Heb je Michhas zijn work outfit aanquote:
Huh?quote:Op zondag 6 maart 2011 04:51 schreef dreamzk het volgende:
En ik ben weer terug, wat is carnaval toch fijn. Vrouwtjes, pussy, bier... wat wil een man nog meer? (op stoma na, die wil alleen maar crysis 2 oid)
Ah mooi moment is dat.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Nu even mini-me zijn kinderbedje uit elkaar halen en er een peuterbed voor in de plaats zetten
Ik heb geen flauw idee waar dat op sloeg stoma, sorryquote:
Net alsof ik alles meelees, pauper!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:53 schreef KoningStoma het volgende:
Dr.Pringles,
Onder een steen sinds weet ik veel.
Geen trauma's opgelopen?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef Saind het volgende:
KoningStoma, jij bent niet toevallig kingcatheter? volgens mij heb ik laatst tegen jouw gespeeld bedenk ik me net :p
Nu ik dit zo zie moet ik toch maar snel mn live weer verlengen, mis de lol die we hadden met het klotenquote:
Je hebt wat gemist, potatoee.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nu ik dit zo zie moet ik toch maar snel mn live weer verlengen, mis de lol die we hadden met het kloten
27/28 maart ben ik er weer bij, dan zijn mn tentamens overquote:
Vandaag is de leukste dag, kroegentocht in Cuijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:56 schreef kutkabouter het volgende:
KALIEEEEE, IK MIS JE KALIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik mis carnaval nu alweer. Het is weer voorbij, moet weer aan de studie.
Gelukkig zijn er ook nog serieze mensen in dit topicquote:
Ik ben een serieze boyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog serieze mensen in dit topic
Ik durf niks anders te beweren my main dawg.quote:
Goeien reactie.quote:
Pervertquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goeien reactie.Dat heidipakje is best sexy trouwens, ik zag er gisteren wat chicks mee lopen.
Wat is daar pervers aan?quote:
Geen vrouwen in Delft gevonden en zodoende maar internet hosselaar worden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goeien reactie.Dat heidipakje is best sexy trouwens, ik zag er gisteren wat chicks mee lopen.
Yo Hugo Bozz, jij speelt nu GTA4 toch? Morgen heb ik m. Zijn er co-op shizzle in die game?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
it's that nigga b real....
since when are latino's niggaz??
Wel multi-player maar geen echte co-op. Je kan wel met 3 anderen soort van missies doen maar die hebben geen betrekking op de single player campaign zelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yo Hugo Bozz, jij speelt nu GTA4 toch? Morgen heb ik m. Zijn er co-op shizzle in die game?
ja maar ik kan niet met mic gamen atm. heb geen zin om tussen me ouders me kapot te lopen schelden op een video game.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yo Hugo Bozz, jij speelt nu GTA4 toch? Morgen heb ik m. Zijn er co-op shizzle in die game?
Oke, thanks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wel multi-player maar geen echte co-op. Je kan wel met 3 anderen soort van missies doen maar die hebben geen betrekking op de single player campaign zelf.
Was gewoon vraag om te informeren, maar thanks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik kan niet met mic gamen atm. heb geen zin om tussen me ouders me kapot te lopen schelden op een video game.
btw van de dlc's vind ik tlad beter dan tbogtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oke, thanks.
[..]
Was gewoon vraag om te informeren, maar thanks.
Man, ik was niet eens in Delft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen vrouwen in Delft gevonden en zodoende maar internet hosselaar worden?
Je reputatie gaat je vooruit?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Man, ik was niet eens in Delft.En nee. Ik zeg iets over d'r outfit en ineens ben ik een E-hosselaar? Wtf?
En zo is het maar netquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:55 schreef Fsmxi het volgende:
Omdat ik toch niks te doen heb om 2:55.
hier
Doe nou niet, dadelijk pest je hem nog weg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:55 schreef Fsmxi het volgende:
hier
:''''''''''''''''''''')quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:55 schreef Fsmxi het volgende:
hier
Zaterdag uiteindelijk niet meer naar de Matrixx geweest. Zondag vroeg begonnen bij Quick en daarna stad in geweest en uiteindelijk 12 uur thuis. Ben nog steed aan het uitbrakkenquote:
Ben je niet naar Cuijk geweest gister?quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:59 schreef Parvus het volgende:
[..]
Zaterdag uiteindelijk niet meer naar de Matrixx geweest. Zondag vroeg begonnen bij Quick en daarna stad in geweest en uiteindelijk 12 uur thuis. Ben nog steed aan het uitbrakken
Wel geslaagd dus. Bij jou?
Goeie reactie tamara en wat zie je er sexy uit, zullen we cammen?!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Grappige reactie Doop, je bent ook zo grappig. Heb je ook naaktfoto's?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Goeie reactie tamara en wat zie je er sexy uit, zullen we cammen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, wat raar. Ik zie dat daar niet staan. Misschien moet ik maar eens een bril gaan kopen?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Goeie reactie tamara en wat zie je er sexy uit, zullen we cammen?!
Echte bazen kunnen tussen de regels door lezen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goh, wat raar. Ik zie dat daar niet staan. Misschien moet ik maar eens een bril gaan kopen?!
Maak je niet zo druk oude e-playerquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goh, wat raar. Ik zie dat daar niet staan. Misschien moet ik maar eens een bril gaan kopen?!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Grappige reactie Doop, je bent ook zo grappig. Heb je ook naaktfoto's?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Captain obvious.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen tussen de regels door lezen.
Hehe nope moest gewoon werkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je niet naar Cuijk geweest gister?
Ja die van mij was ook zeker geslaagd. Vrijdag wezen vieren, zaterdag overdag en in de avond. En zondag ook nog even.
beetje jammer dat ik em niet kan zien op me phone. Plus ik doe niey stoer op me motor alleen maar pissig als ie weer eens niet wilt startenquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:38 schreef kutkabouter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oen_op_de_motor.html
Dat moet haast wel bozz zijn.
Het is echt een episch trucje wat ie doet. Als je dat kan mag je stoer doen erop.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik em niet kan zien op me phone. Plus ik doe niey stoer op me motor alleen maar pissig als ie weer eens niet wilt starten
ja maar ik doe al andere epische trucjes erop zoals rechtdoor rijden en en bochten maken en vrouwen harten laten smelten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het is echt een episch trucje wat ie doet. Als je dat kan mag je stoer doen erop.
Hihi.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik doe al andere epische trucjes erop zoals rechtdoor rijden en en bochten maken en vrouwen harten laten smelten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |