Logisch, de muziek en het feest duurde 20 minuten....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ehmmm vertel...ik zie er de grap niet in...I want to see the world like you do......
er was maar 20 min muziek 4 flessen wijn en 10 bier.. zoietsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Caland het volgende:
Hoe lang hebben ze al drank? En is er nog iets gebeurt vanavond?
Er werd een handkusje gegevenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
wat werd er bezegeld ??
[ afbeelding ]
klopt! er is te weinig drank!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stelletje azijnpissers hier. Ze liggen niet op bed, ze liggen niet in de tuin, ze doen gek...
En het is weer niet goed![]()
truequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stelletje azijnpissers hier. Ze liggen niet op bed, ze liggen niet in de tuin, ze doen gek...
Watquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
er was maar 20 min muziek 4 flessen wijn en 10 bier.. zoiets
Hoezo? Aafke is tofquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Wees blij dat ze die jurk aan heeft zodat ze niet weer als een baviaan danst.
Waar is de muziek? De hapjes? De drank? Er zou carnaval komen, geen kinderfeestje met thee en ranja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoorde dat NowLive ook erg leuk is voor jouw soort mensen....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ik zeg spring, dan spring jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Hij vroeg juist aan L welke Alex zij leuker vond, zij zei die uit de eerste week, en hij gaat nu zijn best doen om zo weer te worden, in de hoop haar voor zich te winnen
Kwal
ik ook!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef Stranger het volgende:
IK ben wel eens naar het Bassie en Adriaan circus geweest.
Slaafje Alex, Meesteres Laura.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als ik zeg spring, dan spring je
Als ik zeg kniel dan kniel je
En dat vind hij nog fijn ook, zo'n typje is het. En Laura dissed hem maar al te vaak wat ze waarschijnlijk leuk vind en hij vind ht niet erg
Dus het perfecte paar
Alle streamers, twitter, facebook krijgen te horen: "ER IS MOTHERFUCKING VET CARNAVAL MET MUZIEK EN BOOZE!!! FUCKING HELL YEAH! "quote:
LEAVE RUUD ALONE!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoorde dat NowLive ook erg leuk is voor jouw soort mensen....
Karim was spelbreker...geen ruggengraat is het gezamenlijke geheim van de bewoners....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:41 schreef dieenebart het volgende:
Kansloos feest.![]()
Zijn ze al uitgestaakt?
ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef Stranger het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoorde dat NowLive ook erg leuk is voor jouw soort mensen....
Echt he die kerel is zo dom, een serieus gesprek willen voeren als er een feestje isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef mYsca het volgende:
Alex ga het nou niet proberen want je gaat een blauwtje oplopen
Ik woon in dezelfde stad als Bassie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:42 schreef Stranger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |