Je borstbeen is geen kuiltje. Onder je ribben zit je maagkuiltje, naja maakt verder ook niet uit, hou maar gewoon in de gaten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Een kneuzing is het iig niet, het zit in een kuiltje tussen de onderste ribben en als ik op die plek ergens geraakt ben dan herinner ik mij dat wel
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Oognip het volgende:
Tombo, wil je misschien nog een sexy jurkje om in te slapen?
Oh nee, je slaapt liever in niks heIk heb hier nog een sexy jurkje over die ik niet pas
Tombo met de slipperdebips!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
TT gaat niet over mij want ik heb een slipje aan
Maat: Mquote:
Ja, die kijk ik ook.quote:
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maat: M
Kleur: heel donker blauw met zwart kant aan de boven en onderkant. Ik heb wel een foto maar die heb ik in het donker gemaakt dus je ziet hem niet erg goed.
Zien?
Hoe fout.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die kijk ik ook.
Hoerenfeest zonder muziek
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dat kuiltje tussen de onderste ribbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Oognip het volgende:
Je borstbeen is geen kuiltje. Onder je ribben zit je maagkuiltje, naja maakt verder ook niet uit, hou maar gewoon in de gaten.
Hij heeft wel lef, hij heeft gewoon zijn eigen 'clue' aangetrokkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die kijk ik ook.
Hoerenfeest zonder muziek
[ afbeelding ]
Ik las een dutje doen. Helemaal verbaasd!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zo en nu ga ik echt een dvdtje doen![]()
Behave kinders
Jij vond hem lekker toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
En waar iedereen in het SST forum Gerard eerst een gladjakker vond, zijn nu zowel de heren als de dames bijna allemaal voor hemHet is echt een toffe kerel, de aardigste die er tussen zit.
Ik dacht dat ze een fout feestje vierden.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zo en nu ga ik echt een dvdtje doen![]()
Behave kinders
Philip?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Deze is ook lief Tombo, dit vind ik wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Op die ene cap die ik toen plaatste wel enigszins jaquote:
Oeh, das wel echt een slaapjurkje hequote:
Nee, dat vind ik niksquote:
Nou, welterusten dan maar he?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, das wel echt een slaapjurkje he
Ik vind hem mooi, maar niks voor mij denk ik, ik hou niet van slapen in kleren
Nou, dat ziet er echt uit als een miljonairquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft wel lef, hij heeft gewoon zijn eigen 'clue' aangetrokken
(Ze kregen allemaal een carnavalskostuum, elk kostuum was een clue voor een van hun geheimen. Hij is miljonair en zei 'doe mij dat pak maar', terwijl de rest dat niet durft bwehehe. Die Karim in zijn Bollywoodpak heeft ook lef, want dat is ook zijn geheim).
Ja het is wel echt een slaapjurkje jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, das wel echt een slaapjurkje he
Ik vind hem mooi, maar niks voor mij denk ik, ik hou niet van slapen in kleren
Roberto Jackettiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Oeh, DIE vind ik nou leuk qua man, zie RLT4
Nou de rest van de clues zijn nog veel onduidelijkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, dat ziet er echt uit als een miljonair
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja het is wel echt een slaapjurkje ja
Ik hou niet van slapen zonder kleren, al dat geplak. Benen die aan elkaar plakken als je ze op elkaar legt, bah
Of ligt dat aan mij?
Ik heb dat niet neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hou niet van slapen zonder kleren, al dat geplak. Benen die aan elkaar plakken als je ze op elkaar legt, bah
Of ligt dat aan mij?
Welk jurrekie is de clue van de slaapwandelaarster?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou de rest van de clues zijn nog veel onduidelijker
Die in dat rode jurkje moet Annie voorstellen. En dat is dan een clue naar iemand die in een (schippers)internaat gezeten heeft.
Dat denk ik ook. Maar niemand wil hemquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nee
Maar dan kan je hem beter aan iemand anders geven denk ik
Ja, die is leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Kan die je goedkeuring wel wegdragen?
De mijne in elk geval wel
nee, ik heb ook meestal wel iets aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of ligt dat aan mij?
Wat is Laura toegetakeld?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou de rest van de clues zijn nog veel onduidelijker
Die in dat rode jurkje moet Annie voorstellen. En dat is dan een clue naar iemand die in een (schippers)internaat gezeten heeft.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is Laura toegetakeld?
Waar moet dat op lijken
Geen idee. Misschien die van Sharon, soort prinsessenjurk --> Doornroosje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welk jurrekie is de clue van de slaapwandelaarster?
En toch staat het haar ergens welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is Laura toegetakeld?
Waar moet dat op lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |