Je hebt niet alles voor haar over, punt. Ik geloof niet dat dat het enige is dat je eist.quote:Op zondag 6 maart 2011 03:29 schreef beenieman het volgende:
Ik heb echt alles voor haar over en over gehad, dit is gewoon 't enige wat ik eis. Dit is ook echt de eerste keer dat we serieuze ruzie hebben. Ik vind t gewoon maatschappelijk onverantwoord om naast een barbie pop te lopen.
dus gaat t nu meer om t feit dat ze niet doet wat je eist of dat ze foundation draagt?quote:Op zondag 6 maart 2011 04:14 schreef beenieman het volgende:
ja gaat ook om t principe, omdat ik helemaal niet veel eisend ben maar dat is gewoon echt een grote afknapper.
maar waar ligt de kern van jouw irritatie? vanwaar deze diepe haat richting foundation?quote:Op zondag 6 maart 2011 04:18 schreef beenieman het volgende:
beide. Ik heb t ook eerst zeker gewoon met een normale manier met der over gehad dat ik t eigenlijk niet zo leuk vond, zonder resultaat. Ook probeer ik te discussiëren zonder dat t op ruzie uitloopt maar ze voelt zich snel op der teentjes getrapt.
Ik mag jou welquote:Op zondag 6 maart 2011 04:27 schreef beenieman het volgende:
Ik vind foundation fake, erger ik m'n hele leven al aan bij meiden, waarom zou je je natuurlijke ik willen verstoppen. Onzeker is ze zeker niet, wel heeft ze gezegd dat ze zichzelf aantrekkelijker vond met foundation. Toen heb ik voorgesteld om in ieder geval een stuk minder foundation op te smeren, een tussenweg dus, maar dit vond ze niks.
ik snap wat je zegt, toch zou ik je aanraden om te kijken wat het precies is dat je zo irriteert aan foundation, wat er onder de irritatie zit.quote:Op zondag 6 maart 2011 04:27 schreef beenieman het volgende:
Ik vind foundation fake, erger ik m'n hele leven al aan bij meiden, waarom zou je je natuurlijke ik willen verstoppen. Onzeker is ze zeker niet, wel heeft ze gezegd dat ze zichzelf aantrekkelijker vond met foundation. Toen heb ik voorgesteld om in ieder geval een stuk minder foundation op te smeren, een tussenweg dus, maar dit vond ze niks.
nee daarom heb haar al gevraagd of ze er niet een stuk minder op kan smeren maar dat resulteerde weer in een ruzie.quote:Op zondag 6 maart 2011 06:05 schreef deadly_kiss het volgende:
Dan erger jij je aan de manier waarop ze het gebruikt, zou je je ook nog ergeren als je weet dat ze het draagt maar je ziet het niet meer?
Ik heb geen haar, maar stel ik zou gel gebruiken en zij zou zich er ook zo aan ergeren zou ik geen gel meer gebruiken. Immers zij is toch de enige die mij aantrekkelijk hoeft te vinden.quote:Op zondag 6 maart 2011 06:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Zij ziet er zelf geen erg in. Mischien is dat hetzelfde als dat zij jou zou verbieden gel te gebruiken?
En hiermee impliceer je dat jij de enige bent die haar aantrekkelijk hoeft te vinden.quote:Op zondag 6 maart 2011 06:19 schreef beenieman het volgende:
[..]
Ik heb geen haar, maar stel ik zou gel gebruiken en zij zou zich er ook zo aan ergeren zou ik geen gel meer gebruiken. Immers zij is toch de enige die mij aantrekkelijk hoeft te vinden.
Wat moet ik me voorstellen bij "met haar omgaan als minder aantrekkelijk"?quote:Op zondag 6 maart 2011 08:52 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik kan heel goed begrijpen dat TS zich enorm aan zoiets kan storen. Het blijft altijd erg grappig hoe mensen graag willen doen alsof uiterlijk onbelangrijk is, en dat dus elk twistpunt dat als basis het uiterlijk heeft als overbodig wordt afgedaan.
Bullshit.
We geven om uiterlijk, en we kunnen er serieus op afknappen. Dit gaat bij de meesten gepaard met een hoop schaamte, want het is natuurlijk ondenkbaar dat we iets geven om oppervlakkigheden. De reactie is dan vaak ontkennen bij zichzelf.
Voor de duidelijkheid: Ik geef om uiterlijk, en ben zeker niet zonder enige oppervlakkigheid.
Zou ik in dezelfde situatie zijn als de TS dan zou ik mijn vriendin heel rustig uitleggen dat ik er niet van gecharmeerd ben. Sterker nog, ik vind het onaantrekkelijk. Ik zou haar nooit iets verbieden, maar ik mag mijn mening hebben. Ik zou het dus zeer waarderen wanneer ze in mijn aanwezigheid het zoveel mogelijk zou willen laten.
Dat is alles wat je kan doen. Blijft ze volharden dan mag je gewoon de aangegeven logica volgen, dus met haar omgaan als minder aantrekkelijk. Boos en dwingend worden zal je in ieder geval niet helpen. Overigens helpt het wel als jij ook ontvankelijk bent voor deze argumentatie van haar kant, zou jij helemaal in de ban zijn van iets oppervlakkigs bij jezelf.
Ze is gewoon onzeker mang! En ze kan niet opmaken want foundation hoor je gewoon niet te zien. Imo ligt de oplossing niet bij het roepen dat je het stom vindt, maar uitvogelen waarom ze ineens zo onzeker is over haar huid/uiterlijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 04:27 schreef beenieman het volgende:
Oh, dat is ook volwassen jaquote:Op zondag 6 maart 2011 09:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Alles wat onder invloed van aantrekkingskracht staat minderen. Wat dat in de praktijk betekent kan sterk verschillen. Bij mij persoonlijk zou dat resulteren in enigzins verminderde affectie(algemeen lief/teder zijn). Dus plots knuffelen en een kusje zou minder vaak voorkomen, ik heb het niet zo op een mond vol foundation. Sterk verminderde lust, want ze wekt het letterlijk minder bij me op. Ik zou haar ook minder vaak laten weten wanneer ik ergens moet zijn waar het belangrijk is dat je er representatief uitziet. Dat soort dingen.
Een soort pikstraf, maar dan voor vrouwen, kutstraf dusquote:Op zondag 6 maart 2011 09:05 schreef EviL_AleX het volgende:
Alles wat onder invloed van aantrekkingskracht staat minderen. Wat dat in de praktijk betekent kan sterk verschillen. Bij mij persoonlijk zou dat resulteren in enigzins verminderde affectie(algemeen lief/teder zijn). Dus plots knuffelen en een kusje zou minder vaak voorkomen, ik heb het niet zo op een mond vol foundation. Sterk verminderde lust, want ze wekt het letterlijk minder bij me op. Ik zou haar ook minder vaak laten weten wanneer ik ergens moet zijn waar het belangrijk is dat je er representatief uitziet. Dat soort dingen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 03:07 schreef beenieman het volgende:
Hebben jullie enig idee wat ik moet doen?
Alvast bedankt!
Dit klinkt al heel anders. Ik kan me er ook iets bij voorstellen, ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:13 schreef EviL_AleX het volgende:
Actie -> Reactie.
Het is niet manipulatief, niet meer dan gewoon natuurlijk gedrag, in ieder geval. Ik ga me niet ZO gedragen omdat ik heel bewust denk:"Lekker puh, als jij dit doet dan doe ik dat!". Dan komt het niet over zoals ik het bedoel.
Ik weiger echter te doen alsof het me niks uitmaakt. Het gedrag dat ik beschreef is wat mijn gedrag zou gaan inhouden.
Ik denk niet dat het zo extreem is. Ik ben het eens met de mening van TS ten opzichte van foundation, echter sta ik niet achter zijn manier ermee om te gaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:22 schreef Evienne het volgende:
Als ik ts' vriendin was, zou ik zéker stoppen met foundation smeren. Én met scheren en epileren, mooie dure kleren kopen, en daarna gelijk door naar de kapper voor een lekker makkelijk kort kapsel.
Ts wil blijkbaar niet dat zijn vriendin zich goed in haar vel voelt. Fijne relatie heb je dan.
Ik trek het even in het absurde, omdat het net zo absurd is om een relatie op te geven vanwege zoiets futiels. Zie daarom mijn edit, zoals al zovaak is gezegd in dit topic, goed aangebrachte foundation in de juiste kleur is haast niet te zien.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:31 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo extreem is. Ik ben het eens met de mening van TS ten opzichte van foundation, echter sta ik niet achter zijn manier ermee om te gaan.
Het lijkt erop alsof jij argumenteert dat je je vriendin ALTIJD dient te steunen in zaken die haar beter doen voelen. Anders ben je een slechte vriend. Maar hoe zit dat andersom dan? Dien je dan als vriendin ook niet je vriend ALTIJD te steunen in zaken die hem beter doen voelen? Anders ben je een slechte vriendin...
In dit geval doet de vriendin iets wat haar beter doet voelen, en de TS minder goed doet voelen. Het bovenste is dus onmogelijk, want beide personen breken die onvoorwaardelijke steun door voor zichzelf te kiezen.
Dit dus.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:42 schreef TimeJumper het volgende:
Ik kan me wel iets bij TS voorstellen, als je de verkeerde kleur foundation gebruikt en/of veel te veel, dan lijkt het net of je met een masker rondloopt.
Als je veel kleur wilt kan je beter naar de zonnebank, dan zo'n dikke kleurlaag erop smeren. of een dunne te kleurige laag![]()
Een goede foundation die zie je niet en verbergt wel alle oneffenheden.
TS kan toch tegen zijn vriendin rustig zeggen, ik vind foundation persoonlijk niet mooi maar als je het wilt gebruiken doe het dan wel goed![]()
En neem haar mee naar de MAC store, kost wat maar dan heb je ook wat.
Als je een dun onopvallend laagje kan doen wat alles verbergt is dat natuurlijk ook nog beter voor je huid ook![]()
Nou gooooo TS
Dat je iets niet mooi of zelfs lelijk vind, dat kan natuurlijk altijd. Maar om het dragen van foundation zo'n heet hangijzer te maken, dat is gewoon overdreven.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit dus.
Het is toch ook niet aantrekkelijk als iemand zich vol smeert met zoiets en je dan overduidelijk zo'n laag ziet zitten? Ik zou dat ook een afknapper vinden. Als ze graag wil dat je oneffenheden niet meer ziet, dan zou ik haar eerder meeslepen voor advies. En positief reageren als ze geen foundation op heeft, i.p.v. heel negatief als ze het wel draagt.
Nou je zal er elke dag tegenaan kijken, zou mij gaan irriterenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je iets niet mooi of zelfs lelijk vind, dat kan natuurlijk altijd. Maar om het dragen van foundation zo'n heet hangijzer te maken, dat is gewoon overdreven.
maar waarom draagt ze het dan? Als zij vind dat ze hier mooier van is wie ben jij dan om dat tegen te gaan omwille van jou mening?quote:Op zondag 6 maart 2011 04:14 schreef beenieman het volgende:
ja gaat ook om t principe, omdat ik helemaal niet veel eisend ben maar dat is gewoon echt een grote afknapper.
Je hebt niets te eisen...quote:Op zondag 6 maart 2011 03:29 schreef beenieman het volgende:
Ik heb echt alles voor haar over en over gehad, dit is gewoon 't enige wat ik eis. Dit is ook echt de eerste keer dat we serieuze ruzie hebben. Ik vind t gewoon maatschappelijk onverantwoord om naast een barbie pop te lopen.
Wat meer foundation betekent niet meteen dat z'n vriendin er goedkoop uit zietquote:Op zondag 6 maart 2011 12:06 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik snap TS echt heel goed...volgens mij kunnen de meeste mensen zich gewoon niet verplaatsten in het probleem (omdat zei het zelf geen probleem zouden vinden en het dan af schrijven als iets kleins)
Ik zou serieus liever hebben dat m'n vriendin ineens in gothic kleding ging lopen dan dat ze er als zo'n domme opgedirkte goedkope poeder troela bij gaat lopen.
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je iets niet mooi of zelfs lelijk vind, dat kan natuurlijk altijd. Maar om het dragen van foundation zo'n heet hangijzer te maken, dat is gewoon overdreven.
Totdat ze voor het eerst iets deed dat jou niet aanstond, bedoel je?quote:Op zondag 6 maart 2011 03:57 schreef beenieman het volgende:
Ik eis niks behalve dat, relatie ging ook gewoon prima nog nooit ruzie gehad etc.
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:06 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik snap TS echt heel goed...volgens mij kunnen de meeste mensen zich gewoon niet verplaatsten in het probleem (omdat zei het zelf geen probleem zouden vinden en het dan af schrijven als iets kleins)
Ik zou serieus liever hebben dat m'n vriendin ineens in gothic kleding ging lopen dan dat ze er als zo'n domme opgedirkte goedkope poeder troela bij gaat lopen.
Ben je wel 21. Je blaat als een 12 jarige.quote:Op zondag 6 maart 2011 03:29 schreef beenieman het volgende:
Gast, wat de fuckquote:Op zondag 6 maart 2011 06:19 schreef beenieman het volgende:
[..]
Ik heb geen haar, maar stel ik zou gel gebruiken en zij zou zich er ook zo aan ergeren zou ik geen gel meer gebruiken. Immers zij is toch de enige die mij aantrekkelijk hoeft te vinden.
Ik wil nog wel een stap verder gaan en zeggen dat ik van die (heel erg) opgemaakte types ook al gelijk met een bepaalde mate van simpelheid/inhoudsloosheid associeer. En ik weet dat dit vooroordeel ook echt totaal onterecht kan zijn maar in veel gevallen blijkt het toch te kloppen.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kerels hier die geen verstand hebben van make-up. Dus als je foundation gebruikt, loop je er meteen bij als een goedkope poeder troela, uhu?Niet zoveel naar Oh Oh Cherso kijken.
Ja, maar jij hebt het over HEEL erg opgemaakte types zoals inderdaadi n Oh Oh Cherso. Maar wie zegt dat zij dat heeft? Je hebt alleen de perceptie van TS en misschien heeft dat meisje gewoon netjes foundation op en zie je het helemaal niet zitten. Ik snap niet dat TS daar zoveel moeite mee heeft. Sowieso het kul argument "Ze hoeft immers alleen aantrekkelijk voor mij te zijn".quote:Op zondag 6 maart 2011 16:59 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een stap verder gaan en zeggen dat ik van die (heel erg) opgemaakte types ook al gelijk met een bepaalde mate van simpelheid/inhoudsloosheid associeer. En ik weet dat dit vooroordeel ook echt totaal onterecht kan zijn maar in veel gevallen blijkt het toch te kloppen.
Waarom zou iemand zich sowieso heel erg opmaken vraag ik me af...wil diegene zich dan zo graag anders voordoen dan ze is?
Ik zie het een beetje hetzelfde als iemand die met allerlei dure dingen rond gaat lopen terwijl diegene eigenlijk helemaal niet zoveel geld heeft.
(ik zeg niet dat mijn mening gelijk staat aan de waarheid (intetendeel))
Kijken hoe jij reageert als je man opeens alleen maar barbieroze glimoverhemden en gouden oorbellen gaat dragen om zich mooier te voelenquote:Op zondag 6 maart 2011 09:22 schreef Evienne het volgende:
Als ik ts' vriendin was, zou ik zéker stoppen met foundation smeren. Én met scheren en epileren, mooie dure kleren kopen, en daarna gelijk door naar de kapper voor een lekker makkelijk kort kapsel.
Ts wil blijkbaar niet dat zijn vriendin zich goed in haar vel voelt. Fijne relatie heb je dan.
TimeJumper heeft een voorzet gegeven voor een heel mooie middenweg, doe daar wat mee als je relatie je iets waard is.
Ook voor de Fok!rukkers hier. We mogen haar wel dankbaar zijn eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef RianaLuna het volgende:
En dat ze zich mooi maakt (niet alleen voor jou )
Je kunt er iets van zeggen ja, maar niet eisen zoals TS stelt. En als ie er zo erg onder lijdt, moet ie d'r maar dumpen want dan is ze beter af zonder hem dan met hem.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:26 schreef Miasan het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo raar van TS dat hij dit niet trekt. Je kunt het denk ik vergelijken met dat je partner veel zwaarder wordt, of een pittig kort kapsel neemt: het zijn dingen waardoor je je partner minder aantrekkelijk kunt gaat vinden. Daar kun je wat van zeggen (ga afvallen, haal die make-up van je gezicht af) maar als de partner weigert er iets aan te doen, zal de ander hem of haar minder aantrekkelijk vinden en uiteindelijk gaat de relatie daar toch onder lijden...
Als mij partner voor iets kiest dat ik niet uit kan staan kies ik er voor om er mee te stoppen. Prima wat je doet, maar dan niet met mijquote:Op zondag 6 maart 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je echt zoveel om haar geeft is een afknapper als deze toch niet genoeg om het voor uit te maken..
Dat slaat echt nergens op, dus het maakt er niet uit als je eruit ziet als een tokkie als je vriendin dat wilt.quote:Op zondag 6 maart 2011 06:19 schreef beenieman het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van wat datgene dan is. Bij zoiets als make-up vind ik de reactie overdreven...quote:Op zondag 6 maart 2011 18:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Als mij partner voor iets kiest dat ik niet uit kan staan kies ik er voor om er mee te stoppen. Prima wat je doet, maar dan niet met mij
Oh dat is dus de redenatie....ze mag verder geen leven hebben naast jou?quote:Ik heb geen haar, maar stel ik zou gel gebruiken en zij zou zich er ook zo aan ergeren zou ik geen gel meer gebruiken. Immers zij is toch de enige die mij aantrekkelijk hoeft te vinden.
Idd, met een beetje foundation is niks mis. Dikke plamuurlaag is wel lelijk...quote:Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
En ik vraag me nog steeds af hoeveel foundation de meid in kwestie dan draagt
Dat is de reden dat ik graag een foto zie... Ben wel benieuwd of TS nu de zeiksnor is dat ik denk dat ie isquote:Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd, met een beetje foundation is niks mis. Dikke plamuurlaag is wel lelijk...
Nou ja, de vraag is wel of ze zich leuk maakt voor haarzelf of voor anderen.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat is dus de redenatie....ze mag verder geen leven hebben naast jou?
make up kan meer kapot maken dan je lief isquote:Op zondag 6 maart 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van wat datgene dan is. Bij zoiets als make-up vind ik de reactie overdreven...
Oh, het gaat dus helemaal niet om de foundation, je vriendin mag er gewoon niet mooi uitzien omdat je dan bang bent dat ze aandacht krijgt.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nou ja, de vraag is wel of ze zich leuk maakt voor haarzelf of voor anderen.
Dan kan het wel een issue zijn.
Vrouwen en een leven, tsss...quote:Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat is dus de redenatie....ze mag verder geen leven hebben naast jou?
Mijn vriendin mag er zo mooi uitzien als ze wil, als ze het maar met de juiste bedoelingen doet.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef Poumelie het volgende:
Oh, het gaat dus helemaal niet om de foundation, je vriendin mag er gewoon niet mooi uitzien omdat je dan bang bent dat ze aandacht krijgt.
Val in de diepste put die je kunt vinden, alsjeblieft. Wat ongelooflijk egoïstisch van je.
Dit is dus wat ik al dacht bij t openen van dit topic. Jullie kunnen niet inbeelden hoe erg ik deze verandering vind, "zo'n groot probleem maakt over make up".quote:Op zondag 6 maart 2011 18:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kunt er iets van zeggen ja, maar niet eisen zoals TS stelt. En als ie er zo erg onder lijdt, moet ie d'r maar dumpen want dan is ze beter af zonder hem dan met hem.Als iemand al zo'n groot probleem maakt over make-up, zoek het lekker uit ofzo.
TS zeurt.Als je er niet mee om kan gaan, stop je beter met je relatie.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:27 schreef beenieman het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik al dacht bij t openen van dit topic. Jullie kunnen niet inbeelden hoe erg ik deze verandering vind, "zo'n groot probleem maakt over make up".
Jullie hebben een eerlijke en open relatie? Zij heeft dit topic dus al gezien? Kom op zeg, als je eerlijk en open bent, dan heb je geen fok topic nodig om foto's van haar te plaatsen etc..quote:Op zondag 6 maart 2011 21:39 schreef beenieman het volgende:
een eerlijke open relatie vandaar dat ik ook gewoon tegen haar zeg van die foundation, ipv dat ik me mateloos blijf ergeren en uiteindelijk de relatie sowieso kapot loopt.
Ze heeft het topic gevonden?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef beenieman het volgende:
check net m'n mobiel 6 gemiste oproepen van mn vriendin
Okee.. nou probeer er eens normaal met haar over te praten dan.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:19 schreef beenieman het volgende:
net teruggebeld en 't spijt der en wil me morgen zien.
Baas! Nu zorgen dat ze minder foundation gebruikt!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:19 schreef beenieman het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
je moet morgen zelf heel extreem veel foundation op doen en zeggen dat het jou ook spijt
Dit, plus even gaan shoppen en wat vrouwen kleding kopen en die erbij aantrekkenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
je moet morgen zelf heel extreem veel foundation op doen en zeggen dat het jou ook spijt
Wat spijt haar?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:19 schreef beenieman het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:19 schreef beenieman het volgende:
Als ze nou sorry gaat zeggen omdat ze veel make-up droeg.... dan vrees ik voor haar toekomst.quote:
Een vriendin met zichtbare foundation is sowiso dom.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:54 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ik gebruik ook foundation. Mijn vriend zou eens moeten zeiken zeg. Agressie is niet oke maar ik zou hem echt een klap geven en weggaan. Ben zijn slaafje niet. Je vriendin is dom als ze bij je blijft.
+1quote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Je relatie op het spel zetten omdat je vriendin foundation gebruikt, het moet echt niet gekker worden.
Dat dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Je relatie op het spel zetten omdat je vriendin foundation gebruikt, het moet echt niet gekker worden.
Kan het, als er om zoiets gezeurd wordt, niet echt een serieuze relatie noemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee dat is ook weer zo natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef Poumelie het volgende:
[..]
Kan het, als er om zoiets gezeurd wordt, niet echt een serieuze relatie noemen.
Dus jij vind de harige benen van je vriendin sexy?quote:omdat ik graag meisjes meer natuurlijker zie en niet als een barbie popje..
Iemand die sowieso niet goed kan schrijven, ookquote:Op maandag 7 maart 2011 12:18 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Een vriendin met zichtbare foundation is sowiso dom.
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:50 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
Iemand die sowieso niet goed kan schrijven, ook
Hypothese: Bij bewuste veranderingen dient de ketting van desbetreffend individu korter gemaakt worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:06 schreef n8n het volgende:
Stelling: Bewuste veranderingen van je partner zijn een gegronde reden om het uit te maken.
Wie heeft het over een ketting? Een kettingmetafoor vind ik geschikter bij een relatie waar je koste wat het kost bij elkaar blijftquote:Op maandag 7 maart 2011 17:07 schreef Musyn het volgende:
[..]
Hypothese: Bij bewuste veranderingen dient de ketting van desbetreffend individu korter gemaakt worden.
Feit dat hij wil beschikken over haar uiterlijk geeft al aan dat die graag de touwtjes in handen heeft =)quote:
Ze is nu een ander persoon dan waar hij voor viel, dan is de vraag door een kleine aanpassing alles weer koek en ei te maken niet meer dan normaal. Het is ook niet meer dan normaal er over te praten met een open mind, en er achter te komen waarom een ieder haar/zijn punt zo belangrijk vind. Als zij uiteindelijk de verandering wilt behouden en hij trekt dat niet is het tijd om er een einde aan te breienquote:Op maandag 7 maart 2011 17:08 schreef Musyn het volgende:
[..]
Feit dat hij wil beschikken over haar uiterlijk geeft al aan dat die graag de touwtjes in handen heeft =)
Wraakquote:Op maandag 7 maart 2011 17:09 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou me als wraak , als ik zo'n vriend had , me opmaken als Nina Hagen, met zwarte oogschaduw en zwarte make-up en dan zo het zo over zijn
In jouw geval ga je er dan sterk op vooruit.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:09 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou me als wraak , als ik zo'n vriend had , me opmaken als Nina Hagen, met zwarte oogschaduw en zwarte make-up en dan zo het zo over zijn
Ah typisch degene die kritiek heeft op mijn uiterlijk heeft zelf niet eens een fotoboekfoto, stoer hoor zo verschuilen achter internet.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef Flounder het volgende:
[..]
In jouw geval ga je er dan sterk op vooruit.
Je zit alsnog de hele dag tegen een rotkop aan te kijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:14 schreef Flounder het volgende:
Mijn hemel, dat je hiervoor je relatie op het spel zet. Zeg gewoon wat je ervan vindt, maar dwing haar nergens toe. Als het nou om een tattoo ging, ok. Dat is iets definitiefs, maar foundation haal je er elke dag vanaf. Of betaal jij die potjes?
ja erg is dat hè, mijn zus had een tijd terug dat ze iemand ter begroeting kuste en dat die wang (die volzat met foundation) gewoon tegen haar wang aan bleef plakkenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef BruinBeertje het volgende:
Bij sommige ''dames'' kun je de foundation met klodders van het gezicht afschrapen, of de poeder van het gezicht afblazen
zoveel make-up vind ik vies gewoon, en ik ben geeneens een man
ja maar dat doet zij ookquote:Op maandag 7 maart 2011 17:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Je zit alsnog de hele dag tegen een rotkop aan te kijken
Op haar 24e zou ze toch die fase al gepasseerd moeten zijn. Dumpen inderdaad als ze op die leeftijd nog overmatig op haar gezicht loopt te kliederen.quote:Op zondag 6 maart 2011 03:18 schreef beenieman het volgende:
Ik ben 21 en mijn vriendin 24. Ze is een mooie meid en dan verkloot der uitstraling met die troep.
hahaquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
ja erg is dat hè, mijn zus had een tijd terug dat ze iemand ter begroeting kuste en dat die wang (die volzat met foundation) gewoon tegen haar wang aan bleef plakken
Gaf een tijd terug op school een dame een slok van mijn blikje, die mocht ze houden zat onder de lipglossquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
ja erg is dat hè, mijn zus had een tijd terug dat ze iemand ter begroeting kuste en dat die wang (die volzat met foundation) gewoon tegen haar wang aan bleef plakken
Ik vind het ook altijd irritant als mijn lul onder de lipgloss zit.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef n8n het volgende:
[..]
Gaf een tijd terug op school een dame een slok van mijn blikje, die mocht ze houden zat onder de lipgloss![]()
lipgloss
Die shit komt daar niet in de buurtquote:Op maandag 7 maart 2011 22:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd irritant als mijn lul onder de lipgloss zit.
En jullie relatie was al zo gezelligquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef beenieman het volgende:
Ze heeft besloten geen foundation meer te dragen behalve voor speciale aangelegenheden en nadat we hebben gepraat was het weer net zo gezellig als eerst.
True lovequote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef beenieman het volgende:
Ze heeft besloten geen foundation meer te dragen behalve voor speciale aangelegenheden en nadat we hebben gepraat was het weer net zo gezellig als eerst.
dat is et leuke aan fok haha!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:20 schreef Cool.Time het volgende:
Fok blijft mij verbazen. Denk je net een bizar topic gelezen te hebben, tref je telkens een topic waar het nog gekker kan. Klasse.
poepenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:02 schreef Thornado het volgende:
Ok, ik neem aan dat dit goed voor je is afgelopen?
Wat mag ze straks niet van je?
Heeft daarom wel de foundation zitten te gebruiken...om de bruine kleur van haar gezicht wat lichter te maken, het moet tenslotte ergens heen.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Salvad0R het volgende:
De vriendin van TS zoekt zekerheid mbt haar uiterlijk in make-up, zekerheid die haar vriendje haar kennelijk nooit geeft. TAKE A HINT !
Pakistaanse vrouwen gebruiken geen make-up?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:27 schreef sassiepassie het volgende:
LOL wat een stakker. Als ik een vriend zou hebben die mij zou verbieden make-up te dragen zou ik hem lachend de deur wijzen. Misschien kan TS beter naar Pakistan emigreren?
Ik dacht meer aan dat onderdrukking daar de orde van de dag isquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pakistaanse vrouwen gebruiken geen make-up?
Het gaat gewoon om een teveel aan make-up, in zijn ogen volgens hem.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:27 schreef sassiepassie het volgende:
LOL wat een stakker. Als ik een vriend zou hebben die mij zou verbieden make-up te dragen zou ik hem lachend de deur wijzen. Misschien kan TS beter naar Pakistan emigreren?
Maar dreigen het uit te maken als zijn vriendin nog foundation gebruikt? Pleasequote:Op woensdag 9 maart 2011 09:43 schreef BertV het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om een teveel aan make-up, in zijn ogen volgens hem.
Alsof vrouwen geen opmerkingen maken over het uiterlijk van hun vriend.
Jaren geleden had ik een vriendin die teveel smeerde. Ik vertelde dat ze het niet nodig had en juist mooier werd als ze wat minder gebruikte. Het is de toon die de muziek maakt.
Hij "limiteert" helemaal niemand. Hij geeft alleen aan dat dit een dusdanige afknapper is dat de relatie geen toekomst meer heeft. Het is BS dat je alles maar moet accepteren. Als je vriendin opeens bedenkt dat ze zich elke maandag door een grote neger wil laten palen moet je dat ook accepteren omdat je haar niet mag "limiteren" (oftewel; beperken in gewoon Nederlands)?quote:Op zondag 6 maart 2011 05:23 schreef Inverted_World het volgende:
Hahaha. Mooie topics zijn dit. Faler. Laat haar lekker, anders ga je even iemand proberen te limiteren in doen en laten.
waarom nemen mensen dit topic nu toch serieus?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:06 schreef simmu het volgende:
best een goede dit:
Relatie op laag pitje door kaalscheren vriend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |