Is te hopen anders hebben wij weer een saaie avondquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zijn niks meer gewend, Na twee glaasjes dronken
Nee joh Annie was bingokoningin!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Was Annie niet een hoogbegaafde duiker die na de tsunami tientallen mensen heeft gered, goede zwemster, had olympisch goud ook.
Ja datquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Was Annie niet een hoogbegaafde duiker die na de tsunami tientallen mensen heeft gered, goede zwemster, had olympisch goud ook.
Die kan eindelijk poepen/douchen zonder dat ie bang hoeft te zijn dat iemand hem hoort.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef AMD-XP het volgende:
omg! hahah.. en dan zit MAIK in de geheime kamer ... die krijgt niks mee..
Da's niet echt een miljonairs-outfitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat gouden pak van Gerard in zijn eigen clue
Heel goed! De vorige keer deden ze zuinig aan omdat er maar zo weinig was, nu maar meteen vantevoren beginnen met klagen, ik denk trouwens dat er zo nog wel een "butler" binnenkomt als de drank op is, 3 keer raden...quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
1 krat bier?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:03 schreef Misiuuu het volgende:
Hoeveel flessen drank hebben ze gekregen???! Ik zie het niet via tv!
+1quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel goed! De vorige keer deden ze zuinig aan omdat er maar zo weinig was, nu maar meteen vantevoren beginnen met klagen, ik denk trouwens dat er zo nog wel een "butler" binnenkomt als de drank op is, 3 keer raden...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:03 schreef Misiuuu het volgende:
Hoeveel flessen drank hebben ze gekregen???! Ik zie het niet via tv!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |