Klusje? vertel....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:34 schreef Psychecn het volgende:
[..]
HEY.............Helmond?? dan heb ik nog wel een klusje voor je
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:34 schreef henk.jansen het volgende:
Hebben ze de lampenkap voor Laura nog niet gevonden?
Check.quote:
quote:je hebt meegedaan aan de prijsvraag om kaartjes voor de liveshow van Secret Story te winnen. Je hebt gewonnen, gefeliciteerd!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:36 schreef Flashbox het volgende:
Als je nu echt Carnaval wilt zien moet je hier klikken
Ik wilde er net iets over postenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:38 schreef Stranger het volgende:
Aafke het meest bedekt van de avond?
That's a first.
Sofia is denk ik idd een pierrete, vrouwelijke pierrot:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:37 schreef mootie het volgende:
Die van joanne is inderdaad Annie (denk ik). Het pakje van Sofie snap ik nog niet. En waar zou de trouwjurk op slaan?
Sofia ook clownspak, maar dan zo'n enge artistieke clown , zonder rode neus en zelfs al doen ze mime dan druipt het Franse ervan af.....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:37 schreef mootie het volgende:
Die van joanne is inderdaad Annie (denk ik). Het pakje van Sofie snap ik nog niet. En waar zou de trouwjurk op slaan?
Pierette, ken uw klassieken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sofia ook clownspak, maar dan zo'n enge artistieke clown , zonder rode neus en zelfs al doen ze mime dan druipt het Franse ervan af.....
Ik had ineens een helder moment, na het zien van de streams, toen ik me bedacht ik had nog een live stream van sittartquote:
Je bent toch niet bang voor clowns he?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sofia ook clownspak, maar dan zo'n enge artistieke clown , zonder rode neus en zelfs al doen ze mime dan druipt het Franse ervan af.....
kutbosschenaarquote:
Maar die zijn toch altijd half wit/half zwart? Niet met vrolijke kleurtjes.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sofia is denk ik idd een pierrete, vrouwelijke pierrot:
Je wit gezicht is vol tragiek
Hoe kil is je gewaad
Wat ik erg mis als ik je zie
Een lach op je gelaat
Je ziet de meeste dingen zwart
Het leed trek jij je aan
En kijkt of ieder ogenblik
De wereld kan vergaan
refr.:
Droog je tranen Pierrot, oh Pierrot
Geef toch een glimlach cadeau, oh Pierrot
Tover wat kleur op je wangen
Trek eens een vrolijke snoet
Toe laat je hoofd niet zo hangen
Een lach doet iedereen goed
Droog je tranen Pierrot, oh Pierrot
Droog je tranen, droog je tranen
Droog je tranen Pierrot en lach
Je trieste blik is handelswaar
Je staart me steeds weer aan
In de etalages zie ik jou steeds vaker staan
Er wordt aan je verdriet verdiend
Dat doet een beetje zeer
Maar ik blijf hopen dat ik ooit jouw lach zie op een keer
Mo moest kiezen, dus onbewust een paar goed denk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Leg uit... Waarom Gerard en Karim hun geheim aan met kleding? Je mag toch kiezen? Eucalypta heeft ook niet het Annie pakje aan maar Joanna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |