Merci! Normaal lever ik betere kwaliteit, maar dan zit ik niet te Fok!en ondertussen.quote:
Nee, maar daar zeg ik maar even niks over.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vuige kuthoer. Heeft ze al een regering?
rugbee?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dit is de sport die ik trouwens doe.Soort van mix van rugby / frisbee werpen.
Ik heb niet zo heel vaak kutgesprekkenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Merci! Normaal lever ik betere kwaliteit, maar dan zit ik niet te Fok!en ondertussen.
Het is frisbee en rugby.quote:
Nee, jij bent meer bezig met cammen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel vaak kutgesprekken![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dit is de sport die ik trouwens doe.Soort van mix van rugby / frisbee werpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nou snap ik dat ze lachte
Ik moest er zelf ook eerst om lachen. Het klinkt als een idiote combinatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spot er zelf ook wel mee. Alleen had ik bij haar geen rekening mee gehouden dat zij alles nogal serieus opnam.
Maar het is inderdaad zeer tof en best wel fysiek.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is frisbee en rugby.
Beide sporten gedaan.
Somsquote:Op zondag 6 maart 2011 00:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer bezig met cammen?
Oh zo..quote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
En een mix van frisbee en rugby is...
frisby of rugbee
Bah, echt een baggerleeftijdquote:
ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh zo..
Nee.. De naam is helemaal kut.Het heet ultimate frisbee.
Je moet even horen dat je gelijk hebt?quote:
Nee, ik vind het alleen veel leuker klinkenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moet even horen dat je gelijk hebt?
Ik zal een voorstel indienen bij onze sportbond.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen veel leuker klinken
Ik zou nu ook gewoon de deur uitrennen en keihard gaan zeiken tegen die lui.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:54 schreef friemelaar het volgende:
ER KOMT NU EEN VEEGWAGEN DOOR DE STRAAT![]()
die komen de confetti van de optocht van vanmiddag 2 uur opruimen, hadden ze zeker nog geen tijd voor gehad
Te laat, de hele buurt is al wakker van die tering herrie die dat apparaat maaktquote:Op zondag 6 maart 2011 00:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou nu ook gewoon de deur uitrennen en keihard gaan zeiken tegen die lui.Hele buurt wakker maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |