Eigenlijk 250 dollar wat nog wel meevalt, maar je kent onze winkeliers, lekker het tekentje veranderen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus..250 euro en dan moet je er ook nog een game bijkopen van 45 euro? Flikker lekker een eind op Nintendo.
Fucking woekerprijzen man.
Dit doet Nintendo natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Eigenlijk 250 dollar wat nog wel meevalt, maar je kent onze winkeliers, lekker het tekentje veranderen.
Nee hoor.quote:
Klopt. In Europa mag je alleen een adviesprijs mee geven. Daarom zie je in bijvoorbeeld de UK de prijs sterk verschillen. De laagste prijs die ik gezien heb was £179.99 en dat is omgerekend ¤ 208,62. Je was dan wel verplicht om er twee games bij te kopen, maar goed, je verdient dan alsnog. En de retailer ook, aangezien de systemen voor iets van £170 ingekocht worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:40 schreef Kriegel het volgende:
Geen idee. Volgens mij mogen die alleen een adviesprijs geven, toch? Die wordt dan vaak naar boven aangepast, zie je vrij veel.
Dat is niet te vermijden. De resolutie op de 3DS is dusdanig anders dat de software wel pixels moet gaan schatten. Er is geen enkele manier om de pixels perfect te vertalen naar de nieuwe afmeting.quote:
Ik zie dat in die video niet echt eigenlijkquote:
quote:Ter gelegenheid van de Nintendo 3DS release organiseert Nedgame op 24 maart een launch event. Vanaf 14:00 uur kun jij je gereserveerde Nintendo 3DS bij ons afhalen, dus 1 dag voor de release!
Maar dat is niet alles, koop je er gelijk twee games bij dan mag je gratis nog een extra game uitzoeken! En alsof dat nog niet genoeg is krijg je ook nog eens een prachtig Mario T-Shirt cadeau.
Ook kun je kennismaken met de 3DS, deze is werkend te zien en ook kun je hem die dag uitproberen om je te laten overtuigen van de prachtige 3D effecten.
Dus reserveer snel en kom langs, alleen 24 maart tussen 14:00 en 16:00 uur in onze winkel in Apeldoorn.
Nice, heb hem al gereserveerd. Oorspronkelijk wilde ik alleen pilotwings erbij kopen maar dit is wel een verleidelijke aanbieding.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen in (omgeving) Apeldoorn las ik net het volgende in de nieuwsbrief van Nedgame:
[..]
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat die er niet zouden komen, gezien de voorgaande releases van consoles hier in A'dam zou dat compleet onlogisch zijn. Tenzij ze bang zijn dat 't zo slecht is dat het klanten afschriktquote:Op zondag 13 maart 2011 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat er demo-stands in winkels komen. Want ik wil toch echt eerst wel dat 3D-effect met eigen ogen zien voordat ik er eentje koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |