Nope, Pierette niet:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die zijn toch altijd half wit/half zwart? Niet met vrolijke kleurtjes.
Maik als Zorro dalijk maar dan goed bedekt etc dat ze niet zien dat hij het isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef Urb het volgende:
1 kostuum over, toch al voor Maik of...? Zal wel niet.
rode hakkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Die rode hakken van haar of echte stelten?
Met een paar lekkere dikke tietenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef PinkDream het volgende:
zou maik zo onherkenbaar verkleed binnekomen??
sorry maar ik zie en hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
2 druppels water Freddy Mercury!
Klinkt wel heel eng als ik het zo lees.quote:
Saai.quote:
Mo heeft de pakjes uitgedeeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Leg uit... Waarom Gerard en Karim hun geheim aan met kleding? Je mag toch kiezen? Eucalypta heeft ook niet het Annie pakje aan maar Joanna.
Lijkt wel Harley Quinn (Batman)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, Pierette niet:
[ afbeelding ]
Freddy is en blijft de opperbaas RIPquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:42 schreef Stability het volgende:
[..]
sorry maar ik zie en hoortoch echt 10000 keer liever freddy mercury (RIP)
Zekerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
rode hakken
dat zijn toch ook net stelten?
Dan moet ze wel dat hoedje op, dat is toch heel typerend?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, Pierette niet:
[ afbeelding ]
Ga jij es ff googlen op Freddy Mercuryquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
2 druppels water Freddy Mercury!
Schooljuf outfit... want stel je voor, je werkgever zal kijken..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:42 schreef TimeJumper het volgende:
Laura heeft precies het pakje wat bij der past, saaiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik zie het zo! Mijn blik, beeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ga jij es ff googlen op Freddy Mercury
Lol, idd.quote:
Je hebt ook nog gellinerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:43 schreef Stranger het volgende:
serieus begonnen ze daar weer over 'vloeibare eyeliner'?
Daar had ik tot het begin van dit programma nog nooit van gehoord, en nu word je er mee doodgegooid
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
Annie = > Internaat
Reddingsvest = > Tsunami
Indisch = > Bollywood
Gouden pak = > Miljonair
Aafke --> Madonna "Material girl" --> piercingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
Annie = > Internaat
Reddingsvest = > Tsunami
Indisch = > Bollywood
Gouden pak = > Miljonair
nee wat is dat? sorry he, als je het zegt weet ik het misschien weerquote:
Tsja domme saaie doos, dan moet je je vooral hier voor op geven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schooljuf outfit... want stel je voor, je werkgever zal kijken..
We will rock you musicalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
[..]
nee wat is dat? sorry he, als je het zegt weet ik het misschien weer
En aan het eind van avond keurig de afwas wegwerken!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja domme saaie doos, dan moet je je vooral hier voor op geven.
Maar zoals ze zelf zei, ze had weinig grenzen![]()
Misschien gaan we daar vanavond wat van zien, maar ik denk dat het te hoopvol is.
Hoppa op de bank met ranja
aha , nee niet geweest maar wel altijd fan geweest van freddyquote:
Me2 binnenkort eens bezoekje brengen aan zijn standbeeld in Geneve wat een baasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:46 schreef Stability het volgende:
[..]
aha , nee niet geweest maar wel altijd fan geweest van freddy
Clown - ik ben hoogbegaafd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
Annie = > Internaat
Reddingsvest = > Tsunami
Indisch = > Bollywood
Gouden pak = > Miljonair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |