Ik denk dat het dubbel is bij hem...hij ziet mss weer kans en weet niet wat er waar was van de afwijzing...ik zie het hem komende dagen nog wel proberen, hetzij voorzichtiger...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef stormiot het volgende:
Geloof dat Alex Laura aardig negertDenk dat ie het niet leuk vond, het geheim en het feit dat ze zoveel gelogen heeft tegen hem erover
Wat had ze anders kunnen doen? Ik vind dat ze het naar omstandigheden prima hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:27 schreef stormiot het volgende:
Geloof dat Alex Laura aardig negertDenk dat ie het niet leuk vond, het geheim en het feit dat ze zoveel gelogen heeft tegen hem erover
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat het dubbel is bij hem...hij ziet mss weer kans en weet niet wat er waar was van de afwijzing...ik zie het hem komende dagen nog wel proberen, hetzij voorzichtiger...
zit wat in maar denk dat ie het wel even laat bezinkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat het dubbel is bij hem...hij ziet mss weer kans en weet niet wat er waar was van de afwijzing...ik zie het hem komende dagen nog wel proberen, hetzij voorzichtiger...
hij zei ook.. ik zie wel wat het me gaat brengenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
We lullen nu ff drie maanden vol, over een paar weken is dit subforum weer netjes gelocked en in de archieven....quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
We lullen nu ff drie maanden vol, over een paar weken is dit subforum weer netjes gelocked en in d earchieven....
zit pas net weer te kijken. Moet vandaag wel makkelijk te doen zijn, die missie om NIET gehoord te worden, haha. Maar leuk zal ie t niet vinden zo alleenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
Arme Maik....
'het is stil aan de overkant!'
helaas nog nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
is het al veilig om het geluid aan te zetten
nee of je moet trommelen willen horenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
Ze staat alweer te geilen bij Faalexquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:31 schreef minzo het volgende:
Vind wel zielig voor Laura, ze heeft nu echt niemand
Zeg ook niet dat het niet logisch is dat ze er over gelogen heeft. Maar ze was wel heel stellig en boos tegen hem vorige week dat ie niet mocht liegen tegen haar anders wilde ze niets meer met hem te maken hebben. En dat zal Alex zich denk ik ook nog wel herinneren. Vandaar .....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat had ze anders kunnen doen? Ik vind dat ze het naar omstandigheden prima hebben gespeeld.Daar kan hij ook zijn voordeel mee doen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:31 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
nee of je moet trommelen willen horen
-Professor-->hoogbegaafdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
waar slaat het kostuum van laura op?
Het is de bruidegom.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
-Professor-->hoogbegaafd
-foute schooljuf-->Dyslectie
Kan beide.
Werd dat net gezegd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:32 schreef Chuckster het volgende:
A: "Welke Alex vond je leuker die van nu of die van aan het begin?"
L: "Die van nu"
A: "Ok dan zal ik die weer proberen te worden"
Geen idee maar ze doet me denken aan mijn tandarts assistentequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
waar slaat het kostuum van laura op?
Nee die hing nog aan het rek toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is de bruidegom.
Van de bruid, die er ook bij loopt.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:32 schreef Chuckster het volgende:
A: "Welke Alex vond je leuker die van nu of die van aan het begin?"
L: "Die van nu"
A: "Ok dan zal ik die weer proberen te worden"
En nu weer Paard in de gang....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef Praatpoeder het volgende:
ze zingen het zonder te weten aan Maik
ze lust geen bier en wijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef Chuckster het volgende:
Wat een dansmoves heeft die Laura... not
Giet haar eens vol met alcohol en dan beweegt het wat soepeler denk ik
nee, ze zingen nu het liedje van de mini playbackshowquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
A: "Welke Alex vond je leuker die van nu of die van aan het begin?"quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
wat werd er bezegeld ??
[ afbeelding ]
Oow ik moest denken aan Abraham Lincoln, dyslexiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is de bruidegom.
Van de bruid, die er ook bij loopt.
OMGquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:34 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee, ze zingen nu het liedje van de mini playbackshow
Oke stond op mute bij mij en keek ff nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:34 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat was 2 minuten geleden te horen op steam #1 toen Laura en Alex in gesprek waren
Als hij dat niet los kan zien van het spel en zich niet realiseert dat ze dit heeft gedaan om hem bij zich vandaan te houden omdat ze een spel MOEST spelen dan is hij dommer dan verwacht, hij weet zelf ook wel dat het niet altijd makkelijk is om je geheim te bewaren, komt wel denk ik als er een beetje tijd overheen is gegaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:31 schreef stormiot het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet logisch is dat ze er over gelogen heeft. Maar ze was wel heel stellig en boos tegen hem vorige week dat ie niet mocht liegen tegen haar anders wilde ze niets meer met hem te maken hebben. En dat zal Alex zich denk ik ook nog wel herinneren. Vandaar .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |