doe eens lief tegen utopiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun jij je usernaam niet beter veranderen in oetlul_!
yvonne wil dat niet doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun jij je usernaam niet beter veranderen in oetlul_!
Kom op, het is toch ook stom, 2 keer over je vinger kaas schavenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens lief tegen utopie
Ik vind snot eieren BAH, maar groene ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gekookte eieren, te lang, groene dooiers.
Eggs over tijd > groen > weggooien.
Utopie is een klapharkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens lief tegen utopie
Kort en bondige titel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef mc-Piel het volgende:
Jerry Rekonius & Daniel Pereaux vs Kanye West ft. Mr. Hudson - Supernova Collab ( Omar Andino Bootleg)
Heb je die wellicht OV ?
Die heb ik helaas niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef mc-Piel het volgende:
Jerry Rekonius & Daniel Pereaux vs Kanye West ft. Mr. Hudson - Supernova Collab ( Omar Andino Bootleg)
Heb je die wellicht OV ?
dan zeg je dat hij bijzonder is.. doen we bij de cliënten op stage ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Kom op, het is toch ook stom, 2 keer over je vinger kaas schaven
I know right, maar wat een heldennummer is datquote:
gecondoleerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Fuckk, halve liter redbull is een aanslag op je maag [ afbeelding ]
Maar die zijn niet helemaal bij, uptopie wel dat is nog het ergstequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zeg je dat hij bijzonder is.. doen we bij de cliënten op stage ook
uptopiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar die zijn niet helemaal bij, uptopie wel dat is nog het ergste
hoe weet je of hij dat wel is?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar die zijn niet helemaal bij, uptopie wel dat is nog het ergste
Het zal Skype worden denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maareh, gaan we nog Tinychatten vanavond?
okquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maareh, gaan we nog Tinychatten vanavond?
Patatje joppiesaus chips is de dader.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Anderhalve liter fles van zulke bende in 1 avond dat is een aanslag....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Kan ook welquote:
In hoeveel tijd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Anderhalve liter fles van zulke bende in 1 avond dat is een aanslag....
Ik liep toen echt te spacen op mn werk :S
Daar ga ik maar vanuit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe weet je of hij dat wel is?
hmm ja daar ging ik dus niet van uit.. dat zal het verschil zijnquote:
qued of hoe je het ook noemtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
Heb je Forbidden Groove van Turntable Mafia?
Was 1 avond, en ik dacht echt dat ik dood ging de dag erop op het werkquote:
Zo voel ik me nu al een beetjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Was 1 avond, en ik dacht echt dat ik dood ging de dag erop op het werk
NOOIT MEER
Te smerigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Tinychat doet het niet goed op Ubuntu [ afbeelding ]
ja ik dacht aan dat knopje cuequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wachtrij is queue
er hoeft alleen een d achter
Ja ik weet wel wat het inhoudt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dan is het volgens mij cue'd, maar dan heb je hem op scherp.
mmmmm okquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef utopie het volgende:
Cornflakes... cornflakes... corn... flakes... Cornflakes. Co rn fla ks... cornflakes, wat een raar woord eigenlijk
Weltrustequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens ik ben weg.. val om na 'n lange dag werk!
Ik ga nog even een hond roken en de peuk uitlaten!
kusjelikjedansje!
Dat lijken me eerder UIs dan 'smileys'quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef Pizzalucht het volgende:
Deze smileys hebben sharr en ik gemaakt
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Valt wel mee knulquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef utopie het volgende:
Cornflakes... cornflakes... corn... flakes... Cornflakes. Co rn fla ks... cornflakes, wat een raar woord eigenlijk
Wij gebruiken ze als smileys, zo van "Goedemorgen sharrquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat lijken me eerder UIs dan 'smileys'
zit erin.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Any love is ook lekker in dit rijtje. Dj Meme orchestra geloof ik
Owja, da's wel grappig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wij gebruiken ze als smileys, zo van "Goedemorgen sharr[ afbeelding ]"
Ragboer is gewoon van alle markten thuisquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij was toch van de hardcore/style?
stiekem download ik alles snelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt wel de lekkere platen dan![]()
Heb je ook Conan Liquid nummers?
Je moet ook mixen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef Oceanview het volgende:
kut original mix heeft altijd lange intro.
Ik doe het ook hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gaat lastig met toetsenbord en muis en VDJ
Leuke V-halsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister genoeg andere muziek hoor, Nederlandstalig, rock, hiphop, tekno, techno, goa, reggae, reggaeton...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij was toch van de hardcore/style?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Leuke V-halsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat wist ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik luister genoeg andere muziek hoor, Nederlandstalig, rock, hiphop, tekno, techno, goa, reggae, reggaeton...
Preciesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[ afbeelding ]
"Hoi utopie, mooien shirt hoor"
heb ze zelf gekocht, ginger.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar moeders vinden het leuk, dus die geven het aan hun jongetjes
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[ afbeelding ]
"Hoi utopie, mooien shirt hoor"
Waar zijn je smileys?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doei en zo... ik ga wat anders doen.. maar zal blijven luisteren
De onafhankelijke homo, zie je nog zelden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef utopie het volgende:
[..]
heb ze zelf gekocht, ginger.
die v hals bij men at work. die andere bij H&M
Toon is scherpquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De onafhankelijke homo, zie je nog zelden.
quote:
Dat zal nog heel lang duren want volgens mij vindt ze posten nu niet meer zo leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tot ze 34.000 posts heeft staan ze uit.
uit in het topic. via dm en pm mag het wel tenzij het een dm of pm naar jou toe isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tot ze 34.000 posts heeft staan ze uit.
waarom dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uit in het topic. via dm en pm mag het wel tenzij het een dm of pm naar jou toe is
nee hoor, posten nog net zo leuk heb het gewoon druk enzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat zal nog heel lang duren want volgens mij vindt ze posten nu niet meer zo leuk
ik denk van niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:35 schreef Ragboer het volgende:
Kan dat met die smilies worden ingesteld?
overmatig gebruik, de smiley's zijn nu opquote:
blijf je wel PI's gebruiken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
overmatig gebruik, de smiley's zijn nu op
Imageshack faalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef utopie het volgende:
deze heb ik ook nog gekocht
[ afbeelding ]
V-hals moet soms wel! (al is dat meestal bij witte shirts). Onder een overhemd met stropdas is V-hals echt baas, dan zit die knoop veel prettigerquote:
gelukkig nog iemand die er verstand van heeftquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
V-hals moet soms wel! (al is dat meestal bij witte shirts). Onder een everhemd met stropdas is V-hals echt baas, dan zit die knoop veel prettiger
kheb alleen Hippie Torrales & George Mena mix)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Luxe - Simple Attraction (Hippie Torrales & Mena Keys Remix) is ook baas
Zal wel dezelfde zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kheb alleen Hippie Torrales & George Mena mix)
Doei knetterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben weg, taxi is hier.. tot laters piepels
liefde enzo voor jou, kallem anquote:
heb ik niet en niet gevondenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
Soul de Marin - Memories
als je die hebt, die is 100x
Ik heb veel polo'squote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef Ragboer het volgende:
OverhemdenIk gebruik tshirts alleen voor binnenshuis of voor onder mijn overhemden. Loop er eigenlijk nooit zo meer rond.
helaas, google/youtube kost teveel tijd en cpu gaat raar doenquote:
central processing unit - verwerkingseenheidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:46 schreef sharr het volgende:
Wat houdt dat CPU eigenlijk in?Dat is altijd heel erg hoog bij mij.
Dat is volume.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:46 schreef sharr het volgende:
Wat houdt dat CPU eigenlijk in?Dat is altijd heel erg hoog bij mij.
als ik mijn handen kon gebruiken en meer dignen tegelijk kon regelen zou het goed gaanquote:
Ben je tegelijk aan het fappen of wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als ik mijn handen kon gebruiken en meer dignen tegelijk kon regelen zou het goed gaan
ik doelde op met muis kan ik maar 1 ding doen bijvoorbeeld crossfader of mid niveau, als ik een mix panel had kon je meer dingen tegelijk doen en gaat het beter.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben je tegelijk aan het fappen of wat?
Welk linkje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:52 schreef utopie het volgende:
[..]
moet je maar dat linkje geven van gister
Oh dat...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:53 schreef utopie het volgende:
[..]
die koelkast aan monopoly zou geven gister
Lekker doorgaan toch?quote:
Moeder anders boos?quote:
waarom moet je altijd over mijn moeder beginnen?quote:
Sorry mattie. Ik wil geen ruzie maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waarom moet je altijd over mijn moeder beginnen?
nee moeder wordt niet boos maar ik wil wel slapen
Gast, het is zaterdag avondquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waarom moet je altijd over mijn moeder beginnen?
nee moeder wordt niet boos maar ik wil wel slapen
even dmenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gast, het is zaterdag avond
Chill hem kapot tot het ochtendlicht
quote:
ik ben niet boos?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:59 schreef Ragboer het volgende:
Kut, nu is Oceanview boos op me. Moet ik zo het weekend in?
Oké dan mattie. Je blijft baas natuurlijk.quote:
maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:59 schreef -Datdus- het volgende:
Zou dit meer bij onz-radio passen dan de huidige huisstijl?
[ afbeelding ]
Daar wil ik best de verzoekjesmasjien inbouwen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:59 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind groen niet mooiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:59 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Beter iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:59 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind groen niet mooi![]()
De rest wel!
straalt juist zomers uit.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind groen niet mooi![]()
De rest wel!
Ik geef al 5 euro per maand weg aan de kwf kankerbestrijding. Ik bedank ervoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:01 schreef Zokunen het volgende:
http://deelnemers.alpe-dh(...)-graaf/donaties.aspx
Als iemand nog iets wil sponsoren tegen kanker, dan vind ik dit wel een "leuk" initiatief!
Kusje kroel!
speelt een andere rol, maar ik speel dit lied wel af en dan mag jij.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker onduidelijk. Van 23-00 en om 00:01 zeg je ik ben moe en nu ga je door
Het wordt steeds onduidelijker.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
speelt een andere rol, maar ik speel dit lied wel af en dan mag jij.
alles rood is ook niet echt mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 00:06 schreef -Datdus- het volgende:
Koelkast ben je meer van het rood?
[ afbeelding ]
VANDAAG IS ROOD!!!!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:06 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
?quote:
Meer rood: bloed, PvdA, kleur van FC Twente...quote:
Nice! Het 2-kleurending was wel tof.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:06 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
alle communistische landen heb een rode vlag.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Meer rood: bloed, PvdA, kleur van FC Twente...
Als je nou hier woondequote:Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef Ragboer het volgende:
Iemand die nog wilt uitgaan in 030? Heb eigenlijk wel zin maar moet morgen ook fris in het stadion zitten...
Sorryquote:
Deze is de beste!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:12 schreef -Datdus- het volgende:
Voor de messen fanaten onder onz!
[ afbeelding ]
Ik wil, maar ik kan er nu niet meer komenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef Ragboer het volgende:
Iemand die nog wilt uitgaan in 030? Heb eigenlijk wel zin maar moet morgen ook fris in het stadion zitten...
Dat bovenste zwart is mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 00:12 schreef -Datdus- het volgende:
Voor de messen fanaten onder onz!
[ afbeelding ]
Ik hoorde er lang niets meer van en ben zelf ook maar aan de slag gegaan met een website voor onz radio.quote:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:15 schreef -Datdus- het volgende:
Gocutyourself v1 een feit?
Poll: Welke kleurstelling
• Groen/blauw
• Rood/rood
• Zwart/zwart
• Anders namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En wat wordt er met dat ontwerp gedaan? Want je hebt er al 4 gemaakt ofzo maar er wordt niets mee gedaan. Daarom was ik vandaag begonnen.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:15 schreef -Datdus- het volgende:
Gocutyourself v1 een feit?
Poll: Welke kleurstelling
• Groen/blauw
• Rood/rood
• Zwart/zwart
• Anders namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
De layout van draakje was niet haalbaar voor pizzalucht, daarom ging dat niet door.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En wat wordt er met dat ontwerp gedaan? Want je hebt er al 4 gemaakt ofzo maar er wordt niets mee gedaan. Daarom was ik vandaag begonnen.
Ik dacht voor de site, want daar wordt nu helaas te weinig mee gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De layout van draakje was niet haalbaar voor pizzalucht, daarom ging dat niet door.
Het logo mag blijvenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De layout van draakje was niet haalbaar voor pizzalucht, daarom ging dat niet door.
Daarom gaan we ook onzinradio.nl gebruiken want koelkast.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht voor de site, want daar wordt nu helaas te weinig mee gedaan.
Ik had als idee dat je als DJ een eigen image als achtergrond kan gebruiken, zoiets dus:quote:Op zondag 6 maart 2011 00:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daarom gaan we ook onzinradio.nl gebruiken want koelkast.
Ziet er ook tof uitquote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had als idee dat je als DJ een eigen image als achtergrond kan gebruiken, zoiets dus:
[ afbeelding ]
Aight, ik zie Jake Gyllenhaalquote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had als idee dat je als DJ een eigen image als achtergrond kan gebruiken, zoiets dus:
[ afbeelding ]
Weltrustequote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef sharr het volgende:
Lekkere muziekjes inderdaad, en veel plezier nog met de radio, ik ga slapen! Trusten en tot morgen
Koelkast, had je overigens nog een pm van Toon gehad over dat ik maandag een uur over zou nemen van hem ivm zijn PTA week?
Erg tof idee idd.. Ik twijfel nog over hoe we dat dan gaan doen in code.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ziet er wel strak uit. hoe heb je dat gemaaktquote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon met photoshop?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:22 schreef utopie het volgende:
[..]
ziet er wel strak uit. hoe heb je dat gemaakt?
SperzieboonToon, Monopoly, djkoelkast, utopie, Zokunen, Patje1987, Driepink, sharr, EggsTC, Rockiejj, Oceanview, Beach. Dat zijn ze toch? Van links naar rechts.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Regel ik morgen in het rooster en alle andere dingen ook even PM/DM/MSN want ik ben voortaan verminderd aanwezig in de topicsquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef sharr het volgende:
Lekkere muziekjes inderdaad, en veel plezier nog met de radio, ik ga slapen! Trusten en tot morgen
Koelkast, had je overigens nog een pm van Toon gehad over dat ik maandag een uur over zou nemen van hem ivm zijn PTA week?
Zo moeilijk is dat nietquote:Op zondag 6 maart 2011 00:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Erg tof idee idd.. Ik twijfel nog over hoe we dat dan gaan doen in code.
Kunnen niet meer mensen het rooster beheren?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Regel ik morgen in het rooster en alle andere dingen ook even PM/DM/MSN want ik ben voortaan verminderd aanwezig in de topics
Ik ie SSB helemaal rechtsquote:Op zondag 6 maart 2011 00:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
SperzieboonToon, Monopoly, djkoelkast, utopie, Zokunen, Patje1987, Driepink, sharr, EggsTC, Rockiejj, Oceanview, Beach. Dat zijn ze toch? Van links naar rechts.
Niet beach maar SSB laatstequote:Op zondag 6 maart 2011 00:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
SperzieboonToon, Monopoly, djkoelkast, utopie, Zokunen, Patje1987, Driepink, sharr, EggsTC, Rockiejj, Oceanview, Beach. Dat zijn ze toch? Van links naar rechts.
En ditquote:
Er zijn er al 3, maar ik check elk uur, ik ga alleen maar minder posten, that's it.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kunnen niet meer mensen het rooster beheren?
Ja dat weet ik, maar niet iedereen is altijd te bereiken daar doelde ik op.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn er al 3, maar ik check elk uur, ik ga alleen maar minder posten, that's it.
Ik zo goed als altijd hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 00:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar niet iedereen is altijd te bereiken daar doelde ik op.
We hebben al een heel SC topicquote:Op zondag 6 maart 2011 00:27 schreef Catch_me het volgende:
Kan de volgende TT ter ere van sunchaser?
die gast die in ziekenhuis ligt?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:27 schreef Catch_me het volgende:
Ondanks dat hij er nooit is in de reeks, vind ik van wel. Want hij is toch wel baas.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:27 schreef Catch_me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |