Je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:25 schreef Lotusss het volgende:
Ik overrule ErwinRommel even: ze zijn gepakt door de rebellen. Benghazi is de "hoofdstad" van de rebellen. Op NOS tt 130 staat een klein bericht erover.
TMIquote:Op zondag 6 maart 2011 11:56 schreef Lotusss het volgende:
Goeiemorgen! Ik begon ook meteen tegen ErwinRommel: "volgens mij is niet alleen je poot stijf hahahahaha"
Speculaties allemaal.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef m.k het volgende:
Dan zou het op zich kunnen dat de SAS zich heeft laten pakken omdat op rebellen schieten nou ook niet echt bevorderlijk is right?
Hier ook!quote:
Dat bedoel ik ook als een speculatiequote:
Die prostituee waar dhr. Kloenie mee omgaat heeft een goeie voorgevelquote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Mores het volgende:
Zo, ik ga effe filmpje kijken, The American met Sjors Clooney van onze landgenoot A Corbijn, met voor de rest nog meer Nederlandse actrices;
Tot laters
Volkskrantlezer?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die prostituee waar dhr. Kloenie mee omgaat heeft een goeie voorgevel![]()
Verder wel leuke film. Gister met een goed glas wiskey binnen handbereik gekeken.
nah. Ouders zijn VK lezers. Ik ga alleen voor de gratis DVD'squote:
Goede woordgrapquote:Op zondag 6 maart 2011 13:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
nah. Ouders zijn VK lezers. Ik ga alleen voor de gratis DVD's![]()
Stond trouwens in de zaterdageditie een lange review van het boek The Gun door ene heer Chivers. Is een biografie over de AK47. Nou leek dat wel een geschikt boek om de tijd te doden. Iemand dit boek al gelezen? En is er trouwens een NL versie te vinden?
Tytjerksteradiel?quote:
Vlakbijquote:
Hurdegaryp.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:38 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Vlakbij
Tytjerk ligt tussen leeuwarde en hardeguryp.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hurdegaryp.
Edit: (niet opgevallen) Tytsjerk.
Ik ik heb geen zin om de correcte namen op te zoekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |