Als je 'ze' met een hoofdletter had geschreven was het wel iets harder aangekomen, helaas.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ze faalt. Hard.
Als je reageert op 'kutnewbie' ben je per definitie een newbie.
Uhuh, met bloemenkransen in het haarquote:
ook mijn zelfbeheersing houdt een keer op :xquote:
Goed?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is maar goed dat wij zo goed zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En of, ik ben onschuldig, lief en onbezoedeld.quote:
quote:
dat kan verholpen wordenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En of, ik ben onschuldig, lief en onbezoedeld.
Daar wacht ik nu al maanden op joejoequote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan echt niet huppelen zonder keihard op mijn muil te vallen. Sad but true.
Spastisch?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan echt niet huppelen zonder keihard op mijn muil te vallen. Sad but true.
Alleen door Joe?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar wacht ik nu al maanden op joejoe
En dat zonder naar te zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee! Dan moeten wij echt eens samen gaan huppelen, hand in hand! Ik huppel wel eens met kleine man door de supermarkt
Nou ja, meestal danquote:
Tssss, nou ja zegquote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
Yuki keek me alleen maar raar aan toen ik ging huppelen
ah, je brandt van verlangen dusquote:Op zondag 6 maart 2011 00:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar wacht ik nu al maanden op joejoe
Als je een huppelkut ipv huppellul bent dan kan ik mij dat voorstellen.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
Yuki is niets gewendquote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
quote:
Mutsquote:Op zondag 6 maart 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Note To Self: niet niezen als je net een stukje brie in je mond hebt.
Die kon je vervolgens aan de andere kant van de kamer van de muur schrapen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Note To Self: niet niezen als je net een stukje brie in je mond hebt.
Van de bank ja. Mijn leven is een aaneenschakeling van bijzondere en tedere momenten.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die kon je vervolgens aan de andere kant van de kamer van de muur schrapen?
Om te koesterenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Van de bank ja. Mijn leven is een aaneenschakeling van bijzondere en tedere momenten.
hoe poëtischquote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Van de bank ja. Mijn leven is een aaneenschakeling van bijzondere en tedere momenten.
Wat voor plannen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:22 schreef JoeBravo het volgende:
Hmm, zal ik nu nog plannen voor gaan bedenken, of eerst gaan slapen en morgenochtend wel weer zien? Met als voorspelbaar resultaat: niks, behalve naar huis rijden
ben nu bij m'n zusje in Amsterdam en heb met m'n moeder afgesproken morgen niet voor het eten daar te zijn. Maar aangezien zusje voor morgenmiddag nog andere afspraken heeft staan, moet ik "iets". Dat soort plannen.quote:
Winkelen? Lunchen in A'dam? Vondelpark in?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben nu bij m'n zusje in Amsterdam en heb met m'n moeder afgesproken morgen niet voor het eten daar te zijn. Maar aangezien zusje voor morgenmiddag nog andere afspraken heeft staan, moet ik "iets". Dat soort plannen.
Kun je niet bij Yuki langs?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben nu bij m'n zusje in Amsterdam en heb met m'n moeder afgesproken morgen niet voor het eten daar te zijn. Maar aangezien zusje voor morgenmiddag nog andere afspraken heeft staan, moet ik "iets". Dat soort plannen.
Ik geloof het wel, iedereen zal wel aan het hosselen zijnquote:
Ik doe dat vanaf de bank man, waarom naar buiten gaan?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, iedereen zal wel aan het hosselen zijn
Allemaal achter de mannen/vrouwen aan
Idd, naar buiten... brrrr eng !quote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe dat vanaf de bank man, waarom naar buiten gaan?
Ja je weettog, alleen snel de auto in maar langer niet..quote:
Precies, ff snel boeken naar de chickie's.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja je weettog, alleen snel de auto in maar langer niet..
Nog een vrouw kunnen plezieren ?quote:Op zondag 6 maart 2011 03:16 schreef PeuRac het volgende:
Stappen was prima, ben nog niet eens kapotwel last van mn rug en knieen
normaal drink ik die pijn weg
Da's waar, denk dat ik straks gewoon ff naar buiten moet, voel ik me waarschijnlijk al een stuk beter.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:05 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allemaal, zonnetje schijnt. Rise and shine
Jammer alleen dat 'ie achter de wolken schijnt.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:05 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allemaal, zonnetje schijnt. Rise and shine
Hier schijnt ie volop, gelukkig.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer alleen dat 'ie achter de wolken schijnt.
Hier ook, zie ik door de gaten in de bewolking. Nou ja, van mij mag het gaan plenzen. Vandaag heb ik een trainingsbroekdag, dus ik ga toch het huis niet uit.quote:
Bedankt he!quote:
Sorry, ik vond het gewoon een trieste TT.quote:
Zeg dat dan in plaats van dat je de mannen alhier gaat lopen afzeiken. Al verdienen sommigen het wel natuurlijk.quote:
Air, je weet toch dat jij buiten die algemene categorie valt.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat dan in plaats van dat je de mannen alhier gaat lopen afzeiken. Al verdienen sommigen het wel natuurlijk.
Ik wel. Maar ik weet niet of de rest dat ook weet.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:41 schreef Kluts het volgende:
Air, je weet toch dat jij buiten die algemene categorie valt.
Dat is de hele grap Air.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik weet niet of de rest dat ook weet.
Ja, het krikt ja gayfactor aardig op. Wees dus in sommige gevallen blij dat ze raar opkijkt.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
Het is fijn om te constateren dat mijn hersenen echt in de weekendstand staan, dat ik dat niet door had.quote:
je bent gewoon jaloers omdat je het zelf niet kan/durftquote:Op zondag 6 maart 2011 09:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, het krikt ja gayfactor aardig op. Wees dus in sommige gevallen blij dat ze raar opkijkt.
Weekend idd.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is fijn om te constateren dat mijn hersenen echt in de weekendstand staan, dat ik dat niet door had.
Ha!quote:
Huppelen! Daar ben ik de beste in, ik heb zelfs een huppeltje in mijn loopje.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers omdat je het zelf niet kan/durft
Uit de kast komen, bedoel je?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
Ik mag zelf een exemplaar kiezen.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha!Welke man heb jij toebedeeld gekregen voor aandacht?
En? Wie is de gelukkige?quote:
ah, nog zo éénquote:
Dat is idd precies wat een man denkt als hij een andere man ziet huppelen: 'Kon ik dat maar'..quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Jij kent mij echt niet hè.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Omdat dat ook waar is.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom las ik: Ik ben nog niet bestolen?
jij mij wel hè?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb de toenmalige man in mijn leven ook wel eens zien huppelen. Vond het wel lief eigenlijk.
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Stokbroodje met kaas en paprikapoeder onder de grill.
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
Die heb je allang hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:22 schreef Yuki het volgende:
L-E, zeg eens niet van die nare dingen
Trouwens, kreeg ik niet nog een PM van je?
Beroering.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:26 schreef xFriendx het volgende:
Die TT brengt toch wel wat beroering na de stilte in Singles
Waarschijnlijk zijn wij dan op vakantie, dus nee.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:10 schreef Kluts het volgende:
Air, gaan jij en de vrouw eigenlijk nog naar AWFS?
Doelde meer op afgelopen tijd dat het wat rustig was, los van de slaaptijden. Mensen valt het iig wel op die TTquote:Op zondag 6 maart 2011 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beroering.
OF het was gewoon nacht en mensen sliepen.
Doe het dan op z'n minst in kloppend Nederlandsquote:Op zondag 6 maart 2011 10:26 schreef xFriendx het volgende:
Die TT brengt toch wel wat beroering na de stilte in Singles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |