Als we jou een kettingzaag geven duurt het zagen dus net zo lang als met de handzaag?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef Maitje het volgende:
kom net ter ontdekking dat mijn nieuwe tandenborstel kan trillen...
. Ik poets er al 4 dagen mee...
Tja.. achteraf kunnen we er weer over lachen..quote:
Ja.. daagquote:
Ernstig toch?!quote:
Nou das dus het rare.. er zitten 2 inieminie knopjes op die dezelfde kleur hebben als de achtergrond. Dus ik wil tandenpoetsen en zie "opeens" die 2 knopjes.. ik dacht nog "wat een rare decoratie". Dus ik druk erop.. begint ie te trillenquote:
Ik wou dat ik jou anti-kater-water-tip eerder dan vanochtend had gelezen.. had mij ook wel wat bespaard geloof ikquote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef EllaN het volgende:
Mijn nachtelijke anti-kater-water stelde me weer niet teleur. Wel hoofdpijn gehad, maar dat was gauw over.
Joh.. ik ben niet achterlijk!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als we jou een kettingzaag geven duurt het zagen dus net zo lang als met de handzaag?
Eveneens.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef EllaN het volgende:
Mijn nachtelijke anti-kater-water stelde me weer niet teleur. Wel hoofdpijn gehad, maar dat was gauw over.
quote:
Was het wel een tandenborstel?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tja.. achteraf kunnen we er weer over lachen..
[..]
Ja.. daag
[..]
Ernstig toch?!
[..]
Nou das dus het rare.. er zitten 2 inieminie knopjes op die dezelfde kleur hebben als de achtergrond. Dus ik wil tandenpoetsen en zie "opeens" die 2 knopjes.. ik dacht nog "wat een rare decoratie". Dus ik druk erop.. begint ie te trillen![]()
quote:
Nou.. ik denk dat je er zat andere dingen mee zou kunnen doenquote:
Doei doei, veel plezier met de 'tandenborstel'quote:Op zondag 6 maart 2011 23:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. ik denk dat je er zat andere dingen mee zou kunnen doen![]()
Goed, ik ben voor dood legge in mijn bedje!!
Doeiii!!!
Eerste keer zwaar bezopen?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jou anti-kater-water-tip eerder dan vanochtend had gelezen.. had mij ook wel wat bespaard geloof ik. Voor de volgende keer dan maar.
I know, ut is mij meerdere keren gebeurd....quote:
Truste maar weer!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Doeiii!!!
Weltrusten!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Doeiii!!!
Het is pas echt erg als je bij het avondeten thuiskomtquote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
I know, ut is mij meerdere keren gebeurd....
Zo kwam ik donderdag thuis en de sleutel lag niet op de gebruiktelijke plek... dus ik al half in paniek pak me telefoon wil mijn ouders wakker bellen... zie ik dat mij zus en ouders al aan het ontbijt zitten xD beetje laat thuisgekomen die dag
Ik ben bij mijn ouders al eens wakker geworden in de garage, wel de sleutel van de garagedeur mee, maar niet van de tussendeur...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
I know, ut is mij meerdere keren gebeurd....
Zo kwam ik donderdag thuis en de sleutel lag niet op de gebruiktelijke plek... dus ik al half in paniek pak me telefoon wil mijn ouders wakker bellen... zie ik dat mij zus en ouders al aan het ontbijt zitten xD beetje laat thuisgekomen die dag
helpt bij mij al lang niet meer, ik sla standaart een 0,5 liter achterover voor het slapen gaan, vroeger werkte dat, nu echt nooitquote:Op zondag 6 maart 2011 23:23 schreef Maitje het volgende:
Ik wou dat ik jou anti-kater-water-tip eerder dan vanochtend had gelezen.. had mij ook wel wat bespaard geloof ik. Voor de volgende keer dan maar.
haha, ben ik blij dat die sleutel bij ons dezelfde is Xdquote:Op zondag 6 maart 2011 23:29 schreef AchJa het volgende:
Ik ben bij mijn ouders al eens wakker geworden in de garage, wel de sleutel van de garagedeur mee, maar niet van de tussendeur...
Hmmm, kut, na ja, ga ik hier maar slapen...
Dat kan. Daar heeft ze inderdaad opgetreden.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Mores het volgende:
[..]
Goed nummer, volgens mij heb ik haar eens bij DWDD gezien
Vroeger luisterde ik nog wel eens naar NachteGiel en Ekdom, maar tegenwoordig vergeet ik dat bijna elke keer.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan. Daar heeft ze inderdaad opgetreden.
Bovenstaande opname is afgelopen zaterdag ochtend rond 0500 gemaakt.
Ik ben in staat om er voor wakker te blijven.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef Mores het volgende:
[..]
Vroeger luisterde ik nog wel eens naar NachteGiel en Ekdom, maar tegenwoordig vergeet ik dat bijna elke keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |