Ik was en ben in Valkenswaardquote:Op zondag 6 maart 2011 00:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waar was je ook alweer precies vandaag ?
ergens onder 't lampegat ?
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
DAMART OVERLEDEN?
Doe eens dicht man dat schijttopic.
Ik moet eerst even de schade herstellen.quote:
Ojee, wat heb je nou weer gedaan?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet eerst even de schade herstellen.
Niet eens zoveel.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojee, wat heb je nou weer gedaan?
Belgische?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet eens zoveel.
Dame in kwestie says:
Is dat een toegeving?
Heb je zojuist, 35 seconden geleden toegegeven dat je EXPRESS een jaar niet hebt gesproken met me?
Ik praat vandaag niet meer met je..
Jij rotte hollander
WW says:
Jij geeft toe dat je bewust niet met mij praat
elke dag naar mijn naam kijkt...
En dan denkt... Nah, misschien morgen.. Vandaag vind ik hem een rotte Hollander.
Dame in kwestie says:
Fuck you!
Ummmm iets in Noordwijkquote:Op zondag 6 maart 2011 00:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er volgende week zaterdag dan?
quote:
Rare conversaties heb jijquote:Op zondag 6 maart 2011 00:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet eens zoveel.
Dame in kwestie says:
Is dat een toegeving?
Heb je zojuist, 35 seconden geleden toegegeven dat je EXPRESS een jaar niet hebt gesproken met me?
Jij rotte hollander
WW says:
En dan denkt... Nah, misschien morgen.. Vandaag vind ik hem een rotte Hollander.
Dame in kwestie says:
Fuck you!
Rare Belgen ook altijdquote:
Wat is DIT nu weer voor onzin ?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet eens zoveel.
Dame in kwestie says:
Is dat een toegeving?
Jij rotte hollander
WW says:
Dame in kwestie says:
Fuck you!
Valt wel mee. We hadden het over de sport die ik beoefen die, geef ik toe, enigszins ongewoon is. Zij lachte zich een breuk, toen ik zei dus plagend dat ik gekwetst was, dat we na jaar weer praten en dat bijna het eerste wat zij deed mij uitlachen was. En toen kregen we dit.quote:
Vuige kuthoer. Heeft ze al een regering?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Valt wel mee. We hadden het over de sport die ik beoefen die, geef ik toe, enigszins ongewoon is. Zij lachte zich een breuk, toen ik zei dus plagend dat ik gekwetst was, dat we na jaar weer praten en dat bijna het eerste wat zij deed mij uitlachen was. En toen kregen we dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |