Dat horen ze toch te vieren tot dat ze omvallen.quote:
hij is al de hele tjd zo eng he!quote:
Hier wil ik toch nog even op inhaken: veel topics hebben 29x reacties, achteraf verwijderd.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
http://sst.trooperz.nl/topics.php
Klopt niet veel van, veel TT fouten qua telling
Geweldig dit man....die twee staan echt strak....quote:Op zondag 6 maart 2011 02:30 schreef versabommie het volgende:
Pudding.. nee geitenkaas, nee dat is pudding![]()
Slaappillen, goed voor u!
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
I.v.m. de vele streamlocks is er geen tijd geweest om dat aan te passen
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Pff het is saai nu, ik ga mijn laptop dichtklappen en waarschijnlijk samen met de stream in slaap donderen![]()
Pff het is saai nu, ik ga mijn laptop dichtklappen en waarschijnlijk samen met de stream in slaap donderen![]()
Normaal is het al een griezel, maar nu met die resten uit dat zwarte potje uit Soof d'r doosje is het helemaal om bang van te wordenquote:
Echt een hele enge freak!quote:Op zondag 6 maart 2011 02:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal is het al een griezel, maar nu met die resten uit dat zwarte potje uit Soof d'r doosje is het helemaal om bang van te worden
Vandaar ook dat er niet veel drank in huis kwam, gaat helemaal niet samen met die pillen...quote:Op zondag 6 maart 2011 02:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal is het al een griezel, maar nu met die resten uit dat zwarte potje uit Soof d'r doosje is het helemaal om bang van te worden
Je zult hem maar tegenkomen in een steegje.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:32 schreef jugler het volgende:
Servio met oogschaduw ziet er vreemd genoeg wel 'beter' uit. In de zin dat het beter bij hem past als eng, duister figuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |