Kerel, stop er dan mee :)
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  zondag 6 maart 2011 @ 08:22:47 #39
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_93717787
Speel haar maar door aan mij.

Waar men zich al niet druk over kan maken zeg.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 6 maart 2011 @ 08:52:01 #40
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_93717923
Ik kan heel goed begrijpen dat TS zich enorm aan zoiets kan storen. Het blijft altijd erg grappig hoe mensen graag willen doen alsof uiterlijk onbelangrijk is, en dat dus elk twistpunt dat als basis het uiterlijk heeft als overbodig wordt afgedaan.

Bullshit.

We geven om uiterlijk, en we kunnen er serieus op afknappen. Dit gaat bij de meesten gepaard met een hoop schaamte, want het is natuurlijk ondenkbaar dat we iets geven om oppervlakkigheden. De reactie is dan vaak ontkennen bij zichzelf.

Voor de duidelijkheid: Ik geef om uiterlijk, en ben zeker niet zonder enige oppervlakkigheid.

Zou ik in dezelfde situatie zijn als de TS dan zou ik mijn vriendin heel rustig uitleggen dat ik er niet van gecharmeerd ben. Sterker nog, ik vind het onaantrekkelijk. Ik zou haar nooit iets verbieden, maar ik mag mijn mening hebben. Ik zou het dus zeer waarderen wanneer ze in mijn aanwezigheid het zoveel mogelijk zou willen laten.

Dat is alles wat je kan doen. Blijft ze volharden dan mag je gewoon de aangegeven logica volgen, dus met haar omgaan als minder aantrekkelijk. Boos en dwingend worden zal je in ieder geval niet helpen. Overigens helpt het wel als jij ook ontvankelijk bent voor deze argumentatie van haar kant, zou jij helemaal in de ban zijn van iets oppervlakkigs bij jezelf.
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 08:55:20 #41
5428 crew  miss_sly
pi_93717945
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 08:52 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik kan heel goed begrijpen dat TS zich enorm aan zoiets kan storen. Het blijft altijd erg grappig hoe mensen graag willen doen alsof uiterlijk onbelangrijk is, en dat dus elk twistpunt dat als basis het uiterlijk heeft als overbodig wordt afgedaan.

Bullshit.

We geven om uiterlijk, en we kunnen er serieus op afknappen. Dit gaat bij de meesten gepaard met een hoop schaamte, want het is natuurlijk ondenkbaar dat we iets geven om oppervlakkigheden. De reactie is dan vaak ontkennen bij zichzelf.

Voor de duidelijkheid: Ik geef om uiterlijk, en ben zeker niet zonder enige oppervlakkigheid.

Zou ik in dezelfde situatie zijn als de TS dan zou ik mijn vriendin heel rustig uitleggen dat ik er niet van gecharmeerd ben. Sterker nog, ik vind het onaantrekkelijk. Ik zou haar nooit iets verbieden, maar ik mag mijn mening hebben. Ik zou het dus zeer waarderen wanneer ze in mijn aanwezigheid het zoveel mogelijk zou willen laten.

Dat is alles wat je kan doen. Blijft ze volharden dan mag je gewoon de aangegeven logica volgen, dus met haar omgaan als minder aantrekkelijk. Boos en dwingend worden zal je in ieder geval niet helpen. Overigens helpt het wel als jij ook ontvankelijk bent voor deze argumentatie van haar kant, zou jij helemaal in de ban zijn van iets oppervlakkigs bij jezelf.
Wat moet ik me voorstellen bij "met haar omgaan als minder aantrekkelijk"?

Echt, ik kan me er geen voorstelling van maken, dus ik ben heel benieuwd hoe dat er in de praktijk uitziet.
  zondag 6 maart 2011 @ 09:01:16 #42
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93717985
Waarschijnlijk is het een fase, TS. Leer ermee leven. Of, vraag iemand die veel invloed op haar heeft of waar ze tegen op kijkt eens met haar te praten.

Overigens vind ik over dit soort dingen vallen wel een beetje sneu en oppervlakkig. Als zij zich op deze manier beter voelt over zichzelf, valt er wat over te zeggen, lijkt me :)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93717989
quote:
Ze is gewoon onzeker mang! En ze kan niet opmaken want foundation hoor je gewoon niet te zien. Imo ligt de oplossing niet bij het roepen dat je het stom vindt, maar uitvogelen waarom ze ineens zo onzeker is over haar huid/uiterlijk.
Le deuxième sexe
  zondag 6 maart 2011 @ 09:05:49 #44
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_93718010
Alles wat onder invloed van aantrekkingskracht staat minderen. Wat dat in de praktijk betekent kan sterk verschillen. Bij mij persoonlijk zou dat resulteren in enigzins verminderde affectie(algemeen lief/teder zijn). Dus plots knuffelen en een kusje zou minder vaak voorkomen, ik heb het niet zo op een mond vol foundation. Sterk verminderde lust, want ze wekt het letterlijk minder bij me op. Ik zou haar ook minder vaak laten weten wanneer ik ergens moet zijn waar het belangrijk is dat je er representatief uitziet. Dat soort dingen.
  zondag 6 maart 2011 @ 09:07:59 #45
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93718026
quote:
Op zondag 6 maart 2011 09:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Alles wat onder invloed van aantrekkingskracht staat minderen. Wat dat in de praktijk betekent kan sterk verschillen. Bij mij persoonlijk zou dat resulteren in enigzins verminderde affectie(algemeen lief/teder zijn). Dus plots knuffelen en een kusje zou minder vaak voorkomen, ik heb het niet zo op een mond vol foundation. Sterk verminderde lust, want ze wekt het letterlijk minder bij me op. Ik zou haar ook minder vaak laten weten wanneer ik ergens moet zijn waar het belangrijk is dat je er representatief uitziet. Dat soort dingen.
Oh, dat is ook volwassen ja :D Haar maar gewoon afstoten omdat ze foundation draagt :+
  zondag 6 maart 2011 @ 09:09:43 #46
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_93718036
Volwassen, eerlijk. Pick one.
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 09:09:46 #47
5428 crew  miss_sly
pi_93718037
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Een soort pikstraf, maar dan voor vrouwen, kutstraf dus :')

Ik vind jouw methode minstens zo erg als eisen dat ze het niet meer gebruikt.

Ik ben het met je eens hoor, dat we zeker ook het uiterlijk belangrijk vinden, maar ik vind deze dingen en de manier van TS allebei schromelijk overdreven. Als het goed is, is de liefde iig neit zomaar voorbij, dus om het dan uit te maken of tot zulke lage manipulerende dingen als jij beschrijft je toevlucht nemen, vind ik buiten proportie.

Beter zou TS zich eens kunnen verdiepen in waarom zijn vriendin zich zo mooier vindt. Eventueel aanraden advies in te winnen over make-up, want zoals gezegd, foundation hoor je niet te zien.
  zondag 6 maart 2011 @ 09:13:18 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93718073
quote:
Op zondag 6 maart 2011 09:09 schreef EviL_AleX het volgende:
Volwassen, eerlijk. Pick one.
Gewoon diep triest ;)
  zondag 6 maart 2011 @ 09:13:28 #49
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_93718075
Actie -> Reactie.

Het is niet manipulatief, niet meer dan gewoon natuurlijk gedrag, in ieder geval. Ik ga me niet ZO gedragen omdat ik heel bewust denk:"Lekker puh, als jij dit doet dan doe ik dat!". Dan komt het niet over zoals ik het bedoel.

Ik weiger echter te doen alsof het me niks uitmaakt. Het gedrag dat ik beschreef is wat mijn gedrag zou gaan inhouden.
pi_93718081
quote:
Op zondag 6 maart 2011 03:07 schreef beenieman het volgende:
Hebben jullie enig idee wat ik moet doen?

Alvast bedankt!

Consequent vol houden
beste koud water
  zondag 6 maart 2011 @ 09:15:12 #51
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_93718093
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gewoon diep triest ;)
Meesterlijke argumentatie.
  zondag 6 maart 2011 @ 09:15:56 #52
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93718101
Laat haar foundation opdoen, neem haar mee naar een MAC-store waar ja advies kan krijgen.
Zeg tegen haar dat je haar nieuwe foundation betaald.
Laat haar volsmeren door een expert waardoor je de foundation niet ziet.
Kijk hoe ze reageert.
Vind ze het niks, dumpen die hap.
Vind ze het wel wat, feestje *O*
Rayen 2½ jaar!
  zondag 6 maart 2011 @ 09:18:22 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93718122
quote:
Op zondag 6 maart 2011 09:13 schreef EviL_AleX het volgende:
Actie -> Reactie.

Het is niet manipulatief, niet meer dan gewoon natuurlijk gedrag, in ieder geval. Ik ga me niet ZO gedragen omdat ik heel bewust denk:"Lekker puh, als jij dit doet dan doe ik dat!". Dan komt het niet over zoals ik het bedoel.

Ik weiger echter te doen alsof het me niks uitmaakt. Het gedrag dat ik beschreef is wat mijn gedrag zou gaan inhouden.
Dit klinkt al heel anders. Ik kan me er ook iets bij voorstellen, ja.

Ik vraag me nu eigenlijk wel af hoeveel foundation de vriendin van TS gebruikt...
  zondag 6 maart 2011 @ 09:19:40 #54
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_93718133
Dank je, Samzz. :)

Ik ben blijkbaar tekort geschoten in de uitingsvorm van mijn mening. :)
  zondag 6 maart 2011 @ 09:22:26 #55
285174 Evienne
never odd or even
pi_93718165
Als ik ts' vriendin was, zou ik zéker stoppen met foundation smeren. Én met scheren en epileren, mooie dure kleren kopen, en daarna gelijk door naar de kapper voor een lekker makkelijk kort kapsel.

Ts wil blijkbaar niet dat zijn vriendin zich goed in haar vel voelt. Fijne relatie heb je dan.

TimeJumper heeft een voorzet gegeven voor een heel mooie middenweg, doe daar wat mee als je relatie je iets waard is.

[ Bericht 18% gewijzigd door Evienne op 06-03-2011 09:29:35 ]
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  zondag 6 maart 2011 @ 09:29:38 #56
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_93718235
lkkr natuurlijk idd, alles laten groeien en bloeien :P ze moet eerst maar s leren hoe ze zich opmaakt en met welk spul
  zondag 6 maart 2011 @ 09:31:26 #57
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_93718251
quote:
16s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:22 schreef Evienne het volgende:
Als ik ts' vriendin was, zou ik zéker stoppen met foundation smeren. Én met scheren en epileren, mooie dure kleren kopen, en daarna gelijk door naar de kapper voor een lekker makkelijk kort kapsel.

Ts wil blijkbaar niet dat zijn vriendin zich goed in haar vel voelt. Fijne relatie heb je dan.
Ik denk niet dat het zo extreem is. Ik ben het eens met de mening van TS ten opzichte van foundation, echter sta ik niet achter zijn manier ermee om te gaan.

Het lijkt erop alsof jij argumenteert dat je je vriendin ALTIJD dient te steunen in zaken die haar beter doen voelen. Anders ben je een slechte vriend. Maar hoe zit dat andersom dan? Dien je dan als vriendin ook niet je vriend ALTIJD te steunen in zaken die hem beter doen voelen? Anders ben je een slechte vriendin...

In dit geval doet de vriendin iets wat haar beter doet voelen, en de TS minder goed doet voelen. Het bovenste is dus onmogelijk, want beide personen breken die onvoorwaardelijke steun door voor zichzelf te kiezen.
pi_93718294
misschien haat je vriendin wel je broeken of je haar, maar ze loopt er niet over te zeuren.
Eerlijk gezegd heb ik een broertje dood aan mensen die je vertellen hoe je er uit moet zien. En ik denk dat als te veel foundation het enige wat mis is in je relatie , niet moet zeuren horen , er zijn ergere dingen.
  zondag 6 maart 2011 @ 09:41:42 #59
285174 Evienne
never odd or even
pi_93718341
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:31 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zo extreem is. Ik ben het eens met de mening van TS ten opzichte van foundation, echter sta ik niet achter zijn manier ermee om te gaan.

Het lijkt erop alsof jij argumenteert dat je je vriendin ALTIJD dient te steunen in zaken die haar beter doen voelen. Anders ben je een slechte vriend. Maar hoe zit dat andersom dan? Dien je dan als vriendin ook niet je vriend ALTIJD te steunen in zaken die hem beter doen voelen? Anders ben je een slechte vriendin...

In dit geval doet de vriendin iets wat haar beter doet voelen, en de TS minder goed doet voelen. Het bovenste is dus onmogelijk, want beide personen breken die onvoorwaardelijke steun door voor zichzelf te kiezen.
Ik trek het even in het absurde, omdat het net zo absurd is om een relatie op te geven vanwege zoiets futiels. Zie daarom mijn edit, zoals al zovaak is gezegd in dit topic, goed aangebrachte foundation in de juiste kleur is haast niet te zien.

Ts kán natuurlijk ook leren te waarderen dat zijn vriendin moeite blijft steken in haar uiterlijk. Hetzij voor hem, hetzij voor zichzelf en haar zelfvertrouwen in de buitenwereld?
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  zondag 6 maart 2011 @ 09:42:44 #60
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93718354
Ik kan me wel iets bij TS voorstellen, als je de verkeerde kleur foundation gebruikt en/of veel te veel, dan lijkt het net of je met een masker rondloopt.
Als je veel kleur wilt kan je beter naar de zonnebank, dan zo'n dikke kleurlaag erop smeren. of een dunne te kleurige laag :9

Een goede foundation die zie je niet en verbergt wel alle oneffenheden.

TS kan toch tegen zijn vriendin rustig zeggen, ik vind foundation persoonlijk niet mooi maar als je het wilt gebruiken doe het dan wel goed ;)
En neem haar mee naar de MAC store, kost wat maar dan heb je ook wat.
Als je een dun onopvallend laagje kan doen wat alles verbergt is dat natuurlijk ook nog beter voor je huid ook ;)
Nou gooooo TS *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_93718356
mai dan lau wo she ge mei you
  zondag 6 maart 2011 @ 09:46:40 #62
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_93718397
Doe een clownsneus en schmink op met een kleurig pak en grote schoenen. Loop de hele dag achter haar aan en doe haar bewegingen na, terwijl je roept: "IK BEN EEN CLOWNTJE!!! HAHAHAHA!!!"

Het zal dan niet lang duren.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_93718403
Wat een kulprobleem dit zeg.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 6 maart 2011 @ 10:08:46 #64
30252 Soempie
Procreating
pi_93718780
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:42 schreef TimeJumper het volgende:
Ik kan me wel iets bij TS voorstellen, als je de verkeerde kleur foundation gebruikt en/of veel te veel, dan lijkt het net of je met een masker rondloopt.
Als je veel kleur wilt kan je beter naar de zonnebank, dan zo'n dikke kleurlaag erop smeren. of een dunne te kleurige laag :9

Een goede foundation die zie je niet en verbergt wel alle oneffenheden.

TS kan toch tegen zijn vriendin rustig zeggen, ik vind foundation persoonlijk niet mooi maar als je het wilt gebruiken doe het dan wel goed ;)
En neem haar mee naar de MAC store, kost wat maar dan heb je ook wat.
Als je een dun onopvallend laagje kan doen wat alles verbergt is dat natuurlijk ook nog beter voor je huid ook ;)
Nou gooooo TS *O*
Dit dus.

Het is toch ook niet aantrekkelijk als iemand zich vol smeert met zoiets en je dan overduidelijk zo'n laag ziet zitten? Ik zou dat ook een afknapper vinden. Als ze graag wil dat je oneffenheden niet meer ziet, dan zou ik haar eerder meeslepen voor advies. En positief reageren als ze geen foundation op heeft, i.p.v. heel negatief als ze het wel draagt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 6 maart 2011 @ 10:14:28 #65
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_93718881
Het is toch allemaal wat.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_93718915
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:08 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dit dus.

Het is toch ook niet aantrekkelijk als iemand zich vol smeert met zoiets en je dan overduidelijk zo'n laag ziet zitten? Ik zou dat ook een afknapper vinden. Als ze graag wil dat je oneffenheden niet meer ziet, dan zou ik haar eerder meeslepen voor advies. En positief reageren als ze geen foundation op heeft, i.p.v. heel negatief als ze het wel draagt.
Dat je iets niet mooi of zelfs lelijk vind, dat kan natuurlijk altijd. Maar om het dragen van foundation zo'n heet hangijzer te maken, dat is gewoon overdreven.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 6 maart 2011 @ 10:23:52 #67
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93719038
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat je iets niet mooi of zelfs lelijk vind, dat kan natuurlijk altijd. Maar om het dragen van foundation zo'n heet hangijzer te maken, dat is gewoon overdreven.
Nou je zal er elke dag tegenaan kijken, zou mij gaan irriteren :9
Rayen 2½ jaar!
  zondag 6 maart 2011 @ 10:39:37 #68
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_93719320
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 04:14 schreef beenieman het volgende:
maar waarom draagt ze het dan? Als zij vind dat ze hier mooier van is wie ben jij dan om dat tegen te gaan omwille van jou mening?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zondag 6 maart 2011 @ 10:42:38 #69
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_93719381
quote:
Je hebt niets te eisen... :+

"maatschappelijk onverantwoord"? Srsly! :')
pi_93719496
Ik snap dat je je ergert aan die foundation (spuuglelijk, ik erger me ook kapot aan vrouwen die zoveel troep ophebben) maar de manier waarop jij er mee omgaat is echt achterlijk.
Sowieso heb je helemaal niets te eisen (ook niet dat ene kleine dingetje) en ruzie maken over zoiets achterlijks gaat al helemaal nergens over. Schijnbaar is je vriendin onzeker en door de manier waarop jij praat over haar kan ik me daar ook wel iets bij voorstellen. (dat je je schaamt voor haar enzo)
En ik denk dat door de manier waarop jullie nu met elkaar omgaan de relatie gedoemd is om te mislukken!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 6 maart 2011 @ 11:15:03 #71
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_93720106
Als dit de reden van jullie eerste echte ruzie is, moet je het los laten/of er anders mee om gaan. Zal beetje zonde zijn het hierom voor te verneuken.
pi_93720262
Echt sneu dit. Zit ze al die tijd maar die kleine pik van TS te gedogen, dumpt hij haar vanwege haar make-up. Misschien was ze onderbewust op zoek naar iets groters.
Too much cold in one place breaks
pi_93720326
TS is of bang dat zijn vriendin als hoer wordt gezien, of juist bang dat ze te lekker nu is en teveel aandacht krijg.

Oplossing:
Als je haar een hoer vind, zou ik gewoon in dr gezicht spuiten bij de sex. Heeft die foundation nog voordelen ook!
Als je bang bent voor concurrentie zou ik gewoon je chick aan een Fok!ker doneren en een lelijke zonder foundation regelen.

Succes!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93721617
Ik snap TS echt heel goed...volgens mij kunnen de meeste mensen zich gewoon niet verplaatsten in het probleem (omdat zei het zelf geen probleem zouden vinden en het dan af schrijven als iets kleins)

Ik zou serieus liever hebben dat m'n vriendin ineens in gothic kleding ging lopen dan dat ze er als zo'n domme opgedirkte goedkope poeder troela bij gaat lopen.
  zondag 6 maart 2011 @ 12:31:03 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93722207
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:06 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik snap TS echt heel goed...volgens mij kunnen de meeste mensen zich gewoon niet verplaatsten in het probleem (omdat zei het zelf geen probleem zouden vinden en het dan af schrijven als iets kleins)

Ik zou serieus liever hebben dat m'n vriendin ineens in gothic kleding ging lopen dan dat ze er als zo'n domme opgedirkte goedkope poeder troela bij gaat lopen.
Wat meer foundation betekent niet meteen dat z'n vriendin er goedkoop uit ziet :') Je kan ook dingen gaan zoeken, als zoiets kleins al een einde van de relatie kan betekenen, zat het denk ik sowieso niet goed.
  zondag 6 maart 2011 @ 12:48:41 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93722682
stuur haar naar een make-up artist of schoonheidsspecialist of wie dan ook die haar kan laten zien hoe je ook subtiel mooi kan zijn. Nu gebruikt je het tegen haar, en dat is een directe aanval... je moet nog veel leren geloof ik.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 6 maart 2011 @ 12:54:09 #77
30252 Soempie
Procreating
pi_93722836
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ben ik met je eens.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 14:40:48 #78
43556 miss_dynastie
pi_93726433
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 03:57 schreef beenieman het volgende:
Ik eis niks behalve dat, relatie ging ook gewoon prima nog nooit ruzie gehad etc.
Totdat ze voor het eerst iets deed dat jou niet aanstond, bedoel je?
  zondag 6 maart 2011 @ 14:42:07 #79
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_93726475
stomp 'r in d'r maag TS, dat zal d'r leren
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_93726708
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:06 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:

:') :') :')

Kerels hier die geen verstand hebben van make-up. Dus als je foundation gebruikt, loop je er meteen bij als een goedkope poeder troela, uhu? :') Niet zoveel naar Oh Oh Cherso kijken.
pi_93726902
Ik zou wel willen dat alle jongens waren zoals jij, hoef je lekker geen foundation op te doen. Ik snap ook niet waarom je vriendin het dan persé op wilt houden. :') Gewoon accepteren lijkt me het beste.
вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
pi_93726999
TS is lelijk en bang dat zijn vriendin wordt gekaapt door een knappere vent als ze make up op doet.
pi_93727046
quote:
Ben je wel 21. Je blaat als een 12 jarige.
  zondag 6 maart 2011 @ 15:06:57 #84
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_93727230
quote:

[..]

Gast, wat de fuck :')?
There is no rehab for stupidity.
pi_93731576
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

:') :') :')

Kerels hier die geen verstand hebben van make-up. Dus als je foundation gebruikt, loop je er meteen bij als een goedkope poeder troela, uhu? :') Niet zoveel naar Oh Oh Cherso kijken.
Ik wil nog wel een stap verder gaan en zeggen dat ik van die (heel erg) opgemaakte types ook al gelijk met een bepaalde mate van simpelheid/inhoudsloosheid associeer. En ik weet dat dit vooroordeel ook echt totaal onterecht kan zijn maar in veel gevallen blijkt het toch te kloppen.

Waarom zou iemand zich sowieso heel erg opmaken vraag ik me af...wil diegene zich dan zo graag anders voordoen dan ze is?

Ik zie het een beetje hetzelfde als iemand die met allerlei dure dingen rond gaat lopen terwijl diegene eigenlijk helemaal niet zoveel geld heeft.

(ik zeg niet dat mijn mening gelijk staat aan de waarheid (intetendeel))
pi_93731802
De enige vraag die bij mij op komt wat betreft deze kwestie is wat vindt TS veel? Misschien zeik jij wel bij het minst of geringste en heeft ze daarom zoiets van stel je niet zo aan.

Zo gauw het zichtbaar onnatuurlijk is houdt het voor mij toch echt op...alles daaronder kan ik nog wel mee leven maar zelfs daarbij liever minder dan meer.
pi_93732697
ik snap niet waarom make-up zon dealbreaker voor je is? Tuurlijk, je mag het minder mooi vinden... maar dit gaat echt vanzelf wel over. Ze is nog steeds dezelfde toch?
pi_93733649
make up opzich niet maar er is zeg maar een verschil tussen accentueren of je uiterlijk geforceerd/zichtbaar proberen te veranderen

dat eerste is niks mis mee

Het gaat ook niet zozeer om make up maar meer om het onnatuurlijke. Net zoals ik van die meiden met van die bruin haar met blonde plukjes of andersom er niet uit vind zien. Puur omdat het gewoon heel zichtbaar nep is.
  zondag 6 maart 2011 @ 18:18:24 #89
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_93734528
Ze moest huilen? Daar werd die make-up ook vast niet mooier op :) . Of had ze waterproof mascara??

Maar goed... laat haar lekker make-uppen. Ook al vind je het niks. Waarschijnlijk voelt zij zich er een stuk zekerder door.
Als zoiets kleins al zo'n enorm punt is binnen jullie relatie, dan ben ik heel benieuwd naar de toekomst ervan!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_93734680
Waar is TS eigenlijk? Is die het al aan het uitmaken? Of is hij zelf al gedumpt?
pi_93734712
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:59 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:

[..]

Ik wil nog wel een stap verder gaan en zeggen dat ik van die (heel erg) opgemaakte types ook al gelijk met een bepaalde mate van simpelheid/inhoudsloosheid associeer. En ik weet dat dit vooroordeel ook echt totaal onterecht kan zijn maar in veel gevallen blijkt het toch te kloppen.

Waarom zou iemand zich sowieso heel erg opmaken vraag ik me af...wil diegene zich dan zo graag anders voordoen dan ze is?

Ik zie het een beetje hetzelfde als iemand die met allerlei dure dingen rond gaat lopen terwijl diegene eigenlijk helemaal niet zoveel geld heeft.

(ik zeg niet dat mijn mening gelijk staat aan de waarheid (intetendeel))
Ja, maar jij hebt het over HEEL erg opgemaakte types zoals inderdaadi n Oh Oh Cherso. Maar wie zegt dat zij dat heeft? Je hebt alleen de perceptie van TS en misschien heeft dat meisje gewoon netjes foundation op en zie je het helemaal niet zitten. Ik snap niet dat TS daar zoveel moeite mee heeft. Sowieso het kul argument "Ze hoeft immers alleen aantrekkelijk voor mij te zijn". :')
  zondag 6 maart 2011 @ 18:25:10 #92
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_93734747
Post eens een foto van je vriendin ts, kunnen we even oordelen of ze een geplamuurde barbiepop is, of gewoon heel bescheiden en naturel.

(niet echt serieus bedoeld natuurlijk, da's niet goed voor haar privacy. Maar om maar even aan te geven dat wij natuurlijk niet weten over welke situatie we het hebben? Zwaar opgemaakt of valt het redelijk mee??)
I believe i can fly!
  zondag 6 maart 2011 @ 18:25:15 #93
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_93734751
Lol, heb je geen grotere dingen waarbij je je zorgen moet maken dan een klein beetje foundation?
Echt sneu :')

Het is toch nog steeds het meisje waar je verliefd op bent geworden? Jij bent vast en zeker ook verre weg van perfect. Zit niet zo zielig te doen man..

Als zij zich er mooier/zekerder door voelt dan straalt ze dit ook uit. Waarschijnlijk kan je er gewoon niet tegen dat ze nu misschien meer aandacht krijgt van andere jongens. En dat ze zich mooi maakt (niet alleen voor jou )
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  zondag 6 maart 2011 @ 18:26:34 #94
230788 n8n
Pragmatisch
pi_93734784
quote:
16s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:22 schreef Evienne het volgende:

TimeJumper heeft een voorzet gegeven voor een heel mooie middenweg, doe daar wat mee als je relatie je iets waard is.
Kijken hoe jij reageert als je man opeens alleen maar barbieroze glimoverhemden en gouden oorbellen gaat dragen om zich mooier te voelen :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 6 maart 2011 @ 18:26:45 #95
139770 Miasan
Roemer has it
pi_93734789
Ik vind het helemaal niet zo raar van TS dat hij dit niet trekt. Je kunt het denk ik vergelijken met dat je partner veel zwaarder wordt, of een pittig kort kapsel neemt: het zijn dingen waardoor je je partner minder aantrekkelijk kunt gaat vinden. Daar kun je wat van zeggen (ga afvallen, haal die make-up van je gezicht af) maar als de partner weigert er iets aan te doen, zal de ander hem of haar minder aantrekkelijk vinden en uiteindelijk gaat de relatie daar toch onder lijden...
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_93734815
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef RianaLuna het volgende:
En dat ze zich mooi maakt (niet alleen voor jou )
Ook voor de Fok!rukkers hier. We mogen haar wel dankbaar zijn eigenlijk _O_
  zondag 6 maart 2011 @ 18:27:46 #97
230788 n8n
Pragmatisch
pi_93734827
IPV zeiken over de nadelen de voorgaande voordelen ophemelen
pi_93734843
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:26 schreef Miasan het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo raar van TS dat hij dit niet trekt. Je kunt het denk ik vergelijken met dat je partner veel zwaarder wordt, of een pittig kort kapsel neemt: het zijn dingen waardoor je je partner minder aantrekkelijk kunt gaat vinden. Daar kun je wat van zeggen (ga afvallen, haal die make-up van je gezicht af) maar als de partner weigert er iets aan te doen, zal de ander hem of haar minder aantrekkelijk vinden en uiteindelijk gaat de relatie daar toch onder lijden...
Je kunt er iets van zeggen ja, maar niet eisen zoals TS stelt. En als ie er zo erg onder lijdt, moet ie d'r maar dumpen want dan is ze beter af zonder hem dan met hem. :') Als iemand al zo'n groot probleem maakt over make-up, zoek het lekker uit ofzo.
pi_93735568
Kan ze niet in jouw bijzijn geen foundation dragen en bij anderen wel?

Als je echt zoveel om haar geeft is een afknapper als deze toch niet genoeg om het voor uit te maken..
  zondag 6 maart 2011 @ 18:52:26 #100
230788 n8n
Pragmatisch
pi_93735600
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:

Als je echt zoveel om haar geeft is een afknapper als deze toch niet genoeg om het voor uit te maken..
Als mij partner voor iets kiest dat ik niet uit kan staan kies ik er voor om er mee te stoppen. Prima wat je doet, maar dan niet met mij
  zondag 6 maart 2011 @ 19:39:52 #101
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_93737251
Veel make up = onzekerheid.

Onzekerheid = vragen om aandacht.

Vragen om aandacht = aandacht krijgen van andere mannen.

Aandacht krijgen van andere mannen bij onzekerheid = probleem.

Ergo,

Veel make up = probleem.

:X
There is a long line down from heaven.
pi_93737427
Het enige wat je hoeft te doen is een spiegel voor haar neus houden of een foto laten zien waar haar gezicht er heel onvoordelig uit komt door de foundation, dan snapt ze het wel.
Nu zit het gewoon tussen d'r oren dat ze echt zóveel foundation nodig heeft.
Wat is veel trouwens? Ik bedoel, ik weet niet hoeveel ze op heeft, is het echt veel, of is het een miniscuul laagje en vind jij het veel?
Barbie a la oh oh cherso, dat is veel. Maar als je gaat zitten snauwen om een laagje foundation vind ik een beetje overdreven.

[ Bericht 14% gewijzigd door Poumelie op 06-03-2011 19:49:59 ]
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93737623
quote:

[..]

Dat slaat echt nergens op, dus het maakt er niet uit als je eruit ziet als een tokkie als je vriendin dat wilt.

Je klinkt nu echt als iemand die ik ooit date, die zei zo van: maar we hoeven nu toch niet meer uit, ik heb jou nu, dus ik hoef niet meer uit, nu kan ik gewoon thuis blijven, nee, ik hoef niet meer uit hoor.
Klacht 1: persoon in kwestie ging blijkbaar alleen maar uit om meiden te scoren
Klacht 2: persoon in kwestie bleek dus uiteindelijk oersaai want zodra die z'n prooi had werd ie weer een huismus
Klacht 3: persoon in kwestie had blijkbaar geen behoefte aan een sociaal leven
Oplosing: persoon in kwestie gedumpt
Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du c½ur.
pi_93737657
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:52 schreef n8n het volgende:

[..]

Als mij partner voor iets kiest dat ik niet uit kan staan kies ik er voor om er mee te stoppen. Prima wat je doet, maar dan niet met mij
Hangt een beetje af van wat datgene dan is. Bij zoiets als make-up vind ik de reactie overdreven...
  zondag 6 maart 2011 @ 19:51:16 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93737717
En ik vraag me nog steeds af hoeveel foundation de meid in kwestie dan draagt :D
pi_93737718
quote:
Oh dat is dus de redenatie....ze mag verder geen leven hebben naast jou?
pi_93737740
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
En ik vraag me nog steeds af hoeveel foundation de meid in kwestie dan draagt :D
Idd, met een beetje foundation is niks mis. Dikke plamuurlaag is wel lelijk...
  zondag 6 maart 2011 @ 19:53:38 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93737821
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Idd, met een beetje foundation is niks mis. Dikke plamuurlaag is wel lelijk...
Dat is de reden dat ik graag een foto zie... Ben wel benieuwd of TS nu de zeiksnor is dat ik denk dat ie is :+
  zondag 6 maart 2011 @ 19:54:15 #109
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_93737855
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou ja, de vraag is wel of ze zich leuk maakt voor haarzelf of voor anderen.

Dan kan het wel een issue zijn.
  zondag 6 maart 2011 @ 20:01:38 #110
230788 n8n
Pragmatisch
pi_93738209
quote:
Op zondag 6 maart 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hangt een beetje af van wat datgene dan is. Bij zoiets als make-up vind ik de reactie overdreven...
make up kan meer kapot maken dan je lief is :')
  zondag 6 maart 2011 @ 20:09:57 #111
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_93738627
I believe i can fly!
pi_93738640
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:54 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Nou ja, de vraag is wel of ze zich leuk maakt voor haarzelf of voor anderen.

Dan kan het wel een issue zijn.
Oh, het gaat dus helemaal niet om de foundation, je vriendin mag er gewoon niet mooi uitzien omdat je dan bang bent dat ze aandacht krijgt.

Val in de diepste put die je kunt vinden, alsjeblieft. Wat ongelooflijk egoïstisch van je.
  zondag 6 maart 2011 @ 20:20:12 #113
108913 Godshand
guide4you
pi_93739170
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vrouwen en een leven, tsss... :{w
  zondag 6 maart 2011 @ 20:44:49 #114
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_93740794
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef Poumelie het volgende:
Oh, het gaat dus helemaal niet om de foundation, je vriendin mag er gewoon niet mooi uitzien omdat je dan bang bent dat ze aandacht krijgt.

Val in de diepste put die je kunt vinden, alsjeblieft. Wat ongelooflijk egoïstisch van je.
Mijn vriendin mag er zo mooi uitzien als ze wil, als ze het maar met de juiste bedoelingen doet.

Daarnaast ken je mij niet hoor.. mijn vriendin of ex ('t is een beetje onduidelijk atm) gebruikt juist best veel make up en daar heb ik nooit echt een enorm probleem van gemaakt (na ja, behalve dan dat het irritant is dat haar poeder op mijn kleren eindigt of dat ik ineens glitters op mijn mond of gezicht had maar goed).

Ik heb alleen wel meegemaakt dat ze iets extra's deed voor iemand anders en daar ging het ergens mis (ze heeft mij bedonderd). Dan word ik een beetje skeptisch als zich zoiets ineens voordoet.

Wat TS doet, is heel rigoreus en dat zou ik op die manier niet doen. Maar ik zou mij wel zorgen gaan maken, omdat er meestal iets ten grondslag aan ligt (de verandering van geen naar ineens wel make up heb ik het dan over).
  zondag 6 maart 2011 @ 21:23:00 #115
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_93743364
Jezus man, foundation. Hoeveel? Plamuur of gewoon een beetje?
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_93743521
-weg-

Geen pics zonder toestemming van leidend voorwerp.

[ Bericht 89% gewijzigd door Daniel1976 op 06-03-2011 21:31:33 ]
pi_93743677
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:28 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Je kunt er iets van zeggen ja, maar niet eisen zoals TS stelt. En als ie er zo erg onder lijdt, moet ie d'r maar dumpen want dan is ze beter af zonder hem dan met hem. :') Als iemand al zo'n groot probleem maakt over make-up, zoek het lekker uit ofzo.
Dit is dus wat ik al dacht bij t openen van dit topic. Jullie kunnen niet inbeelden hoe erg ik deze verandering vind, "zo'n groot probleem maakt over make up".
  zondag 6 maart 2011 @ 21:29:37 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93743836
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:27 schreef beenieman het volgende:

[..]

Dit is dus wat ik al dacht bij t openen van dit topic. Jullie kunnen niet inbeelden hoe erg ik deze verandering vind, "zo'n groot probleem maakt over make up".
TS zeurt.Als je er niet mee om kan gaan, stop je beter met je relatie.
pi_93744038
Is zij 24? ze ziet eruit als 17....
Ziet er inderdaad uit als een ordinaire trut.
pi_93744313
ja zij is 24, door die foundation inderdaad - 6 jaar
  zondag 6 maart 2011 @ 21:36:47 #121
324703 Chilled
Bazinga!
pi_93744457
Ik snap dat het je frustreert dat ze er ineens anders uit ziet, maar ik vind het behoorlijk ernstig dat je foto's van haar op Fok gaat zetten.. Dat je over haar klaagt op een openbaar forum zonder dat ze het weet vind ik al vrij respectloos, maar dat je dan ook nog eens voorbeelden van haar gaat geven... Wat voor een relatie hebben jullie? :{
Que Sera ~
pi_93744675
een eerlijke open relatie vandaar dat ik ook gewoon tegen haar zeg van die foundation, ipv dat ik me mateloos blijf ergeren en uiteindelijk de relatie sowieso kapot loopt.
  zondag 6 maart 2011 @ 21:40:56 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93744812
Skin deep
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 6 maart 2011 @ 21:44:53 #124
324703 Chilled
Bazinga!
pi_93745130
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:39 schreef beenieman het volgende:
een eerlijke open relatie vandaar dat ik ook gewoon tegen haar zeg van die foundation, ipv dat ik me mateloos blijf ergeren en uiteindelijk de relatie sowieso kapot loopt.
Jullie hebben een eerlijke en open relatie? Zij heeft dit topic dus al gezien? Kom op zeg, als je eerlijk en open bent, dan heb je geen fok topic nodig om foto's van haar te plaatsen etc..

Nogmaals, ik begrijp dat het je frustreert.. Je bent niet verliefd op haar geworden met al die foundation.. Ik vind het zelf ook heel nep en vies allemaal.. Maar zoek het met haar uit en geef duidelijk aan dat je dit gewoon echt niet waardeert. En als dit echt zo'n dealbreaker voor je is waar zij niks aan wil veranderen, dan weet je toch genoeg?
Que Sera ~
  zondag 6 maart 2011 @ 21:48:28 #125
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93745431
Sowieso, een post die ik hier nog miste. Foundation! :') TS heeft al het recht om de relatie op het spel te zetten imho.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_93745930
check net m'n mobiel 6 gemiste oproepen van mn vriendin :o
  zondag 6 maart 2011 @ 21:56:51 #127
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_93746078
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef beenieman het volgende:
check net m'n mobiel 6 gemiste oproepen van mn vriendin :o
Ze heeft het topic gevonden? :P

"Jij gore klootzak!! EFW@#$%#$%#$@#$@#$@#$"
pi_93747656
net teruggebeld en 't spijt der en wil me morgen zien.
  zondag 6 maart 2011 @ 22:28:39 #129
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_93748335
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:19 schreef beenieman het volgende:
Okee.. nou probeer er eens normaal met haar over te praten dan.

Het is ook niet goed als ze in de toekomst de hele tijd bang voor jouw mening is, dus je zult het wel bespreekbaar moeten maken.
pi_93748738
je moet morgen zelf heel extreem veel foundation op doen en zeggen dat het jou ook spijt
  zondag 6 maart 2011 @ 22:41:10 #131
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93749067
quote:
Baas! Nu zorgen dat ze minder foundation gebruikt! ^O^
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 6 maart 2011 @ 23:44:01 #132
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_93752307
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
je moet morgen zelf heel extreem veel foundation op doen en zeggen dat het jou ook spijt
  zondag 6 maart 2011 @ 23:49:11 #133
273002 LoveIsADream
Ní bheidh ais síos
pi_93752515
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Dit, plus even gaan shoppen en wat vrouwen kleding kopen en die erbij aantrekken ^O^

Morgen gewoon rustig aan praten, en alles uitpraten :) . Maak je punt en leg uit waarom je het too much vindt, luister ook naar haar argument of course, maar beargumenteer je standpunt wel duidelijk.
Succes morgen! :)
Tá sé ach an hearted mór ar féidir leo a bheith
cairde fíor.
An meán agus meata,
Ní féidir a fhios agat cad ciallaíonn cairdeas fíor.
pi_93759199
Verf je haar gifgroen, kijk wat zij vindt.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93759876
Bij een goede parfumerie kun je vaak ook een make-up workshop volgen. Kijk eerst even hoe het personeel zich heeft opgemaakt, dat geeft je ook een beeld of ze inderdaad voor "naturel" look gaan of dichtgeplamuurd. En geef dat als cadeautje (Met eventueel haar nieuwe make-up) om op jouw beurt te laten zien dat je het goed meent.

Het is inderdaad ongelooflijk en vaak zonde hoe sommige vrouwen zich verstoppen onder make-up ipv de sterkte punten benadrukken en zwakke punten camoufleren.

En dan is er ook nog een verschil tussen dagelijkse make-up en uitgaans make-up
  maandag 7 maart 2011 @ 10:05:15 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93759930
quote:
Wat spijt haar?
pi_93760921
Benadruk eens hoe mooi ze is zonder de make-up ipv hoe lelijk ze is met. Ik denk dat je dan een grote stap maakt!
pi_93762707
Ik zie TS voor mij, op de music van goodbye horses, zichzelf helemaal opmaken en fluisteren in de spiegel dat die zichzelf zou doen.

OT: teveel make up is lelijk, neem haar mee naar een winkel voor advies als ze echt make up op wil. Maar zo gaan dreinen en dreigen als een klein kind is een veel grotere afknapper dan die overvloedige make up. Ben je zelf een wijf TS dat je zo'n drama om niks maakt? :')
  maandag 7 maart 2011 @ 11:43:48 #139
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_93762981
quote:

Sorry schatje dat ik make-up heb gebruikt die ik zelf mooi vond. Ik zal het nooit nooit nooit meer doen! En dat blauwe jurkje dat je zo lelijk vindt gaat ook meteen de deur uit! Vanaf nu ben ik je trouwe slavinnetje!
pi_93763019
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat spijt haar?
Als ze nou sorry gaat zeggen omdat ze veel make-up droeg.... dan vrees ik voor haar toekomst.
  maandag 7 maart 2011 @ 11:45:36 #141
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_93763053
Je relatie op het spel zetten omdat je vriendin foundation gebruikt, het moet echt niet gekker worden. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_93763357
Ik gebruik ook foundation. Mijn vriend zou eens moeten zeiken zeg. Agressie is niet oke maar ik zou hem echt een klap geven en weggaan. Ben zijn slaafje niet. Je vriendin is dom als ze bij je blijft.
pi_93763471
Hoe erg was die foundation dan? TS pm anders even de fotos.
pi_93764184
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:54 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ik gebruik ook foundation. Mijn vriend zou eens moeten zeiken zeg. Agressie is niet oke maar ik zou hem echt een klap geven en weggaan. Ben zijn slaafje niet. Je vriendin is dom als ze bij je blijft.
Een vriendin met zichtbare foundation is sowiso dom.
pi_93764196
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Je relatie op het spel zetten omdat je vriendin foundation gebruikt, het moet echt niet gekker worden. :')
+1 :')
pi_93764242
quote:
Dat dus.
pi_93764315
quote:
Kan het, als er om zoiets gezeurd wordt, niet echt een serieuze relatie noemen.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:43:47 #148
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_93765070
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef Poumelie het volgende:

[..]

Kan het, als er om zoiets gezeurd wordt, niet echt een serieuze relatie noemen.
Nee dat is ook weer zo natuurlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_93765163
quote:
omdat ik graag meisjes meer natuurlijker zie en niet als een barbie popje..
Dus jij vind de harige benen van je vriendin sexy?
JA!
  maandag 7 maart 2011 @ 12:48:22 #150
12221 Tijn