doe eens lief tegen utopiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun jij je usernaam niet beter veranderen in oetlul_!
yvonne wil dat niet doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun jij je usernaam niet beter veranderen in oetlul_!
Kom op, het is toch ook stom, 2 keer over je vinger kaas schavenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens lief tegen utopie
Ik vind snot eieren BAH, maar groene ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gekookte eieren, te lang, groene dooiers.
Eggs over tijd > groen > weggooien.
Utopie is een klapharkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens lief tegen utopie
Kort en bondige titel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef mc-Piel het volgende:
Jerry Rekonius & Daniel Pereaux vs Kanye West ft. Mr. Hudson - Supernova Collab ( Omar Andino Bootleg)
Heb je die wellicht OV ?
Die heb ik helaas niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef mc-Piel het volgende:
Jerry Rekonius & Daniel Pereaux vs Kanye West ft. Mr. Hudson - Supernova Collab ( Omar Andino Bootleg)
Heb je die wellicht OV ?
dan zeg je dat hij bijzonder is.. doen we bij de cliënten op stage ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Kom op, het is toch ook stom, 2 keer over je vinger kaas schaven
I know right, maar wat een heldennummer is datquote:
gecondoleerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Fuckk, halve liter redbull is een aanslag op je maag [ afbeelding ]
Maar die zijn niet helemaal bij, uptopie wel dat is nog het ergstequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zeg je dat hij bijzonder is.. doen we bij de cliënten op stage ook
uptopiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar die zijn niet helemaal bij, uptopie wel dat is nog het ergste
hoe weet je of hij dat wel is?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar die zijn niet helemaal bij, uptopie wel dat is nog het ergste
Het zal Skype worden denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maareh, gaan we nog Tinychatten vanavond?
okquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maareh, gaan we nog Tinychatten vanavond?
Patatje joppiesaus chips is de dader.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Anderhalve liter fles van zulke bende in 1 avond dat is een aanslag....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Kan ook welquote:
In hoeveel tijd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Anderhalve liter fles van zulke bende in 1 avond dat is een aanslag....
Ik liep toen echt te spacen op mn werk :S
Daar ga ik maar vanuit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe weet je of hij dat wel is?
hmm ja daar ging ik dus niet van uit.. dat zal het verschil zijnquote:
qued of hoe je het ook noemtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
Heb je Forbidden Groove van Turntable Mafia?
Was 1 avond, en ik dacht echt dat ik dood ging de dag erop op het werkquote:
Zo voel ik me nu al een beetjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Was 1 avond, en ik dacht echt dat ik dood ging de dag erop op het werk
NOOIT MEER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |