Dat kan niet, maar missvhien als sporter welquote:Op zondag 6 maart 2011 02:37 schreef Recce het volgende:
Philip klonk al zo brak! Hij klaagt nu al over een kater.
Als je van 2 trippende mensen houdt...be welcome...quote:Op zondag 6 maart 2011 02:38 schreef Tassie37 het volgende:
Goedenacht! Heeft het zin om de streams op te starten of snurken ze al net zo hard als die kerel van mij?
Ik ben een beetje klaar met Karim!quote:Op zondag 6 maart 2011 02:38 schreef Greys het volgende:
Karim denkt 'Flip slaapt toch, doe mij nu maar kriebelen'
[ afbeelding ]
Er wordt gepraat over cluesquote:Op zondag 6 maart 2011 02:38 schreef Tassie37 het volgende:
Goedenacht! Heeft het zin om de streams op te starten of snurken ze al net zo hard als die kerel van mij?
ligt aan jou pc dan, heb nergens last vanquote:Op zondag 6 maart 2011 02:38 schreef bamby het volgende:
Weet niet wat het is, maar fok doet het niet zo best hier als ik refresh doet hij het echt traag.
Die gast zijn gaydar is zo kapot, die kan nog geen homo vinden in een darkroom!quote:Op zondag 6 maart 2011 02:39 schreef Recce het volgende:
Servio is nog steeds de homo aan het zoeken.
Ik vind hem raar, maar toch een stuk beter te pruimen dan Servio, Alex en Guido.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met Karim!
O, dat is wel lekker als de kaas een beetje warm is.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
Geitenkaas met biologische bosbessenjam:
[ afbeelding ]
Ach was een roerig avondjequote:Op zondag 6 maart 2011 02:39 schreef Tassie37 het volgende:
Hmmz...klinkt boring... But then again, what's new?
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die gast zijn gaydar is zo kapot, die kan nog geen homo vinden in een darkroom!
Misschien komt hij straks uit de kast als hetero door Aafke te neuken?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die gast zijn gaydar is zo kapot, die kan nog geen homo vinden in een darkroom!
Hij heeft allang door dat Guido homo isquote:Op zondag 6 maart 2011 02:40 schreef RobbieBoy het volgende:
Het valt Sevio op dat hij erg veel blikken krijgt van Guido
Dat zou pas een geheim zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 02:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien komt hij straks uit de kast als hetero door Aafke te neuken?
Dan bespringt hij Sofia eerder.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien komt hij straks uit de kast als hetero door Aafke te neuken?
Heb er nooit problemen mee gehad, en mijn pc kan aardig wat hebben.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:39 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ligt aan jou pc dan, heb nergens last van
ja, valt mij ook op hoor, mijn gaydar slaat op hol, als Guido in beeld isquote:Op zondag 6 maart 2011 02:40 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hij heeft allang door dat Guido homo is
Echte homo's herkennen mensen die half homo zijn etc denk ikquote:Op zondag 6 maart 2011 02:41 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ja, valt mij ook op hoor, mijn gaydar slaat op hol, als Guido in beeld is
Sterker, als ik de tv een beetje hard zet als Guido aan het praten is, staat er een hele horde homo's hier voor de deur!quote:Op zondag 6 maart 2011 02:41 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ja, valt mij ook op hoor, mijn gaydar slaat op hol, als Guido in beeld is
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker, als ik de tv een beetje hard zet als Guido aan het praten is, staat er een hele horde homo's hier voor de deur!
haha, geef je adres, dan kom ik ook!!quote:Op zondag 6 maart 2011 02:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker, als ik de tv een beetje hard zet als Guido aan het praten is, staat er een hele horde homo's hier voor de deur!
[..]
Ik geloof dat ik toch meer voor geitenkaas met honing en walnoten gaquote:Op zondag 6 maart 2011 02:40 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dat is wel lekker als de kaas een beetje warm is.![]()
Ja echt!!
[..]
bah, walnotenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik toch meer voor geitenkaas met honing en walnoten ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |