Is die roze jurk die aafke aan heeft geen clue voor miljonair? Marilynn monroe, diamonds are a girls best friend?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Indisch -> bollywood
Annie pakje --> internaat
Duikerspak --> olympisch (zwem)goud
Reddingsvest -> Tsunami
Madonnajurk (materialgirl) -> Piercer
Bruid en Bruidegom -> Neprelatie
Zorro (verkleden/ 2 identiteiten) --> Bingoqueen
we missen in ieder geval nog:quote:op zaterdag 5 maart 2011 21:57 schreef waxmask het volgende:[/b]
[..]
Sharon kan ook door gaan voor Queen...
ik hoop hetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:56 schreef xxbritt het volgende:
Zou wel grappig zijn als al de muziek vanavond ook clue's zijn.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:58 schreef Ciqune het volgende:
[..]
Is die roze jurk die aafke aan heeft geen clue voor miljonair? Marilynn monroe, diamonds are a girls best friend?
dat gouden pak van Gerard in zijn eigen cluequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:58 schreef Ciqune het volgende:
[..]
Is die roze jurk die aafke aan heeft geen clue voor miljonair? Marilynn monroe, diamonds are a girls best friend?
En waarom ?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef RiftNL het volgende:
Wat Aafke draagt slaat op Joanna>> Prinsessenpak = mooi zijn etc
Neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef Niki.P het volgende:
Heeft iemand na het bekent maken van het geheim A en L nog samen gezien??
En de mannelijke en vrouwelijke versie van de tragische clown dan? Die vind ik in dat rijtje niet thuis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:58 schreef Ciqune het volgende:
[..]
I know maar zie jij iets wat met slaapwandelen te maken heeftquote:
Ja durft die zich nou niet op Laura te storten? Of is ze inmiddels ook afgeknapt op hemquote:
Ja, helemaal in tune met haar geheim: ik slaapwandel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef RiftNL het volgende:
Wat Aafke draagt slaat op Joanna>> Prinsessenpak = mooi zijn etc
2 glaasjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zei ze nou 2 glaasjes of 2 flessen per persoon
Hoogbegaafdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:00 schreef waxmask het volgende:
Eerste wat Aafke zegt: IS DAT ALLES??DAT IS 2 GLAZEN WIJN.....
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, helemaal in tune met haar geheim: ik slaapwandel.
glaasjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zei ze nou 2 glaasjes of 2 flessen per persoon
Oh okquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:00 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we het vanavond nog nooit gezegt....
Annie>Musical>Weeshuis
nee hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:01 schreef AMD-XP het volgende:
Lees ik nou dat het geheim van G&L geraden is?
Dank voor de waarschuwing.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:01 schreef waxmask het volgende:
Wijn met Carnaval....HALLO Alphons....Waar kom jij vandaan man.....
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:01 schreef AMD-XP het volgende:
Lees ik nou dat het geheim van G&L geraden is?
Was Annie niet een hoogbegaafde duiker die na de tsunami tientallen mensen heeft gered, goede zwemster, had olympisch goud ook.quote:
Is te hopen anders hebben wij weer een saaie avondquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zijn niks meer gewend, Na twee glaasjes dronken
Nee joh Annie was bingokoningin!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Was Annie niet een hoogbegaafde duiker die na de tsunami tientallen mensen heeft gered, goede zwemster, had olympisch goud ook.
Ja datquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Was Annie niet een hoogbegaafde duiker die na de tsunami tientallen mensen heeft gered, goede zwemster, had olympisch goud ook.
Die kan eindelijk poepen/douchen zonder dat ie bang hoeft te zijn dat iemand hem hoort.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef AMD-XP het volgende:
omg! hahah.. en dan zit MAIK in de geheime kamer ... die krijgt niks mee..
Da's niet echt een miljonairs-outfitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat gouden pak van Gerard in zijn eigen clue
Heel goed! De vorige keer deden ze zuinig aan omdat er maar zo weinig was, nu maar meteen vantevoren beginnen met klagen, ik denk trouwens dat er zo nog wel een "butler" binnenkomt als de drank op is, 3 keer raden...quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
1 krat bier?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:03 schreef Misiuuu het volgende:
Hoeveel flessen drank hebben ze gekregen???! Ik zie het niet via tv!
+1quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel goed! De vorige keer deden ze zuinig aan omdat er maar zo weinig was, nu maar meteen vantevoren beginnen met klagen, ik denk trouwens dat er zo nog wel een "butler" binnenkomt als de drank op is, 3 keer raden...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:03 schreef Misiuuu het volgende:
Hoeveel flessen drank hebben ze gekregen???! Ik zie het niet via tv!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:03 schreef RiftNL het volgende:
Laura beweegt weer soepeltjes over de dansvloer
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:03 schreef Stability het volgende:
stem: "doe jullie zenders goed , en gooi die tiefus fluitjes nu onmiddelijk in het labyrint"
Sorry ga ik niet op wachtenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel goed! De vorige keer deden ze zuinig aan omdat er maar zo weinig was, nu maar meteen vantevoren beginnen met klagen, ik denk trouwens dat er zo nog wel een "butler" binnenkomt als de drank op is, 3 keer raden...
alleen met SL..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn er streams van de Geheime Kamer?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:04 schreef anniccck het volgende:
Arme Maik... ik zou hem nu toch wel op de streams willen zien hoor
Ik geloof dat hij vanmorgen even te zien was? Dacht ik gelezen te hebben, ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:04 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
Zijn er streams van de Geheime Kamer?
Zou leuk zijn, gezien zijn faalboodschappenactie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:04 schreef RiftNL het volgende:
Of ze krijgen zometeen een opdracht voor meer drank of Maik komt wat brengen
Instructies gehad tijdens de streamlock.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:05 schreef Stranger het volgende:
Carnaval is pas leuk na 10 biertjes, snap niet dat ze nu al staan te feesten.
Idd! Heel goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Prinsesje kan toch ook doornroosje zijn, de schone slaapster
Haar soort mensen doen zulks toch niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat zullen haar vriendinnen hier van vinden
Alles voor de streamers hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:05 schreef Stranger het volgende:
Carnaval is pas leuk na 10 biertjes, snap niet dat ze nu al staan te feesten.
ik wou net zeggen ik wil de sl terugquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:06 schreef beequeen het volgende:
Streamlock is nu wel op zijn plaats. Fijne avond allemaal.
Ik hou ook niet van carnaval.. (anders zat ik hier nu niet :p) maar je kan toch wel meedoenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haar soort mensen doen zulks toch niet?
Buonanotte BQquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:06 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:06 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:06 schreef muzas het volgende:
SERIEUS!! lieve GOD ik zal NOOIT meer zeuren over dat kenkerPLINGELPLONGEL ding... LAAT DIT alstublieft STOPPEN! mijn OREN krijgen kanker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |