Geen vrouwen in Delft gevonden en zodoende maar internet hosselaar worden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goeien reactie.Dat heidipakje is best sexy trouwens, ik zag er gisteren wat chicks mee lopen.
Yo Hugo Bozz, jij speelt nu GTA4 toch? Morgen heb ik m. Zijn er co-op shizzle in die game?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
it's that nigga b real....
since when are latino's niggaz??
Wel multi-player maar geen echte co-op. Je kan wel met 3 anderen soort van missies doen maar die hebben geen betrekking op de single player campaign zelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yo Hugo Bozz, jij speelt nu GTA4 toch? Morgen heb ik m. Zijn er co-op shizzle in die game?
ja maar ik kan niet met mic gamen atm. heb geen zin om tussen me ouders me kapot te lopen schelden op een video game.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yo Hugo Bozz, jij speelt nu GTA4 toch? Morgen heb ik m. Zijn er co-op shizzle in die game?
Oke, thanks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wel multi-player maar geen echte co-op. Je kan wel met 3 anderen soort van missies doen maar die hebben geen betrekking op de single player campaign zelf.
Was gewoon vraag om te informeren, maar thanks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik kan niet met mic gamen atm. heb geen zin om tussen me ouders me kapot te lopen schelden op een video game.
btw van de dlc's vind ik tlad beter dan tbogtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oke, thanks.
[..]
Was gewoon vraag om te informeren, maar thanks.
Man, ik was niet eens in Delft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen vrouwen in Delft gevonden en zodoende maar internet hosselaar worden?
Je reputatie gaat je vooruit?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Man, ik was niet eens in Delft.En nee. Ik zeg iets over d'r outfit en ineens ben ik een E-hosselaar? Wtf?
En zo is het maar netquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:55 schreef Fsmxi het volgende:
Omdat ik toch niks te doen heb om 2:55.
hier
Doe nou niet, dadelijk pest je hem nog weg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:55 schreef Fsmxi het volgende:
hier
:''''''''''''''''''''')quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:55 schreef Fsmxi het volgende:
hier
Zaterdag uiteindelijk niet meer naar de Matrixx geweest. Zondag vroeg begonnen bij Quick en daarna stad in geweest en uiteindelijk 12 uur thuis. Ben nog steed aan het uitbrakkenquote:
Ben je niet naar Cuijk geweest gister?quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:59 schreef Parvus het volgende:
[..]
Zaterdag uiteindelijk niet meer naar de Matrixx geweest. Zondag vroeg begonnen bij Quick en daarna stad in geweest en uiteindelijk 12 uur thuis. Ben nog steed aan het uitbrakken
Wel geslaagd dus. Bij jou?
Goeie reactie tamara en wat zie je er sexy uit, zullen we cammen?!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goeien reactie.Dat heidipakje is best sexy trouwens, ik zag er gisteren wat chicks mee lopen.
Grappige reactie Doop, je bent ook zo grappig. Heb je ook naaktfoto's?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Goeie reactie tamara en wat zie je er sexy uit, zullen we cammen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, wat raar. Ik zie dat daar niet staan. Misschien moet ik maar eens een bril gaan kopen?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Goeie reactie tamara en wat zie je er sexy uit, zullen we cammen?!
Echte bazen kunnen tussen de regels door lezen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goh, wat raar. Ik zie dat daar niet staan. Misschien moet ik maar eens een bril gaan kopen?!
Maak je niet zo druk oude e-playerquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goh, wat raar. Ik zie dat daar niet staan. Misschien moet ik maar eens een bril gaan kopen?!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Grappige reactie Doop, je bent ook zo grappig. Heb je ook naaktfoto's?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Captain obvious.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen tussen de regels door lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |