Je borstbeen is geen kuiltje. Onder je ribben zit je maagkuiltje, naja maakt verder ook niet uit, hou maar gewoon in de gaten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Een kneuzing is het iig niet, het zit in een kuiltje tussen de onderste ribben en als ik op die plek ergens geraakt ben dan herinner ik mij dat wel
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Oognip het volgende:
Tombo, wil je misschien nog een sexy jurkje om in te slapen?
Oh nee, je slaapt liever in niks heIk heb hier nog een sexy jurkje over die ik niet pas
Tombo met de slipperdebips!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
TT gaat niet over mij want ik heb een slipje aan
Maat: Mquote:
Ja, die kijk ik ook.quote:
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maat: M
Kleur: heel donker blauw met zwart kant aan de boven en onderkant. Ik heb wel een foto maar die heb ik in het donker gemaakt dus je ziet hem niet erg goed.
Zien?
Hoe fout.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die kijk ik ook.
Hoerenfeest zonder muziek
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dat kuiltje tussen de onderste ribbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Oognip het volgende:
Je borstbeen is geen kuiltje. Onder je ribben zit je maagkuiltje, naja maakt verder ook niet uit, hou maar gewoon in de gaten.
Hij heeft wel lef, hij heeft gewoon zijn eigen 'clue' aangetrokkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die kijk ik ook.
Hoerenfeest zonder muziek
[ afbeelding ]
Ik las een dutje doen. Helemaal verbaasd!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zo en nu ga ik echt een dvdtje doen![]()
Behave kinders
Jij vond hem lekker toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
En waar iedereen in het SST forum Gerard eerst een gladjakker vond, zijn nu zowel de heren als de dames bijna allemaal voor hemHet is echt een toffe kerel, de aardigste die er tussen zit.
Ik dacht dat ze een fout feestje vierden.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zo en nu ga ik echt een dvdtje doen![]()
Behave kinders
Philip?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Deze is ook lief Tombo, dit vind ik wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Op die ene cap die ik toen plaatste wel enigszins jaquote:
Oeh, das wel echt een slaapjurkje hequote:
Nee, dat vind ik niksquote:
Nou, welterusten dan maar he?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, das wel echt een slaapjurkje he
Ik vind hem mooi, maar niks voor mij denk ik, ik hou niet van slapen in kleren
Nou, dat ziet er echt uit als een miljonairquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft wel lef, hij heeft gewoon zijn eigen 'clue' aangetrokken
(Ze kregen allemaal een carnavalskostuum, elk kostuum was een clue voor een van hun geheimen. Hij is miljonair en zei 'doe mij dat pak maar', terwijl de rest dat niet durft bwehehe. Die Karim in zijn Bollywoodpak heeft ook lef, want dat is ook zijn geheim).
Ja het is wel echt een slaapjurkje jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, das wel echt een slaapjurkje he
Ik vind hem mooi, maar niks voor mij denk ik, ik hou niet van slapen in kleren
Roberto Jackettiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Oeh, DIE vind ik nou leuk qua man, zie RLT4
Nou de rest van de clues zijn nog veel onduidelijkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, dat ziet er echt uit als een miljonair
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja het is wel echt een slaapjurkje ja
Ik hou niet van slapen zonder kleren, al dat geplak. Benen die aan elkaar plakken als je ze op elkaar legt, bah
Of ligt dat aan mij?
Ik heb dat niet neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hou niet van slapen zonder kleren, al dat geplak. Benen die aan elkaar plakken als je ze op elkaar legt, bah
Of ligt dat aan mij?
Welk jurrekie is de clue van de slaapwandelaarster?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou de rest van de clues zijn nog veel onduidelijker
Die in dat rode jurkje moet Annie voorstellen. En dat is dan een clue naar iemand die in een (schippers)internaat gezeten heeft.
Dat denk ik ook. Maar niemand wil hemquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nee
Maar dan kan je hem beter aan iemand anders geven denk ik
Ja, die is leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Kan die je goedkeuring wel wegdragen?
De mijne in elk geval wel
nee, ik heb ook meestal wel iets aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of ligt dat aan mij?
Wat is Laura toegetakeld?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou de rest van de clues zijn nog veel onduidelijker
Die in dat rode jurkje moet Annie voorstellen. En dat is dan een clue naar iemand die in een (schippers)internaat gezeten heeft.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is Laura toegetakeld?
Waar moet dat op lijken
Geen idee. Misschien die van Sharon, soort prinsessenjurk --> Doornroosje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welk jurrekie is de clue van de slaapwandelaarster?
En toch staat het haar ergens welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is Laura toegetakeld?
Waar moet dat op lijken
Nah, dat doet het niet voor mijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch staat het haar ergens wel
[ afbeelding ]
Kun je hem online niet bestellen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:04 schreef Oognip het volgende:
Ik wil een legging die ze niet meer bij de esprit winkel in mijn maat hadden maar nog wel op internet. Het is een speciale kleur blauw dus echt niet dat ik die legging kan vinden
Poesje is verhuisd, poesje was snel niet krols meer, maar wel kei-liefquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef indaha het volgende:
Mama Mia en Oognip hoe is het trouwens met dat poesje van de buren gegaan, zijn ze al verhuisd?
Niet alleen op zijn armquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, dat doet het niet voor mij
Ik vind haar altijd wel schattig, hoe ze afgelopen week in de uitzending met haar vingers op de arm van haar zogenaamde vriend zat te krabbelen
Lauraquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah. Voor hun doen dan
[ afbeelding ]
Ja dat probeer ik nu maar ik kon hem niet vinden. Nu overigens wel maar hij kost 20 euro en ik moet minimaal voor 24 euro bestellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je hem online niet bestellen dan?
Welke maten spul hebben ze?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik nu maar ik kon hem niet vinden. Nu overigens wel maar hij kost 20 euro en ik moet minimaal voor 24 euro bestellenwtf iemand nog iets nodig?
Doe mij maar een sexy nachtjaponnetjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik nu maar ik kon hem niet vinden. Nu overigens wel maar hij kost 20 euro en ik moet minimaal voor 24 euro bestellenwtf iemand nog iets nodig?
Die hoeft ze niet te bestellenquote:
Gooi er sokken bij ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hihi ik had de verkeerde in mn winkelmandje gegooid, nu heb ik een blauwe en nog een witte bestelt en klopte de prijs preciesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip ben je nou nog uit eten geweest?
Best mooi die krullen, maar van de zijkant krijgt ze er een beetje een plat hoofd vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, voor boven je bed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeujquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hihi ik had de verkeerde in mn winkelmandje gegooid, nu heb ik een blauwe en nog een witte bestelt en klopte de prijs precies
De sokken waren niet mooi
Niet uit eten geweest nee
Oognip! Verkoop je jurrukie aan APK!quote:
APK in een jurrukie vind ik op de een of andere manier minderquote:
[Stem]Indaha. Je hebt APK's geheim niet geraden, maar je zit warm[/stem]quote:
Ze heeft heul niet op je knop geduwd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
[Stem]Indaha. Je hebt APK's geheim niet geraden, maar je zit warm[/stem]
Da's handig als ik naar de huisarts ga, toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef Oognip het volgende:
Ik denk dat ie jou zo strak zit dat je bobbel goed zichtbaar is!
Hmmm... vaag. Heb je een bestelbevestiging?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef Oognip het volgende:
Nu heb ik bestelt op de esprit website. Toen ik mijn naam invulde wist dat ding al automatisch wat mijn adres was (wtf?) en nu mijn bestelling is afgerond heb ik helemaal niet hoeven te betalen en er is ook niet gezegd hoe ik moet betalen
Neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmm... vaag. Heb je een bestelbevestiging?
Weet niet waar de knop van APK zit ,(alleen de bobbel maar dat doet pijn als ik daar op druk)quote:
Koekjes?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef Oognip het volgende:
Nu heb ik bestelt op de esprit website. Toen ik mijn naam invulde wist dat ding al automatisch wat mijn adres was (wtf?) en nu mijn bestelling is afgerond heb ik helemaal niet hoeven te betalen en er is ook niet gezegd hoe ik moet betalen
Neuh, geef de inhoud van jouw kluis maar aan mijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef indaha het volgende:
Weet niet waar de knop van APK zit ,(alleen de bobbel maar dat doet pijn als ik daar op druk)Het geheim van APK is dat hij graag in sexy jurkjes loopt of dat hij vroeger een vrouw was, kan dat?
Mmmm, ligt aan het jurrukiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
APK in een jurrukie vind ik op de een of andere manier minderdan APK als Rambo.
Tombo!quote:
Nee, niks meer aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jeuj
Nee dat was zeker niet leuk nu ik niet mee kon
quote:
GRAPJE!quote:
Mag je hebben is allang leegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, geef de inhoud van jouw kluis maar aan mij
Ja, ik zag het eerder al achter de schermen, heftig man...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik lees dit net op FP![]()
Onze Stefan / SunChaser in het ziekenhuis
Ik ken hem zelf niet echt maar zie zijn naam wel regelmatig langskomen in diverse topics.
En dit is allemaal bekend op diverse afdelingen en niemand heeft er melding van gemaakt bij het management?quote:
Scary jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik ken hem zelf niet echt maar zie zijn naam wel regelmatig langskomen in diverse topics.
He bahquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Brrr... eng. Ik ben me aan het bedenken wat je aan zo'n man kunt doen die nét op het randje van het toelaatbare zit (bij jullie dan). Maar volgens mij kun je er dan weinig mee.quote:
Het gaat nu alweer een stuk beter las ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Scary ja
Mijn vader is op zijn 50ste overleden aan een hersenbloeding, hopelijk heeft Stefan mazzel en komt het weer goed met hem.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:52 schreef Oognip het volgende:
Ik ga nog 1 aflevering big bang theory kijken en dan slapen
Morgen pannenkoeken eten bij de opa van mijn vriend (hele lekkere!). Die heeft afgelopen week de uitslag gekregen van alle onderzoeken dat alles goed is, op een chronische maagontsteking na
Welterusten.
Ik dacht dat ik misschien wel gewoon eens aan onze client kon vragen 'vindt u het fijn dat die meneer u zoveel omhelst of hoe voelt u zich daarbij?' Dat is een vraag zonder veroordeling dus ik denk dat die weinig kwaad kan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Brrr... eng. Ik ben me aan het bedenken wat je aan zo'n man kunt doen die nét op het randje van het toelaatbare zit (bij jullie dan). Maar volgens mij kun je er dan weinig mee.
Nee goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Ow sorry, dat was nogal bruut door alle serieuze onderwerpen
Jij bruut!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Ow sorry, dat was nogal bruut door alle serieuze onderwerpen
Zeker, als je bij die cliënt wat info kunt krijgen of zij aangeeft dat ze niet wil dat hij op bezoek komt, dan heb je wat in handen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik misschien wel gewoon eens aan onze client kon vragen 'vindt u het fijn dat die meneer u zoveel omhelst of hoe voelt u zich daarbij?' Dat is een vraag zonder veroordeling dus ik denk dat die weinig kwaad kan.
Ja inderdaad. Maar wel altijd moeilijk zulke vragen. Straks ziet zij geen kwaad in hem maar maak ik haar enorm kwaad met mijn bedenkingen. Daarom wil ik zo'n neutraal mogelijke vraag stellen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker, als je bij die cliënt wat info kunt krijgen of zij aangeeft dat ze niet wil dat hij op bezoek komt, dan heb je wat in handen.
Is dat ook wel iets wat jij - als stagiaire- moet doen? Goed dat jij daar je verantwoording in wil nemen maar je weet niet wat je eventueel losmaakt. Ik zou het misschien eerst overleggen met je collega's.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar wel altijd moeilijk zulke vragen. Straks ziet zij geen kwaad in hem maar maak ik haar enorm kwaad met mijn bedenkingen. Daarom wil ik zo'n neutraal mogelijke vraag stellen.
Beste is denk om gewoon een gesprekje met haar te beginnen, en dan te vragen wie die man is die zo vaak komt, dan merk je aan haar reactie denk ik al wel of je dat op moet volgen met 'goh wat lief' of iets andersquote:Op zondag 6 maart 2011 00:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar wel altijd moeilijk zulke vragen. Straks ziet zij geen kwaad in hem maar maak ik haar enorm kwaad met mijn bedenkingen. Daarom wil ik zo'n neutraal mogelijke vraag stellen.
Sowieso even overleggen inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat ook wel iets wat jij - als stagiaire- moet doen? Goed dat jij daar je verantwoording in wil nemen maar je weet niet wat je eventueel losmaakt. Ik zou het misschien eerst overleggen met je collega's.
Ik heb dus al gevraagd wie dat is en dan geeft ze gewoon normaal antwoord zeg maar. Niks aan te merken.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Beste is denk om gewoon een gesprekje met haar te beginnen, en dan te vragen wie die man is die zo vaak komt, dan merk je aan haar reactie denk ik al wel of je dat op moet volgen met 'goh wat lief' of iets anders
quote:
Veel plezier op je bank met je jurrukie!quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Voor degenen die nog niet slapen:ik wil een kittennnn!
Je zou het haast zeggen jaquote:Op zondag 6 maart 2011 01:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Da's er vast eentje van
[ afbeelding ]
Vind jje het niet vreselijkquote:Op zondag 6 maart 2011 01:53 schreef APK het volgende:
Waar komt dat 'Hij / zij wilt' opeens vandaan?
Sinds een paar maanden lees ik dat bijna dagelijks op FoK!
Ik heb dat altijd met Engelse mensen, die could of schrijven in plaats van could have.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind jje het niet vreselijk
Echt... en ik kan er maar niet overheen lezen
Het is voor het eerst dat ik het ziequote:Op zondag 6 maart 2011 02:19 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb dat altijd met Engelse mensen, die could of schrijven in plaats van could have.He could of done this, het klinkt nergens naar en zeker als je het moet lezen
Owwww, een scottish foldquote:Op zondag 6 maart 2011 00:48 schreef Mama_Mia het volgende:
Voor degenen die nog niet slapen:ik wil een kittennnn!
Mooie Potter heb je.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Harry Potter is in da house
[ afbeelding ]
Naast hem ligt de Sorteerhoed
Lieve foto Rewimoquote:Op zondag 6 maart 2011 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Harry Potter is in da house
[ afbeelding ]
Naast hem ligt de Sorteerhoed
Prinsesje is ook leukquote:Op zondag 6 maart 2011 10:16 schreef Cat22 het volgende:
Kledingcrisis!![]()
Mijn non is verdwenen!![]()
![]()
Geen idee waar dat pakje is, waarschijnlijk uitgeleend en niet teruggekomen.
Dus nu ga ik maar als prinsesje.
Maar wel kouder.quote:
Ik snap er ook niks van.quote:
Sow, jij bent er vroeg bij!quote:
Dan moeten het wel hele goede pannekoeken zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
We moeten eerst een paar uur reizen
Veel plezier vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |