Welke functie had je voor gesoliciteerd? Zal wel voor INF ofso zijn als je c4 moet halen?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Goed nieuws, heb een brief gekregen vandaag waarin staat dat ik ben uitgenodigd voor de Medische keuring.
Ik solliciteer voor de officiers opleiding land model, aangezien het proces vanwege de bezuiningen wat veranderd was (was namelijk niet gepland een lichting op het KMA voor lang model te doen dit jaar, maar uiteindelijk toch doorgegaan om de accreditatie te krijgen ).
Normaal gesproken moest je dus dit traject volgen;
-psychologische test
-medische keuringen
-tenslotte AAC
Dit keer was het dus
-psychologische test
-AAC
-medische keuringen
Wat ik wel apart vind, bij het AAC laten ze dus een maximum mensen door (aantal opleidingsplaatsen) en aangezien dit normaalgesproken op het einde plaatst vind, kunnen zij de mensen aannemen bij wie zij dus het beste gevoel hebben.
Alleen omdat dit keer eerst het AAC is en dan pas de medische keuringen is het toch wel riskant met dat maximum kandidaten aanduiden, want stel je komt er dus door maar tijdens de medische keuringen blijkt dat je lichaam niet voldoet o.i.d, hoe zit dat dan? Bellen ze dan iemand op die eerst werd afgewezen dat hij het mag proberen?
Weet iemand toevallig hoeveel Cluster 4 voor kracht inhoudt? Hoeveel KG dat bijvoorbeeld is ,zodat je het goed kan oefenen in een sportcentrum?
Haha nee train al heel lang maar was gewoon benieuwd erna want je kan het nergens vinden, lijkt me toch wel een goede indicatie als het ergens stond aangegeven.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef Cesp het volgende:
[..]
Bij de KM is het iig meestal zo dat de AAC als eerste komt. Het lijkt mij dat ze je juist aanhouden als ze je geschikt vinden, maar dat er te veel sollicitanten zijn. Dan kunnen ze na de andere keuringen de besten uitpikken uit diegenen die nog over zijn. Reken er maar niet op dat je met een negatief advies alsnog aangenomen wordt.
En ik weet niet precies hoeveel kracht je nodig hebt voor cluster 4. Is het sowieso niet een beetje laat om daar nu pas mee te beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |