Uiterst vreemde OP als dat je vraag isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:28 schreef GianLorenzo het volgende:
Nee heb leertips nodig. Mijn tentamen komt eraan. Hoe leren jullie?
Wat kwiwi zegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:28 schreef GianLorenzo het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uiterst vreemde OP als dat je vraag is
en dit iddquote:
Over mijn gemiddelde ben ik tevreden. Maar ik merk dat mijn cijfers minder worden juist doordat ik meer nevenactiviteiten heb. Ook met mijn studentenvereniging. Dus ik vroeg me af hoe jullie leren? Wanneer begin je? Hoeveel uur per dag? Vat je samen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:31 schreef BrandX het volgende:
hoezo meer leertips als je zo al gemiddeld een 7 staat. Is toch prima?
wil je hoger, dan lijkt me dat je eerder dan die twee weken moet beginnen
sterk van studie afhankelijk denk ik. Maar je geeft het antwoord zelf al, minder nevenactiviteiten doen dan dus. Je kan nou eenmaal niet alles.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:34 schreef GianLorenzo het volgende:
[..]
Over mijn gemiddelde ben ik tevreden. Maar ik merk dat mijn cijfers minder worden juist doordat ik meer nevenactiviteiten heb. Ook met mijn studentenvereniging. Dus ik vroeg me af hoe jullie leren? Wanneer begin je? Hoeveel uur per dag? Vat je samen?
maak dan een andere OPquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:28 schreef GianLorenzo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |