abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97225620
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Goed nieuws, heb een brief gekregen vandaag waarin staat dat ik ben uitgenodigd voor de Medische keuring.

Ik solliciteer voor de officiers opleiding land model, aangezien het proces vanwege de bezuiningen wat veranderd was (was namelijk niet gepland een lichting op het KMA voor lang model te doen dit jaar, maar uiteindelijk toch doorgegaan om de accreditatie te krijgen ).

Normaal gesproken moest je dus dit traject volgen;
-psychologische test
-medische keuringen
-tenslotte AAC

Dit keer was het dus

-psychologische test
-AAC
-medische keuringen

Wat ik wel apart vind, bij het AAC laten ze dus een maximum mensen door (aantal opleidingsplaatsen) en aangezien dit normaalgesproken op het einde plaatst vind, kunnen zij de mensen aannemen bij wie zij dus het beste gevoel hebben.
Alleen omdat dit keer eerst het AAC is en dan pas de medische keuringen is het toch wel riskant met dat maximum kandidaten aanduiden, want stel je komt er dus door maar tijdens de medische keuringen blijkt dat je lichaam niet voldoet o.i.d, hoe zit dat dan? Bellen ze dan iemand op die eerst werd afgewezen dat hij het mag proberen?

Weet iemand toevallig hoeveel Cluster 4 voor kracht inhoudt? Hoeveel KG dat bijvoorbeeld is ,zodat je het goed kan oefenen in een sportcentrum?
Welke functie had je voor gesoliciteerd? Zal wel voor INF ofso zijn als je c4 moet halen?
Blood Sugar Sex Magik
pi_97228895
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef Cesp het volgende:

[..]

Bij de KM is het iig meestal zo dat de AAC als eerste komt. Het lijkt mij dat ze je juist aanhouden als ze je geschikt vinden, maar dat er te veel sollicitanten zijn. Dan kunnen ze na de andere keuringen de besten uitpikken uit diegenen die nog over zijn. Reken er maar niet op dat je met een negatief advies alsnog aangenomen wordt.

En ik weet niet precies hoeveel kracht je nodig hebt voor cluster 4. Is het sowieso niet een beetje laat om daar nu pas mee te beginnen?
Haha nee train al heel lang maar was gewoon benieuwd erna want je kan het nergens vinden, lijkt me toch wel een goede indicatie als het ergens stond aangegeven.

@ Hoogvlieger , nee heb voor Cav.Verkenning officierfunctie lang model gesolliciteerd.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:00:30 #103
294271 drivehome
als je durft
pi_97269522
Bij mijn weten is de medische keuring voor de KL vrijwel altijd aan het einde.

De exacte eisen liggen ook aan je lichaamsgewicht geloof ik. Daarnaast maakt het ook weinig uit wat de eisen zijn. Gewoon max. gaan en je niet onnodig zenuwachtig maken, dan bereik je het meest.

Om je nog een beetje te helpen. Fietsen zal je ongeveer 12 minuten minimaal moeten doen, maar hoe het precies bij kracht zit zou ik niet weten.
Drivehome kwam, drivehome zag, drivehome sprak typte
pi_98274078
Een schopje naar boven.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:44:43 #105
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_98922103
Dicht wegens vervanging
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: