Hmpf, respect voor vrouwen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen greintje respect voor vrouwen of wel?
Smeerlap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impliceren dat negatieve discriminatie wel ok isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:22 schreef kutkabouter het volgende:
Het enige wat ik nergens op vind slaan is positieve discriminatie. Maargoed, dat geldt in zijn algemeenheid, en niet alleen voor vrouwen.
* PierreTT gaat naast dreamzk zitten en pakt het bier alvast!quote:
Waarom vind je haar een sletje dan? Voor hetzelfde geld blijft ze maagd tot het huwelijk, en is ze helemaal geen sletje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen dat ik haar een mooi meisje of een lekker ding vind maar dan zou ik liegen, want dat vind ik niet. Ik vind haar een geil sletje. Heeft niks met respect voor vrouwen te maken. Ik heb echt wel respect voor vrouwen.
Vrouwen die mooi zijn en die dat niet op de een of andere manier gaan lopen uitbuiten, daar heb ik vooral respect voor. Maar zo'n ding zoals in dat filmpje: weer een aandachtshoer die een gaming channel maakt, heel leuk hoor, maar vrouwen die op youtube mooi gaan lopen wezen, daarvan weet je bij voorbaat al dat het gewoon aandachtshoeren zijn.
Sowieso vind ik het enigszins apart dat jij uit een zin van 2 woorden kunt afleiden dat ik geen respect heb voor vrouwen.
En dus vind je het maar nodig om iedere willekeurige vrouw maar een sletje, een lekker ding, een geil ding of weet ik veel wat allemaal te noemen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een bewuste keuze? Dat Michhas op zijn 21ste al samen wil gaan wonen enzovoorts, daar heb ik respect voor, dat moet hij zelf weten, maar dat is niet aan mij besteed. Ik hoef dat niet zo nodig zo vroeg.
Mijn moeder zei altijd: "Een vrouw versieren is geen kwestie van het hebben van een mooi gezicht, maar intelligente opmerkingen en complimenten, dat is waar het aan ligt!"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
En dus vind je het maar nodig om iedere willekeurige vrouw maar een sletje, een lekker ding, een geil ding of weet ik veel wat allemaal te noemen?
Jesus christ man
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
* PierreTT gaat naast dreamzk zitten en pakt het bier alvast!
Ahw.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd: "Een vrouw versieren is geen kwestie van het hebben van een mooi gezicht, maar intelligente opmerkingen en complimenten, dat is waar het aan ligt!"
En mijn moeder had en heeft nog steeds altijd gelijk
Jij, beste man, jij snapt het.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd: "Een vrouw versieren is geen kwestie van het hebben van een mooi gezicht, maar intelligente opmerkingen en complimenten, dat is waar het aan ligt!"
En mijn moeder had en heeft nog steeds altijd gelijk
Mijn moeder, die snapt hetquote:
huh? like elmo said sometimes you just gotta take the pussy....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn moeder, die snapt hetGoed, om dus terug te komen op jou kutkabouter, je doet het dus allemaal verkeerd, dat je het even weet.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
huh? like elmo said sometimes you just gotta take the pussy....
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn moeder, die snapt hetGoed, om dus terug te komen op jou kutkabouter, je doet het dus allemaal verkeerd, dat je het even weet.
ben ik ook mee bezig geweest nog ff met een chick samen een rondje gereden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:24 schreef tliciouz het volgende:
Boz, moet jij met dit heerlijke weer geen chicks versieren op je motor?
Goed bezig.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ben ik ook mee bezig geweest nog ff met een chick samen een rondje gereden.
Mijn moeder zei ook altijd: "Let niet teveel op Sesamstraat, de shit die je daar ziet is niet representatief hoe het in het echte leven gaat!"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
huh? like elmo said sometimes you just gotta take the pussy....
ja heb geen gezicht gezien ofzo kwam onderweg tegen zij was ook op de motor dus ff stukkie gereden. en toen ging ik maar weer de andere kant op.quote:
jij hebt een bazen moeder die tegen kleine kinderen zegt "die shit"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn moeder zei ook altijd: "Let niet teveel op Sesamstraat, de shit die je daar ziet is niet representatief hoe het in het echte leven gaat!"
Ohhh, ik dacht dat ze bij jou achterop zat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja heb geen gezicht gezien ofzo kwam onderweg tegen zij was ook op de motor dus ff stukkie gereden. en toen ging ik maar weer de andere kant op.
haha nee. maar er is nog plek hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohhh, ik dacht dat ze bij jou achterop zat.
Dan pm ik je mijn adres even.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha nee. maar er is nog plek hoor
haha maar dat is begrijpelijk, en nee je mag niet met fabian spelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:36 schreef Michhas het volgende:
Mijn moeder zei altijd: 'Michiel, doe nou eens rustig!'
Och erme.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:36 schreef Michhas het volgende:
Mijn moeder zei altijd: 'Michiel, doe nou eens rustig!'
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha maar dat is begrijpelijk, en nee je mag niet met fabian spelen
Yezzur! Maar maar maar, ik ga waarschijnlijk even met Ant gamen vanaaf, splitscreenen jeweetzquote:
de hele avond??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:39 schreef Michhas het volgende:
[..]mooie tijden
[..]
Yezzur! Maar maar maar, ik ga waarschijnlijk even met Ant gamen vanaaf, splitscreenen jeweetz
uhm, als het goed is wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee
Waar is Biersmid vanavond dan? Is hij dan weer in Arnhem?
je bent welkom hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:42 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil wel, maar vriendinnen gaan al ergens anders heen.
geen idee hoeveel er mee gaan, max 6 manquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:45 schreef tliciouz het volgende:
Ligt er aan, als er veel man mee gaan blijf ik liever thuis.
Wat een bagger spel vind ik dat toch.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geen idee hoeveel er mee gaan, max 6 man
btw saints 3 yay http://uk.xbox360.ign.com/articles/115/1154964p1.html
kay is goedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een bagger spel vind ik dat toch.
Maar, als jij of Mich even laat weten straks wat de bedoeling is kom ik misschien wel even langs.
moet je ook niet in de zorg gaan werken!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou niet bij mij, morgen om 8 uur al op.
Ben morgen vrij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
moet je ook niet in de zorg gaan werken!!!
ohja en om 11uur wel gewoon bij de mis zijn
uhm, schoonmams. daar moet je schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben morgen vrij.Schoonmams komt langs.
Normaal wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm, schoonmams. daar moet je schijt aan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |