doe eens lief tegen utopiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun jij je usernaam niet beter veranderen in oetlul_!
yvonne wil dat niet doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun jij je usernaam niet beter veranderen in oetlul_!
Kom op, het is toch ook stom, 2 keer over je vinger kaas schavenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens lief tegen utopie
Ik vind snot eieren BAH, maar groene ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gekookte eieren, te lang, groene dooiers.
Eggs over tijd > groen > weggooien.
Utopie is een klapharkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens lief tegen utopie
Kort en bondige titel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef mc-Piel het volgende:
Jerry Rekonius & Daniel Pereaux vs Kanye West ft. Mr. Hudson - Supernova Collab ( Omar Andino Bootleg)
Heb je die wellicht OV ?
Die heb ik helaas niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef mc-Piel het volgende:
Jerry Rekonius & Daniel Pereaux vs Kanye West ft. Mr. Hudson - Supernova Collab ( Omar Andino Bootleg)
Heb je die wellicht OV ?
dan zeg je dat hij bijzonder is.. doen we bij de cliënten op stage ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Kom op, het is toch ook stom, 2 keer over je vinger kaas schaven
I know right, maar wat een heldennummer is datquote:
gecondoleerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Fuckk, halve liter redbull is een aanslag op je maag [ afbeelding ]
Maar die zijn niet helemaal bij, uptopie wel dat is nog het ergstequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zeg je dat hij bijzonder is.. doen we bij de cliënten op stage ook
uptopiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar die zijn niet helemaal bij, uptopie wel dat is nog het ergste
hoe weet je of hij dat wel is?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar die zijn niet helemaal bij, uptopie wel dat is nog het ergste
Het zal Skype worden denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maareh, gaan we nog Tinychatten vanavond?
okquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maareh, gaan we nog Tinychatten vanavond?
Patatje joppiesaus chips is de dader.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Anderhalve liter fles van zulke bende in 1 avond dat is een aanslag....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Pizzalucht het volgende:
Kan ook welquote:
In hoeveel tijd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Anderhalve liter fles van zulke bende in 1 avond dat is een aanslag....
Ik liep toen echt te spacen op mn werk :S
Daar ga ik maar vanuit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe weet je of hij dat wel is?
hmm ja daar ging ik dus niet van uit.. dat zal het verschil zijnquote:
qued of hoe je het ook noemtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
Heb je Forbidden Groove van Turntable Mafia?
Was 1 avond, en ik dacht echt dat ik dood ging de dag erop op het werkquote:
Zo voel ik me nu al een beetjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Was 1 avond, en ik dacht echt dat ik dood ging de dag erop op het werk
NOOIT MEER
Te smerigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Tinychat doet het niet goed op Ubuntu [ afbeelding ]
ja ik dacht aan dat knopje cuequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wachtrij is queue
er hoeft alleen een d achter
Ja ik weet wel wat het inhoudt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dan is het volgens mij cue'd, maar dan heb je hem op scherp.
mmmmm okquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef utopie het volgende:
Cornflakes... cornflakes... corn... flakes... Cornflakes. Co rn fla ks... cornflakes, wat een raar woord eigenlijk
Weltrustequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens ik ben weg.. val om na 'n lange dag werk!
Ik ga nog even een hond roken en de peuk uitlaten!
kusjelikjedansje!
Dat lijken me eerder UIs dan 'smileys'quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef Pizzalucht het volgende:
Deze smileys hebben sharr en ik gemaakt
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Valt wel mee knulquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef utopie het volgende:
Cornflakes... cornflakes... corn... flakes... Cornflakes. Co rn fla ks... cornflakes, wat een raar woord eigenlijk
Wij gebruiken ze als smileys, zo van "Goedemorgen sharrquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat lijken me eerder UIs dan 'smileys'
zit erin.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Any love is ook lekker in dit rijtje. Dj Meme orchestra geloof ik
Owja, da's wel grappig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wij gebruiken ze als smileys, zo van "Goedemorgen sharr[ afbeelding ]"
Ragboer is gewoon van alle markten thuisquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij was toch van de hardcore/style?
stiekem download ik alles snelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt wel de lekkere platen dan![]()
Heb je ook Conan Liquid nummers?
Je moet ook mixen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef Oceanview het volgende:
kut original mix heeft altijd lange intro.
Ik doe het ook hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gaat lastig met toetsenbord en muis en VDJ
Leuke V-halsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister genoeg andere muziek hoor, Nederlandstalig, rock, hiphop, tekno, techno, goa, reggae, reggaeton...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij was toch van de hardcore/style?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Leuke V-halsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |